poniedziałek, 2 stycznia 2012

Zapowiedź: Nowości Catrice 2012

Mamy już nowy rok, a co za tym idzie - pojawiają się zapowiedzi nowości, które wejdą do stałego asortymentu na wiosnę. 

Marka Catrice przygotowała dla nas:
* 8 nowych odcieni Mono Eyeshadow
* 6 odcieni Intensif'eye Wet & Dry Shadow
* 2 nowe wersje kolorystyczne Quattro Eyeshadow
* 2 nowe wersje kolorystyczne Smokey Eyes Set
* pędzelek Smokey Eyes Brush
* 4 nowe tusze do rzęs: Volume Plus + Length, Volume Plus + Curl, Volume Plus + Waterproof, The Giant - Extreme Volume
* 3 nowe odcienie eyelinera w pisaku
* rozświetlacz w kredce
* 3 nowe odcienie błyszczyka Lip Appeal
* 3 nowe odcienie błyszczyka Colour Show
* 5 nowych odcieni szminki Ultimate Shine
* 3 nowe odcienie szminki Ultimate Colour
* transparentny puder sypki
* nowy odcień Defining Duo Blush
* 21 nowych odcieni lakierów do paznokci (w tym trzy z serii Ultimate Nudes)








Zdjęcia pochodzą ze strony www.enterwonderland85.blogspot.com
Wczoraj na blogu zamieściłam zapowiedź nowej edycji limitowanej Catrice - Nymphelia. Teraz już wiadomo, które z pokazanych w niej produktów wejdą do stałej oferty.

Co podoba wam się najbardziej? :)
Listę wycofywanych produktów zamieszczę w następnym wpisie. 

Em

30 komentarzy

  1. Piękne są te cienie wet&dry, ten różowo- brzoskwiniowy róż jest bardzo ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow ile wspaniałości! Ja się skuszę na pewno na jakieś lakiery do paznokci i niebieski eyeliner w pisaku :) A czy na coś jeszcze to się okaże jak zobaczę "na żywo" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadły mi w oko dwa-trzy lakiery, eyeliner w pisaku i korektor rozświetlający made to stay. Cienie, szczególnie Intenif'Eye są prześliczne, ale mam tak dużo cieni, że tych na pewno nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie jedynie rozświetlacz w kredce

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przepiękne rzeczy. Tylko jak już stanę przed kosmetykami oko w oko to to wielkie ŁAŁ mija:(

    OdpowiedzUsuń
  6. oho! zapowiada się duper Peridota Chanel!

    OdpowiedzUsuń
  7. rozświetlacz w kredce, pędzelek i dupe Peridota. ooooo tak :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O, rozświetlacz w pisaku będzie mój! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory pomadek i lakierów są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta druga paletka 4 cieni... jakby mnie pytali o zdanie w doborze kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości, już się szykuję na kilka rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają cienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery fajne:) Ale Ty zawsze jesteś dobrze poinformowana o nowościach;)

    Ciekawe jakie nowości zafunduje nam Essence

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie rozświetlacz w kredce

    OdpowiedzUsuń
  15. rozświetlacz w kredce i pisaki do kresek mnie zachwyciły na fotkach ;)

    Najbardziej ubolewam nad wycofaniem Plum play with me, najlepszy fiolet EVER :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze obiecałam sobie, że nie będę juz kupować cieni luzem tylko inglotowe palety...buuuu.A te mamrmurkowe cienie sa sliczne.No i na pewno kupię liner w pisaku!

    OdpowiedzUsuń
  17. @mala9mi, cienie Catrice łatwo można wyjąć z opakowania. Jeśli nie masz pustej palety magnetycznej, podobno mieszczą się też do tych z Inglota na kwadraty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lakiery do paznokci zapowiadją się interesująco, na pewno wypróbuję parę bo lakierów Catrice jeszcze nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozświetlacz w kredce jest ciekawy! Chyba się skuszę, jak zanjdę ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. rozświetlacz w kredce będzie mój, może sypki puder. chyba się okaże podobnym do tego z essence, który jest lipny. jeden lakier jest ciekawy, ale reszta jest podobna do tych wycofanych przed jesienią. więc szykuje się powtórka z rozrywki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozświetlacz w kredce mi sie odoba!!!!! Ale kurczę kupiłam eye bright i oh la lift z benefitu, rozświetlacz inglota i mgłe pudrową ;> ech... kolejny chyba się nie przyda...

    OdpowiedzUsuń
  22. na pewno skuszę się na jakiś lakier, w końcu wybiorę sobie pomadkę ale do tego będę chyba potrzebowała godziny na wyłączność z testerami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakier "benzynka". Już od jakiegoś czasu mam na taki ochotę to może sobie w końcu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty to jesteś niezawodna. Dziękuję za te informacje.Pzdr Marta

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie można kupić te kosmetyki? Nigdy ich nie używałam a zapowiadają się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  26. @asia_k, kosmetyki Catrice są dostępne w niektórych Drogeriach Natura.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kilka ładnych lakierów, niebieska kredka i mozaikowe cienie. I tyle :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.