piątek, 28 grudnia 2012

Najlepsze od Celii, czyli pomadka Nude i błyszczyk Woman

Wspominałam wam już, że biorę udział w akcji "Najlepsze dla Polek", która ma na celu wybranie najlepszych produktów marki Celia. W ciągu ostatnich tygodni testowałam dziewięć kosmetyków i przyznam, że byłam mile zaskoczona, bo prawie wszystkie przypadły mi do gustu. Mimo to nie miałam żadnych problemów z wyborem finałowej trójki: toniku do twarzy z kolagenem i nagietkiem, pomadki Nude i błyszczyka Woman. Dziś napiszę o dwóch ostatnich, czyli o świetnym duecie do ust.

Pomadka Nude jest dostępna w sześciu odcieniach i kosztuje ok. 9,5 zł. Błyszczyk Woman jest dostępny w siedmiu odcieniach i kosztuje ok. 11 zł.



Zacznijmy od tego, że jestem absolutnie zauroczona opakowaniem tego produktu. Jest małe, zgrabne, eleganckie, bez żadnych napisów. Bardzo mi się podoba i dodatkowo sprawia wrażenie solidnego. O pomadkach z serii Nude już od jakiegoś czasu można było przeczytać na blogach wiele dobrego. Byłam ich ciekawa i cieszę się, że wreszcie i ja mogłam wypróbować ten kosmetyk. Nie zawiódł mnie. Pomadka jest bardzo lekka, zupełnie nie wysusza ust, a nawet odrobinę je nawilża. Może minimalnie podkreślać suche skórki, ale widoczne jest to tylko z bardzo bliska. 

Celia Nude nr 606
Ze względu na formułę nie jest zbyt trwała i słabo kryje - na moich naturalnie dość mocno napigmentowanych ustach, odcień 606 daje jedynie efekt lekkiego rozjaśnienia. Nie do końca wsztrzeliłam się więc w kolor (chciałabym wypróbować coś w różowej tonacji), ale sama formuła produktu jest według mnie bardzo dobra. Ostatnio coraz bardziej lubię takie nienachalne błyszczyko-pomadki.


Ze wszystkich przetestowanych przeze mnie kosmetyków Celia, ten jest zdecydowanie najlepszy. Przyznam, że początkowo w ogóle się tego nie spodziewałam. Błyszczyk wygląda niepozornie, ma przeciętne opakowanie (łatwo schodzą z niego napisy, pewnie niedługo nie będzie po nich śladu). Nigdy też nie widziałam go w drogerii, ale będę musiała poszukać, bo mam ogromną ochotę przetestować inne, mocniejsze odcienie. Produkt jest bliski błyszczykowemu ideałowi (jeśli taki istnieje). 

Celia Woman nr 04
Ma dość gęstą konsystencję, ale zupełnie się nie klei, równomiernie pokrywa usta i nadaje im piękny blask. Numer 04 wygląda na ustach bardzo naturalnie. Ma przyjemny, delikatny smak i zapach. Trwałość standardowa, po trzech godzinach lub jedzeniu przyda się ponowna aplikacja.

Celia Nude nr 606 | Celia Woman nr 04

Celia Nude nr 606 + Celia Woman nr 04
Takie neutralne odcienie są idealne na co dzień, a same produkty zdecydowanie godne polecenia. Sama z chęcią zobaczę, czy inne kolory są równie dobre. Ktoś może wie, gdzie można je znaleźć w Krakowie (zwłaszcza błyszczyki)?

Macie jakiś swój ulubiony kosmetyk marki Celia?

Em

59 komentarzy

  1. Jak nie lubię błyszczyków tak ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygrałam ten odcień pomadki i chyba też skusze się na coś bardziej różowego, bo 606 średnio mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczyk wygląda całkiem nieźle. Ja się przyczajam na nową serię pomadko - błyszczyków, czyli Care. Zobaczymy, jak to będzie z tą pielęgnacją :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy chwalą te pomadki. Muszę w końcu gdzieś je upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam cztery pomadki z tej serii, wszystkie lubię, ale błyszczyków nigdy nie widziałam. jeśli ktoś widział w częstochowie lub gdańsku albo gdyni, dajcie znać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaluje, ze Celie tak ciezko dostac :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba produkty prezntują się świetnie, ale chyba bardziej kusi mnie błyszczyk. Muszę poszukać w drogeriach tych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pomadkę z tej serii w odcieniu 602 - kolor ma piękny, efekt na ustach świetny, szkoda tylko, że sama w sobie jest taka nietrwała, łatwo się łamie i odkształca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Celia jest w drogerii Firlit na długiej, Magdalenka na Gramatyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam Ci popatrzeć w Firlicie na Starowiślnej ja tam kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadkę mam w planach zakupowych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam nic z Celii :O
    Słynne błyszczyko-pomadki ominęły moją skromną wioskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadkę nude mam jedną i bardzo lubię i tonik też jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne te błyszczyko-pomadki, ale od jakiegoś czasu preferuję raczej kryjący kolor z matowym wykończeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadka super. A nie złamała Ci się, bo te pomadki mają do tego tendencję.

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie się prezentują ;) poszukam pewnie !

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię pomadki Celii ale trafiłam na różową z drobinkami , po kilkunastu minutach miałam brokat na połowie twarzy ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawia mnie te pomadki - muszę w końcu jakąś z nich kupić.

    OdpowiedzUsuń
  19. @Enka, czytałam o tym, pewnie najgorzej będzie w lecie. Na razie nie mam ze swoją problemów.

