wtorek, 6 września 2011

Swatches: Essence Nowości 2011 (wrzesień)

I są! Kto by pomyślał, że i u nas nowości pojawią się na początku września? Ja na pewno nie. :) Wczoraj wybrałam się do Douglasa i udało mi się upolować wszystko co chciałam. Starałam się nie przesadzić, w końcu to nie limitowanka tylko nowości ze stałej oferty. Resztę mogę wypróbować kiedy indziej. :)



Na co wy najbardziej czekałyście? Ja oczywiście na pędzle. Mięciutkich pędzelków nigdy za dużo, prawda? ;)

pędzel do różu i pędzel do pudru
Pędzel do różu kosztuje 11,99 zł, a pędzel do pudru 12,99 zł. Wykonane są ze sztucznego włosia, równie miękkiego jak w innych pędzelkach Essence.


W porównaniu do pędzla z Moonlight, mają dłuższe rączki, ale też mniej włosia i są mniej zbite. Wypróbowałam je już z kilkoma kosmetykami i jestem zadowolona. Pędzlem do pudru świetnie pracuje się z nowym sypkim pudrem matującym (o którym napiszę więcej za chwilę). Ten do różu do różu mi nie pasuje, tak samo jak podobnie ścięty pędzel z Sephory. Najlepiej nakłada się nimi bronzer. Nawet ten bardzo ciemny i napigmentowany z Into The Wild łatwo rozetrzeć tak, by wyglądał naturalnie. Dobrze spisuje się też przy nakładaniu rozświetlacza na kości policzkowe.

sypki puder transparentny fix & matte!
Puder ma 15,5g, został wyprodukowany we Włoszech, jest ważny 18 miesięcy od otwarcia i kosztuje 14,99 zł.


Od razu zaznaczę, że nie mam cery tłustej. Nie używam też podkładu. Sypkie pudry stosuję pod koniec wykonywania makijażu, żeby utrwalić korektor i zapobiec świeceniu się twarzy w ciągu dnia (co zdarza mi się w lecie). Niestety mam go dopiero od wczorajszego wieczora, więc nie przetestowałam jeszcze dokładnie. Świetnie nakłada się go nowym pędzlem do pudru. Jest na twarzy niewidoczny i zostawia mat, który jednak nie jest płaski i sztuczny. Podoba mi się opakowanie, jednak trzeba z nim uważać. Przy zakupie dziurki w wieczku zaklejone są folią. Zdjęłam ją, lekko potrząsnęłam, otworzyłam wieczko i... buh! Obłok pudru wzbił się w powietrze. Najlepiej więc obchodzić się z nim bardzo delikatnie. Muszę wspomnieć też o dziwnym zapachu - nie jest on dla mnie nieprzyjemny i nie czuć go po nałożeniu na twarz, ale możliwe, że niektórym będzie przeszkadzać.

cienie w kremie Stay All Day
 Cienie dostępne są w sześciu odcieniach, mają 5,5g, zostały wyprodukowane w Niemczech, są ważne 12 miesięcy od otwarcia i kosztują 11,99 zł.

Kupiłam tylko dwa odcienie, mimo że miałam ochotę na wszystkie. Najlepiej sprawują się nie samodzielnie, ale jako baza pod inne cienie. Potrzebowałam takiego srebra, bo mam w głowie wieczorowy srebrny makijaż, jednak żadne cienie nie dały na razie takiego efektu. Srebro nałożone na Stars & Stories aż razi w oczy. ;) Z kolei Rock Chic to dobra baza pod szybki, ciemny makijaż. Cienie dobrze się na niego nakładają (choć z cieniowaniem może być już gorzej). Wczoraj nałożyłam go na powiekę, na to srebrno-szary cień i w zewnętrznym kąciku czarny mat. Wszystko zajęło mi parę minut, a wyszedł makijaż sprawiający wrażenie pracochłonnego. Na pewno będę się jeszcze nimi bawić, żeby znaleźć więcej tak dobrych połączeń. Żałuję, że nie ma w serii żywszych kolorów. I jeszcze jedno: nakładać trzeba je palcem, pędzelki do niczego się tu nie przydadzą.

tusz do rzęs I Love Extreme
 Tusz ma 12 ml, został wyprodukowany we Włoszech, jest ważny 6 miesięcy od otwarcia i kosztuje 11,99 zł.

