czwartek, 3 listopada 2011

Nowość: Warm your winter w coffeeheaven

Już kiedyś wspominałam wam o tym, że coffeeheaven jest moją ulubioną sieciową kawiarnią. Cały wpis na ten temat znajduje się TU. Najczęściej zamawiam tiger latte, ale zawsze najbardziej czekam na sezonowe nowości. Dlatego aż podskoczyłam z radości, kiedy ukazała się informacja o specjalnych kawach na zimę, które są już dostępne w kawiarniach.

Wyglądają przepysznie, prawda? Najlepsze jest jednak to, że ze wszystkimi smakami trafili w dziesiątkę! 

chocolate gingerbread latte

toffeenut latte

blackberry chocolate latte

Będę pić je pewnie na zmianę, choć na pewno zacznę od piernikowej. Bardzo podoba mi się też tegoroczny wzór na kubkach. Aż trudno mi się przyznać, ale trochę nie mogę się doczekać kiedy spadnie śnieg. :)

Żeby jeszcze bardziej osłodzić sobie zimne dni, możemy wybrać coś ze specjalnych smakołyków.

www.facebook.com/coffeeheaven

Winter chocolate fantasy i sticky toffee muffin wyglądają obłędnie.

Jesienną kawą było z kolei chocolate caramel macchiato, tak dobre, że po spróbowaniu ode mnie zaczęła je zamawiać także moja przyjaciółka. A warto wspomnieć, że rzadko kiedy pije cokolwiek innego niż zwykłą latte. :)

www.coffeeheaven.pl
Tak wyglądało prawie każde nasze zamówienie w ostatnim miesiącu. :)

Wczoraj pisałam o innej zimowej nowości - limitowanej edycji mydła w płynie Isana. Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się więcej pachnących lub smakujących świętami produktów.

Na które z tych słodkości macie ochotę najbardziej?

Em

46 komentarzy

  1. omg...padłam...
    szkoda, że u mnie nie ma tej kawiarni....

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają bajecznie, a u mnie nie ma tej kawiarni:(

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam dziś akurat w Coffee Heaven i widziałam te nowości zimowe :) ale wzięłam latte z syropem malinowym.

    piernikowa kawa była akurat rok temu w Starbucksie, dlatego najchętniej spróbowałabym tej jeżynowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej nie kuś :D jestem na diecie, a Ty mi tu z czymś takim... a jeszcze mam coffeeheaven pod blokiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja cieszę się ze śniegu tylko w 1 dzień od jego spadnięcia. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piernik w czekoladzie, mmmm! Drogie mają te kawy, ale będę musiała sobie choć jedną tej zimy zafundować, uwielbiam te sezonowe nowości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham CH i Starbucks'a <3 W zeszłym roku w tym drugim piłam pierniczkową latte - pycha!
    W tym roku muszę spróbować te sezonowe smaki z CH :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem oddaną fanką costy. w coffeeheaven jeszcze nie byłam, ale na pewno się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karmelowe nie przypadło mi do gustu, cieszę się, że zastąpiły je już zimowe wersje. Wczoraj postanowiłam zdradzić CH ze Starbucksem - skusiło mnie ich "creme brulee latte", ale bardzo się zawiodłam. Kolejny podejście do S. i kolejny raz zawód ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm, wersja toffee wygląda przepysznie, muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają cudownie :) Aż żałuję, że nie lubię kawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. :D Cuda! Na pewno na którąś z kaw sie wybiore! wszystkie trafiają w mo smakowy gust. Na pierwszy ogień pójdzie toffi i orzechy :>

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie nie ani coffeheaven ani starbucksa:( a wyglądają pysznie,uwielbiam kawę.

    OdpowiedzUsuń
  14. i po co ja tu weszłam z pustym żołądkiem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o masakra! toffeenut latte muszę wypić <3 haha, najlepiej zamiast obiadu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. piłam ostatnio blackberry chocolate latte i było boskie! czas na resztę smaków :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżyna mniaaaaaaaaam :). Musze sie wybrać do Coffee Heaven

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Coffeeheaven! :) Z tego co pamiętam to piernikowa i toffi wersja była już w zeszłym roku i chyba nawet piłam obie. Jeżynowa brzmi ciekawie. W weekend powinnam się tam wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybiorę się napewno na piernikową:) Ale toffi&orzech też kusi (kocham toffi!), w sumie kuszą wszystkie:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Już wiem jak zacznę weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  21. już od wczoraj oglądam nowości i chyba niedługo sie na jakąś skuszę :D mam zamiar wypróbować wszystkie nowe kawy :D ostatnio bardzo polubiłam CH :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ pyszności :) Teraz już wiem, dlaczego tyję na zimę - bo kuszą takimi smakołykami, że trudno sobie odmówić...Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Toffeenut Latte to moja ukochana świąteczna kawa, którą oferuje CH. Zawsze sobie obiecuję, że spróbuję innego smaku, ale w zimę i tak za każdym razem kończę z toffeenut ;) jednak teraz uroczyście przyrzekam, że choć raz spróbuję tej jeżynowej!

