czwartek, 20 grudnia 2012

Babeczki czy kropeczki?

2012 nieuchronnie zmierza ku końcowi, co wiąże się z koniecznością podjęcia wielu trudnych decyzji*. Jedną z nich jest oczywiście wybór nowego kalendarza, a nie jest to łatwe, kiedy w sklepach nie ma prawie nic ładnego. Po długich poszukiwaniach znalazłam w końcu coś odpowiedniego (Empik, 19,99 zł), niestety paradoksalnie spodobały mi się aż dwa wzory, więc znów mam ogromny problem*. Wiadomo, tak źle i tak niedobrze.


Podstawowe pytanie brzmi więc: babeczki czy kropeczki?


Przyda mi się wasza pomoc! :)

Em

P.S. Nowym zwycięzcą milionowego konkursu w kategorii facebook jest Izabela Gliwa (life is beautiful, not easy). Czas na zgłoszenie się do mnie mailowo masz do pojawienia się kolejnej notki z wynikami.

* nauczona doświadczeniem zaznaczam, że to żart.

94 komentarze

  1. http://allegro.pl/kalendarz-terminarz-2013-ola-f-a6-kolorowy-gdynia-i2853543852.html

    ja kupiłam od tego uzytkownika, mam nr8
    jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropeczki są bardziej eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Liu, dziękuję, ale nie znalazłam na tej aukcji nic dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Paula, no Ciebie to nawet nie musiałam pytać! Odpowiedź była i tak oczywista :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sowy :-)

    Ale gdybym musiała wybierać między tymi dwoma to brałaby kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten z babeczkami, kupiłam na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sówki w tle widziałam, więc ani ani ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem jak to u Ciebie bywa, ale mi na pewno babeczki dosc szybko by sie znudzily i "opatrzyly" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w Piotrze i Pawle kalendarz w babeczki kosztuje około 13 złotych ;)


    Paula

    OdpowiedzUsuń
  10. @h4h4h4, właśnie tego się obawiam, niestety ten wzór i tak bardzo mi się podoba :) Kropki są bardziej zwyczajne, ale też przez to mogą mi się dłużej podobać.

    OdpowiedzUsuń
  11. @Paula, dziękuję za informację, niestety w Krakowie nie ma PiP.

    OdpowiedzUsuń
  12. @Kosmetyczna Kraina, przecież napisałam, że to "ogromny problem"!

    OdpowiedzUsuń
  13. No niewiarygodne co to się stało. Chyba czas mi napisać maila :D

    Ps. Kropeczki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem za kropkami, słodkie a jednocześnie eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja mam z gazety i nie szukam,bo bym chyba oszalała:)hihi,przynajmniej to mam z głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. @dziki agrest, też zwykle miałam jakiś z gazety, ale w tym roku wszystkie były brzydkie :\

    OdpowiedzUsuń
  17. słonie! polecam obejrzeć kalendarz "pan kalendarz". baaardzo mi się podoba, niestety już kupiłam inny.

    OdpowiedzUsuń
  18. @bloo., ten kalendarz jest fantastyczny!!! Zastanawiam się, czy dzisiejszy post nie jest wobec tego całkowicie bez sensu... :) Chyba go chcę!

    OdpowiedzUsuń
  19. babeczki! bardziej oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ten w babeczki, tyle że kupiłam go w małej drogerii i za 15 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym brała słonie... na szczęście :) bo to 13 rok będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Twojego wyboru babeczki, jakoś tak mi do Ciebie pasują... pozatym ja żarłok;)
    Z pozostałych śliczne sówki, ale najbardziej podobają mi się oczywiście koty :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zastanawiaj się, bierz babeczki zanim wykupią ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. @kota, koty to już niestety była inna seria, a w tej spodobał mi się środek.

    OdpowiedzUsuń
  25. mi się najbardziej podobały te kolorowe jajowate wzory po lewej ;)ale z wybranych to bardziej kropki - od babeczek będziesz ciągle głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja oczywiście jestem za kropeczkami :D chociaż babeczki też są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Eeeeeeem, od paru tygodni błądzę po dostępnych mi Empikach i żadnego z nich nie widziałam, a też szukam kalendarza. No i narobiłaś mi smaka, bo są PIĘKNE! ;(;(;(

    OdpowiedzUsuń
  28. @dzolls, widziałam je w kilku Empikach, więc powinny być też u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajowe te kalendarze :) Szkoda, że już mam 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  30. widziałam oba na żywo i z pewnością:babeczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. kropeczki, od patrzenia na babeczki byłabym głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam je dzisiaj w Weltbild i gdybym nie miała już kalendarza to wzięłabym babeczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Od kropeczek dostałabym oczopląsu a patrząc na babeczki byłabym ciągle głodna więc kupiłabym kalendarz z sowami ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie kropki :D. Ja kupiłam w tym roku kalendarz (a zwykle tego nie robię, bo jest mi zbędny, ale teraz mam wiele spraw na głowie) i wybrałam po prostu czarny. Ale Pan Kalendarz jest piękny, nietuzinkowy, ach :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie ma innej opcji, kropeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Kropki, zdecydowanie!

