poniedziałek, 19 marca 2012

Promocja: -50% na produkty marki Sephora

Macie w swojej kolekcji produkty, których i tak nie używacie, ale nie możecie się zdecydować na wyrzucenie ich do kosza? Do 1 kwietnia możecie wymienić je na rabat 50% w Sephorze.

Na czym dokładnie polega promocja? Stary produkt (lub opakowanie po nim) zostawiony przy kasie daje zniżkę na kosmetyk marki Sephora o podobnym przeznaczeniu. Trzeba także okazać kartę stałego klienta, a w razie jej braku wypełnić stosowny formularz.

* bazę pod makijaż można wymienić na bazę pod makijaż
* korektor można wymienić na pojedynczy korektor lub paletę korektorów
* dowolny podkład lub puder można wymienić na podkład/puder w płynie, w kompakcie lub sypki
* dowolny róż do policzków można wymienić na pojedynczy, podwójny lub potrójny róż
* dowolny cień (paletę cieni) można wymienić na pojedynczy, podwójny, potrójny, poczwórny cień lub paletę Pro Lesson Palette
* tusz do rzęs można wymienić na tusz do rzęs
* kredkę do oczu lub eyeliner można wymienić na kredkę lub eyeliner
* kredkę do brwi można wymienić na kredkę do brwi
* błyszczyk, szminkę lub kredkę do ust można wymienić na błyszczyk, szminkę lub kredkę do ust
* lakier do paznokci można wymienić na zwykły lub naklejany lakier do paznokci, top coat lub zestaw do french manicure
* dowolny pędzel do makijażu można wymienić na dowolny pędzel do makijażu 

Pamiętajcie więc, że błyszczyk można wymienić na szminkę, a podkład na puder, mimo że są to różne kosmetyki :)

Ja z pewnością przyjrzę się pędzlom do makijażu, ponieważ egzemplarze, które posiadam, sprawują się bez zarzutu już parę dobrych lat! 

Em

38 komentarzy

  1. Bomba! Oby było więcej takich akcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna akcja,szkoda że u mnie nie ma Sephory

    OdpowiedzUsuń
  3. no i po co o tym pisałaś! niedobra! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę, szkoda, że u mnie nie ma Sephory - ostatnio w Łodzi wypatrzyłam sobie świetne naklejki. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle !! TAK !! :) cudowna promocja

    OdpowiedzUsuń
  6. ale kosmetyki, które przynoszę na wymianę mogą być obojętnie jakiej firmy??

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale chodzi tu tylko o stare produkty marki Sephora?

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja akurat tutaj na studiach nie mam sephory :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czy dobrze zrozumiałam, przynosząc np cień z inglota, dostanę 50% zniżki na cień marki sephora? i analogicznie inne produkty?

    OdpowiedzUsuń
  10. @Anonimowy, tak, przyniesiony kosmetyk może być dowolnej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. może być kilka różnych produktów??? np.liner pomadka czy pędzel??? ilość starych kosmetyków jest dowolna w zamian za kupienie nowych????

    OdpowiedzUsuń
  12. @mariolka, w regulaminie nie zaznaczono, że można wymienić tylko jeden kosmetyk, więc prawdopodobnie ich ilość nie jest ograniczona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ich podkład w kamieniu - resztkę. Ale odpadło m wieczko już dawno i wyrzuciłam. Ciekawe czy bez wieczka przyjmą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł ciekawy, ale jakoś czuje w tym haczyk, bo przykładowo może teraz nagle się pojawić tłum ludzi, którzy zaczną "wymieniać" produkty kupione na rynku za 1-2zł a będą chcieli np. paletkę cieni za 100zł (a z rabatem 50% mniej ja bym na pewno się na to skusiła), a to na pewno dla Sephory się nie opłaci, więc albo zrobią jakiś limit, albo przed ową "wymianą" mocno podwyższą ceny produktów.
    A tak poza tym, jak w ogóle jest z jakością ich produktów? Bo ja posiadam tylko Sephorowski pędzelek.

    OdpowiedzUsuń
  15. A to nie jest tak, że trzeba przynieść produkt stary Sephory? Ja to tak zrozumiałam, ale może błędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Gabiq, im to się i tak opłaca, więc bez obaw :) Można przynieść produkt warty dużo mniej, przecież i tak go wyrzucą ;)

    @77gerda, źle zrozumiałaś, produkt może być dowolnej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam dziś tę promocje w Sephorze i słyszałam również jak kasjerka strasznie wybrzydzała kiedy jedna z klientek chciała wymienić stary błyszczyk na nowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. @hairlicious, jak to wybrzydzała? Możesz napisać coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
  19. @weak-point, formularz do wyrobienia karty Sephora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś byłam, wykorzystałam, 15 minut wybierałam kredkę i chyba jednak beznadziejnie wybrałam :/
    Szkoda, że nie mają białych grubych kredek :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sie juz dałam skusić - wymieniłam dwa stare pędzelki ;)) Jutro wielki testing !

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba się wybiorę z pędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już dzisiaj byłam i wymieniłam pędzel na taki fajowy wysuwany pędzel do pudru Sephory. Jutro też się wybieram, niestety kuszą, kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow dzięki za cynk!
    A to jest podane gdzies na strone sephory? bo nie mogę znaleźć:)
    I jeszcze czy polecasz coś tak wyjątkowo prócz pędzli marki sephora?

    OdpowiedzUsuń
  25. A mi się marzy ich rozświetlacz w kompakcie, dałoby się go podciągnąć pod jakąś kategorię? Bo w sumie to chyba puder rozświetlający?

    OdpowiedzUsuń
  26. @Łowczyni, jest na stronie Sephory, pokazuje się banner u góry. Niestety nie przetestowałam wielu kosmetyków Sephora do tej pory, pamiętam tylko, że lakiery były beznadziejne. Dużo osób chwali szminki i pudry (matujące, brązujące, rozświetlające).

    @Anonimowy, wydaje mi się, że to będzie właśnie ta kategoria puder/podkład.

    OdpowiedzUsuń
  27. A czy to tylko kosmetyki i akcesoria do makijażu? Jakbymposzła z pustym opakowaniemoliwki do demakijażu to da radę wymienić na nowa?

    OdpowiedzUsuń
  28. @Anonimowy, promocja obowiązuje tylko na te rodzaje produktów, które wymieniłam powyżej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziewczyny a polecacie ten pedzel nr 45? Czy nadaje sie do nakladania podkladu? i czy wiecie ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  30. @Anonimowy, właśnie dziś kupiłam ten pędzel, niestety jeszcze nie wiem jak będzie się spisywał i czy nada się do nakładania podkładu. Kosztuje 65 zł, więc po obniżce 32,50 zł.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lusterko, powiedz mi, czy jeśli przyniosę pomadkę NOWĄ nieużywaną firmy Essence( z natury) to jest szansa, że mi ją wymienią? Czy tylko selektywne marki?

    Dzięki:):*

    OdpowiedzUsuń
  32. @Anonimowy, oczywiście, że Ci wymienią. Nie ma znaczenia jakiej produkt jest firmy ani jaki jest jego stan zużycia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna ta promocja, ale jakoś nic mnie nie kusi...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.