sobota, 19 listopada 2011

Swatches: Essence Vampire's Love

Na początku mój blog składał się prawie wyłącznie z notek opisujących kolejne nowe edycje limitowane Essence. Wczoraj w Naturach pojawiła się seria Vampire's Love, więc czas powrócić do korzeni i dodać kolejny wpis-tasiemiec.


Według mnie VL jest jedną z fajniejszych edycji limitowanych w tym roku. Kiedy zobaczyłam ją po raz pierwszy, chciałam dosłownie wszystko. Na szczęście wkładając kolejne produkty do koszyka postanowiłam jednak coś opuścić... Miejsca w mojej kolekcji nie znalazł puder do rzęs i czarny lakier do paznokci. Pierwszy ze względu na wiele negatywnych opinii, a drugi zwyczajnie przez ilość już istniejących w mojej kolekcji lakierów w tym odcieniu.


Najbardziej chyba ucieszyłam się z lipstainów.

Produkty mają 8,5 ml, zostały wyprodukowane w Polsce, są ważne 6 miesięcy od otwarcia i kosztują 8,99 zł. Od jakiegoś czasu lipstainy dość często goszczą na moich ustach ze względu na wygodę - są długotrwałe i nie zostawiają śladów na niczym i nikim. ;) Te z edycji Essence You Rock! zaczęły już wysychać (warto dodać, że miały tylko 1,8 ml!) i rozglądałam się za czymś nowym.


Aplikacja jest całkiem niezła. Ja najpierw nanoszę kosmetyk na wargi, a potem precyzyjnie rozcieram go palcem. Produkt jest naprawdę długotrwały... co można zobaczyć próbując domyć potem ręce. :) Bałam się trochę tego fioletowego odcienia na ustach, jednak okazał się być nawet mniej kryjący niż różowy. Z pewnością wciąż nie jest to dla mnie kolor na co dzień, ale na imprezę - czemu nie! :)

01 Bloody Mary
Kolor na zdjęciu jest niestety odrobinę przekłamany. Tu wygląda trochę bardziej na róż, podczas gdy w rzeczywistości odcień jest podobny do swatcha na ręce (zdjęcie powyżej).

02 True Love
Ten odcień jest bardzo mocny, kryjący i rzuca się w oczy. Wciąż bardziej jest to więc produkt na imprezę, a nie wizytę w pracy lub szkole. ;)


Od początku wiedziałam też, że na pewno kupię (kolejny) puder rozświetlający.

Produkt ma 8,5 g, został wyprodukowany w Polsce, jest ważny 24 miesiące od otwarcia i kosztuje 12,99 zł. Rozświetlaczy nigdy za wiele, prawda? Ja swoich nie zużyję z pewnością do końca życia...

Muszę przyznać, że efekt mnie zaskoczył. Spodziewałam się, że puder będzie składał się głównie z drobinek. Tymczasem rozświetlacz ma wykończenie satynowe (choć złote drobinki wciąż tam są). Ładnie rozświetla kości policzkowe, jednak używałabym go raczej na wieczór, lub w ciągu dnia pod łuk brwiowy.

Sporo mówiło się o tym, że odcień pudru jest dość ciemny. Według mnie można go porównać do AOH, jednak to nie ma tak naprawdę dużego znaczenia, bo i tak tego koloru nie widać na twarzy (widać za to rozświetlenie i drobinki).


Nie do końca byłam przekonana do różu w żelu.

Produkt ma 13 ml, został wyprodukowany w Polsce, jest ważny 12 miesięcy od otwarcia i kosztował 10,99 zł. Przede wszystkim muszę napisać, że jestem zachwycona opakowaniem. Jest wygodne, funkcjonalne i bardzo higieniczne. Trzeba co prawda uważać, by nie wycisnąć zbyt dużej ilości produktu, ale poza tym nie mam zastrzeżeń.


Nie do końca odpowiadał mi kolor. Mam cenę naczynkową i bałam się, że taki odcień (różowo-różowy róż) tylko to podkreśli. Jednak jeśli najpierw nałożę podkład, a na niego niewielką ilość produktu, efekt jest bardzo ładny. Pasuje mi zwłaszcza na zimę - blada cera i takie zaróżowione policzki. :) Do aplikacji zdecydowanie bardziej niż palce nadaje się pędzel. Z jego pomocą możemy równomiernie nałożyć kosmetyk i uniknąć efektu klauna. Kolor można bez problemu stopniować nakładając kolejne warstwy. Trzeba wspomnieć o tym, że róż jest piekielnie trwały. Był widoczny na twarzy jeszcze po użyciu mleczka do demakijażu, za to bez problemu zmyłam go potem za pomocą żelu.


Chciałam odpuścić sobie paletę cieni, ale ostatecznie i tak wylądowała w moim koszyku.

Produkt ma 4 g, został wyprodukowany w Polsce, jest ważny 24 miesiące od otwarcia i kosztuje 16,99 zł. Opakowanie jest porządnie wykonane i jest takie jak w przypadku limitowanki I Love Berlin. Zastanawiam się, czy za jakiś czas nie przeniosę cieni do palety megnetycznej, a z tej nie zrobię paletki podróżnej.



Ten oliwkowy odcień tak mnie kusił... Cienie są nałożone na bazę Catrice i na skórze dają bardzo ładny efekt. Jeszcze nie wiem jak będą sobie radzić na oku, ale mam nadzieję, że zmaluję nimi parę ładnych rzeczy. :) Niektóre nakłada się dość ciężko - zwłaszcza moją ulubioną oliwkę, ale może jakoś je rozpracuję. Pigmentacja jest dość dobra, zwłaszcza jak na cienie Essence, ale Inglot to to nie jest. :)


Nie było możliwości, żebym pominęła lakiery do paznokci.

Produkty mają 10 ml, zostały wyprodukowane we Francji i kosztują 6,99 zł. Z każdym kolejnym swatchem, który pokazywał się w internecie, byłam coraz bardziej zachwycona tymi odcieniami. Po prostu musiałam je mieć! Jak zaraz zobaczycie, nie mam w kolekcji właściwie nic podobnego.