Cóż mogę powiedzieć, wszystko w nim jest ogromne! Porównałam go z tuszem Multi Action Smokey Eyes i wyraźnie widać jak ogromne jest opakowanie. No i ta szczoteczka! Można się jej przestraszyć przy pierwszym kontakcie. Zdecydowanie trzeba nauczyć się go używać. Inaczej bardzo łatwo będzie skleić sobie rzęsy i odbić tusz na górnej powiece (niestety zrobiłam to i to, co widać na zdjęciach, ale będę ćwiczyć!). To tusz, którym możemy uzyskać prawdziwy teatralny efekt jeśli trochę się napracujemy. Na poniższych zdjęciach macie tego nieudolną próbkę (ucinam w ten sposób zdjęcia, żeby nie przerażać was moimi żyłkami w oczach, z którymi walczę od dawna). Niestety chcąc dodać kolejną warstwę posklejałam rzęsy tak, że aż wstyd było pokazywać.

kredki do oczu Long Lasting
 Do oferty weszły dwa nowe odcienie. Kredki mają 0,28g, zostały wyprodukowane w Niemczech, są ważne 36 miesięcy od otwarcia i kosztują 6,99 zł.

Pierwsze co przyszło mi do głowy: idealne kolory na jesień! Remember Amber to ciepły, matowy pomarańcz, a Think Khaki! - perłowa zgniła zieleń. To kolejne moje kredki Long Lasting (mam jeszcze cztery inne) i sprawują się tak samo dobrze, jak starsze odcienie. Łatwo je rozprowadzić, nie ścierają się i są długotrwałe. Na pewno będę ich często używać w jesiennych makijażach. (przepraszam za odbity tusz!)


Chętnie dowiem się od was co sądzicie o nowościach i na co się czaicie. Ja najbardziej zadowolona jestem chyba z tuszu do rzęs, ale tak naprawdę wyjątkowo trafiłam z każdym zakupem.

Em

183 komentarze

  1. kiziamizia.blog@gmail.com :)

    Super pędzelki! :)

    A kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  2. już są? szybko;)

    obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy- nie miałam pojęcia, że w szafie essence są nowości:)

    Chętnie wypróbowałabym pędzel, więc oczywiście zgłaszam się do udziału w konkursie:)
    Obserwuję jako April mail:april.station@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nietylkokosmetycznie@gmail.com :)

    pedzelki,puder i kredka khaki wedruja na moja liste zakupow, maskara pewnie tez choc nie wiem po co skoro ostatnio jedna dostalam a jedna kupilam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja :) Boję się tej szczoteczki nowego tuszu !

    Mnie, niestety, nie udało się dorwać skośnego do różu, więc też się zgłaszam :D

    desporadka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. sauatka@gmail.com

    kredki są genialne, na pewno się skuszę jak tylko będę w Douglasie (i jeszcze będą :D) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :)

    obserwuję jako jamapi
    e-mail: jamapi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. @KiziaMizia, dziękuję za przypomnienie, rzeczywiście zapomniałam o datach. :) Konkurs niech trwa do 18 września, następnego dnia powinny być wyniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się i ja :)
    obserwuję jako merczens
    mery.lu.1988@gmail.com
    polubiłam na fb jako Marysia R.


    Czekam niecierpliwie na pędzle i na ten puder matujący :)) jestem go baaardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako LeejdiNaati (taki sam nick mam na wizaz.pl )
    mail: natka-1991-1991@tlen.pl

    W najbliższych dniach pewnie polecę za złotą kredką, bo jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział :) Obserwuję jako Ala, aiwanczuk@gmail.com

