niedziela, 1 stycznia 2012

Zapowiedź: Catrice Nymphelia

Już jakiś czas temu w internecie pojawił się filmik i zdjęcia, zapowiadające nową kolekcję firmy Catrice - Nymphelia.
Teraz wreszcie możemy zobaczyć też zdjęcia produktów. :)


róż

błyszczyko-pomadki

cienie do powiek


lakiery do paznokci

 
 sztuczne rzęsy

paletka do smokey eyes

eyeliner w pisaku

tusz do rzęs
Zdjęcia pochodzą ze strony www.essenceadicta.blogspot.com


Kolekcja ma wejść w Niemczech w lutym 2012, a część produktów trafi do stałego asortymentu. Mnie najbardziej kusi oczywiście róż. A was? :)

Em

25 komentarzy

  1. Podoba mi się ta paletka do smokey :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem za różem :) Mam nadzieję, że ta limitka pojawi się w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się podoba najciemniejszy błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, róż i, ten jasny błyszczyk bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pożądam różu, cieni, jednego z błyszczyków... Jeny! Dajcie to do Polski! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten najjaśniejszy błyszczyk wygląda ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się róż i najjasniejszy lakier

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż i błyszczyki wyglądają bardzo zachęcająco :) Ciekawe jak się będą prezentować na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż...nie będe oryginalna.I te zielone lakiery do paznokci sa super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co mi się podoba? Zdecydowanie paletka, eyeliner w pisaku (bardzo luubię tę formę) i pojedyncze cienie - aż trudno ocenić ich rzeczywiste kolory, bo wyglądają po prostu pięknie! Szczególnie zdjęcie pierwszego cienia - wygląda niczym Elfi Las *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. paletka prezentuje się bardzo fajnie. zaciekawiły mnie też te błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Róż i pomadko-błyszczyki wyglądają cudnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Róż, cienie i paletka smokey wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  14. róż i błyszczyki wydają się być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, dużo smakołyków! :D Ale zdecydowanie najbardziej kusi róż.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę błyszczyk! Szczęśliwego Nowego Roku życzę! Dużo pomyślności i radości! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie kusi róż i cienie do powiek;)

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurcze, tutaj będzie ciężko utrzymać portfel w ryzach :) lakiery jakoś bez szaleństw ale reszta jest jak najbardziej warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie w Naturze jest teraz kolekcja las vegas, całkiem ciekawa, kupiłam dwustronny błyszczyk (czerwień plus złoto- kolor czerwony to taka szminka w płynie, zasycha na ustach i daje matowe wykończenie) oraz rewelacyjne sztuczne rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie kusi wszystko, zdecydowanie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.