poniedziałek, 26 marca 2012

Wygodne opakowanie z pompką: Cien nail polish remover (Lidl)

Ten wpis będzie nietypowy, bo polecę wam nie sam produkt, tylko jego opakowanie. A chodzi o najzwyklejszy zmywacz do paznokci.

Produkt ma 200 ml i można go kupić za ok. 6 zł w sklepach Lidl.



Sam produkt jest wprawdzie przeciętny i mam wrażenie, że odrobinę wysusza mi paznokcie. Nie kupię go raczej ponownie (chyba, że będę potrzebować kolejnego opakowania). Największym plusem jest bardzo wygodna pompka, która w łatwy sposób dozuje nam odpowiednią ilość zmywacza na wacik. Wystarczy przyłożyć, nacisnąć i gotowe :) Opakowanie jest przystosowane do ponownego użytku i mam zamiar z tego korzystać wlewając do niego mój ulubiony produkt tego typu, czyli NAILTY z Biedronki.


Jeśli nie lubicie zmywać lakieru z paznokci i chcecie jak najbardziej skrócić ten proces, takie opakowanie z pompką z pewnością wam się przyda :)

Em

48 komentarzy

  1. bardzo fajne rozwiązanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne opakowanie :) u kosmetyczki ostatnio widziałam ale nie ten z Cien tylko jakiejś innej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne opakowanie, niestety jest problem z transportem. A zmywacz taki średni- ciemne emalie słabo schodzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana mam pytanie czy ten zmywacz z biedronki nie rozdwoił ci paznokci bo mi strasznie? Obcięłam wszystkie na krótko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że poprzednia wersja tego zmywacza była lepsza..
    W każdym bądź razie, opakowanie mam zamiar zostawić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Rowniez jestem zachwycona tym rozwiazaniem, to przykladanie i naciskanie bardzo mi sie podoba.

    Jednak przestrzegam, a nawet PRZESTRZEGAM :

    Trzeba starannie zatkac wylot wacikiem, zmywacz wytryskuje (wybaczcie dwuznaczosc ;) ) na duza odleglosc.
    Ja dostalam prosto w oko. Zmywaczem z acetonem. Jaki to straszny bol nie musze chyba opisywac, mysle ze mozna to sobie wyobrazic.

    No owszem, bylam nieskupiona, robilam pare rzeczy na raz, w dodatku na lozku a nie na stole ale tak mi zdarzylo a to znaczy ze moze sie zdarzyc jeszcze komus.

    Teraz nadal go uzywam i nadal uwazam ze jest to swietne rozwiazanie (choc przerazony narzeczony kazal mi wyrzucic ten zmywacz i uzywac normalnego) ale zawsze siadam przy stole, skupiam sie na w pelni na tej prostej czynnosci starannie nakladam wacik i miejsce wytrysku (znow sorry ;) ) zatykam delikatnie palcem oraz odwracam glowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie z pompką to genialny wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam go w Lidlu, i chyba skuszę się na niego ze względu na pompkę własnie, bardzo pomysłowo i wygodne w użyciu

    OdpowiedzUsuń
  9. @katarina555, w notce jest ukryty link do recenzji tego zmywacza. Ja go bardzo lubię, nie robi mi nic złego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam, ale kupię :) jak tylko zużyję swój...

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo go lubię, mam migdałowa wersję. opakowanie super wydajne, super wygodne...obecnie przelewam tam inny zmywacz. Mogliby plyny micelarne zaopatrywac w taki dozownik, póki co tylko Bioderma na to wpadła

    OdpowiedzUsuń
  12. To coś dla mnie bo ja wiecznie rozlewam zmywacze :P.

    OdpowiedzUsuń
  13. mi strasznie nie podpasowało to opakowanie, denerwuje mnie... i chyba tylko mnie. lepiej wrócę do standardowych butelek :P

    OdpowiedzUsuń
  14. plyny miecalrne biodermy juz dawno maja takie opakowania ;-) ja za nimi nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmywacz z pompką chodzi za mną już od jakiegoś czasu :)
    Wydaje mi się, że ostatnio słyszałam, że w Biedronce też pojawił się taki z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja same takie opakowanie kupiłam sobie za 2 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super rozwiązanie, ja też kupiłam go raz właśnie dla opakowania, a teraz przelewam do niego zmywacz z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałam kupić ostatnio ten zmywacz ale był już wykupiony... więc kupiłam bez pompki. pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. W Biedronce jest też taki zmywacz z pompką.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam i uwielbiam za opakowanie! Też mam zamiar mu potem przelać inny zmywacz. Jedno tylko mnie troszkę denerwuje - jak się przewróci to może się wylewać nawet z zatkanym wieczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda, opakowanie jest bardzo dobre. Kupiłam sam dozownik na Allegro i beznadziejnie pompował zmywacz, do tego był nieszczelny, przez co produkt wyparowywał.