01 Gold Old Buffy


02 Into The Dark


03 True Love




04 The Dawn Is Broken




Decyzja o zakupie perfum była całkowicie spontaniczna.

Produkt ma 50 ml, został wyprodukowany we Francji i kosztuje 29,99 zł. Wystarczyło, że psiknęłam z testera na nadgarstek i właściwie od razu wiedziałam, że chcę mieć ten zapach w swojej kolekcji. To drobiazgi, ale plusem dla mnie jest to, że produkt jest zapakowany w folię (wreszcie mamy pewność, że nikt nie pchał do niego w sklepie paluchów)...

... za to nie podoba mi się to, że napisy na buteleczce prawdopodobnie nie będą zbyt trwałe. 

Sam flakonik jest według mnie całkiem zgrabny i podoba mi się jego cieniowanie. Mimo wszystko nie zachwyca mnie, no ale w końcu najważniejszy jest zapach. :)


Jak już nie raz wspominałam, w opisywaniu perfum jestem beznadziejna, więc musi wam wystarczyć tylko parę słów. Zdecydowanie są bardzo słodkie i z czymś mi się kojarzą. Po paru godzinach do głowy przyszła mi bombka V&R (Flowerbomb), której niestety nie posiadam, więc nie mogę ich dokładnie porównać. Nie wiem też czy to skojarzenie nie jest zupełnie chybione. Zresztą co ja wam będę opowiadać... I tak same musicie wykorzystać w drogerii tester i zdecydować czy jest to zapach dla was czy nie. Trwałość jest dobra! Myślę, że w zimie będę ich często używać. :)

 

Co według mnie warto kupić z edycji Vampire's Love? Wszystko! :) A tak naprawdę to... nie żałuję chyba żadnego zakupu. Zachwycona jestem odcieniami lakierów (Into The Dark przypomina mi rozgwieżdżone niebo..., True Love także wygląda przepięknie). Ciekawy jest róż do policzków, to w końcu coś nowego. :) Lipstainów będę używać bardzo często, rozświetlacz przyda się zawsze, perfumy są świetne na zimę...

Wybierzcie coś dla siebie!

Em

P.S. Oczywiście jeśli macie jakieś dodatkowe pytania, zadawajcie je w komentarzach!

174 komentarze

  1. roztrzepanakrolewna@gmail.com
    Jestem zakochana w lakierze True Love i lipstainie o tej samej nazwie- te produkty spodobały mi się na zdjęciach najbardziej. Żelowy róż też ciekawy, ale ja pewnie wyglądałabym po nim, jak po bliskim spotkaniu trzeciego stopnia z burakiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. haa, jestem ;)dzollsisko@gmail.com (dzolls - kotogrodnika.blogspot.com)

    Nareszcie wrzuciłaś ten post no i kurcze, chyba mnie ostatecznie zainteresowałaś różem, tak się waham od początku, czy by nie spróbować (o ile będzie jeszcze do dostania) no i zdecydowanie mnie przekonałaś do nie-zakupu lakierów do paznokci - ładne, ale szału nie robią. Oczywiście musiał się pojawić mój ukochany miś z ilberlin którego nie mam, no ale trudno. CO brać? Róż :D

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako Pikletka
    na fb lubię jako Martyna K.
    blogmara@vp.pl
    tak naprawdę mam ochotę na wszystkie te produkty :) ale najbardziej na puder rozświetlający i perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chętnie się zgłoszę :)
    run_behind_me@wp.eu

    Początkowo chciałam wszystko ale jak tak teraz patrzę to najbardziej zależy mi na lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie kusicielka ;p Chyba też kupię tą paletkę cieni, róż i fioletowy lipstain ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie zaciekawila paleta cieni ;)
    kosmetycznealterego@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: lady-flower123
    ladyf123@hotmail.com

    Wczoraj napisałaś na wizażu i oglądnęłam zdjęcie i żałowałam, że jestem chora i nie mogę pognać do natury ;/. Wczoraj też miałam jechać na 4 część zmierzchu do kina, no ale cóż zdrowie ważniejsze. Co do produktu który najbardziej mnie zaciekawił to lipstainy. Jakoś nie miałam styczności z taką formą. Testowałam już lakiery do ust, teraz testuję pomadkę i błyszczyk w jednym, ale sama forma jak i to co o nich napisałaś zaciekawiło mnie ;)

    Napisałam o rozdaniu na FB blogowym:
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=303013373055831&id=198610160152691

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję Twojego bloga jako anikowa101
    Na FB też lubię ;) jako Anika Ś
    Info też dałam u siebie na blogu ;) (http://anikowa101.blogspot.com/p/rozdania.html)
    E-mail: anikowa101@gmail.com

    Odpowiedź:
    Mnie zawsze zachwycały z limitowanek essence lakiery do paznokci. Często kupuję właśnie lakiery z limitowanej edycji. Uważam, że są dużo lepsze jakościowo i są ciekawe same w sobie. Te wampirkowe też mnie intrygują. Pewnie przy najbliższej okazji kupię sobie któryś albo nawet kilka. Byłam też zaciekawiona różem do policzków. Jednak żelowa konsystencja nie przemawia do mnie. Jednak jak zobaczyłam swatch u Ciebie to przyznam się, że efekt mi się podoba i będę się zastanawiać nad jego kupnem :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten róż w żelu mnie zaintrygował :) szkoda tylko, że wszystkie kolory w tej serii takie ciemne, zdecydowanie nie moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję Cię, wiesz? :P
    email: wszystkocomniezachwyca@gmail.com

    A ja ochotę mam na rozświetlacz i na lakier gold old

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Pink Caster Sugar
    Mail: pinkcastersugar@gmail.com

