środa, 30 listopada 2011

JUŻ JEST! Mój pierwszy KissBox

Kurier zaskoczył mnie w pracy dosłownie kilkanaście minut temu. :) Dotarły długo wyczekiwane KissBoxy. Same zobaczcie!











Podoba wam się przesyłka? Uważacie, że warto? Ja jestem bardzo zadowolona z lakieru i olejku do masażu, z kolei peeling i krem jakoś do mnie nie trafiają. Wolałabym też, żeby jednak były to bardziej znane i dostępne marki. Czy Box jest warty 25 zł? Same oceńcie. Ja jeszcze nie wiem czy zamówię kolejne... a wy?

Em

119 komentarzy

  1. heh chyba się nie skuszę na te kiss boxy;) i w sumie dobrze, że się nie załapałam- ciekawa jestem jak inne boxy wypadną:D?

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie nie jest wart ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. roztrzepanakrolewna@gmail.com

    Najbardziej spodobało mi się... pudełko :D. Jest śliczne. Podoba mi się też to, że nie wrzucili tego samego koloru lakieru Mollon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako przystankowa
    e-mail: kasia145@tlen.pl

    Pięknie wygląda opakowanie tego zestawu, ale sama zawartość nie jest chyba warta wydania na nią 29zł. Najbardziej spodobały mi się kolory lakierów do paznokci, choć peelingiem też się zainteresowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko jest piękne :)!
    Ale zawartość- cóż jak dla mnie nie warta 29 zł :).

    OdpowiedzUsuń
  6. cieniutko, nic konkretnego i nie warto wydawać 29zł no chyba, że w przyszłości coś się poprawi

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako Kolorowy Pieprz
    mój mail to: kolorowypieprz@gazeta.pl

    mnie zainteresował olejek i peeling, choć mogli się bardziej postarać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje jako face of the sun
    mail blacksun26@wp.pl
    zainteresował mnie peeling jestem fanką takich produktów, kolor lakieru czerwonego jest super, ale za brązami nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, ja na swojego czekam, juz nie mam niespodzianki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Izabela
    e-mail: bellitkaa@gmail.com

    Lakier i pudełko fajne, ale trochę cieniutko jak za te pieniądze. Ja jeszcze się wstrzymuję z Boxami, zobaczymy co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako Bzeltynka, nr4@o2.pl :)
    bardzo podoba mi się peeling, dużo słyszalam o tej marce. lakier też super. Olejkow tej firmy nie znam ale zapachy zapowiadają sie fajnie :) Krem mi się nie podoba bo to zupełnie nie dla mojej skóry, ale dałabym mamie :) Co do ceny to nie potrafię ocenić czy warto - za same kosmetyki chyba nie, ale z drugiej strony ten element wyczekiwania i niespodzianki tez jest coś wart :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje jako Madziamakeup
    mój mail : kosmetyka.stosowana@gmail.com

    hmmm jeszcze nie wiem czy się opłaca trzeba przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @Bzeltynka, jest coś w tym co piszesz... niespodzianka to rzeczywiście połowa przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. beataewacelska@gmail.com
    ewalucja

    kissboxy to fajna alternatywą dla kogoś kto lubi niespodzianki:D Podoba mi się lakier, oba lakiery:D Zainteresował mnie też piling pomarańczowy bo uwielbiam ten zapach<3 Nie podoba mi się krem, mam wrażliwą i suchą cerę i nie nie eksperymentuję z nią;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za 19 zł, być może. Chociaż nie.. jednak nie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako sauria80
    Mail: sauria@wp.pl

    Lubię na FB jako Marta W i sauria80world
    Napisałam info na swojej tablicy FB blog

    Najbardziej podoba mi się lakier Mollon ten czekoladowy i olejek do masażu ;p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! nawet o nas pomyślałaś?!

    no to ja oczywiście się zgłaszam! :)
    obserwuję jako KT, a na fb lubię jako Karolina T... i zaraz tam też zostawię komentarz ;)

    Z pudełka najbardziej spodobał mi się olejek do kąpieli i peeling :) Natomiast najmniej atrakcyjną rzeczą z pudełka jest dla mnie lakier.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale przecież Kissbox kosztuje 25zł, a nie 29 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako : Femme(Not)Fatale
    aguulek@gmail.com

    FB lubię jako : Agnieszka Sz.