    Mam dwa pędzle Essence: skośny do linera i kulkę do blendowania i oba mnie bardzo pozytywnie zaskoczyły. Bardzo, bardzo łatwo się nimi pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako Gośka,mail 1grosik2@gazeta.pl

    od jakiegoś czasu czekałam na te pędzle,a teraz zaczęłam zastanawiać się też nad cieniami w kremie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuje jako mizia :)
    moj mail to kiziamizia483@wp.pl:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Ev, mój mail to carpediem91@o2.pl. Lubię też na Facebooku jako Ewa M., komentarz tam też zostawię :)

    Cienie są fajne, ale mam już podobne kolory z Wibo, z których jestem bardzo zadowolona, więc dbając o to, aby portfel nie schudł za bardzo - na razie sobie odpuszczę ;)
    Za to tusz już teraz kocham i wielbię i nie mogę się doczekać, jak go dorwę! Podobnie z pędzlami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawiły mnie pędzelki :D i oczywiście te kredki :) a cienie w kremie są w kolorze białym??


    Justynahihi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako zmalowanalala
    zmalowanalala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. ja marzę o pędzlach i chyba kupię puder; zgłaszam się do konkursu, obserwuję jako vixen, mail to misiaczka89@gmail.com
    świetnie, że nowości już się pojawiły :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzę o pędzlu do różu :). Puder sypki chyba kupię :). Bursztynowa kredka też bardzo mi się podoba. I cienie też. matko, chyba kredyt wezmę :D.
    Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Zoila B
    mail: roztrzepanakrolewna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)

    Obserwuję jako: Pink Caster Sugar
    pinkcastersugar@gmail.com

    Ja niestety nie miałam jeszcze okazji wypróbować nowości - nawet nie wiem, czy są już u mnie, ale na liście mam: kredki ll, pędzle, kilka rzeczy z serii i love, lakiery i lakiery nawierzchniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kuszą mnie te pędzle by sobie kupić, ale w tym momencie się zastanawiam czy aby na pewno mi są potrzebne? Chyba jednak ten do pudru tak.
    A co do lakieru, to również się nim zachwyciłam :). Szkoda, że jest wycofywany.

    OdpowiedzUsuń
  21. aniaaadomagala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. czekam na recenzję pudru ;) uwielbiam transparentne ;)

    obserwuję jako kocia puderniczka
    kocia.pudernica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Irja :)
    irja-daramis@wp.pl

    Ja już zdążyłam napalić się na kredki (zwłaszcza khaki, ale pomarańczowa też się przyda :D), cienie (od kilku dni łażą za mną srebrne makijaże) i lakiery do paznokci :) (nie wspominając oczywiście o pędzlach :D)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako blague, mój email: wesola92@gmail.com


    Ja jestem zainteresowana pędzlami, a od teraz też pomarańczową kredką. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lajfstyle
    emer90@wp.pl

    Suuuper zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Paulina
    na facebooku lubię jako Paulina P.
    tygrysek182@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się.

    Obserwuję jako angel18-op_pl
    mój e-mail:angel18-op_pl@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pędzelki super, akurat potrzebuje takowych. Chyba wybiorę się do Nautury ;)
    Obserwuje jako Loria
    kei.lewandowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. @Ala, uwierz lub nie, ale mi do tej pory nie udało się dorwać pędzelka do rozcierania cieni. :\

    @Ev, Wibo ma jakieś cienie w kremie? Muszę je zobaczyć!

    @Justyna, niestety nie ma białych, białe były w limitowance Ballerina Backstage!

    @Zzielona, w jakim sensie? ;)

    @kocia puderniczka, postaram się wrzucić obszerniejszą recenzję jak go trochę dłużej poużywam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje jako justynka889:)

    justynka889@wp.pl

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie, nie, to nie są cienie w kremie. Mówię o cieniach z serii Terracotta - mam zestaw miedziano-srebrny (z ciemnym grafitem), nakładane palcem trzymają się cały dzień (pędzelek ich prawie w ogóle nie nabiera) i również są świetne jako baza. Mocno kryją, super rozświetlają. http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=29139 Wydaje mi się, że są bardzo podobne do tych w kremie z Essence.