    Początkowo, tak jak Ty, chciałam wszystko z tej limitowanki, ale po przemyśleniu sprawy, przejrzeniu zawartości portfela i obejrzeniu zdjęć na Twoim blogu chcę tylko: puder rozświetlający, róż w żelu i lakier true love :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ajwonizle@gmail.com

    najbardziej mnie zainteresował ten róż, lipstainy i rozświetlacz, więc jaram się twoim konkursem niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w lakierach do paznokci! Odwyk lakierowy chyba się nie uda ;-)
    obserwuję jako M.
    monikfe@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem sama, czy coś kupię... lipstainy mnie zaciekawiły ;)
    oczywiście obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się do konkursu :)

    obserwują jako Ce
    e-mail cemeczka@wp.pl
    na fb lubię jako Ania C

    ja najchętniej dorwałabym właśnie ten cudny rozświetlacz, natomiast mojej siostrze przypadł do gustu róż w żelu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako moher_
    tynka52@wp.pl
    Ja najbardziej bym chciała lakier 01 Gold Old Buffy jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  17. rozświelacz, perfumy i 01 Gold Old Buffy :) piękności

    OdpowiedzUsuń
  18. tutaj obserwuję jako Anna, na fb - Anna P., retorycznie@gmail.com ;)
    miałabym ochotę na czarny lub fioletowy lakier z drobinkami / fioletowy lipstain / róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako Ewcia
    ewcia.1511@wp.pl
    Najbardziej bym chciała dostać róż w żelu jest przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  20. No to ja sie piszę;) jolka_28@o2.pl
    Lakiery sa cudne i je mam nadzieje dorwać;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog obserwuję już od dawna i uwielbiam notki o nowościach ;)

    Tym wpisem ostatecznie przekonałaś mnie do zakupu pudru rozświetlającego i lakieru True Love. Jako, że prawdziwa miłość jeszcze przede mną, to będę mieć choć jej cząstkę zaopatrując się właśnie w ten lakier ;) A dlaczego puder? Wstyd się przyznać, ale nie mam jeszcze żadnego w swojej kosmetyczce. Chyba najwyższa pora się w niego zaopatrzyć nie sądzisz? ;) Z niecierpliwością czekam, aż limitka pojawi się w mojej Naturze, choć znając moje miasto, będzie u mnie w odległej przyszłości :(

    Mój mail to kosmetycznie.z.leejdi@gmail.com

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję jako Rina
    alfabeturody@wp.pl

    Lakier Old Buffy wygląda na paznokciach zachwycająco, ale jako amatorkę wszelkich pięknych zapachów perfumy również mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Maqda
    Mona103@op.pl, Mam ochotę na lakier Good Old Buffy, rzecz jasna rozświetlacz i rozważam jeszcze paletkę. Niedobrze dla mojego portfela:D

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako annawanna
    mail: feriabarw@gmail.com

    a ja jestem bardzo zainteresowana tymi perfumami! jakoś nigdy mi nie przyszło do głowy że essence ma perfumy, a skoro piszesz, że te są jakby słodkie, to być może to coś dla mnie:)
    no i cena też odpowiednia. na pewno jak będe w naturze to się przyjrzę tej limitce=)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę popatrzeć na lakiery :D Resztę sobie daruję :)

    Dawno nic nie kupiłam z limitek Essence i Catrice - nic nie przykuło mojej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, ta edycja wygląda super!!! Muszę lecieć do Natury :D

    OdpowiedzUsuń
  27. z limitki spróbuję dorwać zdecydowanie lip stainy i lakier The Dawn Is Broken, są cudowne! :)

    obserwuję jako peggy-blu
    kasiaocz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako strī-linga i mam ochotę na puder :) paletka mnie nie zachęca jakoś specjalnie, ale lakiery i lipstain - super :)
    strilinga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuje jako theHajnowka
    thehajnowka@interia.eu
    http://thehajnowka.blogspot.com/2011/07/rozdania.html

    Z racji tego, że jestem wielką fanka wampirów z chęcią przygarnę wszystkie rzeczy z tej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuje jako wizażownia
    wizazownia@interia.pl

    Super rozwiązanie z tym różem w żelu! Chociaż ja nie jestem maniakiem róży zapewne bym się na niego skusiła przez opakowanie :) Swoją drogą, z lakierów tylko te w odcieniach niebieskich mi przypadły do gustu ;-) świetna paleta! mrrr jaka mroczna ta limitowanka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej mam ochotke na lakier 03 true love :) Cudowny :)
    Obserwuje jako taml
    email: taml@o2.pl
    na FB Tamara T.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja chyba jestem dizonaurem, gdyż nie posiadam FB:) Ale jest publ. widzem Twego kanału i z wielką chęcią wypróbuje ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com

    FB: Marta Ś.

    Mi (standardowo) najbardziej podobają się lakiery i paletka cieni :)

    Ps. Czy ktoś wie gdzie w Poznaniu dostanę tę limitkę o ile w ogóle??

    OdpowiedzUsuń
  35. Z polecenia Lady Flower na twego bloga zawitalam i miłe notki o kosmetykach przeczytałam.
    Zachwycił mnie lakier Into the dark wygląda jak niebo rogwiezdzone idąc nocą przez las:)
    Bardzo spodobały mi się również cienie będą wspaniałym dodatkiem do wyrażenia siebie->
    Podczas karnawału,sylwestra i szału imprezek dzięki nim można lśnić jak gwiazdkowy prezent
    Uzupełnieniem kreacji napewno będzie też rozswietlacz -jego złociste drobinki i błysk w oku napewno dodadza kobiecie uroku:)

    obserwuje na fb oraz tu z rofilu google jako Natalia Wycech:) natalja00@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Em kocham CieM!

    oczywiście się zgłaszam!
    - obserwuję jako Let's Talk Beauty
    - na fb lubię wszystko jako Katarzyna S.

    mail: letstalkbeauty.blogspot@gmail.com

    co mi się najbardziej spodobało? oczywiście ustowniki i róż, który ma cudne opakowanie, w ogóle całym sobą przypomina jakieś magiczne serum :D
    no i perfum jestem bardzo ciekawa, wywącham je pewnie w poniedziałek.
    a rozświetlacz by się po prostu przydał :D

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obs jako: Klaudia Joanna Julia.
    e-mail: klaudia121121@wp.pl

    Najbardziej by mi się spodobał róż, świetnie opakowany, zresztą kończy mi się już mój "Stary" :) trzeba by było wymienić na lepszy model :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. No, Kochana, poszalałaś z tymi zakupami! Róż wygląda smakowicie, przy najbliższej okazji najpewniej nie odmówię sobie zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapomniałam zapytać - w której krakowskiej Naturze robiłaś zakupy?

