wtorek, 24 stycznia 2012

Swatches: Bell Fashion Colour nail enamel (302, 303)

Dawno, dawno temu, kiedy o zimie jeszcze nikt nie myślał, napisałam notkę o ulubionych lakierach na jesień. Dostałam wtedy kilka próśb o swatche fioletu Bell Fashion Colour. Długo nie mogłam się do tego zebrać, bo jakoś nie po drodze było mi z tym lakierem... Udało mi się jednak zrobić w końcu zdjęcia i przy okazji dołączyłam jeszcze drugi odcień z tej serii.

Lakiery Bell Fashion Colour mają szeroką gamę kolorystyczną i kosztują zwykle mniej niż 10 zł.



W swojej kolekcji mam dwa odcienie - 302 i 303. Kupiłam je, kiedy paznokcie malowałam bardzo rzadko, a lakierów miałam dosłownie kilka (jak to się zmieniło możecie zobaczyć TU). 


Wtedy bardzo mi się podobały, teraz jednak kolory te wydają mi się zbyt jednowymiarowe, oczywiste. (jeśli wiecie o co mi chodzi...) Posiadam dużo ciekawszych odcieni o lepszych formułach, dlatego rzadko wracam do Bell. Mimo, że 303 wciąż bardzo mi się podoba, oba chyba skończą ostatecznie w dobrych rękach mojej przyjaciółki. :) Lakiery mają mały pędzelek i dość rzadką konsystencję (dwie warstwy są konieczne). Trwałość jest standardowa (u mnie 2-3 dni).

Z góry przepraszam za upaćkane skórki, gdybym wiedziała, że będzie to tak widoczne, zajęłabym się nimi przed zrobieniem zdjęć.

302


303

Co sądzicie o tych odcieniach? Może tak samo jak mi wydają wam się zbyt zwyczajne? W sklepach jest w końcu tyle ciekawych nowości... :)

Em

26 komentarzy

  1. Fiolet 303 zdecydowanie nie jest zwyczajny, jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podoba mi się niebieski, ale fiolet też śliczny. Fajnie mieć różne lakiery, te szalone i te bardziej zwyczajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolor 305. : ]
    Jeszcze takiego nie mam. ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski już mi się przejadł, ale fiolet jest całkiem fajny. Chętnie przygarnęłabym kilka kolorów z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiolet jest śliczny, ładną gamę kolorystyczną mają :) zakochałam się od pierwszego wejrzenia w 304, będę polować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fiolecik jest cudny. miałam kiedyś z tej serii czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiolet jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 303 i 307. Mówiąc szczerze, po 307 spodziewałam się innego odcienia, bo w galerii na stoisku Bella wyglądał na dużo jaśniejszy niż jest w rzeczywistości.
    A ten niebieski, mrr... Będę musiała go poszukać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fiolet jest bardzo ładny, akurat tak na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten sam fiolet i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten fioletowy! Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś żaden kolorek z ich gamy mnie nie oczarował :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fiolet mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory ładne, ale tylko w buteleczkach.

    Mam 319, okropny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory! I jaka ładna buteleczka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kompletnie nie są zwyczajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fiolet śliczny, niebieski mnie nie przekonuje, ale ja ogólnie jestem antyniebieska:D ciekawa jestem bardzo tej zieleni 301..szukam idealnego zielonego i póki co nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  18. mam jeden lakierek Bell i jestem pod wrażeniem jego trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oba kolory pięknie wyglądają na paznokciach, mają spory wybór i jakie piękne kolorki, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może i zwyczajne, ale za to moje ulubione kolory :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Są piękne, mam niebieski, pół buteleczki zostało i po roku jakość wciąż niesamowita. I chyba się na jakiś jeszcze skuszę, jeśli dorwę ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.