piątek, 6 stycznia 2012

To bling or not to bling - czyli gdzie trzymam lakiery do paznokci

Ostatnio na moim blogu pojawiło się dużo wpisów z kosmetycznymi zapowiedziami, więc tak dla zmiany tematu, dziś będzie o czymś zupełnie innym. :)

Jakiś czas temu w TK Maxxx w Krakowie znalazłam idealne pudełko na lakiery do paznokci. Kosztowało 36,99 zł i jest po prostu urocze, a dodatkowo pasuje do mojej teczki z inspiracjami, którą pokazywałam wam TU.


Jak myślicie, to bling or not to bling? :)


Em

37 komentarzy

  1. Świetne pudełko, bardzo "kobiece"! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tym pudełku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. JAKIE CUDNE! Musze poprosić siostrę żeby się rozejrzała za takim cudeńkiem, jest w TK Maxxx codziennie ;p z czego jest zrobione?

    OdpowiedzUsuń
  4. pudełko jest śliczne, takie w moim stylu:) ja też trzymam lakiery w pudełku, ale takim z Ikei:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełko. I zdecydowanie to bling!

    OdpowiedzUsuń
  6. @minthema, z grubego kartonu, więc jest bardzo stabilne i raczej szybko się nie rozleci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko pudełkiem, ale ile Ty masz lakierów... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne!! ale ile Ty masz lakierów! Zatkało mnie :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko bardzo ładne, ale cena odstraszająca. Ja swoje lakiery przechowuję w pojemnikach Ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałoby mi się takie pudełko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super i jeszcze sporo lakierów się zmieści;D

    OdpowiedzUsuń
  12. To bling, ale nie za często ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. na prawdę urocze pudełeczko! zazdroszczę ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. W kwestii paznokci na pewno to bling! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne pudełeczko:) ja też muszę moim wymyślić coś z przykrywką bo się kurzą..

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę, że nie tylko ja mam wiele lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Great polish collection... :)
    I like your blog, I'm following you... ;)

    http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudełko świetne, a kolekcja... no cóż... imponująca:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pudełko rzeczywiście śliczne:) Też je widziałam w TK Maxx:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautyfull collection!
    Great blog, I follow :)

    mymakeupandu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. W kwestii pytania zasadniczego, odpowiem za siebie. Zdecydowanie, kategorycznie not to bling. Cudze bling mi nie przeszkadza, ale ja sama za nic nie wyszłabym z czymkolwiek z kryształkami czy cekinami w biały, zwykły dzień. Zostawiam sobie tego typu ozdoby na okazje wieczorowe. Choć wiem, że współczesna moda dawno już uporała się z tymi ograniczeniami. :)))
    Pudełko natomiast uważam za bardzo ładne. Podoba mi się faktura imitująca pikowania. Urocze. I praktyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Posiadacze blogów mają u mnie w rozdaniu dodatkowy los,żeby mieć jeszcze większe szanse od anonimów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super to pudełko! Nie wiedziałam, że w TK są takie fajne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękneee!
    Ja moje lakiery trzymam w lodówce, podobno dzieki temu wolniej wysychają :) Ale mam ich 1/3 tego co ty ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda że mam tak daleko do tk maxxa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiem czy zazdrościć Ci tych lakierów czy nie, bo ja nie zużyła bym tych wszystkich buteleczek, ale przyznam się ze uwielbiam na te malutkie kolorki patrzeć

    OdpowiedzUsuń
  27. Także trzymam swoje lakiery i akcesoria do paznokci w tekturowym pudełku na prezent :) Ma przykrywkę, więc się nie kurzy, a do tego nie szpeci pułki :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.