    OdpowiedzUsuń
  40. Cuda :)
    bardzo chce je kupić i latam do Natury i Douglasa.

    Pomogłabyś mi znaleźć je w Zamościu ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako : Independent Woman
    mail : independentwoman92onet.pl

    Najbardziej mam ochotę na przepiękny róż w żelu i lipstain'y :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako Aleksandra
    na Fb lubię jako Ola Jesiołowska
    aaalexia@wp.pl
    Oczy świecą mi się do wszystkiego...Jestem lakieromaniaczką więc najbardziej chciałabym wygrać lakier do paznokci 01 Gold Old Buffy

    OdpowiedzUsuń
  43. obserwuję jako yanvar.
    nataliakrokus@o2.pl

    Mam ochotę na lakiery (albo chociaż jeden z nich):)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Niusia
    mail: kasia_smak_slow@interia.pl

    Kupiłabym róż, ale mam naturalnie czerwone jak ruska babka policzki więc nie wyglądałoby to dobrze. Może skuszę się właśnie na rozświetlacz, bo wygląda pięknie a takiego złotawego jeszcze nie mam. Jednak trzeba zużyć to co się ma a zapasy są spore. Moja mama pewnie obejrzy i powącha te perfumy, bo te z kolekcji Blossoms są jej ulubionymi a właśnie się kończą.

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę, że mamy podobne odczucia do limitki. Jedna z lepszych limitek. Serdecznie polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako anitaxelx
    somenancy@vp.pl
    Najbardziej zainteresowały mnie lakiery: Into The Dark i True Love oraz paletka cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chcę, chcę, chcę!
    Sama na pewno kupię rozświetlacz, szary lakier i czerwony lip stain. Paletkę staram się sobie wybić z głowy, wmawiając, że mam podobne cienie. Poza tym skusiłaś mnie na czarno-złoty lakier, perfumy oraz fioletowy lipstian, ale nie wiem czy w końcu je kupię...

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się,
    obserwuję jako One_LoVe
    34onelove@gmail.com


    zainteresowały mnie perfumy, wybiorę się do natury je powąchać. :-) paletka cieni również prezentuje sie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzięki Tobie wybieram się w poniedziałek na zakupy do Natury ;)
    A udział w rozdaniu też chętnie wezme ;)
    Obserwuję jako: Kasia P
    mail: tysiasc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. też się zgłaszam:)
    anitabre@op.pl
    mnie najbardziej zaciekawiła paletka cieni i perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się! evelyne1991@o2.pl
    Zamierzam zakupic lipstainy i róż, ciekawią mnie perfumy...

    OdpowiedzUsuń
  52. @yanvar, niestety nie mieszkam w Zamościu, więc nie pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. @niecierpek, w Galerii Kazimierz, więc najlepiej uderzaj pod Pocztę albo do Solvaya!

    OdpowiedzUsuń
  54. Hej :) Obserwuję jako TheRedRibbon a mój mail to martina.89@interia.pl
    Z tej limitowanki najbardziej zaciekawił mnie puder rozświetlający i róż do policzków. Nie miałam nigdy styczności z różem w takiej formie. Z chęcią bym go wypróbowała, szkoda tylko, że nie mam nigdzie w pobliżu drogerii Natura.

    OdpowiedzUsuń
  55. Mnie tylko lipstain czerwony zainteresował i lakier True Love. Ale ogólnie limitka jakaś nie tego dla mnie, choć wampaja lubię ;)
    Wczoraj byłam na Zmierzchu, katastrofa, pierwszy raz się tak wynudziłam w kinie...

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna jest ta limitka, muszę wybrać się do Natury ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się :)
    julia121@o2.pl

    Nie mogę się zdecydować co podoba mi się najbardziej z tej limitki! Tylko paletka i puder do rzęs mnie nie interesują. Tak jakoś są mi obojętne ;). Lakierowym faworytem jest True Love - cudny, a The Dawn Is Broken mnie zaintrygował, jest oryginalny - nie widziałam wcześniej takiego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. elentaari@gmail.com

    Napewno kupie czerwony lipstain, akurat kończy mi się kupiony w Oriflame, a jestem fanką lipstainów :) Kuszą mnie bardzo: paletka i perfumy. Mam nadzieje ze jak pójdę w tym tygodniu do Natury to będą jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  59. obserwuję jako BeautyWizaz

    kolory lakierów bardzo mi się podobaja aż się wybiorę do Natury ale znając życie to jeszcze ich nie będzie :\

    OdpowiedzUsuń
  60. @Seraphase, a czytałaś książki?

    OdpowiedzUsuń
  61. obserwuje jako ewalucja
    beataewacelska@gmail.com

    najbardziej kusi mnie rozświetlacz bo wciąż szukam idealnego<3 btw jest tester w naturach? I fioletowy lakier totalnie uderzył mi do głowy:D zdobędę te produkty prędzej czy później:D

    OdpowiedzUsuń
  62. Bylam dzis w GK ale niestety nie bylo juz rozy i rozswietlaczy, ale pobieglam na Starowislna i kupilam tam zastalam caaalutka limitke:) Ja wzielm roz, rozswietlacz, puder do rzes (mimo zlych opinii nie powstrzymalam sie), blyszczyk ten fioletowawy a z lakierow te co Ty masz oprocz fioletowego:))

    OdpowiedzUsuń
  63. Aha i dla mnie perfumy pachnialy okropnie:( Jak dla mnie to nie maja nic absolutnie wspilnego z Flowerbomb (oczywiscie kazdy nos bedzie inaczej je odbieral:)) kojaryly mi sie z takimi bazarkowymi podrobkami, zupelnie mi sie nie spodobaly az zalowalam bo butelka ladna:D

