sobota, 29 grudnia 2012

-20% na cały asortyment drogerii Rossmann

Rossmann na koniec roku przygotował dla nas całkiem ciekawą promocję. Z pewnością warto z niej skorzystać, jeśli macie na oku produkt, którzy rzadko bywa w promocji, lub wręcz przeciwnie - jest w tej promocji właśnie teraz. 


Pokazując przy kasie kartę Rossnę! (więcej o tym jak ją założyć, pisałam TU), za całe zakupy zapłacicie 20% mniej. Promocja obowiązuje do 31 grudnia 2012 i łączy się z innymi promocjami, dlatego warto zobaczyć, co obecnie znajduje się w gazetce.

Cynk o promocji podesłała Mała Mi, dziękuję :)

Udanych zakupów!

Em

36 komentarzy

  1. Mam gdzieś kartę rosnę ale nie wiem gdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Twojemu blogowi jestem na bieżąco z takimi informacjami! Fajnie, bo normalnie rzadko zauważam promocje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ah, czuje sie jak gwiazda hihihi nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła gratka :-) Opłaca się!

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie, właśnie teraz takie fajne promocje? A ja kasy nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. @Mała Mi, sama się chyba na nic nie skuszę, ale pomyślałam, że inni skorzystają z tej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja poki co kupilam peeling morelowy z soraya (swietny!), krem alterra dzika roza (swietny!),dwa antyperspiranty isana med - byly dodatkowo w tradycyjnej promocji i krem przeciwwiatrowy z BD, niestety na sklepie nie mieli juz gazetek a dodatkowo polowa promocji nie byla oznaczona na polkach : [ wiec po powrocie zrobilam sobie liste w domu, ale pojde dopiero w pn bo w mojej miescinie weekend to nie czas na zakupy ;) przy okazji z promocji skorzystal moj kolega ktory wybral sie ze mna ;) na liscie mam jeszcze kilka rzeczy ale to dopiero w pn bo weekend to w mojej miescinie nie czas na zakupy ;) wszystko oczywiscie na tradycyjnych promocjach, ja tylko tak kupuje :P
    zapomnialam dodac, ze dzieciowe produkty ktore normalnie kupuje sie na karte maja znizke -20% plus dodatkowo % znizki w pułapie w ktorym sie znajdujemy czyli 3,4 lub 5% ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szaleją z tymi wyprzedażami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde to jest nie fair :D Ja już kasy nie mam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że nie mam karty ;/ już nie będę biegać zakładać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam wiadomość na e-mail i skorzystałam, kupując produkty dla dzieci, naliczyło mi -25% :D

    OdpowiedzUsuń
  12. akurat nie mam tej karty no, a kupiła bym pomadkę l'oreala :(

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, czemu ja sie tak późno o tym dowiaduję :( BOZE, kto mi powie czy w poniedziałek rossmanny otwarte :D
    :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bodajże 2 dni temu dostałam taką informację smsem na komórkę, ale byłam przekonana, że promocja obejmuje produkty objęte programem Rossnę. Nawet nie zdajecie sobie sprawy z mojej reakcji na to, gdy płacąc za dzisjesze zakupy ekspedientka poprosiła o moją kartę. Szok totalny! Zapłaciłam za zakupy i zaraz zawołałam mamę i siostrę na ponowny shopping. :D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. @KasiaPL, we wpisie jest link do informacji, jak ją założyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. @Chabrowa Ania, większość tak :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe czy jak w poniedziałek przed pracą wezmę kartę z Rossmanna, w pracy zarejestruję, to po popołudniu będę już mogła skorzystać z rabatu...

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie niedawno aktywowałam kartę i jutro lecę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja już poszalałam i budżet nie przewiduje kolejnych zakupów....

    OdpowiedzUsuń
  20. @aga cel, myślę, że tak, tylko nie zapomnij aktywować jej u kasjerki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę, też nie mam karty, o sierotka ze mnie:)) No nic, poczytam, jak ją założyć;)

    OdpowiedzUsuń
  22. @ nie-da-rady-bez-czekolady - myslalam dokladnie tak jak ty, przypadkiem zapytalam babki w rossmannie czy wszystko z babydream jest z ta znizka po czym babka warknela na mnie wynioslym glosem wrecz z pogarda: zle pani przeczytala smsa!!!, prosze przeczytac jeszcze raz!!! potem wyjasnila, ze promo dotyczy calego asortymentu. no dla mnie to bylo jak najbardziej oczywiste, ze skoro program rossne dotyczy dzieci to wlasnie tego dzialu dotyczy promocja, sms wcale nie byl jednoznaczny a po uwadze babki poczulam sie jak ciemna masa, ktora nie rozumie prostej tresci. ale widze, ze jednak nie jest ze mna zle skoro nie tylko ja jedna tak go zrozumialam, ich sms byl niejasny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyprzedaże na około :) Dzięki za info! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszędzie promocje a ja już chyba wszystko kupiłam co miałam kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mam karty, zaraz sprawdzę jak ją zdobyć, wyprzedaże ostatnio kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie ja podziałam tę kartę ... ?

    OdpowiedzUsuń
  28. W piątek skorzystałam z tej promocji :) Poszłam kupić mleko dla dziecka, wzięłam kilka rzeczy dla siebie i zapłaciłam dużo mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziewczyny a czy można kilka razy robić zakupy z tym rabatem,czy to może być tylko jednorazowy zakup???

    OdpowiedzUsuń
  30. @Anonimowy, możesz zrobić zakupy dowolną ilość razy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Może zadam głupie pytanie, ale to 20% od całego rachunku czy pojedynczych produktów?

    OdpowiedzUsuń
  32. @Anonimowy, nie wiem jak to wygląda na paragonie, ale końcowa kwota i tak jest przecież taka sama.

    OdpowiedzUsuń
  33. No, w sumie tak. ;) Dzięki wielkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zwykle o wszystkim wiem jako ostatnia :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.