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko aż mi ślinka pociekła cudowności;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś była wielbicielką Starbucksa, teraz jednak wolę małe, przytulne kawiarenki i zamiast kawy pyszna herbata..

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham toffi więc ta latte i babeczka napewno by mnie zachwyciły! że też nie mam coffehevaen w okolicy ;<

    OdpowiedzUsuń
  27. sticky toffi muffin *_* a ja jeszcze nigdy nie byłam w coffe heaven ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. ja próbowałam dzisiaj blackberry chocolate latte - jest całkiem niezła, naprawdę czuć w niej czekoladę i delikatny posmak jeżyn (?), następna w kolejce to zdecydowanie gingerbread :)

    a w dni kiedy nie wiem co wybrać zawsze wybieram tigera :) to chyba najlepsza kawa w CH :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię kawę i pewnie nawet poeksperymantowałabym z nowymi smakami, ale one bazują zwykle na syropach, a syropy są słodkie. Słodkiej kawy zaś nie wypiję... Zwykle zamawiam więc normalne late, a potem obwąchuję kubki całego towarzystwa. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie nie ma tej kawiarni o boże ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Ech, CoffeeHeaven zawsze rujnuje moją dietę niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Mniam! Ale mi smaka narobiłaś! :) Chyba wiem co bedę robiła dziś po pracy. Kierunek: Coffe Heaven :))))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię Coffee Heaven :D
    Zawsze piję tam latte .

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale pyszności...!!! Lubię Coffee Heaven. :)
    U mnie w mieście niestety nie ma żadnej porządnej kawiarni. :(

    OdpowiedzUsuń
  35. jaka cena jest tych nowych kaw?

    OdpowiedzUsuń
  36. Piłam jeżynową nowość i była przepyszna! próbowałam też tej z kawałkami krówki :D również boska! ~gayenka

    OdpowiedzUsuń
  37. @Anonimowy, jeszcze nie udało mi się zajrzeć do coffeeheaven po nowości, ale zakładam, że tak jak zwykle: 13,90 zł, 14,90 zł i 15,90 zł.

    OdpowiedzUsuń
  38. Toffeenut latte z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem miłośniczką Starbucksa i klasycznej kawy. Ale ta jeżynowa brzmi pysznie..

    OdpowiedzUsuń
  40. Chaie z CH to jedyne kawy jakie pijam. Do tego właśnie sezonówki ^^
    Ale szkoda, że powtarzają... w zeszłym roku były prawie takie same, teraz dali tylko tą jeżynową nową ^^ muszę spróbować!!!

    Ale drogie to jak cholera- dlatego pijam raz na kilka miesięcy w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  41. ja miłośnikiem kawy nie jestem, ale ten karmel brzmi pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziś próbowałam blackberry chocolate latte, POLECAM!! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale cudownie wyglądają, a pewnie jeszcze lepiej smakują :) Wiadomo do kiedy będą dostępne? Bo pewnie nieprędko będę w okolicy coffe heaven.

    OdpowiedzUsuń
  44. @Quera, na pewno do stycznia, nie pamiętam dokładnie kiedy znikają zimowe smaki...

    OdpowiedzUsuń
  45. Pyyyszne ! Pierwszą w kolejności wypróbowałam piernikową, pieknie pachnie i przywołuje na myśl święta :) Następna była toffi równie wspaniała, nieco podobna do mojej ulubionej jesiennej karmeloooowej :) Jeżynowa była dla mnie nieporozumieniem na zimę, ale spróbowałam i...jest moją ulubienicą ! :) Wszystkie są pyszne, biorę się za testowanie cupcake'ów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Na razie próbowałam tylko jeżynowej i...trochę za słodka.A przecież ja piję tylko słodkie...
    Spróbuję jeszcze karmelowej,bo piernik jest zupełnie poza moim obszarem zainteresowań;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.