    PS: Zostałaś u mnie otagowana :) - http://kotwkosmetyczce.blogspot.com/2011/09/tag-letni-projekt-denko.html
    Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  33. OMG! Ta maskara będzie musiała trafić do mojego koszyka jak będę kupowała kolejnej maskary. Uwielbiam wieeeelkie szczoty :)

    obserwuję jako aniulqa
    aniulqa(at)yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuję jako nati20
    nati17rsl@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne te pędzle, niesety ja mój zgubiłam :( A dostałam ostatnio dość ciekawy róż i chciałabym sprawdzić jak się sprawuje z pędzlem :) tak więc

    Obserwuję jako monis1900

    monikasz34@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się :)
    obserwuję jako unappreciated
    magdalene.rak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :) katka-san@wp.pl

    Super, że nowości są tak szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako Motylica, mail: niczym.motyl@gmail.com.
    Najbardziej czekam na lakiery, jak zwykle w moim przypadku. ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej :)

    Obserwuję jako Blond-Bunny

    magmod1@wp.pl

    Muszę koniecznie wybrać się do Natury - może w mojej też już pojawiły się nowości!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. pędzle i tusz do rzęs kuszą:p
    i zgłaszam się, obserwuję jako annawanna
    mail feriabarw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko wygląda bosko!:)

    Chętnie wezme udzial w rozdaniu: ewwwamakeup@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta musztardowa kredka wygląda cudownie.
    Chętnie wezmę udział w rozdaniu.

    Obserwuję jako Aguteńka.

    agutenkamakeup@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. A mi się najbardziej podobają odcienie kredek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja się zgłoszę bayje@o2.pl

    a tak po za tym to powiem, że chyba kupię sobie ten sypki puder transparentny. Takiego jeszcze w swojej kolekcji nie mam - a będzie bardzo uniwersalny 'kolorystycznie' :D niżeli używanie co porę roku innego bo u mnie w każdą porę roku mam inny jakby 'odcień' twarzy O_o.

    OdpowiedzUsuń
  45. Pędzle są śliczne!!!! Aż dziwne, że rzucili je do naszych szaf.

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuję jako KKKmakeup


    znając miasto, do którego mam najbliżej, to nowości pojawią się za jakiś miesiąc, lub dwa :(

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się!
    obserwuję jako Kamyczek
    email: histttoria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę koniecznie kupić kredki. Bardzo mi się podobają kolorki:)

    Pędzli oczywiście nigdy za dużo:D

    Zgłaszam się, Anonyme (anonimowoopieknie@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  49. O jezu, piekne to wszystko, az chce sie leciec i kupic :D

    Zglaszam sie, Maseucio, email karissaa@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja najbardziej czekam na pędzle.

    I chętnie jeden z nich wylosuję ;)

    wszystkocomniezachwyca@gmail.com



    p.s. Em, jakbyś nie znalazła do października tego pędzla do rozcierania cieni, to mogę go kupić u siebie i Ci go przywieźć

    OdpowiedzUsuń
  51. Pędzę jutro na zakupy!
    obojetnie_jaka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. obserwuję jako kotwilka
    kotwilka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. ooo pędzel do różu. Jak nie wygram to na pewno kupię i właśnie się zgłaszam jako pineczka
    bebiko00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. zglaszam sie
    obserwuje jako kosmetasia
    kosmetasia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako Katarzyna
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako Charmain
    mail: miszmaasz.blog@gmail.com

    Kredki cudowne, będą moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Paulina
    aplaceformynails@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserquję jako nataliev
    nataliev@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Też się zgłaszam ;) Kasia M
    poziomka6@vp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuje jako Sofina Sofina a mail to Sofina06@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Mona103@op.pl, obserwuje jako Maqda:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Szkoda, że nowości na razie są dostępne tylko w Douglasach, mam nadzieję, że do Natur wejdą równie szybko :)

    No i zgłaszam się !
    ola669@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne nagrody.. Byłam w Naturze w niedzielę i jeszcze nie mieli tej kolekcji.. Czaję się właśnie na puder do różu.. No i poluję na lakier Can't cheat on me ale nigdzie nie mogę go dostać..:(

    Mój mail: sniezynka7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Chochlik.
    Mail: chochlikkornwalijski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się :P
    Obserwuje jako beautifultinkerbell
    mail marta-199410@wp.pl
    Lubie na facebook jako Marta Bronie.