    Ja uwielbiam niespodzianki, więc sam motyw czekania i niewiedzy co zastanę w środku, już jest dla mnie plusem!
    Czy zawartość warta jest swojej ceny? Nie wiem, być może, ale części z tych kosmetyków nie znam, firmy niewiele mi mówią, więc ocenić trzeba po przetestowaniu.
    Na pierwszy rzut oka - podobają mi się oba lakiery i oba olejki. Zainteresował mnie też peeling.
    A pudełko i sam sposób zamerdania kosmetyków - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuje jako Bogginka
    mail asterakiautogrf.pl@gmail.com
    Najbardziej podoba mi sie pudelko, ale wpadly mi w oczka ruwniez te lakiery..

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: moniooo
    e-mail: moniooo@gg.pl
    Lakier z ekstraktem z bambusa brzmi dziko ;-) ten czekoladowy kolorek lakieru na drugim zdjęciu jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dostałam już własny Kiss Box i jestem bardzo zadowolona, w odróżnieniu od Ciebie mi właśnie najbardzie przypadły do gustu kremy i fakt, że firmy są nieznanych marek . Jak widać nie dogodzisz wszystkim :) Moje wrażenia opisałam w blogu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jaki Miki 88
    mail: agata.17ko@wp.pl

    Pudełko wydaję się boski, a zawartośc jeszcze bardziej;] Najbardziej ciekawi mnie peeling, a zastanawia olejek do kąpieli!

    OdpowiedzUsuń
  24. pudełeczko i zapakowanie produktów super ;) Lakier też fajny :) Mój czeka na mnie w domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako beautymakeup
    Mail: beautymakeup@onet.pl
    Biorę udział i podoba mi się wszystko, gdyż chętnie wypróbuję nowe firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 2zgłaszam się
    Pikletka
    blogmara@vp.pl

    chciałabym też dostawać takie pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się jako edtt (edtt@wp.pl)
    FB: Edyta Latosińska :)

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję jako pesymistka13
    na FB lubię jako Renata M
    pesymistka13@o2.pl

    Na razie według mnie skromny ten Kiss Box, ale może następne będą ciekawsze :) Zainteresował mnie olejek do masażu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako Misza
    michalina.96@vp.pl

    Wg mnie nie jest wart 25 zł. Najładniejsze jest chyba pudełko! :D Produkty może i ciekawe, najlepszy chyba lakier, ale nie zamówiłabym i cieszę się, że się nie załapałam ;)) Z chęcią bym potestowała, ale za 25 zł- nie sądzę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obs. jako : laleczka...
    justyna9472@wp.pl
    Z kuferka podoba mi się wszystko włącznie z pudełkiem. ;d
    Trudno wybrać jedną rzecz. Jeżeli wygram i będę miała możliwość przetestowania to wtedy mogę wybrać jedną rzecz. : )
    Pozdrawiam.;*

    OdpowiedzUsuń
  31. nati17rsl@interia.pl
    fB Natalia Z. umieściłam info na tablicy ;;)

    szczerze najbardziej na pierwszy rzut oka spodobało mi się pudełko, przechowywałabym z próbki itp . Z produktów olejek do masażu

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako AsieK.
    Na Fb lubię jako Asia P.
    Selmilea@gmail.com
    Z boxa podoba mi się wszystko ! Ale najbardziej zaciekawił mnie peeling.

    OdpowiedzUsuń
  33. koktajlova.lala@ep.pl
    Szczerze to mi się wszystko spodobało, ale chyba najbardziej ten lakier czerwony. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako Kasia M
    Polubiłam na fb K.M
    poziomka6@vp.pl
    A mi się olejek do masażu podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Z zawartości KissBoxa najbardziej spodobał mi się naturalny olejek do masażu, który z pewnością roztopi jesienno-zimową chandrę. Nie spodobał mi się maleńki produkt marki Fridge by yDe.

    klaudianapierala@vp.pl
    Klaudia N - Facebook
    obserwuję jako sympathy

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję jako mortish
    olalicious@gmail.com

