piątek, 30 grudnia 2011

Essence Crystalliced już w Polsce! (lista drogerii i cennik)

Zobaczcie, co do nas dotarło jeszcze przed końcem roku... Cała zimowa edycja limitowana 
Crystalliced!

Chyba nikt z nas się tego nie spodziewał. :) Wiadomo, że limitowanka pojawiła się na razie w Drogeriach Natura:
- Andrychów
- Białystok: Suraska, Galeria Zielone Wzgórza
- Bielsko-Biała: Sfera
- Brzeg
- Bydgoszcz: Drukarnia
- Chełm
- Chorzów
- Garwolin: nowa Natura
- Gdańsk: Wrzeszcz, City Forum, Pańska
- Głogów
- Gorzów Wielkopolski: Galeria Askana
- Grudziądz
- Jastrzębie-Zdrój: Carrefour
- Katowice: Ślązak, Mickiewicza, Staromiejska
- Kielce: pl. Wolności, Echo
- Koszalin
- Kraków: Galeria Kazimierz, Starowiślna, Solvay Park
- Kutno
- Legnica: Galeria Piastów
- Lublin: nowa Natura, Nowy Olimp, Świętoduska, 1 Maja, Braci Wieniawskich
- Łęczna
- Łomża
- Łódź: Galeria Łódzka
- Mielec
- Mława
- Nowy Sącz: CH Europa II
- Olsztyn: Pieniężnego
- Piotrków Trybunalski: Polo Market
- Poznań: Galeria Pestka, City Park
- Racibórz
- Radom: Focha, Galeria Słoneczna
- Rumia: Galeria
- Rzeszów: Grunwaldzka
- Stalowa Wola
- Strzelce Opolskie
- Szczecin: Al. Niepodległości
- Tarnów: CH Max
- Tczew
- Toruń: Zieleniec, Rynek
- Wałbrzych
- Warszawa: Metro Centrum (na górze, na dole), Gocław, Kabaty, Bemowo, CH Targówek
- Włocławek
- Wrocław: Astra, Magnolia, Ferio
- Zabrze: Platan
- Zamość: Galeria Twierdza
- Zgierz
- Żywiec: Lider

Będę aktualizować listę na bieżąco. :)


Warto wspomnieć też o cenach. Powyżej widzicie te oficjalne, nadrukowane na standzie. Tak jak w przypadku niektórych poprzednich edycji, w rzeczywistości są one trochę niższe (na przykład cienie i brokaty kosztują 7,89 zł). Warto więc się spieszyć, bo Natura prawdopodobnie zmieni to w systemie za kilka dni.

Notka ze swatchami moich zakupów znajduje się TU. :) Z kolei TU znajdziecie zdjęcia wszystkich produktów. Udało mi się kupić dodatkowy rozświetlacz, który wkrótce będzie można wygrać. :)

Em

P.S. Jeśli wiecie coś o limitowance w Naturze, której nie ma na liście, koniecznie napiszcie o tym w komentarzu.

83 komentarze

  1. ajaj czekałam na nią :))) jeśli mi się uda jutro pędzę do natury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała zobaczyć katowice (tzn, że jest w drogerii w kato), no ale chyba będzie trzeba czekać grzecznie na swoją kolej ;d jeśli w ogóle :c
    ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojne, zimowe kolorki :) Pewnie u mnie tej limitowanki jeszcze nie ma... ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje Ci kochana:) to znaczy, że jutro zobaczę, czy coś tak mis ie podoba, że musi byc moje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo blade i nijakie, raczej nic sobie nie kupię :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O - ja jutro zobacze w Ostrowie Wlkp czy jest :P

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam dzisiaj w jednej z tych galerii i nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  8. @France30, możliwe, że pojawiła się już po twoim wyjściu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jestem w szoku, że u mnie, w Jastrzębiu-Zdroju, jest! Panie w Naturze mówiły mi ostatnio, że dostają tylko co drugą limitowankę z Essence :( Jedyne co mnie zaciekawiło to ten rozświetlacz w płynie, ale ciekawe jak będzie wyglądał na żywo...

