poniedziałek, 12 grudnia 2011

Swatches: Essence Circus Circus LE

Pisałam dwa dni temu, że w Krakowie pojawiła się najnowsza edycja limitowana Essence - Circus Circus. Wreszcie mogę wam też pokazać co sama kupiłam. Zdziwicie się pewnie, bo nie jest tego wcale tak dużo jak choćby w przypadku Vampire's Love. ;)


Czemu? Zazwyczaj kupowałam większość odcieni lakierów do paznokci, jednak w CC wszystko było według mnie bardzo wtórne, a i cena odstraszała - 12,99 zł. Błyszczyków mam zdecydowanie za dużo, a kolory były mało uniwersalne. Eyelinerów w płynie raczej nie używam i bałam się reakcji alergicznej jak w przypadku tego z I Love Berlin. Nie wzięłam także najciemniejszego cienia, bo podobny mam już ze stałej oferty.

Ostatecznie kupiłam więc perfumy, dwa cienie do powiek w kremie i (oczywiście!) puder rozświetlający.



perfumy

Kosztują 29,99 zł, mają 50 ml i zostały wyprodukowane we Francji. 

Według mnie jest to najbardziej uroczy produkt w tej edycji. Już sam kartonik mnie zachwycił, a co dopiero buteleczka z atomizerem. To idealny pomysł na prezent także dlatego, że zapach jest bardzo uniwersalny, delikatny, kwiatowy, trochę słodki... Idealny na cieplejsze miesiące. Można skorzystać z testera, więc sami sprawdźcie czym dokładnie pachną te perfumy. :) Mnie udało się kupić aż dwa flakoniki, jeden z nich dostanie w prezencie urodzinowym moja koleżanka. Nie byłabym sobą gdybym nie próbowała się do czegoś przyczepić, więc... nie odpowiada mi to, że po zmianie zakrętki na atomizer perfumy nie mieszczę się już w pudełku, a ja właśnie w ten sposób przechowuję wszystkie zapachy. Dzięki temu będę mogła jednak bez wyrzutów sumienia postawić je na toaletce, by cieszyły oko. :)


puder rozświetlający

Kosztuje 12,99 zł, ma 9 g, jest ważny 18 miesięcy od otwarcia i został wyprodukowany we Włoszech. 

Ten produkt musiał trafić do mojego koszyka... sami wiecie. :) Całkiem niedawno moja kolekcja wzbogaciła się o rozświetlacz z Vampire's Love i dzięki temu mogę je dobrze porównać. 


O ile VL ma satynowe wykończenie z drobinkami, CC (w odcieniu 01 It's Magic) jest bardziej podobny do doskonale wszystkim znanego AOH, gdyż daje efekt tafli (oczywiście złotej, a nie srebrnej!). 


Niczego podobnego jeszcze nie mam, więc z pewnością przyda się on do cieplejszych/imprezowych makijaży. Również w tym przypadku muszę przyczepić się do opakowania - bardzo ciężko się je otwiera i trzeba uważać, żeby nie połamać  przy tym paznokci.


cienie do powiek

Kosztują 10,99 zł, mają 5,5 g, są ważne 12 miesięcy od otwarcia i zostały wyprodukowane w Niemczech.

Tak jak pisałam wcześniej, z trzech dostępnych kolorów zdecydowałam się na dwa -    01 It's Magic i 02 Raise The Curtain For... Pierwszy to żółte, bardzo sylwestrowo-karnawałowe złoto, z kolei drugi to coś pomiędzy brązem, szarością a zielenią - ciężki do opisania, wielowymiarowy kolor. 


Produkty w takiej formie lubię stosować jako bazę pod inne cienie - doskonale wydobywają z nich głębię koloru. Myślę, że zwłaszcza ciemniejszego odcienia będę używać bardzo często i zastąpi mi on trochę trudniejszą w nakładaniu kredkę jumbo z kolekcji Metallics. Dodam też, że cienie są bardzo wydajne i łatwo je równomiernie rozprowadzić (najlepiej używać do tego palców).



