poniedziałek, 5 września 2011

Nowość: Ziaja, ULGA dla skóry wrażliwej

Dziś znalazłam informację o nowej serii Ziai, którą pewnie niedługo będziemy mogli zobaczyć w sklepach. Seria nazywa się Ulga i jest przeznaczona do skóry wrażliwej. Bardzo mnie to ucieszyło, bo moja cera ma skłonność do podrażnień, zwłaszcza przy kontakcie z wodą, a Ziaja jest moją ulubioną polską firmą produkującą kosmetyki do pielęgnacji.

W skład linii wchodzą:

płyn micelarny
bez barwników, parabenów i alkoholu

kremowy olejek myjący do twarzy i ciała
bez mydła, barwników, SLS

kremowy żel myjący do twarzy i ciała
bez barwników, mydła, parabenów, SLS

peeling enzymatyczny
bez barwników, silikonów, olejów mineralnych
 
krem łagodzący na dzień redukujący podrażnienia SPF 20
bez barwników, silikonów, olejów mineralnych

krem ochronny na dzień wzmacniający naczynka krwionośne SPF 20
bez barwników, silikonów, olejów mineralnych

krem ujędrniający na noc redukujący podrażnienia
bez barwników, silikonów, olejów mineralnych
 
krem regenerujący na noc wzmacniający naczynka krwionośne
bez barwników, silikonów, olejów mineralnych

Ja na pewno wypróbuję przynajmniej część produktów: płyn micelarny, olejek myjący i kremy wzmacniające naczynka krwionośne.

A jak wam podoba się seria? Będziecie jej szukać w sklepach?

Em

32 komentarze

  1. ciekawa ta seria- na pewno wypróbuję płyn micelarny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. och, już wypatrzyłam kolejny punkt na wishlistę - peeling enzymatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. baaaaaaaaaaardzo jestem ciekawa jak sprawdzi się ta seria

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam historie z innym płynem micelarnym - jak skład będzie podobny do tamtego to raczej nie ruszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pewnie wypróbuję peeling i krem łagodzący - w sam raz do mojej biednej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam Ziaję i cieszę się, że wprowadza taką linię. Moja skóra nie jest jakoś bardzo wrażliwa, ale kosmetyki dla skóry wrażliwej bardzo jej służą ;) Chętnie wypróbuję płyn micelarny i któryś z kremów.

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo wygląda na to że świetne kosmetyki przygotowała Ziaja. na pewno się skusze na coś do mycia twarzy i może krem..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super seria! Na pewno kupię jakiś produkt :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że w ogóle mi się uda coś dorwać z tej serii (pragnę płynu!) :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa seria- na pewno skuszę się na micel i żel myjący :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Ale fajna seria! Na pewno się za nią rozejrzę po drogeriach. Płyn, żel do mycia i peeling enzymatyczny będą moje!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. O, chyba skuszę się na micel do demakijażu... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. baaaaaardzo lubię ziajke :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią wypróbuję micel i peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem kilku kosmetyków bo dla mnie to jak seria ziaja med do skóry atopowej ciekawe czy jest jakaś różnica

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też bardzo lubię Ziaję i na pewno przetestuję olejek myjący do twarzy i ciała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chętnie sięgnę po płyn micelarny i peeling enzymatyczny :) Też uwielbiam Ziaję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno będę szukać tej serii w sklepach!
    Może dzięki temu micelowi zrozumiem wyższość miceli nad zwykłymi płynami do demakijażu..

    Skuszę się zapewne też na olejek do mycia.
    Bardzo dobry news! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow świetna ta seria! Na bank wyprobuje kremy! Tez bardzo lubie ziaje;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właściwie to do żadnego produktu z Ziaji nie jestem przywiązana, kto wie, może ta seria to odmieni? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie się zapowiada. Wszystko chętnie bym wypróbowała:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się doczekać, aż stare kremy dosięgną dna, bo od razu kupię jakąś Ulgę : )

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię tę firmę, a raczej moja cera lubi niektóre kremy Ziaji, więc na pewno poszukam w sklepach tych kremów, olejku myjącego i peelingu również :) ciekawie sie zapowiada ta seria

    OdpowiedzUsuń
  24. byłam dzisiaj w sklepiku, której właściciel prowadzi Ziaję w całości (nie tylko wybiórczo, jak większość sklepów) i jeszcze nic nie wie, o tym kiedy ta seria będzie dostępna w sprzedaży. też czekam na nią z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  25. @miya, napisałam do Ziaji, jak ja coś będę wiedzieć to też dam znać. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo chętnie wypróbuję kremowy olejek myjący do twarzy i ciała i peeling enzymatyczny. Zaraz zacznę ich szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. coś w sam raz dla mnie jeśli chodzi o skórę wrażliwą :) i suchą :) szczególnie interesuje mnie ten olejek myjący, peeling enzymatyczny i płyn micelarny ;) poszukamy, poszukamy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzisiaj widziałam te produkty w aptece, skusiłam się na krem z serii Nuno, ale te produkty z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kupiłam ostatnio krem Ziaji wielowitaminowy (taki z różową zakretką) i jestem nim zachwycona, wchłanie sie bardzo szybko, twarz jest gładziutka jak jedwab, polecam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.