    Szkoda że do mnie nie dotarły jeszcze "stare" nowości z drugiej szafy :(

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się. Obserwuję jako Niusia. Mail: kasia_smak_slow@interia.pl

    Wow jestem w szoku, że nowości już są. Ciekawe kiedy będą w Naturze. Muszę śledzić wątek na wizażu i koniecznie cofnąć się do Twojego posta z nowościami i zrobić listę. Pamiętam, że chcę pędzle, tusz, cienie. I pewnie coś jeszcze. Trzeba sobie skarbonkę ustawić i zbierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się, Obserwuję jako Luna .Mój mail to wampirzycaluna@o2.pl

    Hm ja chyba kupię sobie ten tusz zapowiada się nieźle. Nad pędzelkiem też pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  69. Właśnie teraz się waham z tym pudrem transparentnym. Ten, czy ten z my secret w drogerii Natura.
    A miękkość pędzla do pudru jest obłędna <3.

    Zgłaszam się, obserwuję jako indukcja.
    indukcja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłaszam się: sylwiaaa02
    sylwunia01@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajna ta szczota nowego tuszu. Jednak chyba będzie musiał na mnie poczekać, bo mam już inny na zapas. Już się nie mogę doczekać na nowości. Szczególnie na nowe pędzle i lakiery. Reszta jak będzie to będzie.

    Obserwuję jako Mademoiselle Chaos
    demoisellechaos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako Tusia
    mail: marta6704@wp.pl

    Muszę zajrzeć do Douglasa bo jeśli nie wygram pędzla do pudru to sama go sobie sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Dobra chce przetestowac ten puder matujacy ciekawa jestem czy przy mojej miesanej cerze sie sprawdzi ...

    OdpowiedzUsuń
  74. om! ja tak czekam na te pedzle! nie dosc, ze ladnie wygladaja to sa miekkie- no i w przyjaznej cenie:D bede musiala w sobote pojechac (jakims cudem) do natury gdzie sa dwie szafy essence... no i douglas;):>

    zglaszam sie takze do rozdania:D obserwuje jako Shopaholic dream

    OdpowiedzUsuń
  75. @Shopaholic dream, zapomniałaś o e-mailu.

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetnie, że już pojawiły się nowości! Potrzebuje pędzla do pudru i wstrzymywałam się z jego zakupem, ponieważ wiedziałam, że chcę właśnie ten!
    Oczywiście zgłaszam się do konkursu :)
    Obserwuję jako holly, mail: groppec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Tusz jest genialny, używam do szkoły i rzęs jest tak duuużo :D

    oczywiście się zgłoszę :)
    obserwuję jako DJeM
    menia95@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Jak ja Ci zazdroszczę, że już zdobyłaś te pędzle :)! Mam nadzieję, że szybko i ja je zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Czaje się na te pędzle i z pewnością je kupie jeśli nie uda mi się wygrać :D
    Obserwuję jako AsieK.
    Email; selmilea@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję jako Na Krawędzi
    e-mail: nk_nakrawedzi@o2.pl

    nie chcę nowości, nie potrzebuję ich, ale i tak pewnie coś kupię (pędzle:D)

    OdpowiedzUsuń
  81. śliczna jest ta pomarańczowa kredeczka. : D
    zgłaszam się.
    Obserwuję jako Agnieszka.
    E-mail : aga.adamek.12@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszm się
    Obserwuję jako Karola
    e-mail karola198506@wp.pl

    Już nie mogę doczekać się nowości

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako ewaw1
    mail: ewaw1@poczta.fm
    Pozdrawiam- lubię Cię czytać:-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja z nowości zakupiłam tylko jeden cień w musie (odcień 02) i jestem bardzo zadowolona :)
    Obserwuję jako Doodoti
    Email: doodoti@wp.pl
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję jako sydunia
    sydunia@gmail.com

    Z Twoich zakupów najbardziej podobają mi się eyelinery :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Oj muszę się przejść do Natury albo Douglasa..:D
    Zgłaszam się! Obserwuję jako Cosmetics Freak
    mail: cosmeticsfreak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja się czaje na pędzle (bo mój już kończy swój zywot) i na puder - to coś nowego, chętnie wypróbuję.