Mam nadzieję, że wyczerpująco opisałam tę edycję limitowaną i pomogłam wam w podjęciu decyzji co kupić, a czego nie. :)

Em 

140 komentarzy

  1. piekny ten drugi cien do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mail: magdap_ndm@wp.pl
    najbardziej mam chrapkę na perfumy i rozświetlacz który pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie chciałam tego rozświetlacza, ale im więcej swatchy widzę, tym bardziej go porządam :D więc się zgłaszam! :)))

    a z tej limitki chcę rozświetlacz i może wodę toaletową, jeśli spodoba mi się zapach :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. evelyne1991@o2.pl

    Oczywiście chciałąbym rozświetlacz ;), perfumy i oba cienie.. nigdy bym nie kupiła złotego cienia, ale ostatnio dowiedziałam się, że jestem urodowym typem wiosny, złoto jak najbardziej mi pasuję, wię chyba spróbuję i kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl
    z tej limitki mam perfumy i dwa cienie, ale bardzo podoba mi się jeszcze eyeliner niebieski, lakiery i puder:D

    OdpowiedzUsuń
  6. zarówno pudry jak i cienie wyglądają pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako One_LoVe
    34onelove@gmail.com

    jestem bardzo ciekawa tych perfum, muszę przejść się do drogerii aby je powąchać. :) cena jak najbardziej zachęca. fajnie że ma taki psikacz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    Lubię na FB jako Klaudia B.

    Najbardziej przypada mi do gustu złoty cień do powiek, uwielbiam błyszczące, na skórze wygląda równie fajnie :) Za niedługo Sylwester, więc byłoby zastosowanie - jak najbardziej :)
    Kolekcja mi się ogółem podoba, super to wymyślili. Pozostało tylko trzymać kciuki. Pozdrawiam :)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. to też się zgłoszę, bo to właśnie na rozświetlacz najbardziej poluję :) prócz tego zapewne i perfumy wrzucę na czytnik kodów kreskowych :D
    Lakiery były także na liście, ale raz nie ma złotego, dwa cena rzeczywiście mało atrakcyjna :/

    Obserwuję jako Obsession
    obsession@onet.com.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się :)
    niestety nie załapałam się na floriańską, ale mam nadzieję, że uda mi się gdzieś indziej upolować perfumy :)
    pozdrawiam!
    ikornaga@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Aguteńka. :)
    agutenkamakeup@gmail.com

    Wszystko wygląda kusząco. Ten rozświetlacz trochę przypomina mi piasek. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje jako Pikletka
    blogmara@vp.pl
    z CC muszę mieć te perfumy, tylko wyzdrowieje i lece do drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako aska457 :)
    aska457@interia.pl

    A mam chrapkę na ten puder rozświetlający.. ciekawe jakby wyglądał na mojej buzinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja planowałam zakup cienia w kremie, reszta jest urocza, ale grudzień nie jest najlepszym miesiącem na zakupy ;)
    strilinga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako jamapi :)
    jamapi@o2.pl

    najbardziej mam ochotę na lakiery ;) ale cena.....

    OdpowiedzUsuń
  17. Sofina Sofina a mail to Sofina06@gmail.com chciałabym kupić jaśniejszy błyszczyk i ciemny cień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten drugi cień jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do rozdania, obserwuję jako Ev, mój mail to carpediem91@o2.pl :)
    Ja sama czaję się na tę limitkę, ale mam zamiar kupić tylko złoty cień i złoty eyeliner. Kwiatowych perfum nie lubię, choć ta buteleczka bardzo kusi wyglądem... Rozświetlacz podobnie, ale wamawiam sobie, że dla mnie jest za złoty, jednak jeśli wpadnie w moje łapki przy okazji rozdania bardzo się ucieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ochotę na rozswietlacz oczywiście, ale zapewne nie uda mi się go kupić. No i może na błyszczyki się skuszę.

    Wiesz, że Cię obserwuję :P
    wszystkocomniezachwyca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuje jako Hajnówka
    thehajnowka@interia.eu
    mam ochotę na perfumy i cienie do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako magda60005. Mój mail magda60005@wp.pl jestem ciekawa tych cieni w kremie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Ania-anula
    e-mail ania-anula1988@o2.pl

    Drugi cień do powiek jak dla mnie rewelacyjny, jak będzie u mnie dostępny to na pewno go zakupie, a co do perfum to zobaczymy jak pachną. Lakiery-za drogie, 13 zł? A

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako aga.
    agamatosek@gmail.com

    Mam ochotę na cień w musie w kolorze 02, bo jest bardzo bezpieczny i elegancki kolor. Delikatny do dziennego makijażu i jako baza do podbicia koloru, żeby zmalować coś mocniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako przystankowa
    e-mail: kasia145@tlen.pl
    Cienie do powiek mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. rozświetlacz i cienie z chęcią bym zobaczyła w swojej kosmetyczce.