    Cóż, najbardziej podoba mi się pudełko i jeśli zamówię kiedyś KissBoxa to pewnie ze względu na nie ;] Ale z chęcią wypróbowałabym i lakier - nigdy nie miałam żadnego z tej firmy i olejek zapachowy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuje jako Atina
    na FB lubie jako Kosmetyki Atiny
    podoba mi się lakier do paznokci, bo lubie lakiery Mollon, ale wolałabym inne kolory. Bardzo jestem ciekawa tego olejku do masażu i pudełeczko jest fajne, przydało by się na jakieś drobiazgi:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako Na Krawędzi
    e-mail:nk_nakrawedzi@o2.pl
    najbardziej zaciekawił mnie peeling, ogólnie pudełko jest urocze, ale szału z zawartością nie ma

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję jako asqua
    na FB: Joanna R.
    mail:asqua92@gmail.com

    za 25zł nie poszaleli za bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :)
    mail: jyylinka@gmail.com

    Najbardziej spodobał mi się lakier, bo jestem uzależniona od lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako yesiwantyouback
    yesiwantyouback6@wp.pl
    na fb lubię jako Klaudia Bytom

    Najbardziej spodobały mi sie lakiery Mollon bo nie miałam jeszcze styczności z tą firmą :)) ogólnie ciekawe rzeczy i ładna oprawa całosci!

    OdpowiedzUsuń
  42. dianula356@buziaczek.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję, jeszcze zanim go rozpakowałam przeczuwałam, że to będzie róż;-) Twoje też ładne, takie jesienne, dostałam taki sam brąz do testów od Mollon;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również dostałam KissBoxa, bardzo mi się podoba opakowanie, jednak te kosmetyki są taaakie malutkie ;(. ciekawe jak będzie wyglądał grudniowy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako Kokosowa.
    mail: kokosowo88@gmail.com

    Ja bym lakier chętnie przetestowała :)
    Sama nie wiem czy za 25 zł to dużo.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się do rozdania, obserwuję jako Ev, mail - carpediem91@o2.pl :)

    KissBox co prawda mnie nieco rozczarował i cieszę się, że go nie zamówiłam... Podobają mi się lakiery, ale kolorystycznie jednak to nie jest do końca moja bajka, a pozostałe produkty o wiele mniej... Zdecydowanie wolę pełnowymiarowe wersje kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  47. Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com
    FB: Marta Ś.
    info na blogu: http://yasinisi.blogspot.com/p/rozdania.html

    Moja uwagę (i tu bez niespodzianek ;) ) od razu przyciągnęły lakiery do paznokci Mollon.. Mam chrapkę na tę markę, a kolorki extra, więc to na nich najpierw zawiesiłam oko.. Pozostałych produktów nie znam, nigdy nawet o nich nie słyszałam.. Najmniej chyba pasowałby mi ten olejek do masażu, ale to takie tylko gdybanie bo nie miałam z nim do czynienia nigdy wcześniej..
    Czy warto?
    Hmm.. Ja do końca przekonana nie jestem.. Chyba wolę mieć wpływ na to co kupuję ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuje jako Niusia.
    e-mail: kasia_smak_slow@interia.pl

    Z pewnością Kiss Box jest świetny dla osób, które lubią niespodzianki. Pierwsze pudełko jest raczej takie średnie, osobiście spodziewałam się jakiś naprawdę wow produktów na start. Spodobało mi się oczywiście pudełko oraz lakier w kolorze czekoladowym. Ciekawy jest też ten chyba ekologiczny krem.

    OdpowiedzUsuń
  49. obserwuję jako k-rocka , Mail: julia_wwa@wp.pl

    No troszkę drogo ale słodkie;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Szczerze mówiąc najbardziej podoba mi się chyba to jak paczuszka jest zapakowana;) hiehe

    OdpowiedzUsuń
  51. Zg sie ;)
    weronika.sos@o2.pl
    obserwuję bloga i lubię na fb ;D
    najbardziej spodobały mi się odcienie lakierów do paznokci i olejki do masażu, pewnie świetnie pachną :D samo opakowanie jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. obserwuję jako Lidiakrk
    bonnie200@o2.pl
    myślę, że olejek i próbka peelingu przypadłaby mi najbardziej do gustu, ale brakuje mi w tym pudełku czegoś - zagraniczne mają ciekawszą (wiekszą) zawartość z tego co widywałam na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuje jako Catus
    na Fb Iwonka O
    fajny jest ilejek do masażu.mialam kiedyś próbki kosmetyków fridge by ydge i były super, tylko co takim maleństwem można zdziałać...

