środa, 9 listopada 2011

Zapowiedź: Isana Winter Bad & Dusche Gebrannte Mandel, limitowana edycja płynu do kąpieli i żelu pod prysznic na zimę (prażone migdały)

Kolejna zapowiedź zimowej edycji limitowanej, jupi hej! :) W zeszłym tygodniu pisałam wam o aromatycznym świątecznym mydle w płynie Isana, dziś pokażę wam kolejne produkty, które przygotowała dla nas ta marka.


Tym razem kusić nas będzie zapach prażonych w miodzie migdałów. Bardzo podoba mi się grafika na opakowaniu, od razu mam ochotę nie tylko na aromatyczne produkty do kąpieli, ale też na taki przysmak.

Jeśli nie znacie jeszcze kosmetyków Isana, są one dostępne w Rossmannie, a ich cena nie przekracza kilku złotych.

Według mnie to kolejna udana propozycja na zimę. Skusicie się? Ja na pewno tak!

Em

P.S. Polecam wam post Urban opisujący jej ostatnią noc, spędzoną wśród takich sław jak Prince, Ke$ha, Jessica Alba... i nasz Oliwier Janiak. :) Zazdroszczę!

30 komentarzy

  1. i ja również, się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smakowicie się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam limitki Isany :)
    Znając mnie się skuszę, ale najpierw muszę powąchać. Fajnie by było, gdyby wypuścili coś o zapachu wanilii albo czekolady, uwielbiam takie zapachy zimą.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ochotę. bardzo lubię zimowe edycje i papier waniliowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygląda:) aż się przejdę i powącham, gdy będą

    OdpowiedzUsuń
  6. O wszystkich najlepszych promocjach itp dowiaduje sie z twojego bloga, serio:)! Pewnie je kupię, prażone migdały uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowita limitowanka;)

    A Urbanek to nasza gwiazda!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam migdały, więc chyba się skuszę, mimo że nie przepadam za Isaną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm, cudowny zapach! Kocham wręcz migdały, muszę się zaopatrzyć w te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcie na opakowaniu i mi się jeść zachciało :P

    OdpowiedzUsuń
  11. z isany uwielbiam żel oliwkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. migdały...mmm pycha :-D
    niestety nie mam Rossmana w pobliżu :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam zimowe edycje żeli pod prysznic Isana - ostatnia o zapachu białej czekolady i miodu była po prostu przepyszna, więc z niecierpliwością będę czekać i na tę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzieki za zalinkowanie :*

    ewwwa: lol ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiadomo kiedy pojawią sie w Rossmanach?
    Byłam wczoraj w Rossmanie , ale na pewno nie było- zauważyłabym , bo przeglądałam żele Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako fanka takich zapachów - kupię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się skuszę,bo zawsze w zapasie mam mnóstwo żeli pod prysznic :) kolor opakowania bardzo mi się podoba,taki beż,no i migdały z miodem brzmią ciekawie...Isany żele ogólnie lubię średnio,do tej pory pasują mi jedynie aloes i kokos,ale ten wypróbuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @Giulietta, niestety nic nie wiadomo...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno jak mi się odwyk skończy to się skuszę na żel pod prysznic. Uwielbiam takie smakowite zapachy<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie zapachy, pewnie się skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. też jeszcze nie ma. też czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na świąteczne zapachy :) ten wydaje się być idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy te produkty są już dostępne w Rossie??

    OdpowiedzUsuń
  25. @Anonimowy, z tego co wiem jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.