wtorek, 27 marca 2012

Promocja: -30% na wszystkie produkty do makijażu w Super-Pharm

Drogerie proponują nam kolejne "wiosenne" promocje. Po Sephorze przyszedł czas na Super-Pharm.


Do 28 marca obowiązuje kilka wyjątkowych promocji, spośród których najciekawszą według mnie jest -30% na produkty do makijażu. Jest to więc dobry czas na kupno kosmetyku, który rzadko bywa w standardowych promocjach.

www.superpharm.pl
Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów. Musicie mieć przy sobie także kartę LifeStyle.

Ja postaram się powstrzymać, bo wystarczająco dużo wydałam ostatnio na pędzle Sephora, ale mam nadzieję, że któraś z was skorzysta z tej informacji :)

Em

13 komentarzy

  1. hmm a tą promocję gdzie znalazłaś? nie jest to czasem promocja lokalna?

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo już doczytałam :) wszystko jest tak jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam tej karty i zawsze jak jestem w SP to mnie zniechęca kolejka do wyrobienia :) A kupuję tam dość często...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa czy rabat działa na markę Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna promocja na te kosmetyki! Ja jednak po moich giga zakupach z Sephory, tak jak Ty - daruję sobie :D Kupiłam jedynie mamie płyny do prania, bo toooo jest suuuuper deal :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam konto Lifestyle, ale karta gdzieś zaginęła w wysyłce... Wciąż zapominam, by wyrobić nową. A promocje z nią są naprawdę niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
  7. Te 30% bardzo kusi! Postaram się jednak powstrzymać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, bardziej mnie zaciekawiło że kilogramowy Persil kosztuje tylko dyszkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Może zaglądnę dziś i upoluję coś promocyjnego z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. poczyniłam odpowiedni zapas żelu i proszków do prania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego oni robią te wyprzedaże pod koniec miesiąca... i tak tam się jutro wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.