piątek, 9 grudnia 2011

Wyjątkowa promocja: Super-Pharm, -50% na drugie perfumy

Uwaga uwaga, właśnie dostałam sms z informacją o świetnej promocji organizowanej przez Super-Pharm! :)


W dniach 9-11 grudnia przy zakupie perfum, drugie możemy dostać za połowę ceny! To naprawdę bardzo dobra okazja, bo to właśnie w SP najbardziej opłaca się kupować zapachy, zwłaszcza te wysokopółkowe, a rabat odliczany jest od ceny promocyjnej! Pamiętajcie, żeby mieć przy sobie kartę LifeStyle (można ją za darmo wyrobić na stronie www.superpharm.pl).

Ja z pewnością postaram się wybrać coś dla siebie. :) A wy?

Em

9 komentarzy

  1. Dostałam właśnie od SP sms o tej promocji, wydaje mi się bardzo kusząca, ale na razie mam jeszcze spory zapas zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, bardzo kusząca promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też otrzymałam od nich tego smsa, ale niestety nie mam możliwości znalezienia się w SP w tych dniach. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Och Ty niedobra;>
    A ja już miałam w tym miesiącu żadnych perfum nie kupować grrr.
    W dodatku widziałam Contradiction Kleina w rossie za 99zł:D
    Co robić ach co robic;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest niebezpieczne, że ja o tym wiem, w dodatku jutro będę w manufakturze... ojej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. OO fajnie;) Może się przydać,szczególnie teraz na święta;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna promocja, chyba pojade do SP :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dostałam SMSka :) Szkoda jednak, że nie ma w Superpharm zapachu na który poluję! Pozostała mi Sephora i 20 % zniżki dla VIPów :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.