    OdpowiedzUsuń
  22. produkt identycznie zapakowany kupiłam w Naturze z Sensique. świetne ułatwienie, przelewam tam swój ulubiony zmywacz z essence :) Działą sprawnie od kilku tygodni - polecam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak mi się skończy mój zmywacz z biedronki,kupię go

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja sobie sama kupiłam taką buteleczkę :) I przelałam zmywacz, faktycznie świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sam zmywacz mnie nie zachwycił, ale opakowanie bardzo przyjazne i funkcjonalne.
    Identyczne opakowanie ma teraz nowy zmywacz z eveline.

    OdpowiedzUsuń
  26. a nie widziałam tego w lidlu, rozejrze się

    OdpowiedzUsuń
  27. znienawidziłam to opakowanie po pierwszym użyciu. ja zmywam paznokcie pociętymi na kawałki wacikami. tzn kawałkami pociętego wacika, no i potrzebuję coś z malutkim otworem do wylania zmywacza na wacik. zmywacz przykładam tylko do płytki, nie dotykam zmywaczem skórek ani skóry palca.
    dlatego to opakowanie jest absurdalne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jednak nie narzekam na standardowe zmywacze, ale to może dlatego że nie miałam jeszcze okazji wylewać go z takiej buteleczki, jak będę w Lidlu to koniecznie go obczaję jak nie zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja kupiłam zmywacz z pompką z biedronki, i planuję przelać później inny zmywacz do buteleczki:) a czy ten biedronkowy zmywacz nie wysusza Ci zbytnio skórek? ja używałam go długi czas i moje skórki były w opłakanym stanie.. :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam podobne opakowanie z Sensique, była kiedyś jakaś promocja w Naturze na niego, sprawdza się rewelacyjnie, przelewam tam wszystkie zmywacze:)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja tej butelki nie umiem otworzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  32. @Kamcia2306, nie, u mnie sprawdza się bardzo dobrze.

    @dzolls, moją wystarczy odkręcić, Twojej się nie da?

    OdpowiedzUsuń
  33. No właśnie nie, strasznie mocno siedzi, a tak wygodnie mi sie korzysta, mam na wykończeniu, a on jest dziadowski :/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja zmywacz stosuję najzwyklejszy z carrefoura, ale te opakowanie muszę złowić, zawsze o nim zapominam ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. wow świetne to opakowanie :D !
    widziałam kiedyś coś takiego jak byłam u kosmetyczki na przedłużaniu paznokci, ale myślałam, że to jakieś drogocenne cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  36. mi nie podpasowała pompka albo miałam zepsutą ale zacinała się i nie dawała zmywacza a później nagle się z niego wylewało zbyt dużo:/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedyś na pewno sobie sprawię taką buteleczkę, bardzo wygodne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne opakowanie, coś dla mnie, bo zawsze rozlewam zmywacze.
    też bym przelewała ten biedronkowy, bo jestem w nim niezmiernie zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kupiłam sobie takie puste opakowanie w czerwcu na stoisku z produktami do stylizacji paznokci. Kilka tygodni później zaczęły się w takich pokazywać drogeryjne zmywacze :) To jest naprawdę niesamowita wygoda. Teraz nie wyobrażam sobie wylewania zmywacza z butelki ...

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam tą buteleczke, zmywacz przy wielkiej dziurze z isany był wszędzie oprócz wacika, ale Ciocia mi sprezentowała zmywacz p2 właśnie z tą sprytną buteleczką. Dobrze wiedzieć że jest już w lidlu jakby mi ta odmówiła posłuszeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  41. W Biedronce jest właśnie nowy zmywacz z taką pompką z firmy be beauty, jeszcze go nie próbowałam ale kupię jak mi się skończy ten z Lidla, cenę mają podobną tylko nie wiem czy pojemność też

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajna ta buteleczka... Akurat do Lidla mi nie po drodze, ale od dawna ten produkt jest na mojej liście zakupowej. Zmywacza z Biedronki nie lubię, bo zmywa zbyt słabo.

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam od dawna, jest świetna. Za cenę butelki ze zmywaczem kupiłam kiedyś samą taką butelkę w sklepie dla profesjonalistów i kosmetyczek... i była zepsuta. A ta tutaj z Lidla działa jak złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kupiłam niedawno jako zamiennik tego z Biedronki (paznokcie zaczęły się bardzo rozdwajać) i też zwróciłam uwagę na opakowanie. Bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  45. mam ten zmywacz i właśnie mi się kończy ale za nic w świecie nie chce się ta góra odkręcić nie wiem co jest inne użytkowniczki nie maja problemu a ja mam nie wiem może felerne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  46. @Anulka14315, chyba rzeczywiście masz jakieś wadliwe opakowanie, bo moje otwiera się bez problemu.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.