piątek, 2 września 2011

Zapowiedź: Essence Vampire's Love LE

I jest! Kolejna limitowanka inspirowana Zmierzchem. Breaking Dawn - Part 1 wchodzi do kin w listopadzie i w tym właśnie okresie możemy spodziewać się (oczywiście nie w Polsce, któż to wie kiedy ona będzie w Polsce) limitowanki Vampire's Love. Jestem przekonana, że wielu z was tematyka wampirów przejadła się dawno temu, jednak ta limitowanka jest cudowna! Chcę wszystko wszystko wszystko (jak zwykle :D).

Eyeshadow palette 01 Love At First Bite

Volume lash powder 01 Eye Need You

Lipstain 01 Bloody Mary, 02 True Love
  
Blush gelée 01 Bloody Mary

Shimmer powder 01 Lil' Vampire

Nail polish 01 Gold Old Buffy, 02 Into The Dark, 03 True Love, 
04 The Dawn Is Broken, 05 Hunt Me If You Can

Eau de toilette


Tym razem naprawdę chcę wszystko. Cudowna edycja limitowana! Dwa odcienie lipstainów! Róż w żelu!

Czy wam też podoba się tak jak mi? :)

Em

41 komentarzy

  1. Tez mi się podoba. Tylko ciekawa jestem, jak będzie z jakością cieni- podobna paletka (tylko inne kolory) była w ILB i dziewczyny narzekały

    OdpowiedzUsuń
  2. @zoila, mam tę paletkę i rzeczywiście mam nadzieję, że pigmentacja cieni tym razem będzie lepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę!
    Ciekawe czy pojawi się w Polsce.;x

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce absolutnie wszystko!:D Boska limitka!:) Oby pojawiła sie w Polsce :>

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie jest tyle limitek zapowiedzianych, że jakby czasowo to rozłożyć to ta powinna się pojawić, oby bo jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się ewentualnie tylko lakiery podobają ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna limitka , Essence jak zwykle zachęca do kupowania swoich produktów ;)
    Jeśli jesteś chętna do współpracy u mnie wraz z recenzją informacje na temat ciekawej propozycji.
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie
    Leila

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm nie jest zła, aczkolwiek ja w takich nie gustuje ^^ aleee moja mama juz tylko ze względu na anzwę kolekcji kupiłaby wsyztsko xD

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza myśl - "znowu wampiry...", druga myśl - "łohoho... chcę wszystko!". musi u nas być. musi musi musi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, świetna limitka!
    Volume lash powder mnie bardzo zaintrygował;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten puder do rzęs - ciekawe co to za cudo ;) Róż w żelu, hmmmm mam nadzieję, że nie będzie tak napigmentowany jak róż z ostatniej limitki BB.
    Lakiery wyglądają super, trzeba będzie polować!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę lipstain i róż w żelu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się paletki cieni i lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery moga być nawet ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę za dużo tych pięknych nowości z Essence i Catrice... :) Obawiam się, że chcę wszystko oprócz różu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG, ja też chcę wszystko :)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. chce wszystko i chce by bylo to w PL- a co do samych wampirow mi sie chyab nigdy nei przejedza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. eeee, yyyy, a co to ma mieć wspólnego z wampirami? xD

    OdpowiedzUsuń
  19. @Nyx, kolorystykę, nazwy i ogólny temat przewodni?

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuuuuu bedzie w czym wybierac!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz może i mam mało kosmetyków, ale dla mnie to i tak bardzo dużo :D Zwłaszcza jak doliczę do tego pielęgnację. Bez większości mogłabym się obyć. Myślę, że Ty także ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna paletka i lakiery :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Omg! Boskie! Chce wszystko! Pani Meyer powinna napisać jeszcze kilka książek o wampirach bo Essencowe limitki nimi inspirowane są zdecydowanie najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  25. @SexiChic, jest jeszcze druga część ostatniej części, może z jej okazji też wymyślą coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo jestem ciekawa, jaki będzie zapach wody toaletowej, bo opakowanie mnie przyciąga. Mam nadzieję, że nie rozczaruję się tak, jak to było z wodą Blossoms etc, gdzie aż odrzuciło mnie od testera

    OdpowiedzUsuń
  27. BOOOOOSKAAAA! Tym razem naprawdę chcę absolutnie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Absolutnie cudowna! Z wampirów toleruję jedynie te w wydaniu Anne Rice, a nie żadne Zmierzchy i inne takie, ale nie ważne, te kosmetyki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolekcja wspaniała, po tym jak nie kupiłam poprzedniej z tej będę miała prawie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie też kusi kilka rzeczy.. Mam nadzieję, że szybko do nas dotrą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mnie się podoba :) ciekawa najpierw bylam tego pudru do rzęs ale teraz mi się wydaje że to taki zbędny gadzecik ;) za to lakiery i lip satiny kuszą

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo, bardzo fajna! ciekawe co będzie u nas i na co uda mi się zapolować :) ale Lipstain będzie mój!

    OdpowiedzUsuń
  33. cudna limitowanka ;D ciekawi mnie ta farbka do ust i perfumy ^^

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.