    OdpowiedzUsuń
  64. @Ewaluacja, tester jest tylko do perfum

    @kleopatre, pisałam wczoraj na wątku, że już nie ma tych produktów w GK :) cieszę się, że udało Ci się wszystko zdobyć. dla mnie perfumy absolutnie nie pachną bazarkowo, a jestem wyjątkowo wyczulona na takie smrodki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. obserwuję jako moniaaa
    moniaaac@gmail.com

    chyba z limitowanki najbardziej podoba mi się fioletowy lakier i to na niego pewnie zapoluję :) no i jeden z lipstanów pewnie też zagości w mojej kosmetyczce:)

    OdpowiedzUsuń
  66. xxxdajanaxxx@tenbit.pl
    obs:Weronika
    Mi najbardziej podoba się róż w żelu bardzo ciekawi mnie taka konsystencja ;))

    OdpowiedzUsuń
  67. obserwuję jako : marynia1924 :)
    email : marynia1924@gmail.com
    Z tej limitowanki najbardziej spodobał mi się lakier "the dawn is broken" - niby prosty kolor, a jednak intryguje ^^. nie mam jeszcze takiego w swojej kolekcji, więc myślę, że w poniedziałek już będę miała. to będzie moja pierwsza rzecz z jakiejś essence'owej limitowanki :D

    OdpowiedzUsuń
  68. obserwuję jako kolorowo zacznij dzień! :)
    karola4@onet.pl
    najbardziej z limitowanki interesują mnie lakiery do paznokci, ich kolory są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako B. Surma
    pierrot112@gmail.com
    Mnie zaciekawił ten róż w żelu, chociaż odcień trochę za różowy,ale co tam;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ta kolekcja jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się i ja :)

    Przegapiłam niestety moment kiedy panie Naturzanki wyłożyły limitkę, gdyż moja uwaga była całkowicie zaprzątnięta nauką do egzaminu i boję się, że już nic dla mnie nie zostało :P Jutro wybywam na polowanie i po Twoim poście chyba najbardziej chcę perfumy. Szukam czegoś słodkiego i otulającego, mam nadzieję, że spodobają mi się jutro od pierwszego wąchnięcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako Mademoiselle Chaos.
    email: demoisellechaos@blogspot.com
    Z limitki chcę wszystko :D. Tak na serio, rozczarował mnie puder, jeżeli nadaje się głównie na wieczór. Liczyłam na godnego następcę kwiatkowego Blossoms. Może pokuszę się na róż. Trudno się go nakłada?
    Oczywiście lakiery są oh i ah. Na początku bardzo chciałam ten szary, bo jest dosyć niecodzienny. Niestety po zdjęciach mam skojarzenie z... betonem. Za to złoty i różowy nadal piękne.

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuje jako marzenapap, marzenapap@interia.pl. Limitka bardzo mi sie podoba! najbrdziej lipstainy i lakiery, wszystkie kolory mam ochote kupic..:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako Karola
    E mail karola198506@wp.pl

    Kurczę nie wchodzę już do Ciebie za bardzo kusisz (żarcik oczywiści) ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. obserwuję jako Hazel Eyed,
    e-mail hazel88eyed@gmail.com

    ciekawa ta kolekcja, najbardziej podoba mi się lakier True Love :) rozświetlacz i ten czerwony lipsatin też kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. obserwuję jako messalexa
    ana1661@op.pl

    Z tej limitowanki kusi mnie lakier do paznokci w odcieniu 01 Gold Old Buffy <3 i jeszcze chętnie wypróbowałabym róż w żelu.

    OdpowiedzUsuń
  77. obserwuje jako justa95_1995
    justa95_1995@o2.pl
    Ja skuszę się na lakiery i rozświetlacz. :)

    OdpowiedzUsuń
  78. obserwuję jako unappreciated
    mail: unappreciated.blogspot@gmail.com

    Zdecydowanie lakier True Love - muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Kuzynka kupila mi w niemczech rozświetlacz, bo myślałam że ta LE nie dotrze do Polski. A tu takie bum ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. @Mademoiselle Chaos, można napotkać trudności próbując nałożyć go palcami. Z pomocą pędzla wszystko idzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję jako Moireach
    mail: moire-ach@o2.pl

    Najbardziej zainteresowały mnie lipstain Bloody Mary, rozświetlacz i perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. obserwuję jako pesymistka13
    pesymistka13@o2.pl

    Najbardziej spodobały mi się kolorki lakierów i paletka cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję jako VedetteP
    mala_malutka@o2.pl

    Najbardziej interesują mnie lipstainy i chyba w końcu muszę jakiś kupić:D

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja żałuję, że kolor tych lipstainów nie jest intensywniejszy i ciemniejszy;) Bo akurat czegoś ciemnego szukam:)
    W ogóle te lakiery prezentują się ciekawie, zwłaszcza ten podobny do Crystal z Lovely. Miałam kiedyś ten z rossmannowskiej firmy i bardzo lubiłam jego odcień.:)
    Paletka ma świetne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję jako See_G
    gosia3071@onet.eu
    Najbardziej interesuje mnie róż w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  87. obserwuję jako yesiwantyouback
    yesiwantyouback6@wp.pl
    najbardziej interesuje mnie zapach perfum :) jeszcze jak napisałaś o tym, iż jest to słodki zapach to tymbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  88. obserwuję jako *innalajna*
    mail: *innalajna@gmail.com*
    Na FB lubię jako *Inna Lajna*

    najbardziej z tej limitki chciałabym lipstainy, róż w żelu, rozświetlacz i może jakiś lakier :D co do perfum - nie dla mnie te bajery. nie lubię słodkich zapachów jak piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  89. obserwuję z tego konta ;) Basia P.
    puszus@gmail.com

    ale kuuusiisszzz! jutro pędzę do natury obadać lakier 03 True Love... nie mam nic takiego w swojej kolekcji, a jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  90. inulinus@gmail.com
    Obserwuje jako Inulinus:)
    strasznieeeeee mnie zaciekawiłaś perfumami,uwielbiam flowerbomb!

