czwartek, 12 stycznia 2012

Wyjątkowa promocja: swetry H&M za 30 zł

Wczoraj całkiem przypadkiem trafiłam na naprawdę dobrą promocję w H&M, dzięki której kupiłam upatrzony sweter za jedną piątą jego pierwotnej ceny. Podobał mi się już od jakiegoś czasu, jednak 149,90 zł to było według mnie za dużo. Wyobraźcie sobie moją minę, kiedy znalazłam go z przypiętą promocyjną ceną 30 zł, na dodatek w moim rozmiarze! :)


Ostatnio bardzo podobają mi się takie wzory. Fason jest co prawda trochę workowaty i nie każdemu będzie odpowiadał, ale ja czasem lubię ubrać się w ten sposób choćby na niedzielny obiad u dziadków. :) Mam 160 cm i spokojnie mogę nosić go z legginsami lub grubszymi rajstopami.

Nie jest to oczywiście jedyny przeceniony model. Promocja na swetry (także męskie) obowiązuje teoretycznie dopiero od piątku 13.01, jednak jak widać część sklepów wprowadziła ją wcześniej. Warto się pospieszyć i zobaczyć, czy znajdziecie coś dla siebie.

Natknęłam się na parę opinii, że przecenione swetry są brzydkie i nie ma w czym wybierać, dlatego lojalnie uprzedzam was, że możecie nie znaleźć nic interesującego. Ja jednak ze swojego zakupu jestem bardzo zadowolona i może komuś z was też uda się tak dobrze skorzystać z promocji. :)

Em

29 komentarzy

  1. Świetny zakup :) widziałabym się w takim sweterku właśnie w sobotnie czy niedzielne luźne popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w H&M jeszcze w tamtym tygodniu były kiepskie przeceny - może w tym tygodniu wejdę pod koniec tygodnia zobaczyć co tam słychać - a sweterek na długi rękaw by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pojechałam na wyprzedaże i jedyne na czego punkcie oszalałam to...5-cio pak fig z koronki i....tynika która jest z nowej, nieprzecenionej kolekcji:) zawsze tak mam:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter jest śliczny :) I jaka cena :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no to konkretna przecena! gratuluje udanego zakupu :*
    ja to na przecenach jak juz cos mi wpadnie w oko to niema już mojego rozmiaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, dlaczego ja mieszkam na takim zadupiu? ;) Może za kilka lat i u mnie będzie h&m. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej mnie kusi, by się wybrać do H&Mu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweter. A ja natomiast zazdroszczę Ci wzrostu..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za informację, muszę zatem szybko wybrać się do h&m. Ostatnio jak byłam to nie było niestety nic ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Marcepane, pierwszy raz w życiu to słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusząca cena, rozejrzę się za swetrami w takim razie jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. It's beautifull...

    http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja go u mnie widziałam jakiś tydzień temu z przeceną na 60 złotych, więc w końcu się wstrzymałam, jednak jestem bardzo ciekawa czy może od jutra będzie jeszcze tańszy, aż się przejdę do H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym sobie kupić taki sam sweter :)
    Jutro zobaczę, może się coś dla mnie znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten jest piekny! chyba jutro podjade zobaczyc do h&m czy nie ma ich u mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Dobrze, że dziś to zobaczyłam! jutro robię inwazję na h&m!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam dzisiaj ten sweterek, ale jednak go nie kupiłam ;) U mnie w Poznaniu też już sweterki były za 30 zł :))

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczy sweterek, a i ta cena :D

    OdpowiedzUsuń
  19. sweterek bardzo mi się podoba, i w jakiej dobrej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam dziś w h&m i mierzyłam twoj sweterek i rozmiar też był moj xs ale rekawy byly takie jakies ciasniejsze ale sweter ładny i w koncu zdecydowalam sie na inny, ale ten moj kosztował tylko 80zl bez przeceny tak że 1:0 dla ciebie.
    Pozdrawiam
    Ps. kiedy planujesz rozwiazanie konkursu z roświetlaczem?
    M.

    OdpowiedzUsuń
  21. @Mary-Kate, wyniki pojawią się w ciągu najbliższych kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.