czwartek, 22 września 2011

Swatches: Essence 50's Girls Reloaded

Już od jakiegoś czasu w niesieciowych drogeriach zaczęła pojawiać się edycja limitowana Essence 50's Girls Reloaded. W końcu dotarła i do Krakowa, z czego bardzo się ucieszyłam, bo od dawna miałam ochotę powiększyć swoją kolekcję szminek.
Nawet mnie samej ciężko jest uwierzyć, że to wszystko na co się zdecydowałam. Tym razem nie wykupiłam połowy standu, a to już coś! ;)

Szminki dostępne są w dwóch odcieniach: 01 Back To The 50's i 02 I'm Sailing. Zostały wyprodukowane we Włoszech, są ważne 18 miesięcy od otwarcia i kosztują 8,99 zł.

Kolory są bardzo ciekawe i nie dublują się ze stałą ofertą. Zrobiłam kilka swatchy porównawczych, żebyście lepiej mogły wyobrazić sobie jak wyglądają w rzeczywistości.

01 Back To The 50's




02 I'm Sailing

Mają świetną, kremową konsystencję, dzięki czemu łatwo się rozprowadzają i nie podkreślają suchych skórek. Bardzo ładnie wyglądają na ustach, choć ja odrobinę zawiodłam się na jaśniejszym odcieniu. Mam naturalnie dość ciemne usta i niestety szminka wychodzi na nich półtransparentna. Z kolei czerwień jest fantastycznie napigmentowana i po nałożeniu skupia na sobie całą uwagę. Już nie mogę się doczekać jakiegoś imprezowego makijażu z nią w roli głównej (do tego kreska eyelinerem na powiece i jesteśmy gotowe!).

Em

144 komentarze

  1. Obserwuje
    Weronika

    xxxdajanaxxx@tenbit.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam pomadkę I'm sailing i na początku byłam nią zachwycona... Jednak po pewnym czasie stwierdziłam, że jednak nie czuję się za dobrze w tym kolorze i szminka wczoraj znalazła nową właścicielkę ;) Mam nadzieję, że Tobie będzie służyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Jyyli
    Na FB lubię jako Julia-Klaudia A.
    mail: jyylinka@gmail.com

    Mam nadzieję, że szczęście mi dopisze, bo u mnie tej limitowanki nie było, a jestem w szminkach totalnie zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje

    angel18-op_pl

    angel18-op_pl@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. @Ev, u Ciebie też była taka półtransparentna, czy może to wina tylko koloru moich ust? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako pola10
    conaskreci@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie musi wyglądać na ustach ta czerwona pomadka, jak zmalujesz z nią jakiś makijaż koniecznie go nam pokaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się
    Badzynka
    k_badzynska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję

    zmalowanalala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. @Summerxoxo, raczej nie będę wrzucać swoich zdjęć na bloga, ale może zrobię osobne zdjęcia oczu i ust, żeby podrzucić pomysł na wykorzystanie w makijażu tej szminki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje jako AW ale ponętne usta mogę zobaczyć tylko tu .

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się, obserwuję jako vixen, mail to misiaczka89@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się :) Obserwuję jako Luna , mój mail : wampirzycaluna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako edtt (redtt@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako: chodzpomalujmojswiat
    martiinka@gmail.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuje jako Agnieszka, ag.doliny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako crysaliska
    crysaliska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam obie te szmineczki więc do rozdania się nie zgłaszam ;)
    co do tej jasniejszej to ja nie mam zbyt ciemnych ust, a też daje taki półtransparentny efekt - ona chyba po prostu taka jest

    OdpowiedzUsuń
  19. a chodziła za mną ta jaśniejsza.. jednak myślałam, że jest bardziej kryjąca.. szkoda, ale pewnie jak ją trafię to kupię

    wiesz, że Cię obserwuję ;)
    wszystkocomniezachwyca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje i mam chrapkę na pomadkę
    Mścisława

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako MattersAtAll hrabina.88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję jako ewaw1
    mail: ewaw1@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się
    bebiko00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. kocia.krew@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z nieba spadasz :D Właśnie na tę szminkę polowałam :)

    Obserwuję jako Irja :)
    irja-daramis@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako SamaSara :)
    samasara84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako Rina
    alfabeturody@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako Qwetsza.
    lidzia20@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. a co do samej limitki;) bylam dzisiaj jej poszukac, ale u mnie jeszcze jej nie ma:/ boje sie, ze pojawi sie nagle, wykupia wszystkie szminki i zostane bez niczego:]

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako SexiChic
    Mail: sexichic@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. run_behind_me@wp.eu

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Pink Caster Sugar

    pinkcastersugar@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. klaudiaa-91@o2.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dzollsisko@gmail.com

    obserwuję jako dzolls :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako anikowa101
    e-mail: anikowa101@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze nie miałam w posiadaniu pomadki z essence, a to chyba błąd bo mają bardzo interesujące kolory :) Muszę się nimi bardziej zainteresować...

