niedziela, 4 marca 2012

Promocja: Kupon na 24% zniżki w H&M

Co zrobić, żeby dostać kupon z którym za zakupy w H&M zapłacimy prawie jedną czwartą mniej? Wystarczy kupić w Rossmannie dowolny kosmetyk Olay. W niektórych drogeriach konieczne jest upomnienie się o gratis, niestety nie wszystkie kasjerki o nich pamiętają. Promocja trwa do 20 marca 2012.

Najtańszymi produktami są mleczko i tonik wchodzące w skład niebieskiej serii - kosztują 14,99 zł. Zdecydowałam się na ten drugi i po pierwszym użyciu mogę napisać, że jestem całkiem zadowolona - nie podrażnił mojej skóry i przyjemnie ją odświeżył.



Macie zamiar skorzystać z tej promocji?

Em

P.S. Jedyne co mi się nie podoba, to zapis 20 luty - 20 marzec na kuponie...

29 komentarzy

  1. Ciekawe czemu nikt o tym nie pisał dwa tygodnie temu. :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby coś mi się podobało w H&M to bym skorzystała. A tak nie kupię kremu na siłę

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się skuszę,jeszcze zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  4. chetnie bym sie skusila ale swoja droga nie potrzebuje teraz absolutnie zadnego kremu czy toniku i nie wiem czy tak bede kupowala " na chama" byle miec kupon... spytam mamy, moze ona chce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa promocja, ale nie skorzystam, bo nigdy nie mogę nic na siebie znaleźć w H&M, pewnie dlatego, że tylko w Galerii Krakowskiej moge ten sklep odwiedzić, a tam zwykle wtedy kiedy ja jestem jest dziki tłum i straszny bałagan.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już skorzystałam i w piątek na blogu też podzieliłam się tym newsem :) Uwielbiam H&M i nie mogło być inaczej, chociaż Olay mnie zbytnio nie kręci... Ale coś tam wybrałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze, szkoda, że nie wiedziałam o tej promocji wcześniej, właśnie kupiłam krem Olay, tylko w naturze :(
    ale może skuszę się na tonik, akurat mi się kończy. Zobaczymy, co jest w h&m :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbym wiedziała wcześniej to kupiłabym wczoraj nie jedną a dwie sukienki :( :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki Tobie ja juz skorzystalam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. A w H&M obowiązuje jakaś kwota od której ten kupon działa? Tzn czy trzeba kupić coś np. za 100 zł i wtedy jest zniżka, czy nie ma żadnych ograniczeń? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim rossmanie pani przy kasie powiedziała, że już wszystkie wydali i nie ma już ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. @MARCELINA, nie ma żadnych ograniczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe, mnie też drażni jak ktoś pisze czy mówi "20 marzec" zamiast "20 marca". Przecież chodzi o dwudziesty DZIEŃ marca, a nie dwudziesty marzec naszego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna promocja :) Ale nie wiem czy bym skorzystała- mam jakieś opory przed firmą Olay..

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze gdybym wiedziała to już dawno bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa promocja, ale pewnie nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olay chyba testuje na zwierzętach z tego co wiem (Proszę mnie poprawić jeśli się mylę) wiec ja z tej promocji na pewno nie skorzystam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Może kupię krem dla babci ;)

    Lubię H&M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Ci dziękuję za informację !
    Ponieważ potrzebowałam produktu do demakijażu, zaryzykowałam z mleczkiem Olay i po pierwszym razie jest OK.
    Mnie akurat zależało na kuponie, ponieważ lubię H&M, a poza okresem wyprzedazy trudno tam trafic na sensowne promocje. Jeszcze raz wielkie dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  20. A co tam pisze pod *? jakiej kolekcji nie dotyczy, bo nie widze? :) Odpisz prosze u mnie, jesli to nie problem.

    OdpowiedzUsuń
  21. a w jakiej drogerii kupiłaś tonik z olaya? bo niestety bylam dzisiaj w jednym rossmannie i oni nie dostali takich rabatow...

    OdpowiedzUsuń
  22. @Anonimowy, widziałam rabaty przy kasach w wielu krakowskich Rossmannach.

    OdpowiedzUsuń
  23. a moglabys podac gdzie np widzialas? ja tez mieszkam w Krakowie i odwiedziłam dzisiaj Wande ale oni nie posiadaja rabatow :( bardzo bym byla wdzieczna za odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. @Anonimowy, przejdź się po Rossmannach na rynku i w GK, gdzieś jeszcze powinny się uchować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziekuje Ci bardzo za pomoc:* pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej :) Nie orientujesz się do kiedy rozdają te kupony? czy do tego czasu do ktorego jest ważny kupon czy jak?:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @Anonimowy, dopóki im się nie skończą albo do 20 marca. W wielu drogeriach ich już niestety nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.