wtorek, 31 stycznia 2012

Nowości Essence 2012 (zdjęcia i swatche - aktualizowana lista)

Mimo, że Essence wciąż jeszcze oficjalnie nie ogłosiło, jakich nowości możemy spodziewać się w tym roku, już zaczęły pojawiać się one na zagranicznych blogach. Tak jak w przypadku Catrice, postanowiłam zrobić listę z podlinkowanymi zdjęciami i swatchami produktów, tak by można było wrócić do tego posta, kiedy już nowy asortyment pojawi się także w Polsce. Na bieżąco aktualizowaną przeze mnie listę Catrice znajdziecie TU.


 nail art special effect! topper
08 night in vegas zdjęcie, swatch
09 copper'ize me zdjęcie, swatch
10 glorious aquarius zdjęcie, swatch
11 disco disco zdjęcie, swatch

nail colour 3
02 shopping trip in soho zdjęcie, swatch
mój wpis na temat lakieru 
03 kiss on top of the rock zdjęcie, swatch
04 a walk in the park zdjęcie, swatch, swatch, swatch 
05 boys are back in town zdjęcie, swatch, swatch, swatch, swatch
06 ticket to the show zdjęcie, swatch, swatch, swatch, swatch

nude glam nail polish
zdjęcie, swatch 
01 cotton candy swatch
02 iced strawberry cream swatch
mój wpis na temat lakieru
03 cookies & cream
04 iced latte swatch, swatch
05 toffee to go swatch, swatch
06 hazelnut cream pie
07 cafe ole swatch, swatch

86 a lovely secret swatch
87 passion for fashion swatch, swatch
88 falling in love swatch
89 kiss me goodbye swatch
91 glamorous life swatch, swatch
92 better late than never swatch, swatch, swatch
93 c'est la vie! swatch, swatch, swatch
mój wpis na temat lakieru
94 gold fever zdjęcie, swatch, swatch, swatch
95 wanna be your sunshine swatch, swatch, swatch
97 absolutely blue swatch
98 walk on air swatch
99 wanna say hello swatch 

kajal pencil
20 scream green
mój wpis na temat kredki

gel eyeliner
05 miami's ink zdjęcie, swatch, swatch, swatch, swatch

mój wpis na temat eyelinera

2 in 1 eyeliner pen
 zdjęcie, swatch

studio nails better than gel nails professional nail french tips (long & short style)
colour changing click & go nails

nail art magnet
nail art magnetics

nail art design stencils
nail art designer set

studio nails
stay with me longlasting lipgloss
08 deep rose
09 hottest pink  

marble mania lipgloss
zdjęcie, swatch, swatch
01 peach and mix swatch
02 mix n mauve swatch
03 pink twister swatch 
04 swirly toffee swatch 
05 coral whirl swatch

mój wpis na temat błyszczyka

lipstick
58 dazzling beige
59 funky funky

mini lipgloss set

souffle touch blush
zdjęcie, zdjęcie, zdjęcie, swatch, swatch
10 fresh apricot swatch
20 frozen strawberry
30 cold wildberry swatch, swatch, swatch, swatch

i love runway highlighter
zdjęcie, swatch, swatch  

get big! lashes mascara
voluminizing lash powder
zdjęcie

colour & shine eyeshadow 
13 jungle fever  swatch
14 divas love drama swatch  

mono eyeshadow
swatch
58 cappuccino, please! 
59 copper island
60 kermit says hello  

Linki do postów: DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, NL, DE, DE, NL, NL, NL, NL, PL, DE, DE, PL, PL, PL, PL, PL, PL, PL, PL

Dodaję także wpisy dotyczące posiadanych przeze mnie wycofywanych produktów. Na razie poczytać możecie o konturówce do ust i oliwce do paznokci. Zapraszam!

Podobają wam się pierwsze zdjęcia nowości? :)

Em

21 komentarzy

  1. Pędzę do drogerii :) Lakiery bardzo mi orzypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Turkusowy brokat nawet nawet, a reszta mnie nie rusza.

    OdpowiedzUsuń
  3. @anikowa101, pamiętaj, że nie ma ich jeszcze w Polsce! Myślę, że dotrą dopiero w marcu.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś szału na mnie nie zrobiły;) top coaty są warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  5. no dobra.. i ten podkład jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wciąż uważam, że najfajniejszy jest róż w kremie czy tam suflecie :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. No więc :D

    Kurcze, dużo ciekawych rzeczy widzę, aż jestem w szoku...chyba najbardziej podobają mi się róże, nigdy takiego nie miałam :)

    Lakiery nude wyglądają elegancko,ale kurcze na tych próbnikach każdy lakier wygląda bosko ;) dlatego jeszcze się nie ekscytuję :P

    Baza roświetlająca wydaje mi się podobna do tej Out of Space Catrice którą katuję co jakiś czas ..:)

    W nail art design set jest gąbeczką czy mi się wydaje?:)

    Lakiery wyglądają super, ale się wyleczyłam póki co z lakierów Essence C&G ...nie mniej jednak...może może... :)

    Runaway higlighter - hmm..lubię takie gadżety, ale kolor mi sie jakoś nie podoba...chociaż to może wina światła?

    OdpowiedzUsuń
  8. moje typu to lakiery nude, roże w kremie i rozświetlacz runway :D

    OdpowiedzUsuń
  9. lakiery nude i toppery piekne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne :)

    Najbardziej podobają mi się toppery - szczególnie Night in Vegas.
    Magnes i lakierki do magnesowania całkiem ciekawe.
    Cudowne jest wszystko ze Studio Nails, kupię na pewno gdy się pojawią.

    OdpowiedzUsuń
  11. od razu rzucam się na ten make up to match, mam czuja że będzie jasny :D no i baza rozświetlająca, pięęękna :)) jak tylko się pojawią to wrzucę u siebie jakieś zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj podobają:) Już bym poleciała i coś sobie kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieję, że w mojej naturze będą te toppery :P pierwszy prezentuje się lepiej niż fleksy z My secret :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowości bardzo kuszące ;) Róż do policzków i nowe błyszczyki w szczególności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojeja tyle rzeczy mi się podoba ,że nawet wypisywac nie bede:D

    Em, czy marble mania wchodzi do stałej oferty?

    OdpowiedzUsuń
  16. @kleopatre, tylko marmurkowe błyszczyki będą w stałej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  17. lakiery z nudowej kolekcji: iced latte i caffe ole <3<3<3 cuda nad cudami!

    a illuminating base wygląda jak kryształkowy rozświetlacz! :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne te nowości, oj faaaajne =)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.