sobota, 1 grudnia 2012

(zapowiedź) essence vintage district LE

Druga dzisiejsza zapowiedź nie ma nic wspólnego z zimowym klimatem. Tym razem essence zainspirowało się dzielnicami sztuki i stylem retro. I całkiem nieźle im to wyszło :) W Polsce edycja powinna pojawić się w połowie stycznia w Douglasach, Super-Pharm, Hebe i drogeriach niesieciowych.

blush
01 it's popul-art

gel eyeliner set
01 shopping @ portobello road
02 get arty

eyeshadow
01 I'm so retro
02 shopping @ portobello road
03 get arty

duo lipstick & gloss
01 vintage peach
02 antique pink

nail polish
01 vintage peach
02 shopping @ portobello road
03 antique pink
04 get arty

top coat gel look
01 shine like new

nail art decoration kit
01 something g-old
02 designer for a day

Jak widzicie, najlepsze zostawiłam na koniec. Oba zestawy ozdób do paznokci muszą być moje! Ale będzie zabawa :)

Em

81 komentarzy

  1. Ale świetne wzornictwo! Podoba mi się.
    W Polsce oczywiście niedostępne? ;->

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooooooooo ale rewelacje tutaj zapodałaś!! <3 te eyelinery super:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też marzę o tych zestawach do paznokci! W ogóle rewelacyjna limitka :). Zobaczymy czy trafi do Polski :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chcę eyeliner morski czy jaki on jest, pomadki i lakiery:D

    OdpowiedzUsuń
  5. @Karola, ten eyeliner przypomina mi trochę ten z Bondi Beach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten szminko-błyszczyk mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę eyelinery, szminkobłyszczyki i ozdoby :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny zamiast spać to na blogach siedzą ;)

    Zainteresował mnie niebieski cień w kremie i lakier 03 antique pink i ew szminka o tej samej nazwie.

    OdpowiedzUsuń
  9. *eyeliner, a nie cień w kremie

    OdpowiedzUsuń
  10. róż i ozdoby do paznokci i lakiery ! Wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też chcę te ozdoby do paznokci :) limitka całkiem całkiem :) mogłaby już byc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki ładny ten róż, ale kolorek taki nie bardzo mi się wydaje ;) za to eyelinery i ozdoby chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, dużo rzeczy mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  14. róż wygląda fantastycznie! a cienie interesująco :)
    a jak lubisz takie ozdóbki do paznokci, to daj mi znać, bo mam sporo po okresie zabawy w żele i akryle i teraz leżą i się kurzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pomadki i róż wyglądają bardzo obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Róż, niebieski eyeliner, niebieski lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna kolekcja, oby jak najszybciej dotarła do Polski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle najbardziej podoba mi się wzorek na różu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę... wszystko! :)
    No może poza eyelinerami.
    Limita świetna. Widzę że Essence znowu staje na wysokości zadania. Ciekawe czy będzie dostępna w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny róż. No i ozdoby do paznokci :D Zapowiada się ciekawie, pozostaje tylko czekać czy i kiedy będzie w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się podobają ozdoby, mam ochotę na oba zestawy, fajnie też wygląda niebieski liner ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny róż, ozdoby i cienie. Mam nadzieję, że ta le dotrze do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  23. lakiery bardzo ładne oraz pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. zestawy do paznokci i niebieski eyeliner musi byc moj! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wpisuję lajnery na listę masthewów:D

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie się podoba ten żelowy liner niebieski =)
    no i ozdoby do paznokci ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Róż wygląda uroczo, szkoda, że to nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kolekcja <3 wszystko będzie moje :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Super lakiery, a bedzie dostepna w Polsce? ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawi mnie róż i naklejki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta limitka jest o wiele fajniejsza od poprzedniej! Dla mnie poprosze blusk, eyeliner 01, i cień 01!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakoś nic mi się nie podoba. Tzn. róż jest przepiękny pod względem wyglądu ale raczej kompletnie nie mój kolor. A reszta jakaś taka pstrokata

    OdpowiedzUsuń
  33. Kusi turkusowy eyeliner i chyba tyle... Na widok ozdób zaświeciły mi się oczka, ale przytomnie stwierdziłam, że nie umiałabym z nich skorzystać, a nawet jeśli, to nie podoba mi się zwykle taki efekt na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo przyjemnie się patrzy :) ciekawe te linery :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dużo fajniejsze propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. @Marti, właśnie zwykle nie bawię się w takie rzeczy, ale zestawy z tej limitki mogłyby to zmienić, bo wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. @Lina, tego jeszcze nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  38. Róż:D ale na zdjęciu wygląda jak brzoskwinka, czyli nie dla mnie:( Zostałam ostatnio fanką róży, więc pewnie teraz częściej będę na nie zwracać uwagę. Ale jeśli pojawi się w innym odcieniu, różowy, to pochwycę!