    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Obs. jako :laleczka...
    justyna9472@wp.pl

    Bardzo podobają mi się cienie do powiek. : P
    W sam raz na sylwestra.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako Chochlik,
    mail: karaa144@gmail.com

    A chciałabym chyba jeszcze perfumy (chyba, że zapach mi się nie spodoba) i ten ciemniejszy cień.. chociaż u mnie o takiej bazie nie ma mowy, wszystko w pół godz by się zebrało w załamaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako: luthienn
    email: luthieenn@gmail.com

    Największą ochotę mam na perfumy i puder rozświetlający, bo nie miałam z takim do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako messalexa
    ana1661@op.pl

    z tej limitowanki mam ochotę na cień 02 Raise The Curtain For... <3 i wodę toaletowa, ale głównie ze względun na tą pompkę, jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję jako B. Surma
    pierrot112@gmail.com

    Z tej limitowanki niewiele rzeczy mi się podoba, złoty to nie mój kolor za bardzo;/Ale perfumy wyglądają prześlicznie,na pewno wąchnę je sobie przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się
    obserwuję jako moniaaa
    moniaaac@gmail.com
    Najbardziej chciałabym chyba lakiery do paznokci i perfumy. Mam nadzieję,że się na nie załapię jeśli dotrę do jakiegoś Douglasa :) Uwielbiam nowe zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję jako eskafloreska
    esyfloresy87@gmail.com

    Najbardziej przypadł mi do gustu rozświetlacz, chyba się na niego skuszę i perfumidło z tą pompką jak z lat 20 rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo spodobały mi się cienie będą wspaniałym dodatkiem do wyrażenia siebie->złoty cień juz włąsnie mam wiec rożswietlacza do pary jest mi brak
    Podczas karnawału,sylwestra i szału imprezek dzięki nim można lśnić jak gwiazdkowy prezent
    Uzupełnieniem kreacji napewno będzie też rozswietlacz -jego złociste drobinki i błysk w oku napewno dodadza kobiecie uroku:)
    Kuszace sa rowniez perfumy uwielbiam zapach kwiatów słodkości a samo opakowanie juz cieszy oko:)Kojarzy mi się ze słodkim czasem beztroskiego dzieciństwa gdzie chodziłam z tata do cyrku robiłam zdjecia z wielbłądami czy misiami dlatego tak mnie to opakowanie urzekło że napewno kupię te perfumki i to za cenę przystępna;]

    obesrwuje jako natalia.w na fb rowniez natalia aleksandra w natalja00@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. blog obserwuje jako Kolorowy Pieprz
    kolorowypieprz@gazeta.pl

    ja chyba najbardziej (oczywiście poza rozświetlaczem, chciałabym wodę toaletową:)

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję jako yesiwantyouback
    yesiwantyouback6@wp.pl
    nha fb jako Klaudia Bytom
    najbardziej chyba lakiery do paznokci, bo taka podwójna rzecz to dla mnie nowość :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako A.
    elmanana@op.pl

    Z tej limitki chcę dorwać koniecznie perfumy, gdybym wygrała puder rozświetlający, także bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję jako Hikki
    nataliakrokus@o2.pl

    najbardziej chciałąbym perfumy i lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: lady-flower123
    Email: ladyf123@hotmail.com
    Napisałam na FB:
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=290920540949630&id=198610160152691

    Najbardziej chciałabym perfumy. Mają cudne opakowanie, a uwielbiam tą pufkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. polubione, obserwowane
    marttoolla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako niwatori
    na FB jako Weronika K.
    korbolle@interia.pl

    Najchętniej zaopatrzyłabym się w tą wodę toaletową, ten atomizer jest prześliczny, całkowicie mnie urzekł!

    info o rozdaniu tu: http://nothingbutchickens.blogspot.com/p/loterie.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się :)

    Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com

    Ja z tej limitki najbardziej czaję się na lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się i obserwuję jako annawanna
    mail: feriabarw@gmail.com
    Mnie najbardziej kuszą perfumy. Jak tylko zobaczyłam je na blogach, od razu pokochałam, mimo, że nawet nie wiem jak pachną:DA ta buteleczka, ah cudeńko z tym atomizerem..=) Niestety, pieniędzy brak, więc chyba napomknę coś o nich mikołajowi=)

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuję jako Lidiakrk
    bonnie200@o2.pl

    Z tej limitki chętnie przygarnęłabym perfumy - flakonik jest uroczy. A i na rozświetlacz mam chrapkę.