    cyprian-25@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. uważam,że trochę słabo jak na zapłacone 25 zł. A bardzo chciałabym wypróbować kremik fridge (słyszałam,że są b. drogie, a świetne)

    obserwuję jako karalewer
    karalewer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. uważam,że trochę słabo jak na zapłacone 25 zł. A bardzo chciałabym wypróbować kremik fridge (słyszałam,że są b. drogie, a świetne)

    obserwuję jako karalewer
    karalewer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. oj nie popisali się z zawartością ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Całkiem fajny zestaw, chociaż może nie wart tej ceny. Najbardziej podoba mi się próbka Fridge by yDe, bo kuszą mnie te kosmetyki, i lakier do paznokci, bo czytałam że są trwałe a nie widziałam ich w sklepach. Najmniej olejek, ale pewnie zużyłabym go do kominka :-) Mój adres madasahatter.pl@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  58. obserwuję jako little-bad-girl
    kaamylka@gmail.com

    szczerze, to cieszę się, że nie zapisałam się na kissbox'a. uważam, że nie postarali się za bardzo z zawartością, pudełko też jakieś mało atrakcyjne, choć praktyczne. krem z wyciągiem z lukrecji kojarzy mi się strasznie świątecznie ;] no i to coś do schowania w lodówce wygląda słodko.

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako Istotkaaa
    Mail: istotka7@o2.pl
    Podoba mi się kremik Fridge oraz olejek do masażu, który można wypróbować w długie jesienne wieczory;)
    A reszta to nic specjalnego....
    Podsumowując, moim zdaniem taka paczka NIE jest warta 25zł:/ Niestety...
    Gdyby płaciło się za nią ok 10zł to jeszcze by uszła, a tak wolę wydać te cenne studenckie pieniądze na coś o wiele bardziej konkretnego:)

    OdpowiedzUsuń
  60. no faktycznie nie wysilili się.. za tą ceną, możnaby kupić coś innego, porządnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. obserwuję jako moher_
    tynka52@wp.pl
    Najbardziej podoba mi się lakier Mollon:))

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuje jako Kasia P
    tysiasc@gmail.com
    Hmmm cieżko mi wybrać z czego bardziej byłabym zadowolona, ale myśle że chyba najbardziej z olejku do masażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. obs jako moniaaa
    moniaaac@gmail.com
    lubie na fb jako Monika C
    Chyba najbardziej zadowolona byłabym z olejku do masażu, najmniej z miniaturki kremu. Śmiechu warta taka ilość

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako Quera
    asiulkas26@interia.pl
    notka: http://planet-quera.blogspot.com/p/rozdania-2.html
    Ja byłabym najbardziej zadowolona z lakieru do paznokci, ale muszę przyznać, że Kissbox trochę mnie rozczarował. Zawartość nie jest zła, ale warta 25zł to ona nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej.
    Jestem publicznym obserwatorem Twojego bloga.
    Obserwuję jako missy-temptation
    E-mail: essence.of.temptation@gmail.com

    Mi podobnie jak większości najbardziej podoba się pudełko ;D Chętnie przetestuję zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. obserwuję jako - hikki
    podoba mi się wszystko :) i chętnie biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuje jako theHajnowka
    thehajnowka@interia.eu
    Najbardziej podoba mi się opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. polubiłam na fb
    paulina jatczak
    linka132@wp.pl

    olejek do aromaterpii mnie zachwycił- mmmm idelny na zimowe wieczory;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Tak właśnie jeszcze zauważyłam jeden plus (nie wiem czy to nie przypadek), ale że dostałaś dwa inne pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  71. obserwuję jako axi_1099
    alex_1000@interia.pl
    najbardziej podobają mi się olejek i lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  72. ja tez mam 2 kissboxy:)generalnie uwazam ze nie jest tak zle:) i ilu chetnych:D

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    e-mail: klaudia121121@wp.pl
    Lubię na FB jako: Klaudia B.

    Bardzo podoba mi się lakier MOLLON, poluję na taki już od bardzo dawna, nie mogę znaleźć (!) a nie podoba mi się olejek - bo po prostu nie widzę dla siebie jego zastosowania :D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  74. Ogólnie nie ma chyba takiej rzeczy, któa by mi się dobitnie nie podobała.. wszystkiego bym chciała wypróbować ;)Aaaa.. lakiery kuszą :D
    evelyne1991@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako aga
    Na fb lubię jako: Agnieszka M.
    agamatosek@gmail.com

    Podoba mi się pudełko;) i olejek, ale nie widzę sensu dodawania pilingu w tak małej ilości, bo co niby miałabym sobie nim pilingować??