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako Motylica; niczym.motyl@gmail.com. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja już jestem w jej posiadaniu, więc życzę szczęścia innym ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuje jako face of the sun
    mail blacksun26@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako anitaxelx
    somenancy@vp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuje jako Emyla
    soyemyla@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuje jako Paulinaa

    paulina598@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako Kasia M
    poziomka6@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako Zoila B
    mail: roztrzepanakrolewna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję jako jamapi
    jamapi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Podoba mi się ta czerwień :) Chciałabym ją mieć! Czy one jakoś pachną? Długo się utrzymują?

    OdpowiedzUsuń
  47. obserwuje jako saharu
    a na fc jako ,żaneta W
    saharu@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako Olirenza.
    olirenza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się ;)!
    obserwuję jako KKKmakeup

    OdpowiedzUsuń
  50. obserwuję jako yasminella
    email yasminella.yasminella@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się
    aniulqa(at)yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi nie udało się upolować tych szmineczek ;( Nr jakaś taka troche pomarańczowa chyba?

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się obserwuję jako Karola
    Mail karola198506@wp.pl

    Marzy mi się ta limitowanka chciałabym tyle rzeczy myślałam że pojawi się u mnie w niesieciowej drogerii z nowościami, ale nowości są a limitowanki ani śladu

    OdpowiedzUsuń
  54. a u mnie niestety albo stety tej limitki nie ma

    OdpowiedzUsuń
  55. obserwuję

    madzi.miziajace.mazidelka@gmail.com

    a na facebooku lubię jako
    Magda Łakomiec


    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się - marcepane.x@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się! I oczywiście obserwuje :)
    luthieenn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. I jeszcze mam pytanie - w Krakowie szafę Essence wdziałam tylko w Naturze w Galerii Kazimierz...jest gdzieś indziej?

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawe te pomadki, ale kolor nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. @Bella, mają delikatny zapach - podobny do tych ze stałej oferty, ale jeszcze mniej wyczuwalny. Nie przeszkadza! Co do trwałości, jeszcze nie testowałam ich przez cały dzień poza domem, ale dam znać. :)

    @luthieenn, szafa Essence jest też w Naturach (koło Poczty Głównej i w Solvay Park), Douglkasach (Floriańska, Bonarka, Czyżyny), Filritach (Karmelicka, Długa) i Kefirku na Karmelickiej.

    OdpowiedzUsuń
  61. sydunia@gmail.com

    Jakbym przypadkiem wygrała, to proszę o cierpliwość. Do 13 października nie będzie mnie w kraju i będę bez internetu, więc nie będę w stanie się skontaktować ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako Agusiak747
    agu747@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się. obserwuję jako Natalia.
    crazyloop@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako Silloe
    silloe@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję :) asienka1309@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. obserwuję jako leal251
    leal251 at poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  67. julia.r.wasielewska@onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  68. bonnie200@o2.pl
    obserwuję jako Lidiakrk;)

    OdpowiedzUsuń
  69. fantastycznie wyglądają te szminki na ustach!! po swatchu 02 I'm Sailing bym sie na nią nie zdecydowała ale na ustach wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  70. nie mialam stycznosci z ta limitowanka a pomadka baardzo kusi :)
    obserwuje jako mizia
    :)
    moj mail to:
    kiziamizia483@wp.pl
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  71. obserwuję.
    brudneulicemiast@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. a co do limitki - cudowna,marzy mi się bardzo pomadka z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. obs. jako Idalia
    idalia@windowslive.com :)

    OdpowiedzUsuń
  74. A co do pomadek to w moim mieście chyba nie ma tej limitki, a tak bardzo chciałam tą czerwoną pomadkę.

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuje jako bubulek
    buleczka_slodka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako ania
    e-mail: anucha1999@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się
    Obserwuję cię jako Katia
    email: lena148@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się. Obserwuje jako Em ,mail - Magda1492@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako Natalia W.
    mój mail: kosmetycznie.z.leejdi@gmail.com

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. zpiatkunasobote@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję jako Słitowa
    Arletasweet@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Hej Obserwuje ;)
    Mam ochote na tą szmineczke, bo u nas jeszcze nie ma nowej limitowanki.
    tysiasc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuje jako kama000
    meil kama000@poczta.onet.pl

    Bardzo ladny kolor tej szmineczki :) Gdybym wygrala, to byla by moja pierwsza w takim odcieniu ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję jako Klaudia
    e-mail: klaudia121121@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję jako: vivinn
    e-mail: katarzynamatwiej@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. A teraz komentarz;)

    Opakowania tej limitki powalają mnie na kolana! Są po prostu genialne!
    Niestety mogę jedynie popatrzeć na nie na zdjęciach (limitka do mnie nie dotarła), ehh...życie jest ciężkie;)

    OdpowiedzUsuń
  87. obserwuję jako agaton8701

    uciunia@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Pewnie, że obserwuję :)
    applaudissement\małpka\gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuje jako ROKSI
    roksana.93@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  90. Mam nadzieje ze zdarzyłam:)

    Obserwuje jako ewwwa
    mój mail: ewwwamakeup@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. obserwuję jako Parsifal :)
    ikornaga@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  92. obserwuję jako: xenucha :)
    makeupstory@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Obserwuję :)
    email: emptyskies@interia.pl

    Wysłałam Ci meila :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuje jako kaja kaja345@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  96. anonimowoopieknie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.