czwartek, 15 listopada 2012

(zapowiedź) Catrice Siberian Call & NEONaturals LE

Tym razem dwie zapowiedzi w jednym. Z jednej strony bardzo zimowo, a z drugiej wręcz przeciwnie. Zobaczcie sami :)

Siberian Call
C03 Sky And Snow | C04 Rest In The Forest | C05 Coral -al -al -al

C01 The Calm Call | C02 I'm A Greydreamer

C01 Coral -al -al -al

C02 Rose's Wood

C01 Rest In The Forest | C02 Coral -al -al -al | C03 Firetracker

C01 Sky And Snow
C01 Here, Take Your Gear

C02 I'm A Greydreamer

C03 Rose's Wood

C04 Rest In The Forest

www.pinkmelon.de


NEONaturals
C01 Little Miss Sunshine | C02 For Bright Guys

C03 Mr. Brightside | C04 Mrs. Brightside

C05 Bright, Brighter & Brightest | C06 The Bright Side Of Life

C01 Be Naturally Crazy | C02 Natural Is Calling

C03 Makes Me Smile | C04 Enjoy Me

C05 Have A Good Day | C06 Be Natural

www.beautyscene.nl

W pierwszej limitce ogromnie podobają mi się opakowania (motyw śnieżynek to jest to!) i może nawet skuszę się na jakiś lakier, choć nie przepadam za tymi od Catrice. W drugiej nie rusza mnie kompletnie nic. Nowych zapowiedzi essence na razie brak.

Em

67 komentarzy

  1. również nie przepadam za lakierami catrice, ale skuszę się na pewno na jeden z pierwszej limitki, ze względu na... nazwę kolekcji xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zimowe kolory bardziej mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. @Czocher, taki powód to ja rozumiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wszystko piękne na zdjęciach *_*
    szkoda, że nie lubię lakierów Catrice :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się róże z pierwszej i nudziakowe lakiery z drugiej limitowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi w pierwszej limitce podobają się lakiery i róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery z pierwszej LE fajne, zwłaszcza fiolet, ale pewnie nie kupię, bo nie przepadam catricami (długo schną, pędzelki jakieś takie niewygodne).
    Podobają mi się cienie, ciekawa jestem czy na powiece byłoby widać te niuanse kolorystyczne, może coś na wzór duochromów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Koralowy róż do mnie mówi (pora się leczyć). :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na 100% sie na pare rzeczy skusze :) Wiadomo kiedy kolekcja bedzie dostepna? Za 3 tygodnie jestem w Polsce i lece na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już w obydwu podobają mi się lakiery:D

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakie soczyste kolorki lakierów!!
    Róże piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, ta pierwsza limitka jest super, rzadko kupuję lakiery catrice,ale chyba zrobię wyjątek;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, podobają mi się prawie wszystkie lakiery stąd :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre lakiery wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się syberyjskie lakiery i.. opakowania :) Z neonków zainteresowały mnie nudziaki.
    Em, a wiesz może czy, kiedy i która limitka pojawi się u nas?

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne i wyjątkowe kolory :) lakiery naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  17. czuję się potrójnie skuszona, limitki Catrice ostatnio przekonują mnie do siebie o wiele bardziej, niż te od Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wreszcie jakaś limitowanka po dłuższym czasie wpadła mi w oko, większość z rzeczy Catrice podoba mi się na zdjęciach, wiec pewni i na żywo coś mnie skusi.

    OdpowiedzUsuń
  19. tylko kiedy to wejdzie do sklepów :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże, teraz polowanie na Naturę:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Generalnie nic odkrywczego. Pewnie nic nie kupię, bo lakiery Catrice są beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno zwrócę uwagę na lakiery z LE Siberian. Ta druga rzeczywiście słaba.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne te lakiery LE Siberian .

