poniedziałek, 24 grudnia 2012

Świąteczne paznokcie (Celia Woman nr 2)

Otworzyłam moje lakierowe pudełko i stanęłam przed wyborem czegoś odpowiedniego na Święta. Tak naprawdę nie uważam, żeby jakikolwiek odcień był tu nieodpowiedni, ale ostatecznie sama postawiłam na absolutną klasykę, czyli czerwień.

Lakiery Celia Woman mają 8 ml, kosztują ok. 7 zł i w stałej ofercie są dostępne w 23 odcieniach.




Jeśli chodzi o sam lakier, jestem z niego zadowolona. Wolałabym, żeby pędzelek był szerszy, jednak aplikacja i tak jest dość łatwa, dzięki niezbyt gęstej konsystencji. Wykończenie określiłabym jako lekko żelkowe, po dwóch warstwach wciąż widać z bliska linię paznokcia. Mnie to nie przeszkadza, jednak wiem, że nie wszyscy przepadają za takim efektem. Trwałość na moich paznokciach standardowa.

Lakier ten dostałam do przetestowania w ramach akcji "Najlepsze dla Polek", której celem jest wytypowanie najlepszych kosmetyków marki Celia. Mimo że produkt bardzo mi się spodobał, nie znajdzie się on raczej wśród trzech, na które już wkrótce będę musiała zagłosować. Powiem tylko tyle, że są  jeszcze lepsze, ale o tym napiszę już kiedy indziej :)

Ciekawa jestem, ile z was w te Święta także postawiło na czerwień!

Em

39 komentarzy

  1. Ja się jeszcze zastanawiam.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. też postawiłam na czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z okazji Bożego Narodzenia pragnę złożyć serdeczne życzenia - Świąt pełnych ciepła i radości!
    Niech magia świąt niech pozostanie w sercach na cały następny rok :) MOC świątecznych serdeczności życzy Asia.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi właśnie schną ciemno czerwone :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zaraz też chwytam za czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czerwieni w czystej postaci nie lubię, ale mój wybór nie był znowu tak odległy od tego koloru- postawiłam na bordo z błyszczącymi akcentami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie Inglot 112 - głęboki granat.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też właśnie schnie czerwień :) wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowo w tym roku nie pomalowałam paznokci na Święta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boho chic essence, kryterium było proste - najszybciej schnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Anonimowy, o, o granacie nie pomyślałam, a to rzeczywiście dobry kolor na Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja! Musiałam wcześniej zdecydować co zabieram do domu, padło na Midnight Passion i bordowy topper z Essence. W domu czekał na mnie jeszcze numer 1 z Moulin Rouge od Wibo - padnie więc na czerwień tak czy inaczej, zastanawiam się tylko w jakiej formie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie pojawił się Opi Every month is Octoberfest;) Taki świąteczny fiolet z czerwonymi drobinami;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie wygląda idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor. Radosnych i Magicznych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolorek, wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam czerwone paznokcie :) wesołych świąt i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też postawiłam na czerwień, ale ciemniejszą i iskierkową :) Wszystkiego dobrego - radosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna czerwień, Wesołych !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Na moich pazurkach również gości czerwień :D Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam dziś czerwone pazury :)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :) Ja miałam dylemat między czerwienią, a burgundem. Wygrał jednak ten drugi kolor!

    Zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja postawiłam na czerwień z Essence :) Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie czerwień z drobinkami, czyli Catrice Welcome to Las Vegas C01 Lovely Sinner:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również postawiłam na czerwień, ale z czerwonymi i złotymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja postawiłam na bezbarwny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  27. całkiem przyjemny kolorek:]Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie paznokcie połamane przez intensywne porządki więc tylko odżywka ale miałam ochotę na jakiś brokat. Wesołych świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja wybrałam złoty kolor z Catrice- Genius in the bottle. Uwielbiam ich lakiery, które na moich paznokciach trzymają się rekordowo długo a do tego mają świetne kolory :) /Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również na święta skusiłam się na czerwień tylko, że Lovely Moulin Rouge nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. @Anonimowy, nie znoszę lakierów z Catrice i może to dobrze, bo mniej rzeczy z limitowanek mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. @Paulina, przepraszam, nie zauważyłam w pierwszym momencie, że się podpisałaś.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.