czwartek, 1 grudnia 2011

Zapowiedź: Essence Legends of the Sky LE

W sieci zaczęły się już pojawiać zapowiedzi edycji limitowanych na rok 2012. Jedną z nich jest Legends of the Sky, która w Niemczech ma się pojawić w styczniu. Tematycznie nawiązuje ona do lat '40 i królować będą kolory ziemi.


róż do policzków
 
01 no better way to sky


paletka cieni do powiek
 
01 from zero to hero


eyeliner i cień w sztyfcie
 
01 biplane's flight
02 like leo's pilot jacket
03 i am a viator


szminki do ust
 
01 i am a viator 
02 flying higher


lakiery do paznokci
 
01 i wear my flying googles at night
02 like leo's pilot jacket
03 i am a viator
04 no better way to sky
05 take my red way
06 flying higher

Zdjęcia pochodzą ze strony www.kosmetikaddicted.blogspot.com :)

Co myślicie o tej limitowance? Ja muszę przyznać, że jestem odrobinę zawiedziona i Crystalliced (pokazałam ją w poprzednim poście) podoba mi się zdecydowanie bardziej.

Em 

38 komentarzy

  1. Słabo coś... Jak dla mnie nic ciekawego ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka może być fajna i kolor różu mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier śliczne! Cienie też niczego sobie. Ciekawe czy do Polski ta limitowanka trafi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się cienie i eyelinery w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś kolorystyka mnie nie powala, nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym sobie kilka rzeczy wybrała, ale szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie bomba! fajne kolory i takich nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomadki i róż, lakiery też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka cieni, moje must have :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też Crystalliced podoba się zdecydowanie bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi ta seria odpowiada, uwielbiam ziemiste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery do paznokci i róż wygląda ciekawie. Reszta to byle co w ładnym opakowaniu- jak to zwykle przy limitowankach Essence bywa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, widziałam już na innym blogu zapowiedź tej limitowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie najlepsza limitowanka jaką bym zgarnęla:) Goerlitz- przybędę w styczniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe lakiery, przynajmniej ze 3 kolory z checia bym wziela. Reszta jakos nieszczegolnie - ogolnie crystalliced duuuuzo lepsze sie wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z obu limitowanek bym sobie coś skubnęła :D Obie wydają mi się udane.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma szału, ale różem chętnie bym się zaopiekowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi podoba się jedynie róż i eyeliner i cień 02...

    OdpowiedzUsuń
  20. te szminki maja sliczne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic mnie nie zainteresowało...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wolę ta niż Crystalliced ale tez nie powala szczególnie.Chociaz zobaczymy, fajna paletka i róż.

    OdpowiedzUsuń
  23. róż i pomadki się do mnie uśmiachają ;D
    co do reszty to nie wiem, przydałoby się jakieś swatche pooglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poza różem nic tu nie widzę ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dla mnie nie za ciekawie..

    OdpowiedzUsuń
  26. Róż i pomadki wydają się bardzo przyjazne. Ja też do takich należę, więc chętnie bym je przygarnęła. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi się wszystko podoba ._. Kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  28. szybka jesteś;) jeszcze nie ma w sklepach circus circus, a tu już zapowiedzi kolejnych limitek:)
    z tej podoba mi sie paletka, ciekawa jestem tego czerwonego cienia:)
    jeden eyeliner z cieniem, jasna pomadka i ciekawi mnie odcień tego rózu, nie wiem czy mi by pasował?

    OdpowiedzUsuń
  29. jakoś mi się nic nie podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. ta kolekcja wydaje się być już nieco bardziej interesująca, pewnie skuszę się na róż :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam te lakiery essence jak bylam w niemczech je kupilam bardzo fajne sa szczegolnie te do frencha;]

    OdpowiedzUsuń
  32. @natalia, jakim cudem one się u Ciebie znalazły? Masz wtyki w fabrykach? ;) W sklepach pokazać się mają dopiero w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  33. mi tez stanowczo sie podoba bardziej limitka Crystalliced. z tej jakos nic mnie specjalnie nie przekonuje..

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie nic ciekawego. Marta

    OdpowiedzUsuń
  35. Cale szczescie nic :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Żadna z nich mnie nie zachwyciła, choć ta podoba mi się nieco bardziej. Pytanie, czy i kiedy pojawią się u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Paletka cieni - mniam, mniam :)
    Szminki ciekawe, cienie z kredką w sztyfcie - super.
    Pierwszy, górny rzad lakierów do paznokci - cudo.
    Róż fajny.

    Jak dotrze do Polski to chyba wszystko kupię...

    OdpowiedzUsuń
  38. Oglądam te zdjęcia i oglądam i po podsumowaniu wszystkich za i przeciw, po przemysleniu wszystkiego kilkanaście razy stwierdzam, że... chcę wszystko! O_O
    Mam cichą nadzieję, że jednak ta limitka do nas nie dotrze. Bo jesli dotrze to zbankrutuję

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.