    OdpowiedzUsuń
  20. @Soemi, jak widać na razie nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. moja ulubiona pomadka z Celii to nr 19, ale mam jeszcze dwie inne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wczoraj widziałam błyszczyki Woman Celi w drogerii w Galerii Krakowskiej. To ta drogeria z apteką obok C&A :) A sama kupowałam na Długiej w Drogerii Firlit ale było to dawno i wydaje mi się że już ich nie mają.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten zestaw, pisałam o nim całkiem niedawno :) Pomadkę uwielbiam, towarzyszy mi na każdym kroku:) Naturalna, nawilżająca usta, piękny winogronowy zapach i połysk- dla mnie idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sprawdź w Zakopiance w markecie, bo stojak celi tam był, ale nie wiem jak z tymi produktami. Może będę tam niebawem, ale tutaj pewności nie mam

    OdpowiedzUsuń
  25. pomadkę przetestowałam, muszę koniecznie poszukać błyszczyku, bo nawet nie wiedziałam, że takie istnieją;-))

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tę pomadkę i faktycznie jest fajna :) Na stronie Celii jest spis drogerii gdzie można dostać te kosmetyki- sprawdź tam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @Asia, a pamiętasz może, w jakiej były cenie w GK? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie mialam tego blyszczyka i na pewno bede sie za nim rozgladac!

    OdpowiedzUsuń
  29. Szmineczke juz mam (nawet odcien ten sam), a za blyszczykiem musze sie rozgładnąc, bo naprwde mnie zainteresowal;)

    OdpowiedzUsuń
  30. piekności! uwielbiam takie delikatne odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Już od dawna poluję na tą pomadkę,jednak nigdzie nie mogę jej dostać... Ja również stawiam na w miarę naturalne efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam pomadę i jestem bardo zadowolona, też bym na nią stawiała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomadki widziałam na Długiej w Firlicie. Co do błyszczyków, to nie mam pewności, ponieważ nigdy się za nimi nie rozglądałam. Może pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno widziałam serię Nude, serię Esencja Kobiecości (pomadki) dodatkowo na Karmelickiej pod Kefirkiem. Co do błyszczyków - wydaje mi się, że widziałam w Magdalence, ale nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  35. ja tak z innej beczki, moze info cie zainteresuje (badz inne dziewczyny) ;) do konca tego roku w rossmannie jest promocja -20% na WSZYSTKIE produkty jakie rossmann posiada w swoim asortymencie, rowniez te w tradycyjnych promocjach (czyli wszystkie znizki sie łączą) ALE jest to dla posiadaczy kart programu Rossne ;) Ja dzieci nie mam ale karte zarejestrowalam bo czesto uzywam kosmetykow z BD a wczoraj wlasnie dostalam smsa, ze na koniec roku jest taka promocja dla rodzicow ;) Jako, ze dzieki tobie dowiedzialam sie o -40% na kolorowke to dziele sie ta informcja o znizce -20% ;) moze sie przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądają! :) ja u siebie niestety nigdzie Celii nie widziałam :((

    OdpowiedzUsuń
  37. zapomnialam dodac, ze w nowej gazetce niektore rzeczy z l'oreal (np ten cien ktory przybyl do ciebie z innego zakatka polski) sa przecenione -25%, plus znizka na karte Rossne -20% co czyni -45% wiec jeszcze lepiej niz na poprzedniej promocji kolorowkowej ;) wibo, maybelline tez ma -25% a max faktor -20% - na wybrane produkty oczywiscie ;) Napisane -25% i -20% ale cholera ich wie czy to nie jest DO tychze %, trza by obadac ;) byc moze taki chwyt i jest to DO bo obliczalam cene tego cienia z l'oreala i wyszlo dokladnie tyle samo co na promocji -40%, no w kazdym razie duze znizki.
    troche nieskladnie sie rozpisalam ale chyba rozumisz o co mi biega :D:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam 602 i 605. Nie sa trwale, ale bardzo je lubie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Też je mam, bardzo delikatnie się nimi pomalowałaś i słabo widać efekt, bo można nimi osiągnąć więcej :) Też lubię te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  40. @Mała Mi, dzięki za info, będę musiała poczytać więcej o tej promocji :) Tylko czy ja jeszcze czegoś potrzebuję?

    OdpowiedzUsuń
  41. @MATLEENA make up, na moich ustach nie można ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie miałam nic z tej firmy, ale kolory są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładne kolory, wprawdzie nie "moje" ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo lubie ten blyszczy z celii, jest jak dla mnie super na dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie miałam jeszcze nic od Celii, ale ten duet kusi.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam Celię 602 i Ci polecam, bo daje piękny kolor, ja osobiście uwielbiam tą pomadkę :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Pomadki i tłuste kremy które stosuję na szyję :).

    OdpowiedzUsuń
  48. Marzę o tych pomadko-błyszczykach i nigdzie znaleźć nie mogę :(
    Błyszczyk również pięknie się na ustach prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja ostatnio jakoś bardziej używam pomadek jak błyszczyków, podoba mi się inensywniejszy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  50. @Cupcake, też używam teraz kremu tłustego i na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaki świetny patent na zdjęcia! Pośród gwiazdek... - super!

    OdpowiedzUsuń
  52. Pomadki znam i są fajne, ale teraz nabrałam ochoty na błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie wiem czy już ktoś mówił, ale ta seria błyszczykó z Celii jest w drogerii-aptece MediQ obok C&A w Galerii Krakowskiej. Wiedziałam, że widziałam, ale nie wiedziałam gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  54. mam tę pomadkę i lubię, chociaż nie jest to moja ulubiona. ciężko dobrać mi kolor nude - często wyglądam w nich trupio :) ale celia ma bardzo fajny wybór kolorów.
    błyszczyków nie widziała, ale jak gdzieś mi się uda dostać, to na pewno kupię :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny ten błyszczyk, szkoda tylko,że produkty Celii są tak ciężko dostępne :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.