wtorek, 11 grudnia 2012

Chcę to!

Jeszcze dziesięć lat temu, na pytanie "co chciałabyś dostać?", bez chwili zastanowienia mogłabym przedstawić niekończącą się listę wymarzonych prezentów. Kiedy jest się już jednak dorosłym i większość rzeczy można kupić sobie samemu, odpowiedź jest trochę trudniejsza. No dobra, przynajmniej ja tak mam. Postanowiłam więc stworzyć na teraz i na przyszłość chciejlistę, na którą mogłabym wpisywać rzeczy, z których bardzo bym się ucieszyła. Prawda jest taka, że wielu z nich nie kupię sobie sama, bo rozsądek podpowiada mi, że się bez nich obejdę. Nie są niezbędne. I właśnie tego typu prezenty lubię dostawać najbardziej!

Źródło: http://cupcakesandcashmere.com/five-things-27/
1. Kapcie


Te akurat są z oysho.com, ale tak naprawdę wystarczy, jeśli będą ciepłe i puchate :)

2. Szlafrok
Taka sama sytuacja, jak w przypadku kapci. Najważniejsze, żeby był ładny i miękki.

3. Książka
Brakująca część trylogii w wydaniu pasującym do pozostałych tomów.

4. Woski i świece Yankee Candle
Sama nigdy nie mogę się zdecydować, które zapachy chcę wypróbować, więc tym bardziej miło byłoby zobaczyć, co wybrał dla mnie ktoś inny :)

5. Skarpetki
Ciepłych skarpetek nigdy zbyt wiele! - to moje motto. (F&F)

6. Kubek
Uwielbiam kubki i wychodzę z całkowicie prawidłowego założenia, że nigdy nie będę mieć ich zbyt dużo.

7. Koc
Bo wiecznie jest mi zimno. (home&you)

8. TOUS
I na koniec propozycja dla kogoś, kto wygrał w totka, nie ma co zrobić z pieniędzmi i chce mi sprawić prezent :) Piękne są, prawda? (TOUS)

Czy wam też jest teraz dużo trudniej niż w dzieciństwie wymyślać prezenty dla samych siebie, czy tylko u mnie tak bardzo się to zmieniło? Co chcecie znaleźć pod choinką? :)

Em

69 komentarzy

  1. kurczę, ten szlafrok byłby idealny w komplecie z moim blogiem, chyba też muszę sobie taki zażyczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak zgadzam sie co do szlafroka ma byc ładny i mieciutki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Problem jest, bo jak czegoś chcę to zwykle sobie to kupuję ;) Noo ale.. niech będzie, że chcę Kindla ;-) No i może jeszcze buty :P Plus torbę słodyczy, niech wiem, po co chodze na siłownię :) Aaa no i może obiektyw portretowy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. co jak co, ale kubki też uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja im jestem starsza tym moje prezenty więcej kosztują hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nic się nie zmieniło, nadal uwielbiam dostawać książki. Pod tym względem nie potrzebuję wiele do szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Paula, haha, rzeczywiście! Bardzo by Ci pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @elle, uwielbiam dostawać słodycze, ale wolę ich nie wpisywać na listę, bo dostałabym jeszcze więcej niż zwykle! Trzeba zachować choć odrobinę rozsądku, jeśli chodzi o czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam kubki :D Jak jestem w nowym miejscu to na pamiątkę kupuję kubek ;)

    A kocyk mam podobny tylko niebieski, jest wielgachny i mięciusi <3

    OdpowiedzUsuń
  10. w sumie skromnie i bardzo praktycznie:) też bym to wszystko chciała.. plus piżamkę:) a zawsze się bałam, że ją dostanę... a dzisiaj bardzo chcę dostać - no nie głupia baba?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. @rainy girl is me, też bardzo ucieszyłabym się z piżamy! Rzeczywiście nastawienie do takich prezentów bardzo się zmienia z czasem :) Nie zapisałam tego na listę, bo boję się, że obdarowujący mógłby nie trafić w mój rozmiar, sama sobie nie kupiłabym nic do ubrania w ciemno :\

    OdpowiedzUsuń
  12. Pod choinka najchetniej znalazlabym jakiegos przystojniaka :) A z przyziemnych rzeczy, jakas dobra ksiazke kolejne kosmetyki to jest cos czym nigdy nei pogardze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szlafrok jest i na mojej liście życzeń, i wiem że dostanę go pod choinkę od rodziny, byle był mięciutki i przyjemny a będę zadowolona :) chciałabym dostać jeszcze jakieś fajne skarpetki np. w sówki czy renifery bo na takie porządne, z ciekawym nadrukiem zawsze szkoda mi kasy i kupuję zwyklaki na targu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również napisałam dziś coś w stylu 'chciejlisty' :) Co prawda, są na niej same kosmetyczne zachciewajki.