    Wydaje mi się, że taki babeczkowy kalendarz (albo bardzo podobny!) widziałam w Piotrze i Pawle. :> I chyba był nieco tańszy.

    OdpowiedzUsuń
  37. super kalendarze :D ja w tym roku przerzucam się na komórkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Który wolisz. ;-)

    Ja kalendarz muszę mieć przede wszystkim duży, żeby wszystko mi się zmieściło. Lubię jednokolorowe, w moich ulubionych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze, że ja nie szukam kalendarza. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem za kropkami!:) A z innych wzorów to sówki też wyglądają super;)

    OdpowiedzUsuń
  41. babeczki, koniecznie babeczki, na część cup cake corner;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Kropki. Ja właśnie nie mogłam znaleźć nic ciekawego i kupiłam ostatnio cosmo z białym kalendarzem. Ale jak bym wcześniej widziała te "Twoje" to kupiłabym któryś z nich...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. haha Jutro koneic swiata wiec po co ci kalendarz na kolejny rok? :P A jak juz musisz go meic to beirz kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mówię Ci bierz babeczki! :D Gdy spojrzysz na kalendarz, a będziesz miała ciężki dzień, to od razu buzia Ci się uśmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Em - moje dwa empiki, które mam w zasięgu są niestety małe i są tylko kalendarze hello kitty i muppety, także niestety.... ;) ale po co mi kalendarz na pół godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  46. No jasne że babeczki!!! ;P Ja też szukam idealnego kalendarza, jak na razie - bezskutecznie ...

    OdpowiedzUsuń
  47. Słoniki są przeurocze :3

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  48. Też bym brała kropki, pewnie się tak szybko nie znudzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. @Kinga, też dobry pomysł, ale ja jednak wolę mieć wersję papierową :)

    OdpowiedzUsuń
  50. @Una, no właśnie żadnego nie wolę i tu jest problem.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie piękne ale babeczki naj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. babeczki sa spoko ale za dużo ich jest na tym kalendarzu... kropki lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Też trudno byłoby mi wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  54. a ja mówię: babeczki:) są tak różne i mają tyle szczegółów, że nie powinny się tak szybko znudzić, jak wiele osób sugeruje;)

    OdpowiedzUsuń
  55. hmmm kropy :D pamietaj o zniżce do Empiku 20%!! a po Sylwestrze je przecenią :P

    Jak byś nie miała zniżki to mi napisz, podeślę.

    OdpowiedzUsuń
  56. Babeczki uwielbiam i ten motyw naprawdę jest śliczny, ale jeśli chodzi o ten kalendarz to zagłosowałam za kropkami:)

    OdpowiedzUsuń
  57. babeeeeczkiiiii :)

    Mała Mi

    OdpowiedzUsuń
  58. babeczki i kropeczki! urocze
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  59. Babeczki.
    Sowy mi wpadły w oko, ale że wolę jasne tło wybieram babeczki.

    OdpowiedzUsuń
  60. Kochana,bo to trzeba odpowiednia gazetę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  61. @dziki agrest, śledziłam uważnie i wszystkie były brzydkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. też nie mogłam się zdecydować, ale kliknęłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ponieważ już kiedyś z sukcesem doradzałam przy tak życiowym dylemacie i teraz pozwolę sobie zabrać głos i rzec: KROPKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Kropki ładnie wyglądają, ale na babeczki większość by spojrzała od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  65. :( oj to mi przykro,ja dorwałam ze zwierciadła,ale on taki mały jest,a ja własnie taki potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
  66. @dziki agrest, ja stałam się ostatnio strasznie wybredna :)

    OdpowiedzUsuń
  67. zdecydowanie kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  68. spojrz na to pod tym katem: babeczki to ostatnio modny wzor, produkt. kto wie ile ta moda na niego potrwa? podobnie jak na sowki. a kropki beda zawsze, wiec mozesz sobie je kupic w kolejnym roku :) z babeczkami/sowkami bedzie to raczej malo prawdopodobne bo babeczki/sowki zostana wyparte przez cos nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. @Anonimowy, trafne stwierdzenie, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Babeczki super :) Ale mi się oczka i słonie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.