poniedziałek, 12 września 2011

Polecam: Pędzle QVS, "Vue Petit" eyeshadow brush

Będąc ostatnio w Super-Pharm, kupiłam kolejny pędzelek do kolekcji, tym razem firmy QVS.



W serii Must Love Paris, znajdują się cztery pędzle: do cieni (15,99 zł), do podkładu (29,99 zł), do pudru (40,99 zł) i kabuki (52,99 zł). Mam nadzieję, że nie pomyliłam się w cenach. Do 21 września objęte są one promocją -30%.

Ja postanowiłam tym razem nie szaleć i na początek kupić tylko ten najmniejszy, do cieni.
Tak jak cała seria, wykonany jest z syntetycznego, miękkiego włosia.


W porównaniu do pędzla do cieni Ecotools jest trochę krótszy i dużo mniejszy.


Jak widać, włosie jest jednak gęstsze i bardziej zbite, dzięki czemu nałożone nim cienie są wyraziste.


Pędzel Ecotools świetnie nadaje się do nakładania rozświetlacza pod łuk brwiowy, jednak ja lubię mieć na ruchomej powiece nasycone odcienie i tu najlepiej spisuje się właśnie QVS. Producent zapewnia, że pędzla można używać także do korektora.
Opakowania są odrobinę tandetne, ale co tam, i tak zaraz przecież lecą do kosza. :) Fajnie, że seria jest tematycznie związana z moim ulubionym miastem - Paryżem.

Every girl needs a little French chic in her life. :)

Nie widziałam jeszcze żadnych recenzji tych pędzli, dlatego chętnie się dowiem, czy wy miałyście już z nimi jakiś kontakt. 

Em 

20 komentarzy

  1. Podoba mi się wyrazistość nakładanych cieni przez ten pędzel. Wygląda na naprawdę dobry zakup. A tych pędzlach nich nigdy nie słyszałam, ani ich nie widziałam, chociaż nierzadko wpadam zerknąć do Superpharm.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pędzelek bardzo podobny ( w sensie kształtu i rozmiaru) kupiony kiedyś w ...Naturze? I taki kształt mi najbardziej odpowiada :) tym pędzelkiem mnie zainteresowałaś więc jak kiedyś będę w pobliżu Super-Pharmu to pewnie mu się przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tych pędzlach, ciekawe jak będą się sprawować na dłuższą metę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio się im przyglądałam, chyba kupię na próbę bo wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie zapowiada się ten pędzel. Muszę zbadać sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie dowiedziałam się o tym wcześniej, może bym się na jakiś skusiła - akurat dziś rano byłam w GK i mogłam podejść do Super-Pharmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze słyszę :D ale moja lista pędzli jest na tyle duża, że chyba nie ma już miejsca na kolejne :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten pędzel z ecotools, ale myślę, że skoro na pędzle QVS (szczerze mówiąc - pierwsze słyszę) jest -30% to warto się nimi zainteresować. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro wybieram się du Super-Pharm więc na pewno przyjrzę się tym pędzlom z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz je widzę, ale za to bardzo mnie zainteresowały. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam właśnie ten z Ecotools i jakoś nie jestem nim zachwycona. Mam wrażenie, że przy rozcieraniu zbiera cały kolor z powieki :/ Ale przez to świetnie się nadaje do robienia poprawek, gdy coś przedobrzę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba się skuszę na niego :) Pędzli do cieni nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurdę brakują mi jakieś pożądne pędzle

    zapraszam: www.zyciowyerror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie ma kulki bo takiego właśnie teraz szukam

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny nie iwdziałam go ostatnio :( a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  16. Otagowałam Cię: http://aleetzya.blogspot.com/2011/09/tag-letni-projekt-denko.html Jeśli masz ochotę, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli produkty Ziaji będą się tak mocno trzymać na rynku to wydaje mi się, że można spodziewać się nowych sklepów właśnie z tą firmą. No ale żeby taki sklep powstał to ktoś musi chcieć mieć taką działalność bo Ziaja się 'takimi' sklepami nie zajmuje oni tylko dają taniej zamówić kosmetyki a o sprzedaż i sklep martwi się sam właściciel.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam właśnie pędzel do podkładu z tej firmy i po umyciu go zszedł lekko kolor z jednej strony, włosie zbiło się w kępki, coś a'la wygląd tłustych włosów, myłam szamponem nie dla dzieci. Czy jest coś co można z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  19. @Agnieszka, niestety nie wiem, nigdy nic takiego nie stało mi się z pędzlem...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.