sobota, 3 września 2011

Polecam + Swatches: Wycofywany produkt: Essence Colour & Go 57 Can't Cheat On Me nail polish

Postanowiłam zrobić mini-serię notek dotyczących wycofywanych produktów Essence, które według mnie warto (lub nie) kupić, zanim na dobre znikną. Pełna lista tego, czego już niedługo nie znajdziemy w szafach znajduje się TU.

Jeśli ktoś jeszcze nie widział mojej wczorajsze notki z zapowiedzią fantastycznej limitowanki Vampire's Love, koniecznie musi to nadrobić TU. :)

Dziś pokażę wam bardzo lubiany przeze mnie lakier Colour & Go 57 Can't Cheat On Me.
Jakoś nigdy nie przekonywała mnie ta seria (mam tylko dwa odcienie), zdecydowanie bardziej lubiłam Multi Dimension. Jednak kiedy wśród marcowych nowości zobaczyłam ten lakier, od razu go kupiłam. Niestety na zdjęciach nie udało mi się uchwycić lekko holograficznego efektu, jaki daje w słońcu, ale zapewniam was, że wygląda to świetnie. Sam lakier rozprowadza się dość dobrze, ale jest rzadki, dlatego dobrze jest nałożyć przynajmniej dwie warstwy (przy krótkich paznokciach) lub trzy (przy dłuższych). Szybko zasycha. Wiele osób narzeka na trwałość C&G, ja nie mogę się w tym temacie wypowiedzieć, ponieważ na moich paznokciach mało który lakier wytrzymuje chociaż trzy dni. Warto zwrócić na niego uwagę, zwłaszcza jeśli znajdzie się w koszyczku wyprzedażowym po 3,99 zł.

Bardzo lubię łączyć go z topperem 03 Hello Holo.

Razem tworzą zwalającą z nóg imprezową mieszankę. O ile w świetle dziennym efekt ten może wydawać się przesadzony, o tyle wieczorem paznokcie wyglądają świetnie zwracając na siebie uwagę wielu osób i mogą nawet zastąpić nam resztę biżuterii. Holograficzny topper mieni się na różne kolory.

Bardzo lubię to połączenie i sam lakier Can't Cheat On Me. Zdecydowanie jest warty uwagi i sama zastanawiam się, czy nie kupić jednej sztuki na zapas.

A jak wam się podoba? :)

Em

24 komentarze

  1. Rzeczywiście, ten duet prezentuje się świetnie! W sam raz na imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wieczorne wyjścia świetnie czy na wesele bardzo ładny lakier:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lakier, chyba go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny glitterek :)

    http://okosmetykachconieco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z topperem wygląda wspaniale , chociaż osobno też ;) Chyba będę musiała go nabyć póki jest w sklepach ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Leila
    www.reddres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się właśnie Twój kształt podoba! ;p Moje paznokcie są nieładne :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam Can't Cheat On Me ze względu na to, że go wycofują i nie żałuję :) UWielbiam ten lekki holo-effect.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam jeszcze podkłady, korektory.. Chyba nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi sie podoba ostatni efekt! lece do skelpu by go szybciutko nabyc!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podobają takie błyszczące ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Essence, po prostu mój nr 1 wśród lakierów

    OdpowiedzUsuń
  12. swatche na pewno pojawią sie razem z najblizsza recenzja tego lakieru :-)

    poinformuje z pewnoscia o nowym wpisie ;)

    swietny ten srebrny! do niedawna jeszcze nie podobaly mi sie ani zlote ani srebrne paznokcie - ani nawet metaliczne, a na tegoroczna jesien mam ochote zaopatrzyc sie w ich multum :)

    pozdrawiam cieplo,
    h.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny, choć w tym stylu wolę Szarą Migotkę z Barbry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny jest sam w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba to połączenie, przywodzi mi na myśl zimę, śnieg i szron.
    Pięknie się mieni, a ja ostatnio kocham się we wszelkich błyskotkach!
    Topper na pewno kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile drobinek :D To bardziej wersja na imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest cudowny!!! A gdzie go można kupić? Szukać w drogeriach, czy jest jakiś sklep internetowy? Byłabym wdzięczna za wiadomość! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. @Lady Flower, Essence jest dostępne w drogeriach Natura, niektórych Douglasach i niektórych drogeriach niesieciowych.

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam ten lakierek i jestem zachwycona jak ślicznie wygląda na pazurkach :)
    a to połączenie z Hello Holo po prostu super! może się skuszę na ten topperek kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. z topem wygląda świetnie, solo też mi się podoba :) nie słyszałam nic o tym, że essence robi takie wycofki. no ale zapełnią je nowości, to jest jakieś pocieszenie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.