piątek, 2 listopada 2012

KONKURS z okazji miliona wyświetleń bloga!

No, wreszcie jest. Konkurs miał się pojawić już w zeszłym tygodniu, jednak dogranie wszystkiego zajęło mi więcej czasu, niż zakładałam. Zapraszam was więc na pierwszy prawdziwy konkurs w historii bloga - dużo nagród, sponsorzy i te sprawy, rozumiecie :)


Przekroczenie miliona wyświetleń bloga to dla mnie ogromny sukces. Cieszę się, że tyle osób tu zagląda (w październiku 19 tysięcy!) i czyta moje posty. Dziękuję.

Sponsorami nagród są firmy Green Pharmacy i Plast Team oraz ja, a w zorganizowaniu konkursu pomogła mi agencja Kamodus.



Zestawów nagród jest dziesięć. Dziewięć z nich składa się z produktów Green Pharmacy (olejek kąpielowy goździkowiec i cytryna, olejek kąpielowy cedr i cyprys, olejek kąpielowy drzewo herbaciane, sól kąpielowa lotos i jaśmin) oraz pojemnika Plast Team Stockholm. Dziesiąta nagroda zawiera dodatkowo zestaw produktów z edycji limitowanej essence cherry blossom girl (rozświetlacz, róż, kredka do ust, dwa lakiery do paznokci). Nagrody wysyłane będą losowo niezależnie od kategorii, dlatego też dodatkowym elementem niespodzianki będzie to, czy otrzymany pojemnik okaże się pusty, czy może wypełniony dodatkowymi kosmetykami :)



Nagrody zostaną rozdane w czterech kategoriach:
1. Zadanie - w najbliższym czasie planuję zmianę nazwy, adresu, szablonu i logo bloga i w związku z tym szukam inspiracji. Możesz zaprojektować szablon/logo/nagłówek, wymyślić nazwę lub podesłać mi coś, co mnie zainspiruje - pełna dowolność. Planuję rozdać  maksymalnie cztery nagrody osobom, których prace mi się spodobają. Jeśli rozdam ich mniej, automatycznie przejdą one do puli innych kategorii. Maile ślijcie na adres lusterko.em.blog@gmail.com
2. Zagadka - jak myślisz, w którym pudełku znajduje się dodatkowa nagroda? :) W komentarzach pod tą notką wytypuj jeden z pojemników (podaj jego numer) i zostaw maila, jeśli chcesz być tą drogą poinformowany o ewentualnej wygranej. Nagrody otrzymają dwie osoby wybrane spośród tych, które zgadną.
3. Obserwatorzy - dwie nagrody otrzymają osoby wybrane spośród obserwatorów mojego bloga. Nie trzeba się dodatkowo zgłaszać.
4. Facebook - dwie nagrody otrzymają osoby wybrane spośród "lubiących" mój profil na fb. Nie trzeba się dodatkowo zgłaszać.

Konkurs trwa od 2 do 23 listopada 2012. Można brać udział we wszystkich kategoriach, jednak jedna osoba może wygrać tylko jedną nagrodę. Lista nagrodzonych pojawi się na moim blogu w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu. Nagrody zostaną wysłane w ciągu dwóch tygodni od otrzymania przeze mnie danych adresowych poszczególnych laureatów. Jeśli w ciągu tygodnia od ogłoszenia wyników nie skontaktują się ze mną wybrane osoby (dotyczy to w szczególności kategorii obserwatorzy i facebook, których nie będę informować o wygranej mailowo), wytypuję kolejne. Proces ten będę powtarzać do skutku, a termin na zgłoszenie się do mnie będzie każdorazowo podawany razem z wynikami.


Mam nadzieję, że konkurs i nagrody wam się podobają. Jestem bardzo ciekawa, ile osób zgadnie, gdzie ukryłam niespodziankę :) Zapraszam do zabawy!

