czwartek, 1 listopada 2012

(zapowiedź) essence fantasia LE

Pamiętacie limitowaną edycję essence fairytale, która nigdy do nas nie dotarła? Mam nadzieję, że podobnie bajkowa fantasia jednak pojawi się w Polsce. Kilka produktów (rozświetlacz!) wygląda naprawdę zachęcająco.

highlighter
01 elf yourself
metallic liner
01 not ivory but ebony | 02 elves like lilac
eyeshadow
01 elves like lilac | 02 not ivory but ebony | 03 have you seen my unicorn?
lip lacquer
01 queen of my cloud castle | 02 take a ride on pegasus
nail polish
01 elves like lilac | 02 queen of my cloud castle |
03 take a ride on pegasus | 04 have you seen my unicorn?
eye jewels
01 sparkling like a fairy
Wszystkie zdjęcia pochodzą z www.mel-et-fel.com
Podoba wam się taki bajkowy klimat? Tak jak ja kupicie cień/lakier have you seen my unicorn? tylko ze względu na nazwę? ;)

Em

63 komentarze

  1. Na pewno kupię ten lakier ;) Ale inne tez mi się podobają, tak samo jak rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nie lubię bajkowych klimatów, ale lakiery mi się podobają i mam nadzieję że trafią w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się te lakiery i lip lacker :)) wiedzą jak kusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze zeby tylko do nas dotarła;( kupiłabym chetnie kilka kosmetyków tej serii

    OdpowiedzUsuń
  5. parę rzeczy wpada w oko, ale jak zwykle - muszę zobaczyć na żywo ;)
    bo np. home sweet home mnie na żywo rozczarowała

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie !! musi się pojawić bo chętnie co nie co przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się marzą z tej kolekcji lakiery do paznokci i do ust ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się podobają linery :D moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. na szczęście nic mi się nie podoba z tej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie pragnę mieć, ale lubię te kolory. Jeżeli wejdzie, pewnie na coś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się, jak prawie zawsze, podoba rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozświetlacz wygląda świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm... w sumie oprócz jednego lakieru nic mi się nie podoba :)

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozświetlacz!! cudowny! i jescze ten ciemniejszy błyszczyk, musze je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak na żywo 4 lakier będzie się prezentował. Kropelki rosy cudne

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem, czy bym się na coś skusiła...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie moje klimaty ... : )

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno lakierom się przyjrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozświetlacz jest cudny! Kupię go na pewno (oczywiście, jeśli będzie w Polsce).

    OdpowiedzUsuń
  20. Czaję się na rozświetlacz i wszystkie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  21. hm, chyba będziemy wszystkie pędzić za rozświetlaczami jak będziemy miały w ogóle w Polsce okazję :D
    ja do tego dorzucę lakier do ust ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. zdecydowanie kupię rozświetlacz i fioletowy lakier.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, jestem bardzo na tak! Dawno żadna limitka Essence mnie nie zachwyciła, ale co do tej - jestem szalenie na tak! Chciałabym prawie wszystko, poza produktami do ust i "naoczną biżuterią" :P

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem za tym aby jednak była w Pl bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda fajnie, ale raczej kupię tylko ozdoby do oczu. Nie moje kolory :D

    osobiście ubolewam, że cherry blossom do nas nie dotarło :C nie wiem co stało na przeszkodzie, przecież u nas produkty limitowane essence znikają z prędkością światła (wild craft zniknęło dosłownie w całości chyba 5 dni po pojawieniu się)

    OdpowiedzUsuń
  26. owszem, kupię lakier i cień, ale nie tylko ze względu na nazwę ;d kolory też są powalające <3

    OdpowiedzUsuń
  27. mi jakoś nic specjalnie się nie spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w lakierach do ust i różowym do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  29. może skuszę się na jaśniejszy lakier do ust i cień 03 (jeśli będzie miał na żywo jasny odcień)

    Rozświetlacz będzie miał raczej kolor niepasujący do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lakiery 01,02 i 04 kuszą :D mam nadzieję, że pojawi się ta seria u nas

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie mi się podobają :) i cudne nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieję, że dotrze do nas, świetna kolekcja, i te nazwy... :)

    OdpowiedzUsuń
  33. lakiery w szczególności wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fioletowy lakier wygląda ciekawie, zobaczymy jakie będzie miał wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się rozświetlacz i lakier do ust, jeśli dotrą do nas pewnie się zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny jest ten fioletowy cień!

