sobota, 10 grudnia 2011

Essence Circus Circus już w Polsce!

A jednak! Dystrybutor co prawda twierdził, że edycja limitowana Essence Circus Circus pojawi się w Douglasach około 10 grudnia, jednak nauczona doświadczeniem sceptycznie podchodziłam do tej informacji.

Dziś limitowanka dostępna była na ul. Floriańskiej w Krakowie. Udało mi się dostać wszystko to co chciałam, więc spodziewajcie się tradycyjnej notki z opisem i swatchami, prawdopodobnie jednak dopiero w poniedziałek.


Tak jak w przypadku niektórych innych edycji, do Polski dotarła tylko część produktów, wśród nich nie ma: złotego lakieru z czarnym topperem, kosmetyczki i małego atomizera z perfumami.

Z tego co piszą inne dziewczyny, w pozostałych miastach nie ma jeszcze śladu limitowanki, więc spokojnie możecie zastanowić się co tym razem chcecie kupić. :)

Mam też jak zwykle też coś dla was, więc nie przegapcie konkursu. :)

Em

33 komentarze

  1. A może dasz radę jutro, bo sama wybieram się na zakupy, a Twoje opinie są niezawodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o Chrystusie! sprawdzę w naturze we wtorek :) tylko szkoda, ze portfel pusty:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Orchidku, wątpię, że u nas się tak szybko pojawi :P o ile w ogóle
    może w douglasie jak pisze Lustereczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara. Przeprowadzam się do Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. @M, niestety nie...

    @oczuchmurnosc, szukaj w Douglasach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Atina, zdradzę, że między innymi rozświetlacz i perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. !! muszę się wybrać do Natury.. może do Szczecina już dojechały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no u nas w Poznaniu cisza :( szkoda, że zabraknie tego lakieru buuu

    OdpowiedzUsuń
  9. nie denerwuj mnie - obleciałam dzisiaj wszystkie Drogerie natura i Douglasy w okolicy i nie ma jeszcze nigdzie!!! Tylko sie nałaziłam i zmarzłam jak głupia

    OdpowiedzUsuń
  10. @Cosmetics freak, szukaj w Douglasach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! :D Świetna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na notkę z niecierpliwością :) Szkoda, ze nie ma kosmetyczki, bardzo chciałam ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda tego lakieru, bo to chyba jeden z najładniejszych w tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o perfumy akurat mam,jestem ciekawa czy Tobie spodobał się zapach:) bo buteleczka na pewno:D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo jestem ciekawa tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W "moim" SP nie było jeszcze limitki, a na Floriańską mi nie po drodze :( Mam nadzieję, że uda mi się załapać na tą limitkę w SP, chcę w sumie tylko dwie rzeczy, ale za to BARDZO je chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie nie ma jeszcze tej limitowanki, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow.. Super.. Ja czaję się na te czarno złote lakiery duo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój Douglas jeszcze nie wprowadził Vamipre's Love :P, więc nie wiem kiedy pojawi się Cyrk.
    Mi najbardziej zależy na wodzie toaletowej, w poniedziałek mam zamiar odbyć szturm na drogerie

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna jest ta kolekcja! :)) wiele rzeczy mi się podoba z niej :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym upolować czarny lakier ze złotym topperem. I rozświetlacz, zaraziłam się manią na limitowane rozświetlacze Essence :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. matko jakie my mamy opóźnienie

    OdpowiedzUsuń
  23. @Annathea, VL w ogóle nie miała pojawić się w Douglasach, tylko w Naturach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A u mnie w Douglasach to z dwie poprzednie się ie pojawiły to słabo widzę pojawienie się tej...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ehh, szkoda, że kosmetyczka jest niedostępna. Prezentuje się genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Firma Circus nie nawiązuje się do Britney Spears?

    OdpowiedzUsuń
  27. @Katie222_1996, to nie jest firma Circus tylko Essence, a Circus Circus to nazwa edycji limitowanej. Też zauważyłam podobieństwo w szacie graficznej. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na Złotych tarasach cisza, nawet Vampirzasta edycja się jeszcze nie pojawiła...

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za odp. :)) Tak mi się jakoś skojarzyło ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.