Em

276 komentarzy

  1. Obstawiam że dodatkowa nagroda jest w 5 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram pudełko nr 3 bo fiolet to mój ulubiony kolor :)
    yagoda_she@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :)Naprawdę imponujące osiągnięcie :)
    Ja typuję 2 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. konkurs z prawdziwego zdarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obstawiam nr 4 :)

    a.e.kowalska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stawiam na 8 :)
    zielonakosmetyczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję liczby wyświetleń! ;)
    typuję pudełko nr 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję miliona odwiedzin :)
    Myślę, że dodatkowa nagroda jest w pudełeczku numer 8 :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja stawiam na 6 :)

    angelmakeupworld@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stawiam na nr 9 :)
    Obserwuję jako przystankowa, na FB lubię jako Katarzyna K.
    e-mail: kasia145@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełko nr 6, panoramaqueen@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. milion? O_O
    zgłaszam się do konkursu :)
    Obserwuję jako Maliniarka
    e-mail: lullaby.for.you@gmail.com
    Pudełko nr 1


    bardzo podoba mi się forma rozdania-konkursu

    OdpowiedzUsuń
  13. Obstawiam 6:) jes_angel@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje miliona!
    Myślę że to czerwona szósteczka.
    adrianna.z@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodatkowa nagroda to pudełeczko nr 3:))
    klaudia121121@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje ! Ponad milion - to robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybieram nr 5 :D
    alesobi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. @m_and_z, uwierz, że na mnie też robi to ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nagroda dodatkowa jest w pudełku nr 3
    monek188@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodatkowa nagroda to pudełeczko nr 9
    ewelcia181@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Pudełko nr 4
    emiliksa@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. wybieram pudełeczko nr 3 :D

    gratuluję miliona, pokaźna liczba! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. stawiam na pudełko nr 5 :) - ostatnio mój ulubiony kolor :)
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje miliona :) Uważam ze dodatkowa nagroda jest w 8 :)
    karlsss@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obstawiam pojemnik nr 4
    verhext@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Stawiam na nr 8 :)
    kasiatheweak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje!
    Obstawiam pojemnik nr 7
    karen15@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Pojemnik nr.6
    toxic@lostinwonderland.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluje miliona
    ja stawiam na 2 :-)
    asterakiautograf.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Numer 7! :D bo 7 to szczęśliwy numerek! :) Pozdrawiam i zostawiam maila :) chrapka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję miliona :)
    stawiam na 3 :)
    kaasiczkaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja myślę, że jest to ósemeczka :)
    kollorek@autograf.pl
    Oczywiście gratuluję tak wielkiej liczby i życzę kolejnych wielokrotności!

    OdpowiedzUsuń
  33. obstawiam 4! ayertienna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obstawiam pojemnik nr 6. :)
    niczym.motyl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. stawiam na 6 :)
    letstalkbeauty.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. myśle, że to szczęśliwa zielona 8 :)
    Pozdrawiam!!!!
    asineczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję tak okrągłej liczby! ;)

    Typuje pojemnik nr 10 ;)
    unicorn9188@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. 4 bo wygląda jak pudełko wypełnione czymś czekoladowym ;D france_30@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Łaaaał gratuluję takiej sumki:) Może kiedyś uda mi się dobić do takiej ilości:P
    A ja myślę, że jest w nr 8:P
    pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Milion! Gratulacje! :)

    myślę, że dodatkowy zestaw będzie w pudełeczku nr 5 :)
    pamircia@vp.pl

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję tak ogromnej liczby! :)
    Typuję numer 9.
    marcepane.x@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Obstawiam nr 8! :)

    Serdecznie gratuluję aż miliona wyświetleń! Niechaj liczba ta się dwoi i troi!

    galiszkiewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Spróbuję szczęścia i stawiam na pojemnik numer 8 :-)

    Szkoda, że planujesz zmianę nazwy. Przywykłam do Twojego lusterka :) Ale może faktycznie to i lepiej. Jak w obrazkach Google wpisze się Twoją nazwę bloga to pojawiają się owoce, książki i dopiero kosmetyki :) Niby blog o kosmetykach, ale jednak też o innych pasjach.

    OdpowiedzUsuń
  44. Stawiam na pojemnik nr 3 :)
    obserwuję jako april
    april.station@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Strzelam że szóstka ;)

    I ogromne gratulacje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obstawiam pojemnik numer 8 :)
    lorraine001@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. No ładnie, już milion przekroczony. Gratulacje C:

    obstawiam, że dodatek będzie w ósemce. zielony, nie dość że śliczny to na pewno szczęśliwy .