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako Mademoiselle Chaos.
    mój email: demoisellechaos@gmail.com

    Najbardziej podobają mi się pefumy, szczególnie ich opakowanie. Mam nadzieję, że zapach przypadnie mi do gustu jak buteleczka. Rozswietlacz ma cudowny motyw, a złota tafla będzie idealna na lato, więc również na niego mam ochotę. Z początku podobały mi się lakiery, jednak ich cena trochę odstrasza. Drugi cień jest ciekawy, podobno taki kolor ma Catrice (060), może się na niego skuszę. Ostatnio ktoś na wątku Essence wrzucił lakiery do ust i podziwam, że oparlas się nim. Mam nadzieję, że też mi się uda, ale nie będzie łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako pesymistka13
    pesymistka13@o2.pl

    Nie będę oryginalna jak napiszę że najbardziej moją uwagę przykuły perfumy:) genialny design i ciekawa jestem zapachu za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako Mallene
    malleneblogspot@gmail.com
    Z limitki najbardziej chciałabym perfumy. Świetnie by się prezentowały na mojej toaletce, którą zamierzam kupić :P


    A ja wczoraj byłam w Krk i nigdzie nie było jeszcze tej limitki ;(( ani w SP w Factory, ani w Naturze w Galerii Kazimierz. Wrrr myślałam, że coś mnie trafii!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuje jako Panna N (Mrs. N)
    run_behind_me@wp.eu

    Mi za to w ogólnie perfumy się nie podobają, zakochałam się w rozświetlaczu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oczywiścei ,zgłaszam się :) Chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. kotwilka@gmail.com
    kotwilka :)
    chętnie bym kupiła te cienie do powiek - uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  53. zg sie : )
    obserwuje jako i<3vampires a lubię jako Weronika S. : )
    Chyba najbardziej chciałabym perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  54. obserwuję jako Julia Natalia
    mail - julia.r.wasielewska@onet.pl
    największą chrapkę mam na rozświetlacz właśnie. wygląda naprawdę zjawiskowo. widzę jak do mnie mówi - kup mnie, kup mnie, Twoja poszarzała, wciąż nieco zasmucona cera palacza nabierze blasku! jednak woła tak do mnie z ekranu a kiedy idę do drogerii, okazuje się, iż już go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  55. http://fashionery.blogspot.com/2011/01/rozdania.html - info o rozdaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się. Pozdrawiam.
    Jakoś ta linia escence nie przypadła mi do gustu jak Vampire love

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuje jako mala9mi
    Mam wielka ochotę na puder rozświetlający i perfumy.Są boskie!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. obserwuję jako: sunshine
    mail: patricej@o2.pl

    najchętniej przygarnęłabym perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. obserwuje jako beautifultinkerbell
    mail marta-199410@wp.pl
    Oczywiście największą uwagę przyciągają perfumy i puder. Mam nadzieję, że u mnie też będzie ta limitka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. obserwuje jako: angelika.nehring
    Mam wielka ochotę na puder rozświetlający
    e mail angelika.nehring@wp.pl

    mój blog http://moj-kosmetyczny-swiat.blogspot.com/

    cienie tez maja piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako Maqda,Mona103@op.pl
    Rozświetlacz (to już zakrawa na manię:D) i złoty cień przykuły moją uwagę... Perfumy mają piękny flakonik, ale poza tym nic dla mnie - szkoda. Reszta nieciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuje jako France30 :)
    email majka_cz@wp.pl
    Ja mam chrapkę na właśnie ten rozświetlacz i na złoty cień do powiek :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  64. Te perfumy są urocze :) Ale ogólnie nic mnie jakoś mocno nie powaliło...

    Lubię złote taflę w rozświetlaczach, także spróbuję szczęścia w rozdaniu :)

    Obserwuję jako Bella
    bellabeauty@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako Wesoła Śnieżynka
    e-mail: wesolasniezynka@gmail.com
    Perfumy są interesujące :-) i to właśnie na nie oraz na ten rozświetlacz miałabym ochotę :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. obserwuję jako: beeswxx
    mail: beeswxx@gmail.com
    największą ochotę mam na rozświetlacz (rozswietlacze mnie zawsze mocno kuszą) oraz na perfumy, ze względu na uroczy flakonik.

