wtorek, 8 listopada 2011

Wyjątkowa promocja + Polecam: Joanna Naturia, masła i olejki za 4,49 zł

Witajcie! Po pierwszej od miesiąca krótkiej przerwie (cały weekend spędziłam na Targach Książki) wracam z postem o naprawdę dobrej promocji, na którą natrafiłam. Tym razem chodzi o serię Joanna Naturia, a dokładniej o masła do ciała oraz olejki do kąpieli i pod prysznic, które od 10 do 23 listopada będzie można kupić w Super-Pharm za symboliczne 4,49 zł. :)



Promocja dostępna jest dla posiadaczy darmowej karty Lifestyle (wszystkie informacje dotyczące warunków jej założenia znajdziecie na stronie drogerii). 

Serię tę po raz pierwszy testowałam jeszcze w liceum i od razu przypadła mi do gustu. O ile olejki do kąpieli i pod prysznic były po prostu przyjemnym kosmetykiem (jedyne co mam im do zarzucenia to średnia wydajność), o tyle masła są moim hitem od lat. Dostępne zapachy to truskawka, wanilia i kawa i to właśnie dwa ostatnie całkowicie skradły moje serce. 

Nie raz pisałam wam o tym, że rzadko kupuję ponownie jakiś produkt, nawet jeśli bardzo mi się on spodobał. Dotyczy to zwłaszcza takich kosmetyków jak żele pod prysznic czy właśnie balsamy i masła do ciała. Jednak zapachy kawy i wanilii, które oferuje nam Joanna są po prostu idealne. Nie ma w nich nic ze sztucznego, chemicznego smrodku, który często dostajemy w pakiecie z tego typu "jadalnymi" aromatami. Te zimne miesiące są doskonałym czasem, by otulić się zapachem kawy z mlekiem lub wanilii z przyprawami.

Jeśli zastanawiacie się czy dobre właściwości pielęgnacyjne produktów idą w tym przypadku w parze ze smakowitymi zapachami, to macie moje zapewnienie, że zdecydowanie TAK! Nie wiem czy poradziłyby sobie z bardzo suchą skórą, ale w moim przypadku spisują się świetnie. Nawet nie wiem ile opakowań zużyłam do tej pory, ale z pewnością sporo. :)

Polecam wam wypróbować te produkty (z naciskiem na masła kawowe i waniliowe), bo tak dobra promocja może się szybko nie powtórzyć. 

Em

22 komentarze

  1. Na pewno przetestuję te masełka :). Liczę, że na targach nie zajmowałaś się tylko pracą, ale znalazłaś także chwilę na buszowanie. Coś ciekawego wyszperałaś? Pochwal się :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. to wysyłam mamę po kawowe masełko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam waniliowe masełko i mimo, że nie mam wymagajacej skóry to moim zdanie baaardzo kiepsko nawilżało

    OdpowiedzUsuń
  5. @zoila, kupiłam tylko jedną książkę - "Jeden dzień" (niedługo do kin wejdzie jej ekranizacja). Niestety nie miałam dużo czasu na poszukiwania dobrych okazji, a stoisko na które chciałam napaść zwinęło się przed końcem...

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę. Mam już tyle maseł że chyba nie mogę kupić kolejnego ale za te pieniądze to byłby grzech ciężki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też szlałam na Targach Książki i strasznie żałuję, że koleje dopiero za rok :(

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie oferta warta uwagi :) nie miałam jeszcze tych masełek, więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą serię, ale obecnie mam zapas maseł i balsamów i nie powinnam, oj naprawdę nie powinnam kupować kolejnych :P Ale cena kusi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam masełko waniliowe, ale nie urzekło mnie. Moim zdaniem miało konsystencję margaryny do kanapek, zapach trochę też i niestety nie poradziło sobie zimą z moją przesuszoną skórą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię te masełka, olejek też miałam dawno temu. Chyba się wybiorę po masełko ;) w sam raz na jesień/zimę.

    OdpowiedzUsuń
  12. mialam olejek truskawka i bardzo ładny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. SuperPharm jest cudowny. :) Oferta godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  14. och te olejki są cudne :) może mało wydajne, ale za to jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam te masła, nie zachwyciły mnie. Słabo nawilżają a zapach bardzo szybko ulatuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. na prawdę dobra cena, bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wanilia i kawa? Cudownie! Szkoda, że mam daleko do Super-pharm, może wyślę po te masełka mamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyczytałam przed chwilką na blogu, że to błąd w gazetce i masła są po 8.99, nie mam teraz jak to spr bo do SP mam daleko, ale może w komentarzach ktoś wyjaśni jaka jest faktyczna cena;)
    źródło:zolzanna.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  19. @Leal251, ja nigdy w takich przypadkach nie miałam problemu z uzyskaniem ceny promocyjnej. Wystarczy wezwać kierownika, on to ręcznie zmienia na kasie.

    OdpowiedzUsuń
  20. No własnie ja też dzisiaj przy kasie dowiedziałam się, że w gazetce był błąd i masełka są po 8,99zł :( Dopiero po wyjściu z superpahrmu (jak zwykle) wpadło mi do głowy że może jak bym się upierała, że cena wprowadza klienta w błąd to bym mogła kupic taniej, ale nie wiem, nie znam się:/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się dopytałam kierowniczki o co kaman i zaproponowała mi jedynie ewentualny zwrot produktu. A szkoda, bo się napaliłam na te masełka i chciałam więcej, ale jak jest za standardową cenę to zostałam tylko przy jednym (waniliowym).

    OdpowiedzUsuń
  22. W ej drogerii ciągle są super promocje, niestety w moim mieście jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.