sobota, 10 marca 2012

Jak połączyć promocje i kupić chusteczki oczyszczające Alterra za 2,23 zł

Jeśli myśleliście o kupieniu produktów Alterra do pielęgnacji twarzy, powinniście zrobić to właśnie teraz. Żeby skorzystać z wyjątkowej okazji wystarczy połączyć "zwykłą" promocję z dodatkowym kodem rabatowym.

Kod rabatowy Alterra -20%, który trzeba podać przy kasie to 2981417258193. Jest on ważny do 31 marca i obowiązuje na produkty (pogrubiłam te, które obecnie dodatkowo są w promocji):

Aloes (krem na dzień do cery suchej i wrażliwej 50 ml, maseczka nawilżająca do cery suchej i wrażliwej 2x7,5 ml)
Brzoskwinia (krem brązujący na dzień do cery normalnej i mieszanej 50 ml)
Chusteczki do demakijażu 25 szt.
Dzika róża (krem do mycia twarzy 125 ml, krem przeciwzmarszczkowy na dzień 50 ml, krem przeciwzmarszczkowy na noc 50 ml, krem przeciwzmarszczkowy pod oczy 15 ml)
Bezzapachowy krem do twarzy do cery wrażliwej 50 ml
Orchidea (ampułki przeciwzmarszczkowe 5x1 ml, kapsułki przeciwzmarszczkowe 7x0,38 ml, krem przeciwzmarszczkowy na dzień 50 ml, krem przeciwzmarszczkowy na noc 50 ml, krem przeciwzmarszczkowy pod oczy 15 ml, maseczka przeciwzmarszczkowa 2x7,5 ml, mleczko oczyszczające przeciwzmarszczkowe 150 m, tonik przeciwzmarszczkowy 150 ml)
Rumiankowa pomadka do ust 4,8 g

Zwykle promocji łączyć nie można, jednak tym razem jest inaczej i rabat z kuponu odejmowany jest od obniżonej ceny.

Ja zdecydowałam się wypróbować w końcu zachwalane przez wiele osób chusteczki oczyszczające. Mam nadzieję, że u mnie spiszą się równie dobrze.


Jeśli próbowaliście któryś z kosmetyków z powyższej listy, koniecznie dajcie znać co o nim sądzicie.
Skorzystacie z promocji?

Em

31 komentarzy

  1. ja mam ten krem brzoskwiniowy - jest niezły, chociaż absolutnie nie solo ;-) przede wszystkim, to nie krem brązujący, tylko tonujący, gigantyczne faux pas ze strony producenta ;-) mieszam zawsze z minimalną ilością najjaśniejszego Dermacolu i fajnie ten efekt się przedstawia, bardzo naturalnie. solo, niestety odpada - jest zwyczajnie za ciemny. na początku miałam do niego małą awersję, teraz się trochę przekonałam & myślę, że na lato zaopatrzę się w jeszcze jedną tubkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co z Alterry polecacie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się gryzę po rękach żeby nie wydrukować tego kodu rabatowego..taaak mnie kusi:D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te chusteczki, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam pytanie odnośnie tego kodu rabatowego. Trzeba go drukować z jakiejś specjalnej strony czy wystarczy tylko przepisać ten, który podałaś?
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @ania x, wystarczy spisać na kartce ten kod który podałam i dać przy kasie.

    OdpowiedzUsuń
  7. EM, a skąd jest ten kod?
    Te chusteczki bardzo lubię i polecam, szczególnie za taką cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam chusteczki oraz krem i uwazam, ze sa to naprawde niezle produkty:-) Bardzo lubie te serie z ktorej pochodza chusteczki, szkoda ze jestem teraz poza dostepem do Rossmanna ale nadrobie to niebawem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam te chusteczki...ale zostawiłam je w hotelu w Łodzi :/ przypomniało mi się w taksówce :/ Były niezłe jako odświeżacz. Po powrocie do domu przecierałam nimi twarz aby usunąć podkład. Nadawały się też świetnie do podróży.

    OdpowiedzUsuń
  10. @Lidiakrk, http://wizaz.pl/akcje/rossmann/rossmanniaczki/pdf/alterra-kupon-rabatowy-2.pdf

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow, wielkie dzięki za informację! Na pewno skuszę się na chusteczki i pewnie nie tylko na nie, bo nie będę mogła się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja skorzystam i kupię pomadkę Alterra :) czaję się na nią od dawna, a jak się nadarza taka okazja to trzeba skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że dowiedziałam się o tym kodzie za późno, bo zrobiłam większe zakupy, głównie produkty Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  14. rozumiem, że 20% odejmują tylko od JEDNEGO produktu alterry, nawet gdy kupimy ich więcej?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten link z wizazu coś mi nie działa. Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybieram się z tą z zniżką po krem ;) Ale chusteczki rzeczywiscie mozna upolowac tanio!

    OdpowiedzUsuń
  17. @jus ty na, zniżka obejmuje jeden produkt na paragonie, ale kod jest wielokrotnego użytku, więc możesz go wykorzystać także przy następnych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te chusteczki są świetne ! :) Cena po prostu wymiata produkty innych firm :) Do tego ten przyjemny i orzeźwiający zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, dobrze wiedzieć :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio też kupiłam te chusteczki, póki co wypróbowałam raz i uczucia mieszane, zapach całkiem ok, są duże (wielki +) dość dobrze radzą sobie z makijażem tylko niestety podrażniły mi twarz, była czerwona niczym jak po oparzeniu słonecznym i piekąca, jednak po jakimś czasie ten efekt minął, czy u Ciebie też wystąpiło coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam te chusteczki i jako jedyne do tej pory nie podrażniły mojej twarzy. Nic nie szczypie, są łagodne. jednak czy świetnie zmywają makijaż? Twarz tak ale z oczami - szczególnie tuszem miałam spory problem. A tusz był zwykły. Jak dla mnie trochę za mało nasączone. W sumie ok - gdzieś w podróż albo do rąk ale na co dzień moim zdaniem nie sprawdzą się. Zresztą jakoś ja za tą formą demakijażu nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  22. @InnaNizWszystkieZwyczajnaJa, jeszcze ich nie testowałam, na razie chcę zużyć inne chusteczki, żeby nie wyschły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo tanio :) ale ja nie przepadam za takimi chusteczkami.

    OdpowiedzUsuń
  24. o dobrze wiedzieć, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. A w jakiej cenie aktualnie jest krem brązujący? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. to są chusteczki oczyszczające, na opakowaniu nie ma nic o demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuje za informacje. Kupię chusteczki na pewno.
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  28. @Anonimowy 15:24, rzeczywiście, dziękuję za zwrócenie uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  29. Może się skuszę na chusteczki... :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.