    Do rozdania się zgłaszam, spróbuję szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. No i oddzielna z mailem, zgodnie z zyczeniem:

    justyna.pruszynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. obserwuję jako crysaliska

    crysaliska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję jako Angelika
    farfallebelle@gmail.com

    Muszę się u mnie rozejrzeć za nowościami, bo nie powiem.. zaciekawiłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  91. ciekawa jestem tego pudru. :-)
    kolory kredek wpadły mi w oko. :-)
    ciekawe czy w mojej naturze już będą te nowości, jeśli nie będę kierować się do Douglas. :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  93. coś czuję, że jutro "napadnę" na szafę Essence :-D
    oczywiście zgłaszam się, obserwuję jako ninnette
    gurzkowska.sylwia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się :)!

    Obserwuję jako burn_it_up burn_it_up@wp.pl

    Mam wielką ochotę wypróbować pędzle.Ciekawa jestem,czy będą u nas w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
  95. zgłaszam się.
    obserwuję jako: czarny dachowiec
    mail: czarnydachowiec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Cieszę się, że zaczęłaś częściej dodawać notki:) Pędzelki kuszą, mają śliczne kolory.

    obserwuję jako pszenica
    kocia.krew@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. @pszenica, miło mi, że zauważyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się! Obserwuję jako violet
    summersgone5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. To i ja się zgłaszam. Obserwuję jako Sabbath. :)
    Pędzle wyglądają ślicznie. Zainteresował mnie też puder - dotychczas unikałam transparentnych białych. Obawiam się, że bez odrobiny koloru moja biała skóra będzie... jeszcze bardziej biała. Ale może w końcu się skuszę. na test przynajmniej.

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się - obserwuję tu i na FB (dezemka@gmail.com)

    Mnie ciekawią pędzelki i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  101. te pędzle niedługo będa mi się śnić po nocach chyba xD a tusz też koniecznie wypróbuję, chociaż ta gigantyczna szczota trochę przeraża ;)

    zgłaszam się - obserwuję jako Hazel Eyed, hazel88eyed@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. ja też muszę koniecznie spróbować :)

    obserwuję jako Paula,
    mój mail: onelittlesmile.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam się
    obserwuje jako girl1805
    girl1805@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Obserwuję jako monia444
    mail : monia444@wp.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  105. zgłaszam się,
    One_LoVe - obserwuję.
    34onelove@gmail.com


    :-)

    OdpowiedzUsuń
  106. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  107. obserwuję jako asq
    e-mail asqblogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. dodaje w takim razie -
    sphcdream@gmail.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Byłam w Douglasie dosłownie dwa dni temu a jeszcze nic z tych nowości nie było :(
    Zgłaszam się do konkursu :) Obserwuję jako Gohs
    mkowarska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  110. obserwuję jako Margolcia


    gocha89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję: fiska
    email: fiska2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. obserwuje jako martaff
    email:martaff@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgłaszam się do rozdania :)
    Obserwuję jako Bella
    mail: bellabeauty@wp.pl

    Muszę dodać, że często zaglądam na Twojego bloga, podoba mi się jak go prowadzisz! Teraz zamierzam też komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  114. @Bella, bardzo się cieszę! Zapraszam do komentowania pod kolejnymi notkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  115. zgłaszam się
    obserwuję jako messalexa
    ana1661@op.pl
    Jeżeli chodzi o nowości to właśnie najbardziej zainteresował mnie ten pędzelek do różu. I jeszcze puder, ale poczekam na recenzje. Reszta rzeczy jakoś mnie specjalnie nie zachwyciła. Nie lubię cieni w kremie, kolory kredek też do mnie jakoś nie przemawiają i ta duża szczoteczka od tuszu również nie, ale zobaczymy z czym wyjdę ze sklepu jak sobie to wszystko obejrzę na żywo. U mnie pewnie dopiero w październiku...