    OdpowiedzUsuń
  76. "Czesc Piekna" ? Yyyyy i tyle mi wystarczy :]
    Jakbym byla wydala na to cos 30zl, to bardzo bym sie zdenerowowala po otworzeniu pudelka :] Nie postarali sie :/

    OdpowiedzUsuń
  77. Sorry, mialo byc "Witaj Piekna" ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Szału nie ma.., ale chociaż pudełko ładne. ;)
    Najbardziej spodobał mi się olejek. Jak znalazł na zimową porę. Najmniej chyba próbka kremu - przy tak małej ilości ciężko sobie wyrobić zdanie i postanowić o ewentualnym zakupie.
    Obserwuję jako pani-radosna.
    pani-radosna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. acherontia3atropos@gmail.com
    Obserwuję jako Atropinka Various

    Olejek na pewno jest świetny. I peeling w sumie też mi się podoba. Lakieru do paznokci nie znam- napisz koniecznie jak się będzie spisywał.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  80. obserwuje publicznei jako natalia a na fb Natalia Aleksandra Wycech;] mail: natalja00@onet.pl
    Kissboxów wcześniej nie znałam póki twojej notki nie ujrzałam
    Urzekło mnie pudełko ze słodkkim buziakiem przyda się ono napewno
    na spinki,drobiazgi czy kosmetyki.
    Olejek do masażu przykuł mą uwagę
    uwielbiam być masowana czuć dotyk innego ciała wtedy
    czuję się odprężona i odżywiona:)
    Oprocz tych rzeczy lakiery Mollo są wspaniałe ognista czerwien i czekoladowy braz
    wspaniale kolory na jesienne kreacje czy do Świąt:)

    Najmniej zainteresował mnie krem gdyż skórę mam wrażliwą i boję się o stan jej.
    Wolę używać przetestowane kremiki by twarz była jasna promienna naturalnie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Szału nie ma, ale mogło być gorzej... Myślę, że się rozkręcą. W końcu to był debiut ;)

    Na plus - mało znane firmy.
    Na minus - mała pojemność.

    Dla samego pudełeczka się zapiszę, bo opakowanie bardzo mi się podoba!

    Obserwuję jako Bella
    bellabeauty@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako : aleksandragasior91@gmail.com
    fb: kreolcia16@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako Moireach
    email: moire-ach@o2.pl

    Zainteresował mnie peeling Fridge by yDe, od dawna chcę coś od nich wypróbować, ale mają za drogie produkty. Najmniej spodobał mi się lakier, nie lubię takich kolorów na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  84. obserwuję publicznie jako : welcome to my cosmetics life
    email: prisonkar@wp.pl

    Bardzo podoba mi się peeling oraz olejek :)
    Najmniej przekonał mnie do siebie lakier ponieważ nie spodobał mi się odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuje Cię jako Aleksandra,
    ahamulka@op.pl
    Z KissBox'a najbardziej przypadł mi do gustu lakier, moja lakierowa mania zawsze wygrywa z rozsądkiem:(

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się :)

    e-mail: katarzynamatwiej@gmail.com

    Zacznę ogólnie: uwielbiam paczuszki owiane tajemnicą i to jest chyba największa zaleta KissBox'a (; Ahh i jeszcze to urocze pudełeczko!

    Podoba mi się wszystko oprócz... lakieru do paznokci. To znaczy, nie zrozum mnie źle, ja uwielbiam lakiery i nieustannie powiększam moją kolekcję, ale lakier do paznokci znanej i powszechnie dostępnej firmy w KissBox'ie, który ma przybliżać nam nowości i perełki kosmetycznego świata? Nie dla mnie ;) Zamiast niego wolałabym jakąś pyszność do mazania ust (:

    OdpowiedzUsuń
  87. Panna N (Mrs. N)
    run_behind_me@wp.eu

    Mi wpadł w oko lakier, jestem maniaczką więc dla mnie to normalne. Poza tym olejek wygląda obiecująco i już sobie wyobrażam jak nieziemsko pachnie! Nie podoba mi się peeling i krem, nawet jeśli byłby by warte ceny rynkowej to trudno to stwierdzić przy takiej ilości.

