czwartek, 1 marca 2012

Zapowiedź: Catrice Revoltaire LE

Najświeższa zapowiedź kolejnej limitowanki od Catrice - Revoltaire. Tym razem uwagę przyciągają oryginalne opakowania (głównie paletek cieni). Premiera zaplanowana jest na kwiecień. Kiedy zobaczymy ją w polskich sklepach? Jeszcze nie wiadomo.

cienie do powiek
01 Toxic Combination, 02 Explosive Combination


róż
01 Colour Bomb


szminki
01 Colour Bomb, 02 Nude Alarm, 03 Bloody Red


lakiery do paznokci
01 Innocent Toxin, 02 Attracting Camouflage, 03 Colour Bomb, 
04 Colour Of Honor, 05 Mission Lilac


pędzelek do ust


Ja z pewnością przyjrzę się bliżej cieniom, różowi i wybranym odcieniom szminek. A wy? :)

Em

43 komentarze

  1. lakiery, róż, pierwsza szminka od lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle w oko wpadła mi szminka nude :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie wiadomo KIEDY się pojawi? Czy czy się pojawi w ogóle? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne lakiery... no i szmineczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję że róż zniknie ze standu jeszcze przed wystawieniem na sklep...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że opakowania cieni nie będą tandetne (tzn. bazarowy wytłaczany plastik ;)).
    Szminki wyglądają cudnie, podobnie jak róż!

    OdpowiedzUsuń
  7. @rzyrafkot, oczywiście nic nie wiadomo, jak zwykle :>

    OdpowiedzUsuń
  8. pudełeczka ładne:) kilka lakierków mi wpadło w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomadki śliczne ... i to chyba tyle ;) na pomadkę chętnie zapoluję jeśli się u nas pojawi ta LE

    OdpowiedzUsuń
  10. no ciekawie się zapowiada:D
    p.s. uwazaj bo jeszcze zostaniesz posadzona o to, ze piszesz o zapowiedziach bo masz z tego korzysci materialne;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne opakowania mają. Skusiłabym się na kilka rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowania cieni są piękne, ale raczej nic nie kupię, bo mam już wiele kosmetyków w podobnych kolorach...

    OdpowiedzUsuń
  13. Z kolorówki zainteresowała mnie tylko szminka bloody red, ale mogę sobie najwyżej popatrzeć, bo czerwienie mi raczej nie pasują. Za to na pędzelek bym się skusiła, bo w mojej ulubionej pomadce essence pękła jakaś część z środku i sztyft mogę wydostać na zewnątrz odwracając opakowanie do góry nogami, a jak próbuję pomalować usta to całość automatycznie chowa się do środka :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo podobają lakiery,ciekawe jak będą wyglądać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Design wpada w oko, na tak ładnie ubrane kosmetyki aż miło popatrzeć, a jeszcze milej ich używać.

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie takie ornamenty na kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zapowiada się przepysznie :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. O mamulu, szminka Bloody Red jest obłędna... jeśli na żywo kolor taki będzie, to będzie moja :D

    Aha, pozwoliłam sobie otagować Lusterko ;)
    http://zielony-kot.blogspot.com/2012/03/kota-otagowana-czyli-moj-pierwszy-raz.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Róż i pędzelek moga być fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny design! Ale mi ślinka cieknie....

    OdpowiedzUsuń
  22. Pójdę z torbami, bo chcę wszystko! ;)
    Świetna limitka, zobaczymy jeszcze jak wypadnie na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  23. lakiery i róz jeszcze sobie odpuszcze ale cała reszta musi byc moja <3

    ale zakładam ze skoro sie w tych rzeczach zakochałam, to nie wejdą do PL :<

    OdpowiedzUsuń
  24. O łał, większość mi się podoba! :D To idę wrzucać pieniądze do świnki skarbonki... xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki pędzelek napewno mi się przyda,wszystko zresztą jest ładne:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pędzelek to moje marzenie! Pomadki też ciekawie wyglądają i palekti w sumie też.. Oby do nas przybyła

    OdpowiedzUsuń
  27. Cienie zapierają dech w piersiach. Muszę się nim bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cienie mają śliczne opakowanie, a i kolory godne uwagi :) Róż też ma świetny kolor. Szminek nie używam, bo to jeszcze nie ten wiek ;) Lakierów mam za dużo, aczkolwiek trudno będzie się powstrzymać przed zakupem któregoś. Ale pędzelek... Sądzę, że on już za mną tęskni ^^ W mojej kosmetyczce będzie mu wygodnie ;D
    Kwiecień? Ciekawe kiedy w Polsce...Aczkolwiek i tak za długo...:(

    OdpowiedzUsuń
  29. róóóóż i pomadka pierwsza od lewej :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Dwie pierwsze pomadki boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Opakowania bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. chce.... duzo chceee... kurde, zbankrutujee....

    OdpowiedzUsuń
  33. cielista szminka jest fajna ;d i ciekawi mnie pędzelek do ust, zresztą nie mam żadnego ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest źle, bo chcę prawie wszystko z tej kolekcji;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolorki tej paletki toxic są bardzo inspirujące. Fajne połączenie, nieoczekiwane.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale ładne te opakowania! Nie przyglądałam się za bardzo tej firmie, ale chyba to zrobię, skoro tak ładnie pakują.

    OdpowiedzUsuń
  37. no to mamy w Polsce ! biore wszystko :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.