środa, 7 marca 2012

Mangoccino w coffeeheaven i 17 stopni na plusie, czyli wiosna nadchodzi :)

W tym roku zima wyjątkowo mi się ciągnie i jeśli i tak nie ma być już śniegu, mogłaby odejść na dobre. Na zewnątrz wciąż jest chłodno, jednak dociera do nas coraz więcej ciepłych informacji :)


Coffeeheaven (moja ulubiona kawowa sieciówka) tym razem poszło na łatwiznę i znów zaproponowało nam mangoccino. Ja jednak nie narzekam, bo kawa ta wyjątkowo mi smakowała w zeszłym roku (o czym wspominałam we wpisie moja przygoda z coffeeheaven) i już nie mogę się doczekać, kiedy spróbuję jej ponownie :)

A oto co zobaczyłam przy rutynowym sprawdzaniu prognozy pogody dla Krakowa...








Więcej dowodów chyba nie trzeba... Wiosna nadchodzi! :)

Em

31 komentarzy

  1. Myyyy apetytu mi narobiłaś, chyba jutro się wybiorę w takim razie z wiadomej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie w ciągu dnia -3 stopnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. O mniam, uwielbiam smak mango! Muszę to wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim pozostaje poczekać jeszcze tydzień na tą temperaturę, bo przez ostatnie kilka dni Kraków nie traktuje nas zbyt gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi smacznie... tylko do Cofeeheaven spory kawałek...

    OdpowiedzUsuń
  6. w tamtym roku też opijałam się Mangocinno ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie dziś jest zimno:( a jutro am padać deszcze ze śniegiem... ja chcę wiosnę:P

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dopiero niedawno otworzyli CoffeeHeaven, ale już jestem stałam klientką. Czas na mangoccino! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie niestety nie jest tak ciepło:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawa musi być pyszna... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzis byla piekna pogoda! i spedzilam mily wieczor z kolezanka wlasnie w CH!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta wizja wiosennej mi znacznie poprawia humor, z niecierpliwością na nią czekam!
    A CH uwielbiam, choć rzadko sobie pozwalam na takie przyjemności ze względu na ceny :) W przyszłym tygodniu wybieram się do Coffee Heaven z przyjaciółką, ale niestety w związku z dietą chyba muszę zapomnieć o tego typu specjalnościach i zamówić jak najbardziej "uproszczoną" kawę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak! Tak! Wreszcie się nim nacieszę! :) To była bardzo dobra kawka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako fanka dobrej kawy akurat CH cenię najmniej bo zdecydowanie jakościowo mają kawę najgorszą. bardziej to mleko z kawą jest zawsze niż kawa. Mocno rozcieńczana, lurowata ale dla tych co lubią napoje kawowe bardziej niż kawę jest w sam raz. Czasem wstępuję bo akurat jest bardzo rozpowszechniona ale jeśli ktoś chce napić się naprawdę dobrej kawy to zdecydowanie polecam inne miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dopiero niedawno spróbowałam kawy z Coffeeheaven. Mniaaam.. przepadłam! ;)

    Co do pogody, ja dzisiaj słyszałam jak dwie babki mówiły, że jutro ma padać śnieg :D i faktycznie sprawdziłam na necie, że coś tam popadać ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. wiosno przybywaj bo już wariuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z coffeeheaven zawsze, ale to zawsze zamawiam żółwia (turtle latte).
    Jeśli go nigdy nie piłaś to bardzo Ci go polecam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kawa z coffeeheaven jest pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja niestety nie mam w pobliżu żadnej placówki coffeheaven :( jak ta smakuje i co w niej jest? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a mi jest zawsze smutno w drugiej fazie na widok smkowitych kaw, bo przez cisnienie kawy nie pije, a smaki bywaja genialne, szczegolnie te limitowane :)
    za to ciasteczka czekoladowe to staly punkt
    a od niedawna MUFFINKA BANANOWA Z KARMELEM ! pyyyyychota !

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie za bardzo rozumiem Twoj komentarz na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. @Asiula, nie napisałam na Twoim blogu żadnego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie teraz za oknem u mnie w mieście pada drobny śnieg już tak od 2 h.
    Wiosno, przyjdź!

    OdpowiedzUsuń
  24. E to moze sie pomylilas :P Napisalas cos czy pracuje w biurze i cos o makijazu :P Dlatego sie zdziwilam :P
    http://xescadax.blogspot.com/2012/03/paleta-cieni-studio-london.html

    OdpowiedzUsuń
  25. @Asiula, nie napisałam tego komentarza. Jak widać mój nick jest inny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Próbowałam i niestety Coffeeheaven mówię NIE.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta prognoza pogody jest na 2012 rok :D

    OdpowiedzUsuń
  28. @Miu, słusznie, bo i post jest z tego roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.