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuje jako Weronika
    e-mail:xxxdajanaxxx@tenbit.pl
    Mi się najbardziej podoba ten olejek wyobrażam sobie jak pięknie musi pachnieć <3

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję jako beingwoman. Mój mail magdap_ndm@wp.pl
    Adres do posta gdzie umieściłam notkę o Twoim rozdaniu oraz blogroll po prawej, w którym jesteś obecna :)
    http://aboutbeingbeautifull.blogspot.com/2011/12/mikoajkowe-rozdania-notka.html

    Natomiast z KissBoxa najbardziej podobają mi się lakiery, mają piękne kolory w buteleczce. Narobili mi ochoty na tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Moim zdaniem troszke malo jak na 25zl ale np peeling mnie bardzo zainteresowal wiec nie jest tak zle :)

    obserwuje jako iris
    irysowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się :)

    - obserwuję jako Let's Talk Beauty
    - mail: letstalkbeauty.blogspot@gmail.com
    - oczywiście lubię na fb (Katarzyna S.)

    mi się podoba pudełko, już widzę dla niego milion zastosowań! :D
    olejek do masażu i peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  92. -Obserwuję jako Gabb♥ -gabrysia.ma.misia@gmail.com
    -lubię jako Bysia.P


    Z całego kissBox'a najbardziej podobają mi się lakiery.Nie znam tych marek ani także nie używałam żadnego z tych kosmetyków , tak więc nie wiem czy zestaw jest warty swojej ceny. Z wielką chęcią wypróbowałabym któryś z tych olejków. Uwielbiam zapach pomarańczy! Zaciekawiło mnie te czerwone opakowanie. Przypomina mi jakiegoś cukierka :D Może to dlatego ,że kocham słodycze? Mówiąc o słodyczach brązowy lakier wygląda jak czekoladka. Z przyjemnością wypróbowałabym peeling. Jestem bardzo ciekawa jego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  93. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  94. aniolek_agus@interia.pl
    Najbardziej w kissboxie zaciekawił mnie peeling oraz lakier do paznokci, olejek może się okazać równie ciekawym kosmetykiem jeśli zapach będzie mi odpowiadał.
    Natomiast krem jest moim zdaniem trochę nie wypałem , taka mała ilość to lekka przesada, nawet przetestować się nie zdąży.

    OdpowiedzUsuń
  95. obserwuję jako Ania
    tierra.es.mia@gmail.com
    Spodobał mi się olejek do masażu, lakiery też są ciekawe, najmniej spodobała mi się cena...

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuje jako kleopatre
    Polubilam na FB jako Riki Tiki Kosme-tiki i zostawilam komentarz pod notka.

    kosmetykowyblog@gmail.com

    Spodobal mi sie peeling, chetnie bym go wyprobowala, lakier tez (mam lakier z tej serii ale w innym kolorze). Olejek ciekawi mnie chyba najmniej.

    OdpowiedzUsuń
  97. Obserwuję jako AgnieszkaS
    Na FB lubię jako Agnieszka S.
    michaga1@wp.pl

    Wydaję mi się, że KissBox nie jest wart swojej ceny. Byłabym rozczarowana, gdybym go zamówiła i dostała to, co widać ;)Chyba lakier najbardziej zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  98. sniewiadomska@op.pl
    lubię na facebooku i skomentowałam wpis jako Sandra N.

    box jest całkiem całkiem, ale w porównaniu do zagranicznych jest słaby... Chociaż chętnie wypróbowałabym produkt marki fridge, bo z tego co wiem to produkty tej firmy są baarrrrdzo drogie. Lakiery też są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję jako "nie potrafię się malować" (albo jako "lae", jestem nowa na bloggerze i jeszcze nie opanowałam tu większości funkucji)
    Nie ma mnie na FB więc nie mogę Cię polubić w ten sposób ;P
    Mój mail: laedere@tlen.pl
    Z kissboxa najbardziej podoba mi się pudełko :D
    A na drugim miejscu jest lakier.