    OdpowiedzUsuń
  67. obserwuję jako minthema
    mój mail to maajonez@o2.pl

    polubiłam, skomentowałam.

    najbardziej czaję się na perfumy, lubię słodkie zapachy i to opakowanie ... :D

    OdpowiedzUsuń
  68. obserwuje jako marzenapap, moj mail to marzenapap@interia.pl
    najbardziej podobaja mi sie cienie!! :))

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako DJeM
    e-mail: menia95@o2.pl

    Hmm... na pewno perfumy ciekawią mnie najbardziej, ten flakonik.. mm <3 i powiem szczerze, że zdziwiło mnie trochę, dlaczego w Twoich zakupach nie pojawiły się lakiery :D taka inna ich wersja w tej limitowance, że również na nie bym się skusiła :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako Moireach
    email: moire-ach@o2.pl

    Najbardziej zainteresowały mnie perfumy (flakonik wygląda po prostu super:) i rozświetlacz, chociaż nie jestem do końca pewna czy taka ilość drobinek na mojej twarzy byłaby dobrym pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako MattersAtAll hrabina.88@gmail.com

    Najbardziej zainteresował mnie rozświetlacz i oczywiście perfumy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. obserwuję jako KKKmakeup kkkmakeup@onet.pl


    najbardziej zainteresował mnie rozświetlacz i perfumy, chociać bo dzisiejszym obwąchaniu go, to musze niestety stwierdzić, że zapach mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  74. xxxdajanaxxx@tenbit.pl
    Obserwuje jako Weronika
    Mnie zainteresowały najbardziej cienie w kremie rozświetlacz i perfumy <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako Connie Converse
    e-mail:converse.scenegirl@gmail.com
    Lubię to na FB jako Wiktoria K.
    Najfajniejsze cienie i perfumki:)
    Tutaj o tobie wspomniałam: http://connie-converse.blogspot.com/2011/12/fajne-losowanie-na-swietnym-blogu.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. anna_bukowinska@vp.pl

    Nie ukrywam, że najbardziej zainteresował mnie rozświetlacz. Nigdy wcześniej nie użytkowałam owego, w związku z tym chętnie go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  77. ja też chętnie bym przygarnęła rozświetlacz :) lakiery też mi się bardzo podobają, ale ostatnio nakupowałam ich całe mnóstwo, więc pora się trochę pohamować ;) być może skuszę się na cień :)

    karo-incia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję jako _groooszek_
    Lubię na FB jako Katarzyna M.
    E-mail groooszek91@gmail.com

    Przygarnęłabym co nieco :D najchętniej rozświetlacz i perfumy - mają uroczy flakonik <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję jako AsieK.
    Lubie na Facebooku jako Asia P.
    Email; selmilea@gmail.com
    Z tej kolekcji bardzo ciekawią mnie cienie i ten rozświetlacz, gdyż nigdy wcześniej nie miałam nic takiego :D Perfumy też wydają się ciekawe, może się na nie skusze, szczególnie że moje ostatnie już wykończyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuje jako: Koktajlova.Lala
    e-mail: koktajlova.lala@wp.pl
    ______________________________________
    Strasznie cieszę się, że jest znowu rozdanie :) Z tej edycji limitowanki napewno zakupię perfum! Ma świetne opakowenie i buteleczkę. I myślę że również świetnie pachnie. Zakupię też może ten żółty cień i błyszczyk. Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  82. wow, i havent seen these before...is it supposed to be themed like britney's album?

    http://whattheshoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Napaliłam się na ten rozświetlacz, ale dla mnie chyba będzie zbyt złoty. Zainteresuję się perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuje jako Niusia.
    e-mail: kasia_smak_slow@interia.pl

    Bardzo spodobał mi się rozświetlacz, wszystkie jakie mam wpadają w beż lub srebro, a ten jest taki całkiem inny. I bardzo podobny do AOH, na którego się nie załapałam. Do tej kolekcji niestety dostępu nie mam, bo w moim pobliżu jest tylko Natura.

