poniedziałek, 19 listopada 2012

(nowość, swatche) essence nail art special effect! topper, 12 holo topping, please!

Uwielbiam błyskotki na paznokciach, dlatego mam w swojej kolekcji całkiem dużo brokatowych topperów, które potrafią ożywić każdy lakier. Najbardziej jednak podoba mi się wszystko, co holograficzne, więc oczywiście holo topping, please! musiał się u mnie znaleźć. I choć faworytem i tak pozostanie hello holo, ten depcze mu po piętach.

Ma 8 ml, został wyprodukowany we Francji i kosztuje 7,99 zł.

W beżowej bazie zatopiono tysiące holograficznych drobinek. Są one dość małe, z pewnością mniejsze od tych w hello holo. Pierwsza warstwa nie daje prawie żadnego krycia, kolor bazowy widoczny jest dopiero przy trzeciej. I tak też go noszę - trzywarstwowo lub po prostu jako topper nałożony na inny lakier.

1 warstwa

2 warstwy

3 warstwy

Efekt końcowy jest delikatny i zadziwiająco neutralny. Jak dla mnie bomba :)

Em

38 komentarzy

  1. Lubię takie drobne migoty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go na liście zakupowej, ale nigdzie nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przyjemniaczek, że też wcześniej na niego nie zwracałam uwagi.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, czemu ja wchodzę na Twój blog, gdy widzę "essence", jak wiem, że skończy się to kolejnymi zakupami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie za mało holo w holo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym go wolała na przykład na jakiś brąz, ale sam do mnie nie przemawia:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z reguły nie lubię brokatów, ale ten uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba dałabym go na jakiś lakier bo sam do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sam w sobie jakoś mnie nie zachwycił, ciekawe jak spisze się na jakimś ciemniejszym podkładzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie nie zachwyca... ale ja nie lubię właśnie ani gitterów ani holo...

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 warstwy prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiedziałabym, żo to takie holo light ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny, moze sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Średnio mi się podoba, wole mocniejszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się :) błyszcząco i naturalnie jednocześnie,super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny, ale jak dla mnie to pod niego nałożyłabym brązowy podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajnie się będzie prezentował na ciemnym lakierze :) muszę go wypatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo subtelny efekt, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To koniecznie musisz sobie kupić cukiereczki z GOLDEN ROSE Jolly Jewels :)) są przecudne, wyglądają jak biżuteria na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie zobaczyłabym go na jakimś beżu albo brązie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. @Malinka, widziałam tę kolekcję, wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. na innym lakierze musi świetnie wyglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Top moim zdaniem bardzo wdzięczny. Chciałabym się dowiedzieć czy te drobinki nie ''wystają'' nad lakier tzn. czy lakier jest gładki na paznokciu?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny :)
    Jednak ja pewnie nałozyła bym go na brąz.. może beż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @Anonimowy, niestety nie jest gładki, a miałam nadzieję, że będzie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie się prezentują te 3 warstwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam coś podobnego z Safari, też tak słabo kryje

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.