    Szlafrok mam - kupiłam go na przecenie w Reserved (o dziwo z Esotiq) za 49.99. :) Bardzo miękki, bardzo ciepły, w grochy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie podobnie, bo wiele rzeczy stało się osiągalnych..

    OdpowiedzUsuń
  16. Kubek-pingwin jest cudowny :). Mam akurat "Jeźdźca..." w tym wydaniu, okładka bardzo mi się podoba, sama książka mniej :). Też marzy mi się kocyk, bardzo lubię te z Home&You są takie milusie ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie to różnie bywa z szukaniem prezentów. Jak byłam dzieckiem to miałam wiele pomysłów, jako nastolatka nigdy nie wiedziałam co chcę xD, teraz znowu mam parę pomysłów, ale nie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja listę mam ogromną, właśnie takich rzeczy które chcę ale zawsze szkoda mi na nie kaski;P

    OdpowiedzUsuń
  19. @merczens, mam to samo! Takie skarpetki bywają bardzo drogie i jakoś sama nigdy nie mogę się przełamać, żeby wydać tyle na tę część garderoby. Właśnie o tym pisałam, że takie prezenty lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. @Aguteńka, u mnie kosmetyków pod dostatkiem, na razie mam bana na nowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. @zoila, tak mówisz? To kto wie, może sama sobie go kupię, jeśli nie dostanę koca pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam takie cieplutkie skarpetki <3 I racja, im jestem starsza, tym bardziej nie wiem, co chciałabym dostać w prezencie, w związku z czym nie wiem co chciałabym znaleźć pod choinką :D

    OdpowiedzUsuń
  23. mam tak samo z tymi prezentami, długo się zastanawiam co ja bym właściwie chciała, w większości wypadków dochodzę do tego, że mogę to sobie kupic sama;/ Ale kubeczek cudny jest, u mnie już sie nie mieszczą w szafce, ale zawsze znajdę miejsce na nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne i miękkie szlafroki mają w Tesco F&F. Aż żałuję, że nie kupiłam jak ważny był kupon -25.
    A Tous też mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również mam problem żeby wymyśleć dla siebie prezent ale większość zawiera się na powyższej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten portfel z Tous mnie rozbroił :). A kapcie sobie kup i już, ciepłe puchate kapcie są zimą niezbędne!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. @Cupcake, mam kapcie, ale chciałabym dostać nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o takim szlafrokiem bym nie pogardziła. Kubkami też nie :D uwielbiam kubki. Portfel by mi się nowy przydał też...no i coraz dłuższa lista się robi:D

    OdpowiedzUsuń
  29. jak dla mnie kubki to idealne prezenty, lubię dostawać i dawać tym bardziej, zwłaszcza śmieszne i wybrane z sercem:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Te świeczuchy też bym chciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Na stronę TOUS nie zaglądam,bo mi żal,że nie mogę mieć czegokolwiek :-/ A jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdybym miała wybrać świecę YC dla kogoś, to chyba zdecydowałabym się na Sandalwood Vanilla, to chyba mój faworyt :)

    Portfel z TOUS jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piszę list do mojego Mikołaja i jakoś mi nie idzie... Szlafrok mam, chociaz nowym bym nie pogardziła, ale to kupię sobie sama. Pidżamę fajną, ale to też wiem jaką chcę i nigdzie jej nie ma. Kapcie ostatnio cieplutkie sobie kupiłam.

    Kubki i YC chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. z checia bym przygarnela te rzeczy :) zwlaszcza kapciuchy i skarpecioszki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. na koncie na FB mam album o nazwie "Wishlist", który na bieżąco aktualizuję: wrzucam tam rzeczy, które chcę i usuwam to co już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. no z ostatnim to żeś zaszalała :) ale nie dziwię się, bo i portfel i torebka Tous są bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szlafroki z Oysho są naj-naj-naj-najprzytulniejsze na świecie, gorąco polecam! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Też posiadam swoją listę i muszę przyznać , że jest całkiem , całkiem długa !

    OdpowiedzUsuń
  39. kocham takie kubki:D Sama ostatnio zapolowałam na taki z mikołajem;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Em, świetna lista i w 80 % zgodna z moją :-) Gdybym miała podpowiadać Twojemu Mikołajowi, dopisałabym, że śliczne i dobre jakościowo szlafroki, kapcie i skarpetki ma Kappahl. Co do listy, u mnie odpadają świece ( mam 4 koty i małe dziecko ), natomiast od lat dopisuję kalendarze Paperblanks, które uwielbiam. Część prezentów z chciejlisty robię sobie sama , np. wczoraj złożyłam spore zamówienie w home&you ( głównie kubki i pokrewne ), rozpieściłam się też skarpetkami z h&M. Kupiłam obydwa zestawy, są śliczne i bardzo, bardzo ciepłe : http://www.hm.com/gb/product/05948?article=05948-B#article=05948-A
    http://www.hm.com/gb/product/05948?article=05948-B#article=05948-B

    Tous pozostaje moim marzeniem, może kiedyś ... W tym roku zainwestowałam w skórzaną, porządną torbę i chyba przestawię się na taki tryb ( mniej, a lepiej ).