    OdpowiedzUsuń
  85. przepiękny ten rozświetlacz, poproszę:))))
    wuka19@wp.pl
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  86. nk_nakrawedzi@o2.pl

    z tej limitki najbardziej kuszą mnie lakiery i perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  87. retorycznie@gmail.com, obserwuję jako Anna

    najchętniej zgarnęłabym właśnie rozświetlacz, bo w swojej kolekcji nie mam ani jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. elentaari@gmail.com
    Obserwuję jako Elen

    Najpierw myślałam, że z tej limitki chce tylko perfumy, ale po swatchach coraz bardziej mnie kusi rozświetlacz, szczególnie,że żadnego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam serdecznie!
    Bloga obserwuję jako Arletasweet.
    W swojej kolekcji posiadam jeden rozświetlacz, więc może nadszedł czas, aby to zmienić?;)
    Ciekawie wyglądają też cienie w kremie, ale to chyba nie do końca moje kolory, muszę zobaczyć je na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  90. na pewno zdecyduję się na cienie w kremie :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako Katarzyna

    Perfumy zapowiadają się interesująco - muszę powąchać! :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. chciałabym perfumiki - ładny flakonik
    zapomniałam maila 11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. ładny ten złoty cień :) erfumy na pewno powącham, jak będę miec okazję ;)
    a rozświetlacz.... miałam na niego chęć ale im więcej swatchy ogladam tym mam większe wrażenie, że nie dla mnie on, jakiś taki ciemnawy się wydaje :/

    OdpowiedzUsuń
  94. @Mallene, szukaj w Douglasach, bo to tam na razie pojawia się CC :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Oserwuję jako Ilusive
    Mail:ilusive.ilusive@gmail.com

    Chętnie wypróbowałabym rozświetlacz bo aktualnie posiadam tylko jeden: Bell planet illuminatior

    OdpowiedzUsuń
  96. guess_0@poczta.fm

    Jestem wręcz zachwycona perfumami a raczej przepięknym flakonikiem z atomizerem :) Marzyły mi się takie od dawna :)Także chętnie wypróbowałabym cień do powiek 02 Raise the Curtain :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. prisonkar@wp.pl

    Zakochałam się w tym rozświetlaczu :) również podobają mi się te urocze perfumy!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Obserwuję jako Calliope :)
    calliopevisage@gmail.com

    Z limitowanki zauroczył mnie rozświetlacz - inne produkty jakoś mnie nie zachyciły. może perfumy jeszcze, ale mam tyle innych do zużycia, że nałożyłam sobie szlaban na zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. pajak003@wp.pl

    Też jestem fanką rozświetlaczy :) Ale perfumy z Essence jakoś mnie nie urzekają, moim zdaniem b. krótko utrzymuje się ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
  100. Czy ten rozświetlacz ma drobinki brokatu? Bo niestety nie przepadam za takimi i nie wiem czy się po niego wybrać?:) Bo ten z Vampire's Love chyba miał.

    OdpowiedzUsuń
  101. @Andia, raczej nie ma, tak jak pisałam według mnie daje efekt tafli (w przeciwieństwie do tego z VL) stworzonej z wielu niewielkich drobinek.

    OdpowiedzUsuń
  102. Obserwuję jako Quera
    asiulkas26@interia.pl
    na fb lubię jako Asia S.
    notka: http://planet-quera.blogspot.com/p/rozdania.html

    Najbardziej kusi mnie puder rozświetlający, bo... strach się przyznać, ale jeszcze nigdy nie używałam pudru rozświetlającego! Wypadałoby to zmienić, więc chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Hej! :) Nie powinno Cię to dziwić, bo Twój blog jest super! Ja bardzo lubię kosmetyki i często szukam opinii o różnych produktach, a u Ciebie naprawdę dużo można się dowiedzieć!

    Pozdrawiam serdecznie! Miłego wieczoru :)))

    OdpowiedzUsuń
  104. obserwuję jako mala0727
    na fb lubię Martyna P.
    e-mail: martyna.piechowska@gmail.com

    Odcienie złota przyciągają mój wzrok i jakoś nigdy nie mam ich dość. Nadają oku świeżość spojrzenia, lubię to. A cienie w kremie essence są naprawdę fajne, jakościowo i cenowo. Także, chętnie bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  105. zdecydowanie mam ochotę na perfumki (ach ten atomizer) i rozświetlacz :)

    imejl: karalewer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  106. ifoundhope@wp.pl

    Ja myślę już o rozświetlaczu i zastanawiam się nad perfumkami. :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Let's Talk beauty
    mail: letstalkbeauty.blogspot@gmail.com
    fb: Katarzyna S.

