wtorek, 29 listopada 2011

Ankieta: Konkurs Essence Circus Circus LE

Witajcie! Już wkrótce w sieci perfumerii Douglas powinna pojawić się nowa edycja limitowana Essence Circus Circus. Jak wiecie, przy okazji zakupów zawsze staram się wziąć też coś dla was.


W przypadku ostatniej limitowanki - Vampire's Love do wygrania był (wciąż jest) rozświetlacz.

Co tym razem najbardziej chcielibyście wygrać? Możecie oczywiście zaznaczyć kilka odpowiedzi, jeśli kilka produktów interesuje was w równej mierze. :) Całą edycję limitowaną znajdziecie w TEJ notce z zapowiedzią.




Em

21 komentarzy

  1. Wiadomo, kiedy dokładnie limitowanka ma się pojawić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest! Podoba mi się wszystko!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kolekcja jakoś milej do mnie przemawia niż Vampire's Love.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ta seria jest zdecydowanie bardziej dla mnie :) wampirze kolory kompletnie mi "nie leżą" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa kiedy ta limitka wejdzie i mam nadzieję, że na coś się załapie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowane :) Zaznaczyłam to, czego sama nie planuję kupować, bo wiem, że się nie powstrzymam i sama coś na pewno kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. @niecierpek, w okolicach 10 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo nie mogę się już doczekać, liczę na jakieś lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem strasznie ciekawa lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swatche zniechęcają do lakierów, tylko złoty mi się podoba. Ew. ten różowy, ale połączenie z takim brokatem było kiepskim pomysłem, mogli dorzucić do niego złoty. Ciekawe jak naklejki się spisują :) http://www.fashion-fee.com/2011/11/swatches-essence-circus-circus.html http://3.bp.blogspot.com/-u30-ICq9gZI/TtEsEfFksVI/AAAAAAAADRY/fxRoR1jyekA/s1600/Circus3.jpg linki do swatchy. Te czarne drobinki kojarzą mi się z grzybem od wilgoci w łazience :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lepsze to niż vampirza limitka

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się o wiele bardziej niż utrzymana w tej samej stylistyce kolekcja Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,trafilam na ten blog przez przypadek ale bede tu zagladac:) Mam do Was pytanie- gdzie jeszcze mozna dostac kosmetyki essence z tych limitowanych edycji oprócz drogeri Natura??

    OdpowiedzUsuń
  14. @Anonimowy, edycje limitowane różnią się między poszczególnymi drogeriami. Essence jest dostępne także w Douglasach, niektórych Super-Pharm, Tesco Extra i niesieciowych sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapytałam na stronie fb Natury i odpisali że "Kolekcja Essence Circus Citrcus będzie dostępna w Drogeriach Natura już w styczniu następnego roku" :) Jesli komus sie nie uda polowanie w grudniu w Douglasie zostaje jescze styczeń w Naturze :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.