    P.S. Życzę Ci, żebyś właśnie takie prezenty znalazła pod choinką :_)

    OdpowiedzUsuń
  41. 1, 2 i 4 mogłyby się znaleźć również na mojej liście. Miejmy nadzieję, że Mikołaj się postara:)

    OdpowiedzUsuń
  42. ciepłych i uroczych: skarpet, szlafroków, kocyków oraz piżam NIGDY za wiele:D Dlatego najczęściej to właśnie znajduję pod choinką:)
    Na punkcie wosków YC mam ostatnio bzika.

    OdpowiedzUsuń
  43. @ziuzia21, też mi na razie żal, ale i tak przeglądam, żeby nacieszyć oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. @Karotka, będę musiała powąchać tę wersję w sklepie, skoro polecasz!

    OdpowiedzUsuń
  45. @Marti, zaszaleję dopiero, jak kiedyś pójdę do TOUS i naprawdę kupię sobie tę torebkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. @fiuubzdziu, w sklepie wyglądają świetnie, więc jeśli nie dostanę szlafroka pod choinkę, może uda mi się upolować jakiś na wyprzedażach.

    OdpowiedzUsuń
  47. @Madzia B, gdzie udało Ci się go dostać?

    OdpowiedzUsuń
  48. @karuś, przejrzałam stronę Kappahl i niektóre rzeczy wyglądają świetnie! Skarpety z H&M wyglądają na super ciepłe, ale wolałabym, żeby miały trochę bardziej świąteczne wzory :)

    TOUS na razie to też tylko marzenie, ale kiedyś, kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  49. @Tuśka, całkowicie się z Tobą zgadzam! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kubek jest boski, chętnie bym go przygarnęła:D

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja w tym roku z racji bycia na obczyźnie i braku świąt zażyczyłam sobie o wpłatę pieniędzy na konto równowartości ile kto planował na mnie wydać. Za uzbierane pieniądze zrobię sobie świąteczną wycieczkę do ukochanego Sarajewa, do którego mam teraz trochę ponad 400 km, a zimą go jeszcze nie widziałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  52. Też tak mam z prezentami. Bardzo podobają mi się te karteczki na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Praktycznie wszystko co wymieniłaś, to i ja chciałabym mieć :) dodałabym jeszcze ciężarki do ćwiczeń, matę do ćwiczeń, paletkę cieni z Inglota i jakiś perfum :) a co do prezentów, to ja mam zawsze jakieś pomysły, tylko później drogą selekcji wybieramy te najpotrzebniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  54. czyylii widze praktycznie cieplutki zimowy zestaw na zimne wieczoryy :D uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. O, też by mi się przydał taki szlafrok :) Kubki uwielbiam i też nigdy za wiele, chociaż mama narzeka, że już miejsca nie mamy w szafce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie rozumiem ludzi, którzy nie lubią dostawać kubków ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja mam dopiero 14 lat, a myśląc od kilku tygodniu wymyśliłam 2 rzeczy, w ogóle nie mam pomysłu :c

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam te skarpety z F&F, są niesamowite, nie wyobrażam sobie zimnych dni bez nich <3

    OdpowiedzUsuń
  59. @Anonimowy, są śliczne, niestety nie mam Tesco w pobliżu, więc musiałabym specjalnie po nie pojechać :\

    OdpowiedzUsuń
  60. Miałam bardzo podobny list do Mikołaja, też na blogu :) Identyczny szlafrok, świeczka Yankee Candle. Nie mam problemów z wymyślaniem prezentów, ani dla siebie, ani dla innych. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gdy ktoś się pyta co bym chciała dostać, to mam pustkę w głowie. Głupio o coś prosić, zwłaszcza, że zwykłe zachciewajki spełniam sama, a np. moja siostra nadal się uczy i nie pracuje. Dlatego zdaję się na jej gust :) Zresztą zauważyłam, że wraz z dorastaniem lubię bardziej dawać niż brać. Prezenty dla innych mogę wymyślać godzinami. W tym roku droższe marzenia zafundowałam sobie sama w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ja dokladnie wiem co chce :)
    najgorsze, ze mam tak sprecyzowane moje marzenia, ze nikt nie jest w stanie je utrafic :P

    ostatnio mam tez coraz mniej problemow z doborem prezentow dla najblizszych- chyba po prostu umiem ich sluchac ;D

    OdpowiedzUsuń
  63. Też tak mam :) A ten szlafrok jest boski :) widziałam inne tej firmy :) Możesz podać firmę ponieważ zapomniałam jaka to ? :)

    OdpowiedzUsuń
  64. 37 year old Data Coordiator Randall Waddup, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like Investigating Sex (a.k.a. Intimate Affairs) and role-playing games. Took a trip to Flemish Béguinages and drives a McLaren F1 GTR Longtail. dowiedziec sie wiecej

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.