    Mnie również zachwyciły perfumy- urzekają mnie takie retro-flakoniki z pompką. No i jeśli zapach jest słodkawy, to zdecydowanie coś dla mnie. Kupiłam sobie wprawdzie ostatnio pachnidło, ale być może uda mi się dorwać również to. No i ten kartonik- zdecydowanie nie można go wyrzucić :)
    No i oczywiście ten puder rozświetlający. Powiem szczerze, że nie mam i nigdy nie używałam tego typu kosmetyku, ale zbliżający się sylwester coraz bardziej skłania mnie do zdobycia czegoś takiego. Mam piękną sukienkę, mam zamiar też wmasować w ciało rozświetlający balsam do ciał, a taki puder świetnie sprawdziłby się na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Obserwuję jako Izabela
    mail: bellitkaa@gmail.com

    Podobają mi się lakiery do paznokci, Sylwester i Święta z takimi kolorami na paznokciach byłyby jeszcze bardziej magiczne! Urzekły mnie również perfumy, choć nie mam pojęcia jak pachną, to flakonik jest śliczny :) Nie zapominam też o rozświetlaczu, musi wyglądać pięknie na kościach policzkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Również jestem essencomaniaczką:) kojarzę Cię z wizażu:)

    chciałabym zgłosić udział w losowaniu, obserwuję Cię jako ask-get,
    ask-get@wp.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. u mnie ten circus caly wyprzedany. nie pozostalo nic. a ta pompka od perfum juz w sklepie byla popruta. te cienie zlote jedynie fajne.

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako See_G
    gosia3071@onet.eu
    Jako maniaczka rozświetlaczy powiem rozświetlacz oczywiście :) Chociaż perfumy też kuszą :P

    OdpowiedzUsuń
  112. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Babski Folwark
    mail: babskifolwark@gmail.com

    Do Natury pognałam po rozświetlacz i perfumy jednak jak zwykle mam pecha z limitowankami essence - nic dla mnie nie zostało. Dlatego kupiłam tylko lakier ze stałej kolekcji - tak na pocieszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgłaszam się, obserwuję jako Julia
    brbrplnk@gmail.com

    Rozświetlacz zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Obserwuję jako Kawusia :)

    Zgłaszam się do konkursu! :D
    Pozdrawiam!
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  115. puszus@gmail.com

    Najbardziej przypadł mi do gustu ten rozświetlacz oraz cienie w kremie - może doczekam się dostępności tych produktów w mojej Naturze i będę miała okazje je obmacać :D (testery oczywiście)

    OdpowiedzUsuń
  116. Obserwuję jako Asqua
    mail: asqua92@gmail.com
    najbardziej na cienie i rozświetlacz :)

    Ta limitowanka będzie w ogóle w Naturze?

    OdpowiedzUsuń
  117. Zgłaszam się do konkursu;)

    obserwuję jako Olga!
    Mój mail: czarofnica@gmail.com

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  118. maurinko@o2.pl
    Obserwuję Cię jako maurinkoo :)
    Cóż, mnie się strasznie spodobały te cienie w kremie - na pewno je zakupię! :D ii jeszcze zauroczyła mnie ta czerwona pomadka :) czekam, bo u nas ta kolekcja pojawi się dopiero po świętach :(
    Pozdrawiam! =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  119. @Asqua, ma być, ale dopiero w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  120. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako: nie umiem się malować
    mail: laedere@tlen.pl
    Najbardziej z tej limitowanki wpadł mi w oko czerwony błyszczyk, bo już od dawna czaję się na błyszczyk w takim własnie kolorze ale jak do tej pory nie miałam odwagi aby sie rzucić na tak mocne kolory. Kto wie, moze przy okazji tej limitki sie odwaze ;)

    OdpowiedzUsuń
  121. Obserwuję jako Julia
    julia121@o2.pl
    Z limitowanki interesował mnie złoty lakier + czarny brokat, ale nie dotarł do Polski. A poza tym to perfumy wydają mi się ciekawe. I oczywiście rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Nie wiem czy dodawałam zgłoszenie. Na wszelki wypadek dodam jeszcze raz :)

    Obserwuję jako anula
    anucha1999@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  123. Zapomniałam napisać co mi sie podoba.

