piątek, 25 listopada 2011

Moja bransoletka Charms

Mam dosłownie chwilę na napisanie tego posta, więc będzie krótko i zwięźle. :) Na blogu możecie zauważyć chwilowy przestój, a to dlatego, że jestem teraz w Paryżu (zerknijcie do poprzedniego wpisu). Po powrocie notki będą się już pojawiać regularnie.

Dziś chciałabym wam pokazać bransoletkę, którą wygrałam na blogu Karo - Charlize Mystery. Mogłam wybrać sobie dowolny kolor, materiał, zawieszkę i grawer. Dość długo się nad wszystkim zastanawiałam, ale wyszło idealnie! Mam wersję z plecionym rzemieniem w kolorze naturalnym.



Muszę przyznać, że jestem nią zachwycona. Wszystkie elementy są bardzo dobrej jakości, a grawer ładnie zrobiony. Naprawdę nie mam się do czego przyczepić.

Bransoletka zapakowana jest w tekturowe pudełko przewiązane kokardką (którą oczywiście zgubiłam zanim zabrałam się za robienie zdjęć), więc jest to świetny pomysł na prezent.



Przyznam, że sama raczej nie zdecydowałabym się na wydanie takiej sumy. A przynajmniej wcześniej bym tego nie zrobiła, bo bransoletka tak mi się podoba, że kto wie... może kiedyś z jakiejś okazji kupię sobie kolejną? Albo podaruję komuś bliskiemu? :)

Jeśli jesteście zainteresowane, bransoletki można zamówić na stronie www.dedicated-charms.pl.

Jak wam się podoba? :)
Em

22 komentarze

  1. Piękna! Zazdroszczę wygranej;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, Ty to masz szczęście, u Karo zawsze tyle osób się zgłasza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te bransoletki, ale niestety drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest. gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie bransoletki to super sprawa, każda jest inna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna, uwielbiam takie bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna! :)

    nominowałam Cię do przystojniakowego TAGa, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna :) Masz się czym cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś otagowana (TAG: Subiektywny ranking przystojniaków) :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh, też brałam udział w tym konkursie ale mnie niestety się nie poszczęściło ;) Bardzo ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Karol jakoś nigdy specjalnie się mi nie podobał :D. Chociaż po złamaniu nogi zrobił coś z włosami i odrazu zrobił się taki bardziej "mrr..." ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ci zazdroszczę tego Paryża :) ładna bransoletka - baza podobna do Pandory.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wybrałaś! bardzo mi się podoba, jest delikatna i ma bardzo ładny grawer.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.