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako asqua
    mail: asqua92@gmail.com

    kusisz no! Ty niedobra :D ten róż mnie zaintrygował i lipstainy :) kurde, muszę odwiedzić naturę :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję jako karalewer. karalewer@gmail.com

    Najbardziej podobaj mi się lakiery Chyba skuszę się a wszystkie ( no może prócz szarego).

    OdpowiedzUsuń
  93. Obserwuję jako : Femme(Not)Fatale
    aguulek@gmail.com
    Na FB obserwuję jako : Femme(Not)Fatale (profil bloga)

    Z limitki w oko wpadł mi lakier 03 True Love - piękny!

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuję jako Bella
    bellabeauty@wp.pl

    Ale się obkupiłaś! Zazdroszczę :) Początkowo ta wampirza stylistyka wcale do mnie nie przemawiała. Teraz mam ochotę na perfumy i jeden z lakierów do paznokci. Chociaż widząc jaki szał zapanował to mam spore wątpliwości, czy jeszcze uda mi się coś dorwać ;) Dzięki za dokładne przedstawienie wszystkiego. Zawsze można na Ciebie liczyć jeśli chodzi o Essence :)))

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuje jako kama000
    kama000@poczta.onet.pl

    Ja najchetniej zakupilabym lakier w kolorze 03 True Love :)) Jest niesamowicie piekny!! A takiego nie posiadam :))) Z checia tez wyprobowalabym rozswietlacz, z racji tego iz zadnego w swej kolekcji nie posiadam :P

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuję jako Kejtlin
    kasieczek1994@wp.pl
    na FB obserwuję jako Katarzyna M.
    Na początku nie chciałam nic ale w końcu spodobały mi się kolory w paletce i ją też kupiłam. Zastanawiałam się też nad rozświetlaczem ale już ich nie było, lakier into the dark piękny!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Mnie się udało wczoraj dorwać wszystko co chciałam! :) To znaczy mam trzy lakiery (te co Ty, oprócz niebieskiego, który jest owszem piękny ale nie lubię jakoś niebieskości na moich paznokciach) i rozświetlacz. Generalnie jestem z siebie dumna, że tylko tyle chwyciłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  98. obserwuje jako amel94 - amel94@wp.pl
    a na fecebooku lubie jako paulina_sikora_foto@o2.pl

    a z limintowanki najbardziej mam ochotę na puder rozświetlający, gdyż już daawo chciałam sobie jakiś kupić i wciąż nie umiem znależć ;(

    OdpowiedzUsuń
  99. obserwuję jako beeswxx
    mail: beeswxx@gmail.com

    z limitowanki najbardziej kusi mnie puder rozświetlający, od dawna szukam czegoś w ciepłym, złotym odcieniu bez nachalnych drobinek oraz paletka, ale tylko przez ten oliwkowy cień. pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuję jako Quera
    asiulkas26@interia.pl
    notka: http://planet-quera.blogspot.com/p/rozdania-2.html

    Z limitowanki najbardziej interesują mnie perfumy, będę pachnieć jak Edward Cullen ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. obserwuję jako Lidiakrk
    bonnie200@o2.pl
    Twoje porównanie perfum do flowerbomb sprawiło, że mam na nie ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  102. obserwuję jako adrianna
    adastrzyza@gmail.com
    notka: http://duzaatakamala.blogspot.com/2011/07/rozdania-ale-sie-uzbierao.html

    mam ochotę na prawie wszystko! odpuszczę róż w żelu i pewnie ograniczę się do jednego mazidła do ust :) reszta jest mega, szczególnie lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się! Obserwuję jako Siuzdakowa i lubię jako Ewa S. Mój mail: siuzdakowa[at]gmail.com

    Podoba mi się forma różu, ale rzeczą, którą najbardziej bym chciała mieć, jest lipstain w kolorze True love - uwiódł mnie! :) ostatnio polubiłam mocniej podkreślone usta. Jeśli ten lipstain naprawdę jest taki trwały i nie zostawia śladów, to... muszę go mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. Dzisiaj odwiedziłam twój blog po raz pierwszy i muszę przyznać że jest cudowny. Oczywiście zgłaszam się do loterii. Obserwuje jako Gabb♥ i lubię jako Bysia P.mój email gabrysia.ma.misia@gmail.com. Z całej kolekcji chciałabym mieć wszystko z wyjątkiem cieni do powiek. Nie używam ich. Myślę jednak że ograniczę się do kupienia różu , perfum oraz błyszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się, obsweruję jako Annathea a mail to annathea@poczta.fm

    Długo medytowałam nad paletką, ten oliwkowy cień jest cudny i dośc oryginalny. Ale najchętniej, choć bardzo w ciemn bo nie było w mojej Naturze testera, przygarnęłabym wodę toaletową.

    OdpowiedzUsuń
  106. zgłaszam się do konkursu: sądzę, że przyjrzę się bliżej lakierowi i lipstain'owi - oba w odcieniu true love :)

    obserwuję jako KT
    karo-incia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. chyba skuszę się na paletkę i na niebieski lakier.
    Obserwuję jako M
    magda_n@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. hej:)
    obserwuję jako myś pyś
    babskie.sprawy1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. obserwuje jako face of the sun
    mail blacksun26@wp.pl
    mnie kuszą zawsze lakiery. Lubię często zmieniać kolor na paznokciach:) poza tym prawie wszystkich produktow zawsze mam nadmiar i szkoda mi kasy na kolejny, a lakiery kosztują niewiele:)

    OdpowiedzUsuń
  110. będę polować na róż ale znając życie pewnie będzie wykupiony.. :(

    obserwuję jako merczens :)
    mail: mery.lu.1988@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. obserwuje jako Karolina G.
    yagoda_she@wp.pl
    podobają mi się wszystkie lakiery... ale cała seria jest ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  112. Obserwuję jako Andia, pajak003@wp.pl

    Najbardziej jestem ciekawa tych perfum, mam nadzieję, że gdzieś uda mi się je "poniuchać" :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  114. o ale mnie zainteresowałaś, parę dni temu widziałam gdzieś na allegro taki róż w żelu chyba z revlonu ale raczej nie chciało by mi się go specjalnie zamawiać, a tu proszę jest tez takie coś z essence chyba się skuszę:)

    obserwuję jak Karolina
    karolajn91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. wow, fajnie to wszystko wygląda :) lip stainy naprawdę ciekawe:D

    OdpowiedzUsuń
  116. Obserwuję jako aga.
    agamatosek@gmail.com

    Skusiłabym się na lip stainy i właśnie na ten rozświetlacz. Róż w kremie tez jest ciekawy, ale też mam cerę naczynkową, więc wolę brzoskwiniowe róże.

