czwartek, 26 stycznia 2012

Nowości Catrice 2012 już w sklepach (zdjęcia i swatche produktów - aktualizowana lista)

Na początku stycznia informowałam was o tym, jakich nowości Catrice możemy spodziewać się w tym roku. Nawet ja nie sądziłam jednak, że pierwsze swatche będzie można zobaczyć tak szybko. Na razie produkty dostępne są tylko w Niemczech i nie jest znany dokładny termin ich wejścia do polskich drogerii (prawdopodobnie będzie to marzec).


Wpis ten będzie na bieżąco aktualizowany za każdym razem, kiedy uda mi się trafić na nowe zdjęcia. Wasza pomoc oczywiście bardzo się przyda - podsyłajcie mi linki w komentarzach lub na maila. W ten sposób, kiedy nowy asortyment pojawi się i u nas, każdy będzie mógł wrócić do tego posta i jeszcze raz zastanowić się, co warto kupić, a czego nie.


Mono Eyeshadow
450 Oh, It's Toffeeful zdjęcie, swatch, swatch, swatch
460 John Lemon swatch
470 Golden Evergreen zdjęcie, swatch, swatch 
mój wpis na temat cienia 
480 Kiwi Wonder swatch
490 Vanessa's Paradise swatch
500 Hip Hop On The Tree Top zdjęcie, swatch, zdjęcie, swatch, swatch, swatch 
mój wpis na temat cienia 
510 In Love With Hulk zdjęcie, swatch, swatch, swatch
520 Bonnie & Cloud swatch

Intensif'Eye Wet & Dry Shadow
zdjęcie, zdjęcie, zdjęcie, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch
010 Black Or White Swan?! zdjęcie, swatch, swatch, swatch, swatch
020 Charly's Chocolate Factory zdjęcie, swatch, swatch, swatch, swatch
30 Vanilla Sky Ride swatch
040 Have You Seen Alice? zdjęcie, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch
050 Lunch At Tiffany's zdjęcie, swatch, swatch, swatch , swatch, swatch
mój wpis na temat cienia 
60 Brooke's Blue Lagoon swatch, swatch

Absolute Eye Colour Quattro
50 Twinkle In The Eye swatch
60 Rumble In The Jungle swatch

Smokey Eyes Set 
40 Billy Jeans zdjęcie, swatch  
050 Love, Peas & Harmony zdjęcie, zdjęcie, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch

Eye Liner Pen
40 Black Grey swatch
50 Black Blue swatch
60 Black Green swatch

The Giant Extreme Volume Mascara
zdjęcie, swatch, swatch

Ultimate Shine Lip Colour
zdjęcie, zdjęcie, swatch , swatch
190 Gentle Nude Is Back swatch
200 Get The Nudes Paper! swatch
210 Kiss Kiss Hibiskiss swatch, swatch

Ultimate Colour Lip Colour
zdjęcie, zdjęcie, swatch
210 Pinkadilly Circus swatch

Lip Appeal Moisture & Shine Lip Gloss 
130 Neil's Arms Are Strong swatch
140 Juri Is GAGArin swatch
150 Candyfornication swatch

Colour Show Colour & Stay Lip Gloss
130 Flirty Fuchsia swatch, swatch
140 Peach Boy swatch, swatch 

Ultimate Nail Lacquer
zdjęcie, zdjęcie, zdjęcie, zdjęcie, zdjęcie, swatch, swatch, swatch, swatch
690 Fred Said Red zdjęcie, swatch
700 Birdy Reloaded! swatch, swatch 
710 Dulce & Havanna zdjęcie, swatch

740 King Of Greens zdjęcie, zdjęcie, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch
770 Put Lavender On Agenda swatch
780 Welcome To Rosywood zdjęcie, zdjęcie, swatch, swatch, swatch, swatch, zdjęcie, swatch, swatch
790 The Pinky And The Brain swatch
800 Heavy Metalilac zdjęcie, zdjęcie, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch
810 ACid/DC swatch 
820 Pimp My Shrimp swatch, swatch, swatch
830 Salmon & Garfunkel zdjęcie, swatch
840 Genius In The Bottle swatch, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch, swatch
850 Aretha's R-E-S-P-I-N-K swatch
860 Browno Mars swatch

Ultimate Nudes Nail Polish
zdjęcie
090 Karl Says Tres Chic swatch 

Defining Duo Blush
050 Apricot Smoothie zdjęcie
mój wpis na temat różu


Linki do wpisów: PL, PL, DE, DE, ES, ES, ES, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, DE, EN, DE, DE, DE, EN, NL, EN, DE, DE, NL, NL, NL, DE, DE, EN, DE, DE, DE, DE, EN, NL

Mam nadzieję, że lista okaże się przydatna. Co na razie sądzicie o nowościach? :)
Podobną listę z nowościami Essence znajdziecie TU.

Em

14 komentarzy

  1. Obydwa mono cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe Mono Eyeshadow są piękne i jeśli tak dobre jak Kameleon i Cooperware to bedę polowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wolałabym jednak widzieć zdjęcia bezpośrednio w poście... dość niewygodne

    OdpowiedzUsuń
  4. @HaloGosza, wszystkie zdjęcia bezpośrednio w poście będą, jak sama dorwę nowości i zrobię swatche. Tutaj tylko linkuję cudzą własność, kopiowanie byłoby trochę nie na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekonałam się, że cienie mają niezłe, na pewno coś kupię z nowej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się nie mogę nowości doczekać! Mam ochotę na lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a w takim razie nie zwróciłam na to uwagi przepraszam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja myślałam, że to u nas w sklepach już można kupić... :P No ale generalnie lepsze to niż nic. Pewnie jeszcze z miesiąc poczekamy ^^.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cień Black Or White Swan?! mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mysle ze cienie sa całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda , że w moim mieście nie ma drogerii Natura gdzie mają Cartice ale mam nadzieję , że jak gdzieś pojadę w przyszłym tygodniu to jeszcze coś dostanę bo bardzo lubię limitowanki. Taguję Cię do zabawy pt.Łowczyni i mam nadzieję , że dasz się zaprosić. Pozdrawiam. e-fenomeno

    OdpowiedzUsuń
  12. tak jak jestem pod wrażeniem nowości z Essence to o dziwo Catrice według mojego gustu prezentuje się co najlepiej...średnio...Hm.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.