    Najbardziej podobają mi się perfumy. Są bardzo oryginalne, mają w sobie swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  124. mam ochotę na rozświetlacz oczywiście ;) złoty cień też wygląda świetnie!
    jussstine89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Obserwuję jako Jyyli
    Na FB lubię jako Julia-Klaudia A.
    mail: jyylinka@gmail.com

    Najbardziej z limitki podoba mi się chyba rozświetlacz, ale trochę odstrasza mnie jego złoty kolor, bo w złocie mi nie do twarzy ;) Pewnie zdecyduję się na któryś błyszczyk, jeśli limitka do mnie dotrze.

    OdpowiedzUsuń
  126. Obserwuję jako Mufffffinka
    angelinadoll94@gmail.com

    szczerze powiedziawszy to mam ochotę na każdy produkt z tej kolekcji. Jednak ten perfumy i lakiery są moimi faworytami. Rozświetlacz też mi się podoba, zwłaszcza, że nie mam żadnego, a ta limitowana kolekcja bardzo mi przypadła do gustu. Niestety u mnie w miejscowości raczej nie zdobędę niczego :/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  127. obserwują jako sauria80
    mail: sauria@wp.pl
    info udostępniłam na moim FB :)

    Na co mam ochotę? Sama zgadnij ;)
    Te perfumy są niczym bańka mydlana… Pryskam odrobinę, zamykam oczy i już jestem na arenie… Wśród rumaków przystrojonych w białe pióra, barwnych klownów z czerwonymi nosami a pod nogami mam złoty piasek:) Nagle trzask , otwieram oczy i co widzę? Na ziemi leży rozsypany puder, obok mój kot psot, czar prysł a ja zostałam bez rozświetlacza ;/

    OdpowiedzUsuń
  128. Obserwuję jako kallineczka
    E-mail: kallineczka@gmail.com
    Na FB napisałam komentarz również jako kallineczka

    Na co mam ochotę z tej limitki? Na perfumy, śliczne są, zarówno opakowanie jak i zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  129. obserwuję jako agnieszkazg
    na FB polubiłam (A.I.)
    link do info na FB: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/207300269355586
    agnieszkazg@o2.pl

    a największą chrapkę mam na perfumy <3

    OdpowiedzUsuń
  130. Obserwuję jako diggerowa (diggerowa@gmail.com)
    Na facebooku jako Amanda A.

    Największa moja MUSZEMIECIOWA miłość tej limitowanki to rozświetlacz. Szukam przed studniówką rozświetlacza idealnego & coś czuję po swatchach, że ten będzie strzałem w dziesiątkę. Niestety, u mnie wciąż ani widu ani słychu tej limitki, a szanowne panie z natury to pożal się Boże żadna informacja na temat kosmetyków. No normalnie zaśliniam klawiaturę jak widzę ten highlighter, pomocy :O


    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  131. mój e-mail: roxana.redlin@gmail.com

    Co mnie zachęca w tej limitowance? Na pewno rozświetlacz, który przydałby się na tak mało słoneczną porę roku i może ta woda toaletowa, flakon wygląda bombowo :D

    OdpowiedzUsuń
  132. obserwuje jako face of the sun
    blacksun26@wp.pl
    uwielbiam perfumy, wody toaletowe, mogłabym ciągle odkrywać nowe zapachy:)dlatego zachęcają mnie te perfumki:)

    OdpowiedzUsuń
  133. Obserwuję jako M.
    magda_n@vp.pl
    Zachwyciły mnie perfumy, eyeliner, cienie i rozświetlacz

    OdpowiedzUsuń
  134. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  135. Hmmm, tak się zastanawiam czy konkurs trwa do 25 grudnia włącznie ;) Z limitowanki miałabym ochotę na czarno-złoty lakier, który nie dotarł do Polski oraz na rozświetlacz!
    esther.abeygnalsky@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  136. @Esta, oczywiście, można się zgłaszać do końca dzisiejszego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Obserwuje jako Polka
    Email : pasz.asz@onet.eu
    Lubię na fb jako Paulina Sz....k :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Bardzo chciałabym perfumy :)
    Ale nie pogardzę paletką. Śliczna jest. Nigdy jej nie miałam więc chętnie przetestuję. :)

    Pozdrawiam i życzę Najlepszych WESOŁYCH ŚWIĄT :))

    OdpowiedzUsuń
  139. A jak z trwałością tych perfum? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  140. @asia_k, według mnie perfumy nie są zbyt trwałe, na mnie utrzymują się do kilku godzin, ale na mnie mało co utrzymuje się długo.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.