    OdpowiedzUsuń
  117. Obs. jako : laleczka...
    justyna9472@wp.pl
    Z tej kolekcji wybrałabym lakiery. Zawsze darzyłam je sympatią. : ) Każdy lakier z moich kolekcji ma jakąś swoją historię. I gdy sobie maluję paznokcie to zawsze mi się ta historia przypomina.:D
    Pozdrawiam>:*

    OdpowiedzUsuń
  118. Fiolka
    fiolka-86@o2.pl

    Sama kupiłam lipstain w kolorze 02 - jest boski, w końcu można się całować bez obawy, że nasz partner będzie upaćkany błyszczykiem, a my będziemy musiały poprawiać makijaż.
    Mam jeszcze ochotę na róż i chyba właśnie po niego wyślę swojego M jutro do Natury, bo ja będę w Gdańsku dopiero za 2 tygodnie ehh

    OdpowiedzUsuń
  119. obserwuję jako Kolorowy Pieprz
    mój mail: kolorowypieprz@gazeta.pl

    och róz, róż, róż...ja chciałabym róż...u mnie limitki jeszcze brak

    OdpowiedzUsuń
  120. ahhhhhhhhhhhhhhh cudna kolekcja, mam ochotę na ten piękny róż w żelu hmmmmmmmm:)))
    wiolcia221@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Obserwuję jako Katarzyna

    gogunia3@wp.pl

    Lakiery kuszą.. oj tak :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Witam :)

    Obserwuję jako ~~Lila~~
    jrejzerewicz@gmail.com
    najbardziej podobają mi się cienie do powiek :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  123. Obserwuję jako ania
    anucha1999@onet.eu

    Najbardziej chciałabym ten róż , jest ciekawy i bardzo mi się to podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  124. Obserwuję jako Saint Lilith.
    Mail: saint-lilith[at]wp.pl

    Mnie kuszą lakiery, woda toaletowa i puder rozświetlający. Zastanawiam się też nad lipstainami, ale zamówiłam już z innej firmy i chyba sobie odpuszczę...

    OdpowiedzUsuń
  125. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Essali
    Mój mail: unceasing_love@wp.pl
    Lubię jako: Uroda Kosmetyki Recenzje Essal

    OdpowiedzUsuń
  126. zg się : )
    obserwuję jako I<3Vampires
    Mój mail : weronika.sos@o2pl
    Lubię jako Weronika.S ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. Wszystko wydaje się być super, ale jutro pójdę do drogerii i sama się przekonam.Jestem ciekawa co do perfum,jak pachną :D Najbardziej podoba mi się paletka cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  128. Już o jakiegoś czasu obserwuję Twojego bloga, więc tego nie muszę robić;)

    obserwuję jako k-rocka

    mój mail: julia_wwa@wp.pl

    Nie wiem co mi się NAJbardziej podoba, ale najbrdzej zaciekawił mnie róż w żelu.. hmm:) pierwsze słyszę. Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  129. Bardzo chętnie wezmę udział :)

    Obserwuje jako: ewwwa
    Mój mail: ewwwamakep@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Nie miałam w planach kupowania wody toaletowej z tej limitowanki, ale oczywiście po przeczytaniu Twojego posta popędziłam do Natury i się zakochałam:)! zapach jest świetny i naprawdę trwały, cieszę się bardzo, że go kupiłam!

    OdpowiedzUsuń
  131. Obserwuję jako Jyyli
    mail: jyylinka@gmail.com

    Ja mam ochotę na wszystko z tej limitki :D Dwa lakiery już zakupiłam, ale chętnie bym wróciła do Natury jeszcze po perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Obserwuje Cię jako kubekczekolady
    Mój mail phideaux18@gmail.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  133. Dodam. ze podobają mi sie cienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  134. aneta_321@wp.pl Jutro wybieram się po rozświetlacz, lip stain oraz róż. Przetestuje rownież wodę toaletową:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Mój email: brbrplnk@gmail.com
    Obserwuję jako Julia
    Interesuje mnie rozświetlacz :)

    Nie mam jeszcze żadnego produktu z tej serii ale chętnie coś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Obserwuję jako Soulmate, mój mail to: marta_kusz@wp.pl :)

    Podobają mi się lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Obserwuje jako Tisha, mój mail to patisz92@gmail.com

    Z tej serii przede wszystkim kuszą mnie lakiery do paznokci i rozświetlacz. :)

    OdpowiedzUsuń
  138. koktajlova.lala@wp.pl
    Zależało by mi na wszystkich produktach. Z twoich recenzji winika że te produkty baardzo fajne. Ale jeżeli wygram tylko jedną rzecz to i tak bardzo będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  139. Obserwuję :) Co chce hmm jeżeli wygram to będę zadowolona ze wszystkiego co mi prześlesz hi hi mój blog to http://solitary-secretive-other.blog.onet.pl/

    tylko jak tam Ci dodać to niestety nie wiem ale daj mi znać jak jak możesz; 0

    OdpowiedzUsuń
  140. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  141. Kosmetyki to to, co tygryski lubią najbardziej ;)
    Przydałby mi się fioletowy lakier :)

    a.filipowska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. Obserwuje jako France30
    email: majka_cz@wp.pl
    Z limitowanki wybrałabym właśnie ten rozświetlacz i ten cudowny, fioletowy lakier :) Śliczny jest.
    Polubiłam Cię również na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  143. bardzo ciekawe i trafne uwagi na temat kosmetyków. moja psiapsióła zgadza się z opisem w 100% bo sama używa wyżej wymienionych produktów..mi najbardziej podoba się perfuma..aniulkaa@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. Obecna :)
    lizzie@wp.pl