    OdpowiedzUsuń
  39. Te szminko-błyszczyki fajne i lakiery moją ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Róż wygląda świetnie. W DE mają się za dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Eyeliner i szminko błyszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. mmm... nie powiem- chętnie przygarnę cienie i lakiery... błyskotki też chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  43. róż wygląda fenomenalnie! przyjrzę się jeszcze jednej ze szminek i eyelinerom.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba ozdoby do paznokci najbardziej wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ten niebieski liner piękny.. i ozdoby do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  46. o chciałabym ten róż i może lakier jakiś

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie cudeńka <3 Podoba mi się ten morski liner, a róż i cienie wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zestawy do zdobień fajne :) Reszta nic ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  49. ciekawa jestem tych eyelinerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajna limitka, ciekawsza od zimowej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. oprócz zestawów do paznokci uważam tą limitkę za beznadziejną :C nic a nic mi się nie podoba, takie zestawienia kolorów to mogły mi się podobać może w podstawówce. Nazwa limitki też dla mnie kompletnie nietrafiona.

    Mój portfel będzie mi wdzięczny.

    OdpowiedzUsuń
  52. Czyżby nowy pędzelek..

    OdpowiedzUsuń
  53. Get them all!
    róż, cień, eyeliner, szminko-błyszczyk i ozdoby do paznokci *-*

    OdpowiedzUsuń
  54. no i znowu coś ładnego...nie lubię tego Essence ;) za ładne rzeczy i ciężkie do zdobycia

    OdpowiedzUsuń
  55. Te ozdoby pewnie będą drogie , a na allegro zestaw 100 opakowań kosztuje około 15zł z przesyłką :)

    OdpowiedzUsuń
  56. O matko! Nie daruję sobie jeśli nie wyłapię chociaż jednej rzeczy z tej edycji. Cudo, jak tu nie lubić Essence? :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. ładny ten pierwszy linerek :)

    OdpowiedzUsuń
  58. obie pomadeczki poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. ozdoby do paznokci są genialne *.* świetne lakiery! kiedy można się ich spodziewać w Pl? :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Podoba mi się motyw przewodni, ale same kosmetyki nie powalają, ciekawi mnie jednak set do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  61. @onepart0fme, na tym etapie jeszcze nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  62. Całkiem ciekawa :D Tylko czy bd w Polsce? ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Podoba mi się odcień Antique Pink (tak w pomadce jak i lakierze) oraz cień Get Arty. Jeśli ta limitka trafi do Polski, na pewno zwrócę na nie uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ozdoby do paznokci muszą być moje :D!

    OdpowiedzUsuń
  65. Róż wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Lakiery, eyelinery i róż naprawdę świetnie się zapowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. świetne, wszystko! muszmieć na styczeń :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciekawie się zapowiada :) będzie na czym oko zawiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Róż i ozdoby do paznokci będą moje ;> Co prawda róży mam pod dostatkiem, paznokci nie dekoruję, bo nie potrafię, ale... oj tam oj tam :P

    OdpowiedzUsuń
  70. takich ozdob do pazurow jest pelno w chinskich sklepach i na allegro :P kiedys sobie zakupilam ale uzywalam tylko brylancikow i perelek, takie plaskie wieksze sa wkurzajace bo nie przylegaja do paznokcia i czepiaja sie o wszystko np swetry, wlosy.
    roz ma piekne tloczenia ale podobny kolor juz mam (od ciebie z reszta:P), cienie to jakies nieporozumienie wg mnie, linerow nie lubie chociaz ten turkus jest pikny, szminko blyszczyki kusily-by gdyby byly inne kolory i gdybym lubila blyszczyki :D a lakierow z essence nie kupuje w ogole, za to żelowy top coat z checia kupie bo bardzo podoba mi sie ten ze stalej oferty. swoja droga czemu do naszego kraju trafia co dziesiata limitowanka? : [

    OdpowiedzUsuń
  71. Ozdoby nie da się ukryć przykuły moją największą uwagę :) Ale linerem lub różem też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Cienie ciekawe :), a ozdoby też muszę mieć. Ciekawe czy w Serbii też się pojawią w styczniu :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.