niedziela, 18 grudnia 2011

(VOGUE Paris 11/2011) artykuł o trendach w makijażu + Anja Rubik

VOGUE to jeden z najbardziej znanych magazynów na świecie. Mam taki zwyczaj, że za każdym razem kiedy jestem za granicą, staram się kupić aktualny numer. Tak też było kiedy niedawno pojechałam na krótką wycieczkę urodzinową do Paryża.


W egzemplarzu, który przywiozłam ze sobą do Polski znalazłam artykuł o trendach w makijażu według dziesięciu największych marek kosmetycznych. W przyszłych sezonach królować mają między innymi: różowe policzki, złoto, biała cera, blask, podkreślone usta, ciemne kolory na paznokciach i metaliczne smokey eyes... czyli według mnie nic nowego ;) Niektóre zdjęcia są jednak przepiękne i postanowiłam wam je pokazać. :)

DIOR

GIVENCHY

SISLEY

YVES SAINT LAURENT

 CLARINS

LANCOME

GUERLAIN

ESTEE LAUDER

CHANEL

GIORGIO ARMANI


W tym samym numerze znajduje się fotorelacja z Vogue Fashion Night, gdzie co chwilę zobaczyć możemy Anję Rubik, która była jedną z gwiazd wieczoru. Nie jestem co prawda fanką jej urody, jednak miło jest widzieć, że dotarła na sam szczyt świata modellingu. :)









Jak wam się podobał ten szybki przegląd Vogue'a? Chcecie, żebym dzieliła się z wami najciekawszymi artykułami za każdym razem kiedy uda mi się kupić nowy numer? :)

Em

12 komentarzy

  1. też zawsze kupuję vogue jak jestem zagranicą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tylko jednego vogua niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie! Jak tylko będziesz miała Vogue dziel się z nami,tym co tam jest napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze dokładnie przeglądam Vogue w empiku ;) jeszcze nie skusiłam się na zakup żadnego

    OdpowiedzUsuń
  5. @vilandre, bo ceny w empiku powalają... W życiu nie wydałabym 100 zł na taką gazetę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak! dziel się z nami wszystkim ciekawym, co przeczytasz! mi się bardzo Rubik podoba, ma cudowne oczy i włosy :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie sisley zwłaszcza, uwielbiam takie połączenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te zdjęcia :) chętnie zobaczę także inne vogue'owe przeglądy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i makijaże! Podoba mi się ta świeżość u CLARINS!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś otagowana!!!

    http://lakierowo.blogspot.com/2011/12/tag-tag-lakieromaniaczki.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.