niedziela, 4 września 2011

Nie polecam: Wycofywany produkt: Essence Matt Top Coat

Wczoraj pisałam wam o świetnym lakierze Can't Cheat On Me, więc żeby nie było za słodko, dziś z kolei kilka słów o wycofywanym produkcie Essence, którego nie polecam.

Matt Top Coat

Pamiętacie, jaki rok temu był szał na wszelkiego rodzaju produkty matujące lakier na paznokciach? Mnie też podobał się ten efekt, więc jak tylko we wrześniu Essence wprowadziło matowy top coat, od razu go kupiłam. I cóż, przez ten rok użyłam go prawdopodobnie jakieś trzy razy. Niestety nie spełnił moich oczekiwań.

Jeśli chodzi o samo matowienie - zamiast matu dostajemy efekt satyny, który z każdą godziną/dniem staje się coraz bardziej błyszczący. Poza tym top coat ten sprawia, że lakier staje się mniej trwały i szybciej zaczyna odpryskiwać, co w moim przypadku jest już dramatem - z tym produktem ciężko jest mi utrzymać paznokcie w dobrym stanie choćby przez 24h. Czytałam, że u wielu osób przyspiesza schnięcie, jednak u mnie wręcz przeciwnie - na paznokciu tworzy się gumowata warstwa i nie można nawet nałożyć wysuszacza, żeby nie nabłyszczyć lakieru. Dodatkowo ładny efekt możemy osiągnąć tylko na wybranych kolorach, bo na wielu bardzo uwidacznia smugi i nie wygląda to estetycznie.

Z tego co się orientuję, produkt ten ma równie wielu fanów jak i przeciwników. Dla mnie okazał się zbędnym gadżetem - efekt końcowy nie jest warty całej zabawy.

Używaliście tego produktu? Planujecie kupić go na wyprzedaży?

Em

34 komentarze

  1. ja kupiłam niedawno i się nim jaram ;)
    bardzo mi się podoba, a mat się traci nie prez znikające właściwości lakieru, ale przez natłuszczenie, które jest nieuniknione w normalnym użyciu rąk :D
    no i na moich biednym miękkich pazukrach przedłuża trwałośc lakieru :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubiałam ten produkt! Skonczył mi się i nie uwazam, zeby mi byl potrzebny do szczescia, ale taki 'gadzet' to fajna sprawa.
    U mnie matowił jak ta lala, ale faktem jest to, ze rzeczywiscie wszystko zmienialo sie znowu w efekt blyszczacy po paru dniach i pod koniec jego 'terminu' robiły się białe plamy na paznokciach i nie wygladalo to estetycznie jak lakier był np. granatowy.
    Mi to jednak nie przeszkadzalo, bo cena byla odpowiednia, takze ja bylam zadowolona mimo wszystko :)
    I na wyprzedazy prawdopodobnie bym go kupiła, gdyby Natura była nieco bliżej mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja używam i mi bardzo pasuje. fakt faktem że matowy efekt zanika z czasem, ale ja i tak często zmieniam lakiery, więc dla mnie to nie problem:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten produkt. Mam go od kiedy się pojawił i dopiero teraz zapałałam do niego miłością. A czy znasz jakieś inne matujące NIEDROGIE topcoaty? No bo skoro ten wycofują.. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go ;) i chyba nie spróbuję, skoro jest wycofywany ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. @Anonimowy, niestety nie testowałam nic innego, ten mnie trochę zraził do matowego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, a mi sie podoba jego efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusił mnie, ale skoro może wydłużać schnięcie, to sobie odpuszczę :/ U mnie i tak lakiery schną pół dnia i trzymają się góra dwa dni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku używałam go bardzo często.
    W tej chwili raczej leżakuje:)...

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno go nie kupię. Mam 2 satynowe lakiery, które udają maty i średnio podoba mi się taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  11. już lepiej używać czajnika i pary wodnej do robienia matowego lakieru :P

    www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadałam, ale mnie nie zachwycił. Tak jak wspomniałaś- drastycznie obniża trwałość lakieru, a sam efekt nie utrzymuje się długo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadam go i lubię sporadycznie używać. Fajnie matuje, a to, że z czasem zaczyna lekko błyszczeć mi nie przeszkadza. Szybszego odpryskiwania lakieru też nie zauważyłam (u mnie żaden lakier nie trzyma długo). Fakt, czasem smuży, ale dla efektu lubię się pomęczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go, również kupiłam praktycznie od razu, gdy pojawił się w drogeriach. Efekt matu mi się podoba, ale użyłam kilka razy, bo nie mam cierpliwości do kładzenia dodatkowych warstw na paznokcie. No i często gdzieś tam w kącikach ciężko mi było dobrze pokryć lakier. Co do trwałości - nie wiem. Generalnie zawsze wszystkie lakiery mi momentalnie odpryskiwały, polepszyło się to dopiero przy stosowaniu Nail Teków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam go od niedawna i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja się nie zgadzam. Mi podoba się matowy efekt, przedłuża trwałość lakierów a już na pewno ich wysychanie. Jestem więc jedną z fanek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też go kupiłam... i jak najszybciej wystawiłam na wymiankę :P nie spodobał mi się - lakier był bardzo podatny na wszelkie rysy itp. :/

    Teraz w Niemczech kupiłam sobie mat z p2 (przez przypadek - myślałam, że biorę transparentny top coat), ale po pierwszym użyciu już widzę, że jest lepszy (chociaż to też chyba nie jest typowy mat).

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi sie bardzo podoba taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam z nim do czynienia i raczej się nie skuszę w związku z recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również posiadam ten Top Coat i także nie bardzo mi przypadł do gustu. Zdecydowanie wolę jak z moich paznokci `bije blask` hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  21. no tych odżywek do włosów i dezodorantów nivea:P

    OdpowiedzUsuń
  22. @Paulina, była taka promocja w zeszłym roku w Carrefourze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż, ja ten mat posiadam i nie narzekam jakoś szczególnie. Jak dla mnie jego jedynym minusem jest to, że smuży. A tak to wszystko OK. Może tak jak z kremem i podkładem, u każdego lakier "zachowuje" się inaczej?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. @Racja Pielęgnacja, na pewno, przecież moja opinia nie jest jedyna i właściwa :) Dla każdego produktu znajdą się przeciwnicy i zwolennicy. Jak Tobie pasuje to bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  25. mi efekt się podoba, ale rzeczywiście obniża trwałość lakieru i też rzadko go używam;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się zgadzam z Twoją opinią. Mnie on nie powala, po 2 h często mam odpryski. Koszmarek!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie cierpię tego lakieru! Na żadnym kolorowym nie udało mi się osiągnąć ładnego efektu. Rozpuszcza lakier bazowy, robi smugi itp. Nie będę płakać, że go wycofują!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten lakier, jestem średnio z niego zadowolona, nakładam go tylko wtedy, gdy wiem, że na drugi dzień bedę zmywać lakier, bo niestety prawda jest w tym, że lakier szybciej odpryskuje. Jednak na niektórych lakierach efekt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja go bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja go lubię, fakt - lepiej nałożyć 2 warstwy bo mat się nie utrzyma. nie jest idealny, ale jak dla mnie wystarczający.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja go bardzo lubie:) i nie zgadzam sie z opisem

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chciałam ten lakier, chciałabym go wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.