    OdpowiedzUsuń
  10. To dopiero niespodzianka! :D Wszyscy się spodziewali, że teraz w Naturach pojawi się 'spóźniona' limitka CC, a tu takie cuda. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj trafiłam na pełen stand w Jastrzębiu ale jakoś nic mnie nie skusiło :) Portfel się cieszy hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. o! jutro do Pestki zatem trzeba podskoczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Czekam aż dojdą do mojego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe czy się załapie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo może dam radę coś kupic, kolekcja warta grzechu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. w Łodzi w GŁ jeszcze nie ma tej limitki ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. @Anonimowy, z której godziny ta informacja?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jutro pędzę do Astry we Wrocławiu- ciekawi mnie ten rozświetlacz w płynie : )) ja czekałam na limitowanke circus, ale we Wroc kicha. Sk ad Ty masz takie info? Pozdr Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie się uwinęli :) byłam zaskoczona nową szafą catrice, teraz essence przyspieszyło obroty - oby tak dalej! może w końcu więcej edycji limitowanych zacznie do nas docierać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie, pochwal się co kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokaż wszystko co kupiłaś. ciekawe kiedy bedzie w Zamosciu.

    OdpowiedzUsuń
  22. mam mam mam juz:) zapraszam na swatche:) jest w Legnicy w Galerii Piastów. W galerii z Media Marktem jeszcze Vampiry.

    OdpowiedzUsuń
  23. rozświetlacz jest GENIALNY! tak samo mało wydajny jak róz z Vampires- to samo opakowanie:) ale jest super i kupiłam dwa:P

    OdpowiedzUsuń
  24. No ładnie... napaliłam się na rozświetlacz... :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Również czekam. Do mnie pewnie w Nowym Roku dotrze, ale najważniejsze to załapać się na najciekawsze produkty!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obśliniłam się...moje kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  27. This is very nice collection. I hope, it will be in the Czech Republic.

    OdpowiedzUsuń
  28. byłam dzisiaj w GALERII ŁÓDZKIEJ i limitowanki nie ma:((((

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam rano w Pestce ale limitki jeszcze nie było.. Pewnie po południu wystawili..

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo, u mnie jest, ale... nic mi nie wpadło w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. @antiii, jest już w sklepie, ale może jeszcze nie zdążyli wyłożyć. Trzeba pytać!

    @Yasinisi, tak, wystawili po południu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę się przejść do Natury, może i u mnie jest

    OdpowiedzUsuń
  33. Limitka w Galerii Łódzkiej prawdopodobnie będzie wyłożona jutro.
    Dzwoniłam jakoś ok. 18:30.
    Niestety już nie odkładają na telefon, bo później nie mają co wykładać na sklep...

    OdpowiedzUsuń
  34. nic nie wyłożyli, nawet nie wiedziałam, że tak szybko pojawi się bo bym zapytała. do nas jeszcze nie przyleciała Circus :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie pani przez telefon zapewniała, że jak będą mieli wyłożyć limitkę to zrobią to jutro a nie dziś...

    OdpowiedzUsuń
  36. @antiii, Circus na razie nie ma w Naturach i nie wiadomo czy w ogóle będzie

    OdpowiedzUsuń
  37. antiii, pewnie chodziło o Douglasa, bo też znajduje się w Galerii Łódzkiej ;)
    We wtorek tam byłam i się pytałam, Circus powinno po nowym roku się pojawić.

    OdpowiedzUsuń
  38. @Seniorita - byłam w Douglasie i DN w Galerii Ł.

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczecin jak zwykle w tyle.. ehh..

    Nabyłaś może rozświetlacz w płynie?

    OdpowiedzUsuń
  40. @antiii, doskonale zrozumiałam, ale chciałam Em sprostować o Circus ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. @Seniorita -aaa :))) ciekawe o której godzinie wyłożą limitkę ...:D

    OdpowiedzUsuń
  42. We Wrocławiu są już zmienione ceny na te ze standu ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. @Seniorita ja dzwoniłam dzisiaj kolo15-16 do GŁ i ekspedientka powiedziała że odłoży dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  44. ciekawe czy dotrze do mojej Natury ta limitka..

    OdpowiedzUsuń
  45. @antiii, nie mam pojęcia. Nie zdziwię się jak wyłożą ją jutro (albo dzisiaj) tuż przed samym zamknięciem ;/
    Zapomniałam zapytać do której jutro pracują :/
    @Elen, w takim razie wygląda na to, że to chyba zależy od tego, która Naturzanka telefon odbierze :( Sic!

    OdpowiedzUsuń
  46. @Em dobrze na zdjęciu widzę ze są testery cieni?