    OdpowiedzUsuń
  116. monia_954@wp.pl

    jestem bardzo ciekawa nowości jesiennych, nie mogę się ich doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  117. ojej, aż strach iść do szafy Essence - wszystk mi się podoba :) jestem ciekawa pudru, cieni w kremie, tuszu... wszystkiego :)

    zgłaszam się oczywiście :)
    obserwuję jako adrianna
    adastrzyza@gmail.com

    dodałam notkę: http://duzaatakamala.blogspot.com/2011/07/rozdania-ale-sie-uzbierao.html

    OdpowiedzUsuń
  118. Ooo pędzelki. Zgłaszam się :) mosiaib@gmail.com
    pozdrawiam Mosia

    OdpowiedzUsuń
  119. Miło
    Zgłaszam się
    xxxdajanaxxx@tenbit.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Z chęcią bym przetestowała ten puder transparentny.. może okazałby się równie dobry jak vipera.. a tańszy!

    oczywiście się zgłaszam :)
    kama000@poczta.onet.pl
    obserwuje jako kama000

    OdpowiedzUsuń
  121. to ja też chcę wziąć udział, a co tam, może pierwszy raz w żuyciu coś wygram.
    Obserwuję Cie ;) oczywiście jako LadyM
    ladymadalena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Myślałam, że jak się pokażę z aparatem to od razu mnie panowie z produkcji pogonią, ale zdjęcia mogłam sobie robić w najlepsze i po prostu spacerowałam po Szybie Wilsona z lustrzanką.
    Ach, jakże mi tęskno do tych 10 godzin spędzonych na castingu! Chcę następny!

    to ja też chętnie wezmę udział w konkursie!
    wysokabloggerka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Świetne zakupy, szczególnie pędzle wpadły mi w oko, w dodatku cena nie powala na ziemię, także na nie właśnie się czaję.:)

    canditti@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. U mnie nadal brak nowości:(


    Obserwuję jako Olirenza.
    olirenza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Obserwuję jako Silloe
    silloe@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Ciekawie prezentują się te pędzle. Muszę się za nimi rozglądnąć.

    OdpowiedzUsuń
  127. Też ide dzis zapolować na nowości:D
    Zgłaszam się: klauduska190@wp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Obserwuję jako niecierpek
    Mój mail: niecierpek.bloguje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  129. somenancy@vp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Obserwuję jako Julia Natalia.
    Mail - julia.r.wasielewska@onet.pl
    Lubię na facebooku jako Julia Rysia Wasielewska.

    OdpowiedzUsuń
  131. Obserwuję jako niki222.
    Mail:niki222@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. retorycznie@gmail.com, obserwuję jako Anna :)

    czaję się na oba pędzle, ogólnie nowości wyglądają obiecująco (achhhh ta miodowa kredka do oczu!), za to wycofywanie lakierów md łamie mi serce :(

    OdpowiedzUsuń
  133. obserwuję jako Lidiakrk
    bonnie200@o2.pl

    Pędzle wyglądają bosko - połączenie różu i czerni jest seksi;)

    OdpowiedzUsuń
  134. Mój adres mailowy jest w profilu po kliknięciu na nick, ale ok, już się robi:
    komandofoki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  135. obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  136. kinga11099@wp.pl
    te pędzle maja super design <3 a lakier tez test mega ;) + strasznie fajne kolory kredek

    OdpowiedzUsuń
  137. Obserwuję jako Wena.
    mail: shoppingofwena@wp.pl

    Mój blog zapraszam na 1. rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  138. obserwuję jako moher_
    tynka52@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. Obseruję jako mkomo17
    E-mail: mkomo17@onet.pl

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  140. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  141. Jestem tu nowa :) wiec i w konkursie chętnie biorę udział. z wielką przyjemnością używałabym takiego pędzelka do różu :)

    Obserwuje jako Moniak
    a to mój email: mikha.05@gmail.com

    Buziaki ^^*

    OdpowiedzUsuń
  142. Obserwuję bloga jako maziarnia - mail.maziarnia@gmail.com
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  143. Obserwuję jako Paulina
    paulinaab@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  144. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Vesper
    paulinefka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. zgłaszam się, u mnie już pędzelków brakło :)
    obserwuje jako papierowa latarnia
    waflowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  146. aaalexia@wp.pl
    Obserwuję jako Aleksandra :)

