wtorek, 6 marca 2012

Propozycje H&M na wiosnę

Kilka razy w roku H&M wystawia w swoich sklepach bezpłatny magazyn, w którym poza artykułami są też pokazane rzeczy z najnowszych kolekcji. Często właśnie w ten sposób znajduję coś, co absolutnie muszę mieć. Pisałam wam ostatnio o tym jak zdobyć kupon z 24% zniżki na zakupy, teraz może pomogę wam wybrać coś, na co warto wykorzystać rabat :)









Tak! 
1: żółta torebka na łańcuszku, pudrowa kopertówka, okulary przeciwsłoneczne
2: baleriny w kwiatki, sukienka w truskawki
3: sweter z cekinami, bransoletki (6,17), naszyjniki (5, 7)

Nie...
1: plastikowy i słomkowy daszek, buty na koturnie i na grubym obcasie
2: musztardowa torebka, buty na koturnie, okulary przeciwsłoneczne
3: złoty sweter, złoty pasek, srebrne baleriny i sandały, srebrne spodnie

Jak widać całkowita mieszanka uczuć, nic dziwnego skoro mówimy o H&M ;) To mój ulubiony sklep z ubraniami, jednak za każdym razem trafiam tam na przynajmniej jedną rzecz, której nie potrafię skomentować inaczej niż uniwersalnym WTF?!

A jakie są wasze typy? 

Em

20 komentarzy

  1. pastelowe balerinki tylko mi wpadły w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że mam tak daleko do H&M;(

    OdpowiedzUsuń
  3. też mi wpadł w oko ten sweterek z cekinami

    OdpowiedzUsuń
  4. Heheh zdaje mi się, że mamy zupełnie inny gust - ale ale naszynik nr 7 mi też bardzo wpadł w oko:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podobają torebki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hm jak zwykle- mnie w ogóle nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspomniałam o Tobie w kameleonowym wpisie, mam nadzieję że nie masz nic przeciwko :) Pozdrawiam

    http://basia-kosmetyki.blogspot.com/2012/03/catrice-410-cmon-chameleon-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nic nie wpadło mi w oko. mam nieco inny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie jakoś nic specjalnie nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten slomkowy kapelusz, wypisz wymaluj Domek na prerii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka w łączkę przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta żółta listonoszka, musze poszperać, bo nie widziałam jej w sklepie. Nie podoba mi się to, że powraca moda na tandetę z lat 90... Jak widzę niktóre rzeczy w HMie to naprawdę głęboko się zastanawiam, kto normalny założy coś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  13. @Nika., widziałam ją na dziale Divided

    OdpowiedzUsuń
  14. W przyszłym tygodniu ruszę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdradzisz Em co zakupiłaś z użyciem kuponu...?

    OdpowiedzUsuń
  16. @Mary-Kate, jeszcze nic, ale poluję na jakąś sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.