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem ciekawe te neonowe lakiery.
    Z pierwszej limitki podoba mi się chyba wszystko- najbardziej oczywiście kosmetyki do ust i róże:D Dawno nic nie kupowałam z żadnej limitowanej kolekcji, ale wyciągnęłam na chłodniejsze miesiące wodę toaletową z Vampire's Love z zeszłego roku i zdecydowanie uważam ją za jeden z lepszych zakupów z Essence:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy ona sie popjawi jakie cudaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  27. @Llorandare, nie wiadomo, ale za 3 tygodnie raczej jej jeszcze nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  28. @kota, jeszcze tego nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  29. @Tuśka, też teraz wróciłam do perfum z VL, są idealne na chłodne miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja bardzo lubię lakiery catrice (taki dziwoląg ze mnie ;)) i na pewno kupię przynajmniej dwa lakiery z pierwszej limitki :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio Catrice przyciąga mnie dużo mocniej, niż Essence!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsza limitka do mnie jak najbardziej przemawia, ale pewnie i tak jej nie dopadnę, bo w Naturze obecnie jestem raz na ruski rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham zimowe limitki;) oko się cieszy!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podobają mi się cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. te żółte lakiery- miłość od pierwszego wejrzenia :) a całość ciekawa, ale nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten jasny róż w kremie będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Spojrzę na róże z tej pierwszej limitki, na lakier C05 Coral -al -al -al (chociaż obawiam się, że będzie z tych metalicznych/perłowych czy cokolwiek takiego, czego nie lubię)

    Z tej drugiej wpadł mi w oko lakier C04 Mrs. Brightside, mam szmimkę o takiej nazwie- ciekawe czy lakier też nie był/jest w stałej ofercie.

    Ale może się skończyć, że nic nie wpadnie mi w oko- albo jak to ostatnio bywa- zaraz po pojawieniu się w Naturze nie będę miała czasu podjechać, a po paru dniach co lepsze kąski będą wzięte.

    OdpowiedzUsuń
  38. Czemu masz same zapowiedzi/recenzje z Catrice i Essence ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Róż Rose Wood's bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi się podobają róże i pędzelek xD

    OdpowiedzUsuń
  41. Cienie wyglądają świetnie, może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wpadł mi w oko róż Rose's Wood i czarny lakier *_*
    Wiadomo kiedy wejdzie do sprzedaży? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oooo, wg mnie jest bardzo ciekawie - kolory NeoNaturals super, a z limitki zimowej bardzo interesujące wydają się róże "cream to powder" i lakiery ofc :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podobają mi się lakiery, ale nie lubię się nimi malować...

    OdpowiedzUsuń
  45. Z pierwszej podobają mi się dwa lakiery - Sky And Snow i Rest In The Forest. Mam nadzieję, że dotrą do nas. Co do drugiej - nic specjalnego jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  46. @Panna N, jeszcze nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  47. gdybym miała tylko czas na malowanie paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Róże do policzków i pędzelek :D

    OdpowiedzUsuń
  49. ja się doczytałam ,że te kolekcje będą dostępne na przełomie grudnia 2012 i stycznia 2013,tak wynika z opisu na stronie z linku pod zdjęciami.ale kiedy u nas to nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten czarny lakier jest przegenialny. ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Siberian Call jest dla mnie obojętna, ale ta druga kolekcja SUPER :) Uwielbiam lakiery Catrice!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Motyw śnieżynki jest mega uroczy :D i chyba skuszę sie na coś z tej limitki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. @Anonimowy, w takim razie to rzeczywiście idealna limitka dla Ciebie :) Ja miałam do tej pory tylko jeden lakier Catrice, ale był tak słaby, że inne w ogóle mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  54. @Lusterko Em - przejrzałam duuzo Twoich postów ( o ile się nie mylę,to chyba nawet wszystkie) i co rusz widzę Essence,Catrice,Essence,Catrice ..,czasem fakt- pojawia się coś innego,ale relatywnie rzadko

    OdpowiedzUsuń
  55. Własnie przeczytałam na zagranicznym blogu, że ta pierwsza limitka bedzie dostepna w Polsce, ale ta druga niestety nie. Szkoda ;-(

    OdpowiedzUsuń
  56. @Megan, to prawda, że często piszę o Catrice i essence. Powód jest prosty - to moje ulubione marki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Napisałam email co cosnovy i faktycznie- nie bedzie w Polsce Neonaturals. Siberian Call będzie

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciekawe jakie będą te Lip Creamy na żywo...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.