    OdpowiedzUsuń
  147. na pewno pędzle są kuszące, kredki i tusz na drugim miejscu :)
    obserwuję jako karcia2910
    mail: gorecka.k@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  149. Obserwuję jako tusia13pl
    email: tusia13pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Obserwuję jako Badzynka

    k_badzynska@op.pl

    kusisz, kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  151. Obserwuję jako AgnieszkaS
    michaga1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. zgłaszam się :) obserwuję jako chodzpomalujmojswiat
    martiinka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  153. obserwuję jako moniaaa
    moniaaac@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  154. koniecznie muszę się zaopatrzyć w kredkę remember amber - jest cudowna,
    obserwuję jako M

    rokin@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. aaaa nic nie słyszałam o nowościach:D pędzelków nigdy dość:D

    obserwuję jako madvisage
    mail: magda.wizaz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Zgłaszam się :)

    Obserwuję jako Agusiak747
    agu747@interia,pl

    Bardzo zainteresował mnie puder... :) nigdy nie miałam fixującego-transparentnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  157. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Zuela,
    zuella.m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  158. zgłaszam udział, obserwuję jako Pikletka
    email: blogmara@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. O... a ja właśnie zastanawiałam się nad pędzlami ;)

    Obserwuję bloga jako Elen, email: elentaari@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Shopping Monster
    niosewampicie@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Zgłaszam się
    Obserwuję cię jako Katia
    email:ewa113@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. obserwuję jako ewalucja
    mail beataewacelska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  163. super nagrody, chętnie wypróbuje:)zgłaszam się do konkursu.
    Obserwuję jako Giulietta
    mój e-mail : Klaudiaa-91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  164. Obserwuję jako Essali
    unceasing_love@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  166. U mnie jeszcze nie ma nowości, ale napewno kupie ten tusz :)
    Obserwuje jako: antoninamotyl
    antoninamotyl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. obserwuję jako pulpapulpa
    mail prprpr0@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  168. Zgłaszam się!

    Obserwuje jako ania
    e-mail :anucha1999@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  169. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako : Independent Woman
    mail : independentwoman92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. zgłaszam sie do zabawy:)
    obserwuje jako leal251
    Leal251 at poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  171. zgłaszam sie jako edtt (edtt@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  172. Zgłaszam się! Obserwuję jak Szponi :)
    ania.szp@gmail.com


    Uwielbiam pędzelki essence, chętnie wypróbuję kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Również się zgłaszam, obserwuję jako Julia .
    julia.zyzak@gmail.com

    Muszę wypróbować puder i cienie, a pędzelki kuszą już od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  174. A jak walczysz z tymi żyłkami? Da się w ogóle jakoś...? Ja też mam z nimi ogromny problem :< I masz rację, pędzli nigdy dość, ja też ciągle kupuję nowe, chociaż mam ich już kilkadziesiąt (:|), ale po prostu nigdy nie mogę się powstrzymać (to już jakaś mania, zakrawająca na obsesję^^), w szczególności jak zobaczę takie śliczne, kolorowe włosie, jak to z essence... Zresztą podobnie mam z lakierami do paznokci i od jakiegoś miesiąca z pomadkami/szminkami. Chciałabym żeby mi to przeszło, bo inaczej zbankrutuję, jak babcię kocham, zbankrutuję. ;D Pozdrawiam, Sylwia;))

    OdpowiedzUsuń
  175. @Anonimowy, podobno specjalne krople do oczu pomagają. Ja jednak tylko staram się nosić częściej okulary zamiast soczewek, ale i tak okulista mi powiedział, że taki jest po prostu "urok" moich oczu i zawsze będę mieć te żyłki widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  176. Moze zrobisz jakis makijaz z uzyciem cieni Stay all Day? :)

    OdpowiedzUsuń
  177. @iris, mogę spróbować (choć wciąż robienie zdjęć oczu nie idzie mi dobrze), ale ja ich używam jako bazy pod inne cienie. Będzie Ci taki pasować?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.