piątek, 20 stycznia 2012

Zapowiedź: Essence Marble Mania LE

TREŚĆ TEGO WPISU ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ

36 komentarzy

  1. idealne!!!!
    piękne!!!!
    i będzie moja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż, cienie i tusz! Będę polować, póki nie polegnę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery i zestaw do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. japami, dla mnie też :D tylko lakiery jak będą porządne to kupię (lakieroholiczka :D )

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tam róż nie kręci - mam naturalny ;/ dlatego nigdy nie używałam. Ale cienie bardzo ciekawe. W ogóle przepadam za takim maziajkowatymi, wypiekanymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier !!! :D
    Cieniami też bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko wtórne ;p na róż się ew skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba bez Ciebie bym zginęła... Tzn bez Twoich nowości o Essence, to jedna z moich ulubionych firm! Ale to niestety jest pierwsza limitowanka, w której nie mam must have. Nie przepadam za marmurkiem... Może skuszę się na jakiś cień, ale tylko dla ponownego oswojenia z marmurkami...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie miałam nigdy styczności z mozajkowymi kosmetykami, więc napewno coś mi do kosmetyczki wpadnie, może róż:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no oczywiscie roz;) tak jak zauwazylas:D i cien na drugim miejscu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż wygląda po prostu bosko, ciekawe jak będzie na żywo. Oprócz niego podoba mi się błyszczyk, ten z prawej, i cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, no proszę :D. Muszę mieć ten róż ^^.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju. Ciągle wychodzą nowe limitki essence,aż nie wiem za co się złapać ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Róż,błyszczyki i cienie są super:) Będę czyhać na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja tego nie rozumiem, przecież dla Essence krążące po necie zdjęcia są wielką reklamą. Powinni Cię na rękach nosić ;) A tak bardziej serio - naprawdę uważam, że firma na tym jedynie zyskuje a nie traci...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie powiem, postarali się ;) Wpiszcie sobie w google Essence Marble Mania i wyskoczy Wam, na innych blogach zdjęcia jeszcze są.

    Em, pisali do Ciebie w sprawie tych zdjęć że je wykasowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  17. Marble Mania - mniam, mniam :) Przypominają mi lody truskawkowo-jogurtowe :)

    Ja kupię róż, zestaw do paznokci i ze dwa lakiery.

    Tu masz zdjęcie, możesz wstawić http://siiia.blogspot.com/2012/01/nowa-trend-edycja-essence-marble-mania.html

    OdpowiedzUsuń
  18. @Hikki, nie mogę wstawić, bo poproszono mnie o jego usunięcie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozumiem, jak zwykle przeciek przed zapowiedzia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale czy musialas zgodzic sie na usuniecie informacji o limitce skoro nie masz tych danych od nich tylklo znalazlas je w internecie? Przeciez nie popelniasz wykorczenia usmieszczajac cos co znalazlas gdzies indziej?
    Dziwna ta polityka Cosnovy...

    OdpowiedzUsuń
  21. @Anonimowy, nie jestem pewna jak to wygląda prawnie, ale prawdopodobnie nie musiałam ich usuwać, jednak po wymianie maili się na to zdecydowałam. Dociekliwi i tak znajdą zdjęcia w google. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj podpada mi Essence takim traktowaniem klientow...

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem Essence zachowuje się niedorzecznie w stosunku do blogerek. Nie podoba mi się to.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. http://crazy-4-makeup.blogspot.com/2012/01/preview-essence-marble-mania-limited.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podoba róż. Widać podobieństwo z limitką Catrice. W jednej ciepłe odcienie, w drugiej zimniejsze! Dla mnie Essence!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.