czwartek, 1 grudnia 2011

Zapowiedź: Essence Crystalliced LE

W sieci zaczęły się już pojawiać zapowiedzi edycji limitowanych na rok 2012. Jedną z nich jest Crystalliced, która w Niemczech ma się pojawić na przełomie stycznia i lutego. Będzie to limitowanka typowo zimowa, królują w niej pastelowe odcienie i migoczące drobinki.


cienie w płynie
01 it's a snow-woman's world
02 ice eyes baby
03 ice crystals on my window
04 iced age reloaded 


snow flake mascara topper


brokat do oczu, ust i ciała
01 frosted champaign
02 diamond dust


błyszczyki
01 it's a snow-woman's world
02 diamond dust
03 ice crystals on my window


rozświetlacz w płynie


lakiery do paznokci
01 it's a snow-woman's world
02 ice crystals on  my window
03 iced age reloaded
04 ice eyes baby
05 frosted champaign


naklejki na paznokcie
01 frozen playground

Zdjęcia pochodzą ze strony www.kosmetikaddicted.blogspot.com :)


Co podoba wam się najbardziej? Ja jestem bardzo ciekawa rozświetlacza w płynie, ale według mnie cała edycja jest bardzo udana!

Em

40 komentarzy

  1. Oho, o rozświetlacz się będziemy zabijać coś czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę rozświetlacz i właściwie tylko rozświetlacz ;) Za to bardzobardzobardzo go chcę :P I intryguje mnie jeszcze ten topper do rzęs...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka rzeczy jest naprawdę świetnych a przynajmniej tak się zapowiadają :D rozświetlacz czuję będzie numerem 1 styczniowych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Limitka w zupełnie nie moim stylu ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, na prawdę będziemy się bić o rozświetlacz ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. naklejki na paznokcie są świetne! ale kolorystycznie mnie nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też pragnę rozświetlacza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozświetlacz...:):) już chciałabym go mieć:) Ciekawe czy będzie trwały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej limitowanki może skuszę się na jeden cień... Dla mnie rozświetlasz w kamieniu to wyzwanie, a o takim nie wspominając ~~

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście w lutym jadę na wymianę do Włoch, więc już żadna limitka mnie nie ominie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem bardzo ciekawa tego rozswietlacza.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie kolory i migoczące, śnieżne drobinki więc będę w siódmym niebie jak ta limitka do nas zawita :D szkoda tylko, że cienie w płynie mają tak zbliżone do siebie kolory (poza niebieskim)...ale część pewnie i tak kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak wszystkie się na rozświetlacz rzucą to już wiem co zniknie pierwszego dnia w Drogeriach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta podoba mi się o wiele bardziej niż legends! Lakiery i oczywiście rozswietlacz przygarnelabym od razu. tylko ciekawe czy zanim dotrze do nas tozima się nie skończy:p

    uwielbiam Twojego bloga Em:)

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaa ten rozświetlacz to bym chciała =)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Anonimowy, z tego co wiem we Włoszech sytuacja z limitowankami wcale nie jest lepsza...

    OdpowiedzUsuń
  17. @oczuchmurnosc, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna limitka!! na pewno coś zgarnę:) Wyjeżdżam do Niemiec po nowym roku więc będę na bieżąco z wszystkimi nowościami.

    OdpowiedzUsuń
  19. lakiery sa piekne,tez jestem ciekawa jak sie bedzie sprawdzal rozswietlacz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szata graficzna tej limitki jest piękna :D Ciekawe czy i u nas się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa rozświetlacza i ile nie będzie zawierał drobinek.

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne błyszczki :) cienie też całkiem całkiem, ale tylko jeden odcień przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten rozświetlacz może być fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie ta edycja także nie rusza, ale rozświetlaczowi na pewno się przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmmm... nie zachwyciła mnie szczególnie ta limitka...

    OdpowiedzUsuń
  26. Cuda :) Te lakiery, mmm. I mascara topper, oh!

    OdpowiedzUsuń
  27. oo tu to rozświetlasz bym przygarnęła, jeśli się u nas pojawi to będe polować:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hm, chyba jednak nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  29. hmmm jakoś nie przemawiają do mnie te zapowiedzi... może to i lepiej, chociaż znając siebie i tak coś kupię jak zobaczę te kosmetyki na żywo, albo co gorsza swatche na Twoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ach, już sie nie moge doczekać jak w styczniu bede w Hamburgu!!!! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  31. rozświetlacz może być fajny ;D cienie i lakiery też mogą być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkie lakiery sa przesliczne ;) i ciekawa jestem tego rozswetlacza... ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety wszystko mi się podoba ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolekcja zapowiada się nieźle. Niestety w mojej drogerii jeszcze nie ma a była dzisiaj bo mają promocję na lakiery KOBO - 2 w cenie 1:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna jest ta kolekcja :) przygarnęłabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej kochana! Mieszkam w Niemczech, zakupilam sobie ten rozswietlacz i z przykrością muszę stwierdzić, ze szału nie ma, natomiast brokaty są super! Trzymały sie na oczach i ustach do rana :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Aha dodam, ze rozswietlacz nie ma w sobie drobinek, jest perlowy, ale na mnie wrażenia nie zrobił

    OdpowiedzUsuń
  38. Dostałam w prezencie cień w kremie (01) i topera do rzęs. Muszę przyznać, że bardzo się zawiodłam. Cień się tylko rozmazuje, zostawia smugi, zbiera się w koncówkach i jest mało trwały. Toper pewnie jest ok, ale źle się w nim czuję :/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.