sobota, 3 grudnia 2011

Zapowiedź: Catrice Hidden World LE

Ostatnie dni obfitują w zapowiedzi kolejnych kosmetycznych edycji limitowanych. Po Crystalliced i Legends of the sky, które przygotowało dla nas Essence, przyszedł czas na coś od Catrice, czyli Hidden World.

róż w musie

baza rozświetlająca

cienie do powiek
 01 Wood You Follow Me?

02 Yes, I Wood

03 Rosy & Cosy

błyszczyki do ust
 01 Yes, I Wood

02 Walk On Air

03 Rosy & Cosy

lakiery do paznokci
01 White And Seek

 02 Walk On Air

03 Wood You Follow Me?

lusterko
Zdjęcia pochodzą ze strony www.essenceadicta.blogspot.com :)


Ja z pewnością bliżej przyjrzę się różowi (uwielbiam taką formę tego kosmetyku) i cieniom. A wy? :)

Em

24 komentarze

  1. Zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten lakier brzoswiniowy,a tak to raczej średnia limitka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście róż kusi i może ta baza rozświetlająca:)Lakiery też fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś mnie ta limitka nie porwała... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam prostotę w wykonaniu opakowań. :) Może to infantylne, ale zwracam na to uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech... i będę musiała pójść do drogerii i upolować coś z tego zestawu. Zapowiada się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też najbardziej zaciekawił ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. róż, baza i lakier 02 będa moje! :D eh Em, ja przez Ciebie zbankrutuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż ciekawy i kolory lakierów mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem fanką różu w musie z Balleriny Essence, więc może ten bym sobie kupiła jako zapas? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się przyjrzę chyba błyszczykom i różowi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier 02 Walk On Air - śliczny! i czerwony (różowy?) cień wart bliższego poznania. lakier totalnie musi być mój :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy wejdzie to muszę się przejsc do natury i zoabczyc pomacac testery

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zainteresował mnie róż w musie :)
    Kolekcja niczego sobie, jednak oczekiwałam większej sensacji!

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa muszę mieć ten drugi lakier do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cienie w musie wyglądają kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. a mi się spodobał róż w musie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam nadzieję, że ta kolekcja też do nas trafi! chętnie przygarnęłabym ten róż i pewnie jakieś lakiery i może różowy cień w kremie... :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się podoba kilka rzeczy, ale jednak obawiam się, że róż w musie i baza będą naszpikowane silikonami ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG. Lakier Walk on Air musi byc mój!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm, róż kusi i ten lakier łososiowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. koralowy lakier najbardziej mi sie podoba :D bedzie mi pasil do apaszki :) a ciekawe kiedy do wejdzie ta kolekcja, bo poki co circus dopiero dzisiaj wystawili na polki w moim miescie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. @Moni, nie sądzę, żeby pojawienie się tych dwóch limitowanek było jakoś ze sobą powiązane :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.