czwartek, 29 listopada 2012

Wyniki konkursu z okazji miliona wyświetleń bloga (uwaga: wszyscy obserwatorzy byli zgłoszeni automatycznie)

Nie byłabym sobą, gdybym nie robiła wszystkiego na ostatnią chwilę, tak więc wyniki konkursu pojawiają się ostatniego zgodnego z regulaminem dnia :) Dziękuję wszystkim za zgłoszenia i wspólną zabawę.


To co, jesteście ciekawi, w którym z pojemników ukryta została nagroda dodatkowa? Odpowiedź jest prosta - w najbrzydszym ;) Nie przepadam za tym kolorem i w ten sposób chciałam was "przebiegle" zmylić.


Przy okazji chciałabym pozdrowić Naomi, która w komentarzu napisała "4 na bank". Skąd wiedziałaś?

A teraz wyniki wszystkich kategorii.

1. Zadanie
zzielona
yagoda_she
dzollsisko
just_ice

2. Zagadka
wysoka-bloggerka
Safenai

3. Obserwatorzy
Sylvii (mail: tujaryma)
kosmetoholiczkaPL (blog: kosmetoholiczkapl)

4. Facebook
Olga Adamczewska (Warszawa)
Kokosovo (blog: kokosovo)

Gratuluję wszystkim wygranym :) Do osób z kategorii 1 i 2 zaraz napiszę maile z tą miłą informacją i będą one miały tydzień na przesłanie mi swoich danych. Osoby z kategorii 3 i 4 nie są informowane mailowo o wygranej i także mają tydzień na przesłanie swoich danych na mój adres. Jeśli któraś z tych osób nie zgłosi się do mnie w wyznaczonym terminie, wybiorę nowego zwycięzcę i poinformuję o tym w którymś ze zwykłych wpisów. Nagrody będą wysyłane losowo. To chyba tyle, jeśli chodzi o sprawy organizacyjne :)

Miłego wieczoru!

Em

50 komentarzy

  1. Nawet nie wiesz, jak bardzo zaskoczona jestem!!! :):)

    Gratulacje dla wszystkich nagrodzonych :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem jednego, dlaczego organizatorzy konkursów nie wysyłają maili z informacją o wygranej?

    OdpowiedzUsuń
  3. @Karina, mówisz o moim konkursie? Zawsze wysyłam maile z informacją do osób, które się zgłosiły i wygrały. Ponieważ w kategoriach 3 i 4 zgłoszenie następowało automatycznie, chcę mieć choć częściową pewność, że te osoby w ogóle zaglądają na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zarazem bardzo cieszę się z wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Zzielona, całkowicie Ci się należało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za docenie mojej inwencji... bardzo się cieszę :)
    A z ukryciem nagrody miałaś niezły pomysł, jestem wzrokowcem więc nie wybrałam tego koloru.
    Co do pytania Kariny to myślę, że jak ktoś jest OBSERWATOREM bloga to na niego zagląda i wyników nie przegapi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaaa... :) gratuluje wygranym

    OdpowiedzUsuń
  8. @France30, Twój komentarz konkursowy też mnie rozbawił :) Jak widać zupełnie inaczej podchodzimy do tego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że mnie tam nie ma ;) ale gratuluje wygranym:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak samo pomyślałam, brązowy brzydki to tam będzie nagroda :) ale i tak już nie zdążyłam napisać w komentarzu. Brawo dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to już nie pamiętam nawet który obstawiłam ;)

    Dziewczyny, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego co pamiętam, też wybrałam 4.:D
    Gratuluję wygranych i oby więcej takich konkursów.:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczaki, a tak właśnie myślałam że wsadzisz do najbrzydszego, tylko że za najbrzydsze uznałam 8 ;P
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :D
    Ten kolor bym obstawiała na samym końcu :P

    OdpowiedzUsuń
  15. @srebrnaLENTI, żartujesz?? 8 był najładniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja typowałam siódemkę, a trzeba było wybrać skrajnie lewy..:P

    Wróżka to ja nie zostanę.

    Gratuluję szczęśliwcom.

    OdpowiedzUsuń
  17. O Ty przebiegła...! ;D
    Serdecznie gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  18. ajj ciekawe której dziewczynie trafi się szczęśliwe, najbrzydsze pudełko :) gratuluję wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. spryciula :)
    gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranym :D
    Brąz rzeczywiście był najbrzydszy...
    Em, a może zdradzisz trochę z podpowiedzi? Że dziewczyny kreatywne są, jestem pewna, ale też bardzo ciekawa co wymyśliły:)

    OdpowiedzUsuń
  21. @kota, wszystko jest wciąż na poziomie inspiracji i wolałabym to na razie zachować dla siebie :) Jeśli jednak wykorzystam jakiś element w przyszłym projekcie, z pewnością dam znać, kto był pomysłodawcą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście:)
    Już nie mogę się doczekać zmian :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super :) Gratuluję wygranym :) Lubię takie konkursy/rozdania z elementem zagadki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha, fajne rozwiązanie zagadki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przebiegła lisica ;D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hehe, zgadłam pudełko, ale już szczęścia na wylosowanie nie starczyło ;) Pozdrawiam i usuwam komentarz spod tamtej notki (chodzi tylko o usunięcia e-maila) chyba że jeszcze jakieś dolosowanie będzie? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. @Sabina, możesz usuwać, bo z tej kategorii zgłosiły się już obie osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety nie udało mi się strzelić w odpowiednie pudełko.:(
    Zatem - gratuluję wszystkim, którym dopisało szczęście.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ech faktycznie najbrzydszy kolor;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wszystkim. Nagrody naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.