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuję jako Andia.
    pajak003@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Obserwuję jako B. Surma
    pierrot112@gmail.com
    A co do Kiss Boxa...uważam, że chyba jednak nie jest wart tej ceny...bazują chyba na tym, że każdy lubić dostawać niespodzianki, że nie wiadomo co w niej się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  102. Obserwuję jako a.filipowska
    mail: a.filipowska@poczta.onet.pl

    Z KissBoxa najchętniej wypróbowałabym peeling Fridge. Jest to firma, którą interesuję się już od pewnego czasu (zaczęło się od zapachów do domu) i której artykuły przyznam, że bardzo mnie kuszą. Ciekawa jestem ich działania, ale też i zapachów, bo muszą być chyba niewiarygodne, skoro są to produkty naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  103. obserwuję jako Kamyczek
    mail: histttoria@gmail.com

    najbardziej spodobało mi się oczywiście pudełko! :D uwielbiam takie! nie podoba mi się to, że nie dodano większych próbek tych produktów, lub większej ilości

    OdpowiedzUsuń
  104. obserwuje jako piromanka
    moj mail: motykaiwona@gmail.com
    marzy mi sie peeling z pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Obserwuję jako Calliope :)
    ms.mrau@gmail.com

    W sumie podobał mi się cały Kiss Box - ale moją uwagę najbardziej (oprócz ślicznego pudełka ;) ) przykuł olejek do masażu (uwielbiam kosmetyki tego typu!) i lakier do paznokci (pierwszy raz słyszałam o takiej firmie). Co do peelingu i kremu mam mieszane uczucia - mam swoich ulubieńców w tych dziedzinach, a z takich mikro-próbeczek i tak opinię ciężko byłoby sobie wyrobić - nie wiem czy zaryzykowałabym kupno pełnego wymiaru dosyć drogiego kosmetyku nie przeprowadzając porządnych testów na mojej, bądź co bądź kapryśnej cerze :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Essali
    Mój mail: unceasing_love@wp.pl

    Podoba się niby wszystko...gdyby tylko było większe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako :Nope.
    Lubię na fb Jako :Kamila Iw****.
    e-mail: hickey.x@interia.pl

    Wszystko jest świetne, trochę nie pasuje to, że jest to takie malutkie, ale ogółem w sam raz. W końcu to Kiss box! :) A bordowy lakier do paznokci jest najlepszy!

    Serdecznie Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  108. Polubiłam na FB
    anna_solarska@gazeta.pl

    Bardzo zaciekawił mnie krem z wyciągiem z lukrecji - szczerze mówiąc uwielbiam lukrecję ale... do jedzenia :-) W kosmetykach se jeszcze z nią nie spotkałam!
    Ogólnie zawartość pudełka mi się podoba, ale samo opakowanie według mnie powinno być bardziej efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  109. Mi się tam podoba,kocham wszystkie kosmetyczne pierdółki :) Obserwuję jako did,a mój e-mail to didasek@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Lubię na FB jako Izabela Szymańska L-k Śl


    Najbardziej podoba mi się prezentowa strona Boxu :) ładne pudełko, ładnie zapakowane produkty - wszystko to sprawia, ze Box nadaje się na prezent dla kobiety :) Zwłaszcza dla kobiety, która lubi kosmetyki i nowinki w tym zakresie :)

    izaszyma@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Obserwuję jako kuku4, fcb - Anna Wełna, mail: annawelnaa@gmail.com

    Najbardziej mi się podobają lakiery, bo lubię malować paznokcie i kolorki akurat są w moim guście.
    Lubię niespodzianki, więc sama idea tych boxów jest fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  112. Podoba mi się ten czekoladowy lakier do paznokci - uwielbiam takie kolorki. Co mi się nie podoba? Za mało troszkę tego :D

    obserwuję jako niwatori
    na FB jako Weronika Ko...

    korbolle@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Zapomniałam podac adresu: r.helt@wp.pl
    Myślę, że takie pudełeczko to świetna sprawa ale dobrze by było żeby każdy ustalał co takie pudełko powinno zawierac, bo każdy ma inne potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  114. Katie222_1996

    E-mail Katie222_1996@o2.pl


    Nie wiem co sensownego mogę napisać. Po prostu wszystko, absolutnie wszystko mi się podoba. Kocham kosmetyki więc taki prezent pod gwiazdkę byłby idealny. :))

    OdpowiedzUsuń
  115. mika19@poczta.onet.pl

    peeling Fridge by yDe - kanciapka intrygującego luksusu;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.