    Chciałabym dostać wodę toaletową, paletę cieni do oczu i lakiery INTO THE DARK :)

    OdpowiedzUsuń
  145. dianula356@Buziaczek.pl
    Co chciałabym dostać? NAJLEPIEJ WSZYSTKO! Jednak gdybym musiała już wybierać, to byłaby to woda toaletowa;D

    OdpowiedzUsuń
  146. @Magdalena, nie musisz mieć bloga na blogspocie, żeby móc mnie obserwować. Do tego wystarczy konto google, a widzę że je masz :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Hej.
    Jestem publicznym obserwatorem Twojego bloga.
    Obserwuję jako missy-temptation

    E-mail: essence.of.temptation@gmail.com

    Według mnie absolutnie wszystkie kosmetyki z tej serii są ciekawe, do tego występują w moich ulubionych tonacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  148. Obserwuje jako: cecylia6
    na fb jako: Cecylia Owczarek

    e-mail: cecylia6@op.pl

    Te lakiery bardzo mi się spodobały, mają w sobie coś...tajemniczo - zachwycającego:)

    OdpowiedzUsuń
  149. obserwuję jako: Miki 88
    agata.17ko@wp.pl

    Chciałabym paletę cieni, która mnie użekła kolorami bądź lakiery: 03 True Love


    Ekstra i boskie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  150. Obserwuję jako julicha XD

    julicha@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. Zgłaszam się i ja :)

    Obserwuje jako: Margaretka
    margaretka26@onet.eu

    Mam chrapkę na paletę cieni.

    OdpowiedzUsuń
  152. Zglaszam sie :)
    obserwuje jaki iris
    irysowo@gmail.com


    Z limitki wpadly mi w oko glownie lakiery i paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Obserwuję jako Anna EliZa M
    na Fb lubię jako Anna M...
    Mam ochotę na perfumki,bo mój nos jest niesamowicie wrażliwy i wzzystko co pachnie kocham!
    eliza889@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  154. Obserwuję jako Dinitte
    dinitte@gmail.com
    na FB jako Katarzyna J.

    Najbardziej podobają mi się perfumy. Kojażą mi się trochę z True Blood ;>
    Nie pogardziłabym lakierami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  155. Obserwuję jako przystankowa
    e-mail: kasia145@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. obserwuję jako mala0727
    e-mail: martyna.piechowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  157. Witaj.
    Obserwuję jako Basia8212
    Basia8212@interia.pl
    Świetny post,narobiłas mi porządnego smaka:-) Bardzo chętnie wypróbowałabym róż,jak jest w żelu to pewnie fajnie sprawdzi się przy cerze tłustej.Lakiery też zachwycają,ale od samego początku miałam chrapkę na rozświetlacz:-)Niestety tu gdzie mieszkam,nie ma Natury,wiec narazie go i tak nie dorwę.
    Zazdroszczę:-)

    OdpowiedzUsuń
  158. Obserwuję jako Minariko :D
    mail - minariko@o2.pl

    Z tego co opisałaś najbardziej (bo jest kilka rzeczy które muszę mieć :D) zależy mi na perfumach! Kocham bardzo słodkie zapachy a jak już napisałaś, że są za słodkie to wiem, że dla mnie będą idealne :)!

    OdpowiedzUsuń
  159. Obserwuję jako Misza.
    michalina.96@vp.pl

    Czemu ja nie mam dostępu do limitek Essence?! Czemu?! Najbardziej mam ochotę na perfumy, róż w żelu i czerwony lip stain. Ale nabardziej pociągają mnie perfumy :DD

    OdpowiedzUsuń
  160. Obserwuję jako moniooo
    moniooo@gg.pl

    A mnie urzekła paleta cieni :) Uwielbiam rozświetlające cienie- oczka wtedy optycznie wydają się większe :D

    OdpowiedzUsuń
  161. a w ogóle to dodaję do mojej listy blogów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  162. Najbardziej podoba mi się róż w żelu- jak dla mnie mega wypas :)

    OdpowiedzUsuń
  163. cuda :)
    obserwuję jako marchewka :)
    brygida0303@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  164. i ja sie zgłaszam :)
    Marzy mi się lakier :)
    izaszyma@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Obserwuję jako Na Krawędzi
    e-mail:nk_nakrawedzi@o2.pl
    z tej limitki podobają mi się lakiery i lipstainy

    OdpowiedzUsuń
  166. Obserwuję jako kuku4
    e-mail: annawelnaa@gmail.com
    Najbardziej mi się podoba lakier I love Berlin i róż w żelu:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  167. Polubiłam na facebooku jako Karolina B.
    Jestem ogromnie zainteresowana lakierami do paznokci.
    Pozdrawiam gorąco scarlett13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  168. lubię na fb jako Olcia G.
    obserwuję jako axi_1099
    alex_1000@interia.pl
    z tej limitowanki najbardziej mnie interesują farbki do ust, perfumy i puder do rzęs ;) i chyba się na coś skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  169. acherontia3atropos@gmail.com
    Obserwuję jako Atropinka Various
    Z wampirzej limitki najbardziej mnie kręci rozświetlacz i róż. Jak dotarłam u siebie do szafy Essence to niestety ale była bardzo ogołocona. Udało mi się jedynie kupić lakier True Love

    OdpowiedzUsuń
  170. Rezygnuję z rozdania!
    Udało mi się kupić rozświetlacz, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  171. Strasznie chciałam róż z tej kolekcji, no niestety nie załapałam się, ale za to dziś wychaczyłam lakier i jestem mega zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  172. Bardzo podobają mi się te cienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.