    OdpowiedzUsuń
  47. @Elen, tak, są testery do cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ooo dzięki za info, muszę odwiedzic Naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Będzie co oglądać w drogerii:) Może akurat jakiś lakier mi podpasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  50. o tak Natura na Gocławiu jest super zaopatrzona! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. zupełnie przypadkowo natrafiłam dziś na tę limitowankę i kupiłam puder z lśniącymi drobinkami, jest bardzo ciekawy i wbrew pozorom nie wygląda tandetnie, w sam raz na sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  52. Kiedy w Katowicach będzie i w Chorzowie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. we Wrocławiu jest też w Magnolii.... a w Astrze dalej są niższe ceny;) dziękuję za to, że dałas cynk:*

    OdpowiedzUsuń
  54. @Anonimowy, niestety na razie nic nie wiem o tych miastach...

    @barwy.wojenne, dziękuję, już dopisane :)

    OdpowiedzUsuń
  55. A u mnie nie ma nawet jeszcze tej cyrkowej serii :(

    OdpowiedzUsuń
  56. @oh-yellow-bird, CC jest w Douglasach, więc Crystalliced może przyjść do Twojej Natury niezależnie od tego :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dopisz DN w Radomiu ul.Focha :)

    OdpowiedzUsuń
  58. W Magnolii są też niższe ceny- przynajmniej na rozświetlacze. Ponieważ w Astrze już nie było rozświetlaczy, pojechałam szybko do Magnolii i kupiłam dwa ostatnie zapłaciłam 17,60, zdziwiłam się bo na standzie widniała cena, 10 z czymś za sztukę. Dzięki za cynk

    OdpowiedzUsuń
  59. Chciałam tylko nadmienić, że w Olsztynie Natura jest na Pieniężnego, a nie Piłsudskiego;) i potwierdzam, że limitka dotarła. Może się to komuś przyda.

    OdpowiedzUsuń
  60. w Piotrkowie Trybunalskim, w naturze w polo markecie też już jest limitka, ceny ciągle niższe. Jeśli chodzi o stan, to jest wszystko, brakuje dwóch rozświetlaczy i jednego kremowego cienia :D

    OdpowiedzUsuń
  61. widziałam i macałam te produkty dzisiaj w DN w Szczecinie - Al. Niepodległości 15

    jakoś nic mnie nie oczarowało - było wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Informuję, że w Andrychowie limitka też już jest ;) Ale brak już rozświetlaczy - wykupiłam wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Radom - Galeria Słoneczna - stand prawie pełen, zostawiłam 2 sztuki rozświetlaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Uprzejmie donoszę, że w Chorzowie też już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  65. dzisiaj widziałam, że w Garwolinie w nowej Naturze też już jest ta limitka

    OdpowiedzUsuń
  66. Limitowanka jest też w Drogerii Natura w Lublinie na ul. Braci Wieniawskich 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziękuję za wszystkie doniesienia z frontu :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Katowice ul. Stawowa, limitka się pojawiła, o 9 rano kupiłam ostatni rozświetlacz.. Miałam nie kupować, ale Twoje zdjęcia mnie skusiły:) gayenka

    OdpowiedzUsuń
  69. Tfu! Natura na staromiejskiej a nie na stawowej w Katowicach:)gayenka

    OdpowiedzUsuń
  70. W Grudziądzu też już jest :)
    Niewiele bo niewiele, ale zawsze coś. Udało mi sie zdobyć ten rozświetlacz na którym najbardziej mi zależało :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. w Kazimierzu jest essence?:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Hej w łomżyńskiej naturze pojawiła się ta limitowanka, dziś ok 15 był komplet produktów

    OdpowiedzUsuń
  73. @Makijaż Szajnar.pl, tak, w Drogerii Natura :)

    I dziękuję wszystkim za kolejne drogerie do dopisania :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Katoowice NAtura ul.Staromiejska

    OdpowiedzUsuń
  75. ooo, fajnie że jest w Rzeszowie, może jutro dorwę rozświetlacz! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Od dzis jest tez w Zamościu w galerii Twierdza:)ale sie obkupiłam bo jako pierwsza trafilam na wystawke i było wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
  77. Pojadę do Twierdzy jak tylko będę mogla!

    OdpowiedzUsuń
  78. U mnie w Łęcznej (Łęczna k. Lublina) również jest ta limitowanka,
    ale czy ktokolwiek zna to miasto xd

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.