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajnie się zapowiada! rozświetlacz przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zawsze można wyjechać lub poprosić kogoś na wyjeździe aby kupił ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bajkowy klimat - czemu nie? :) Rozświetlacz wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Limitka zapowiada się świetnie :D Rozświetlacz przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie w ogóle nie zachwyciła. Może ewentualnie have you seen my unicorn zapowiada się interesująco, ale i tak nie nastawiam się na kupno żadnej z rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawe jaka bedzie pigmentacja cienii ale fiolet kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. sweter nr 2 z sercem jest... dziwny- stwierdziłam to po przymierzeniu. Wygląda fajnie na wieszaku, ale leży średnio- ma dziwnie krótkie rękawy, ni to 3/4 nie długi... no ale parę perełek da się znaleźć :) jak wpadniesz do mnie do Koszalina to dam Ci zniżkę na coś heh ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. wzielabym rozswietlacz bo moj circus circus juz ujrzal dno :( ale znajac zycie to jak zwykle u mnie wszystko rozkupia w 1 dzien : [
    a z tym zakupem lakieru ze wzgledu na nazwe to tak tylko sobie zartujesz, prawda? :O

    OdpowiedzUsuń
  45. no i kupię kolejny rozświetlacz, którego nigdy nie zużyję, bo ma ładny wytłoczony wzorek :D

    taaaaak essence wie jak zdobyć serce kobiety :)

    cienie będę musiała pomacać, reszta chyba nie skusi:) tak na pierwszy rzut oka

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygląda świetnie, mam nadzieję, że dotrze do Polski i zdążę do sklepu wcześniej niż jak była poprzednia limitka Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale słodka ta edycja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. ta limitka ma niewielkie rozmiary (w sensie ilość produktów), więc może będzie jako stand w rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
  49. dzięki za odpowiedź co do szablonu ;) muszę dzisiaj nad nim popracować :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Całkiem ładna limitka, rozświetlacz kupię (o ile trafi ona do PL)na pewno i koralowy błyszczyk, lakiery też mi się podobają ale nie wiem czy kupię, pozostałych rzeczy nie potrzebuję.
    P.S. Czy w Rossmannie będą jeszcze dostępne jakieś limitki od Essence?
    Jakoś nie chce mi się "wierzyć", że Rossmann zakończył z nimi "współpracę" tylko na dwóch limitkach?

    OdpowiedzUsuń
  51. @Lemon Haven, do końca roku ma niczego nie być, ale informacja o całkowitym zakończeniu współpracy nie jest potwierdzona, więc tak naprawdę nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  52. rozświetlacz własnie wpada na moją liste :) przypomina troche rozswietlacze z collection 2000 (tamte jednak maja 3 kwiatki w róznych kolorach)

    a co do tamtej starej limitowanki fairytale to mam z niej rozwietlacz, tez daje ciekawy efekt i jest lekko złoty - zupełnie inny niż wszystkie rozświetlacze essence:)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkie lakiery i drugi błyszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  54. jestem bardzo ciekawa lakieru do ust! ogólnie kolorystycznie bajka dla mnie nietrafiona :(

    OdpowiedzUsuń
  55. kupilam wszystkie kolorki lakierow :) jednak ulubiencem jest 03 takea ride on pegasus :) sliczne polaczenie jasnego burgundu z rozem i niebieskim shimmerem ..cudo !

    OdpowiedzUsuń
  56. @What I Like The Most, widziałam swatche tego lakieru, ale jakoś nie przekonuje mnie on do końca. Zobaczymy, jaki będzie na żywo :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.