sobota, 21 stycznia 2012

Nowość: Isana Creme Dusche, kwiat pomarańczy & jogurt, masło shea & marakuja

Ostatnio w drogeriach można zauważyć sporo nowości. Mnie szczególnie zainteresowały nowe zapachy żeli pod prysznic Isana.

kwiat pomarańczy & jogurt

masło shea & marakuja

Miałam już kilka żeli pod prysznic tej marki i zawsze byłam zadowolona. Są bardzo tanie, myją i nie wysuszają mi skóry (choć wiem, że niektórzy na to narzekają), a dodatkowo mają przyjemne dla nosa zapachy. Obecnie używam tego z limitowanej edycji zimowej (na pierwszym zdjęciu można zobaczyć, że wciąż jest on dostępny w Rossmannie).

Z pewnością skuszę się na wersję z marakują, której zapach bardzo lubię w kosmetykach. A wy? :)

Em

24 komentarze

  1. Jakie tajniackie zdjęcia :D. Nie przepadam za tymi żelami, ale może skuszę się na ten z kwiatem pomarańczy

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię Rossmannowskie żele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię zapach marakui, w ogóle owoców egzotycznych. Taka miła odskocznia od zimy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubie te żele, ale mam już spory zapas i na razie zużywam to co mam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten z pomarańczką pachnie zachecająco. Jak skończę obecny to może się skuszę. Ale tego drugiego niestety nie widziałam, a słyszałam, że ładniej pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wąchałam obydwa i jestem miło zaskoczona, całkiem ładnie pachną;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię te żele, są tanie, wydajne, fajnie się pienią czego chcieć więcej :) kusi mnie ten pomarańczowo- jogurtowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj zakupiłam peeling z wcześniejszej limitowanki o zapachu białej czekolady z wanilią i jestem zachwycona! Ale coś czuję, że po Twoim poście polecę i zakupię kwiat pomarańczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio kupiłam 2 żele z Isany kremowo-jogurtowy z witaminami i o zapachu palonych migdałów :)
    Są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurczę tyle tych nowości a ja się nie mogę na nic załapać, ciągle wykupione :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam nic tej firmy.;D

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam je dziś:) niestety nie kupiłam, bo najpierw muszę zużyć żele, które już mam...

    OdpowiedzUsuń
  13. tego z Isany jeszcze nie próbowałam, ale Wellness&Beauty należą do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszce nie widziałam- na pewno się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten zimowy, pomarańczowy i z marakują - z tych trzech właśnie tego ostatniego najbardziej nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Żele z isany stale goszczą w mojej łazience.Jednak przeważnie używam bezzapachowych aptecznych czy dziecięcych żeli do mycia ciała.Z zapachowych korzystam raz na jakiś czas kiedy chcę sobie zapchem poprawić nastrój :) i wtedy żele z isany bardzo dobrze się spisują. Ostatnio zakupiłam wersję zimową i zapach jest genialny!!Co z tego że żele z isany lekko wysuszają mi skórę tylko dla tego zapachu warto!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się czaję na peeling waniliowy :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Do żeli Isana byłam zawsze sceptycznie nastawiona, ale koniecznie muszę zmienić zdanie i zaopatrzyć się w te cudowne zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za cynk :) Bardzo lubię te żele, więc pewnie się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja do produktów jestem sceptycznie nastawiona odkąd używałam odżywki do włosów. Muszę się przemóc.. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też je lubię. Żel ma myć i ładnie pachnieć, więc po co na nie wydawać mnóstwo kasy! ;) Na pewno się skuszę na któryś z nowych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Marakuja by mnie zainteresowała... nie wszystkie Isany lubię,najbardziej kokosową i aloesową :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kwiat pomarańczy & jogurt bardzo ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.