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję! I stawiam na pojemnik nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Myślę, że to pudełko nr 8:D
    mail:kosetyczneewalucje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. pudełko nr 3! :)
    sabi.pigeon@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. zgaduje pudełko nr 7:)
    anastazja1923@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. 4 na bank
    naomi.bloguje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Obstawiam 6:)
    roksana.93@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale będziesz miała komentarzy do czytania ;)
    Ja obstawiam pojemnik numero 10 :D
    Życzę Wszystkim powodzenia a Tobie jeszcze wielu milionów, tak samo prawdziwych jak i wirtualnych :)

    OdpowiedzUsuń
  55. super konkurs, gratuluję takiej liczny:] niespodzianka ukrywa się pod numerem 1 róż:D

    OdpowiedzUsuń
  56. Obstawiam pudełko nr 8:)
    e-mail: ewaslowinska7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Obstawiam pudełko nr 7 :)

    monika-krys111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. podejrzewam ze 3...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. pojemnik nr 9 ;)
    holyholy67@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. hmmmm...numer 3? :>


    diggerowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow, gratulacje! Ja myślę, że numerek 9.

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluje :)
    stawiam na numer:
    2
    anifares@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Stawiam na 5 ;)
    MalinowySwiat87@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Obstawiam pudełko numer 10. ;>

    diamand@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Myślę, że dodatkowa nagroda jest w pojemniku 8 :)
    beauty_station@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Obstawiam nr 8 :)

    sobittersosweet@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ok typuje 8 . Tak po prostu pierwsza myśl , może akurat szczęśliwa :) :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Typuję 8:)
    zalewska.u@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako : Milusanka
    Obstawiam pudełko nr 8
    E-mail: kasiablek13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Zapomniałam dodać maila
    mariposa-blog@wp.pl :)
    Jestem obserwatorką od daaawna więc może da mi to dodatkową szansę.
    Och ale mi się marzy wygrana :D

    OdpowiedzUsuń
  73. 2. stawiam na nr 2 !
    3. obserwuje
    4. lubie na fb :)

    magda13021986@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Nagroda schowana jest pod 8 ;)
    innooka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję tak dużej liczby obserwatorów :)
    Obserwuję jako: Arivle
    Lubię na fb jako: Katarzyna Ł.
    typuję pudełko: nr. 6

    mail: arivle13890@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. obstawiam nr 8 :)
    myveryownrainyrain@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Obstawiam 5 :) lenn88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Obstawiam nr. 8 :)

    twojeserce@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Pudełko nr 9 :)
    Dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga em :)

    OdpowiedzUsuń
  80. @e_myszka, dziękuję! Cieszę się, że tu zaglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratulacje!

    Nie biorę udziału, ale osiągnięcia gratuluję! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  82. pojemnik numer 2 :)
    Gratuluję i życzę kolejnych milionów :)

    mariiaa88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Myślę, że niespodzianka kryje się pod numerem 6 :)


    06annie06@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Obstawiam nr 5 :D
    ania.scislowska@gmail.com


    I Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  85. obstawiam pudełko numer 5 :) zżera mnie ciekawość w którym naprawdę jest :))

    maajonez@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. WOWO, Gratuluję :]
    Może i ja kiedyś osiągnę taką ilość wyświetleń (jeśli sama ich sobie nie nabiję XD )

    A głosuję na pudełeczko numer 8
    Choć 10 kolorystycznie bardziej mi się podoba, to 8 wygląda świątecznej a święta już za pasem :]

    Oczywiście obserwuję tutaj jak i na FB :]

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Obstawią pudełko 4
    ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. A ja myślę, że w pudełku 3. Pozdrawiam, E
    ewaw1@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  89. pudełko nr 8.

    kaluza2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Pudełko 8 :)
    pandziucha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Powodzenia wszystkim;). I gratuluję tylu wyświetleń na blogu (bo zasłużyłaś).

    Ja osobiście nie biorę udziału, bo nie mam wanny, więc nie będę zmniejszać szans osób, które mogą wykorzystać do czegoś wygraną;).

    OdpowiedzUsuń
  92. typuję 8

    sisunia88@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Stawiam na pudełko nr. 6 :)

    kasieczek1994@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. stawiam na 6 :}
    ilovemakeup@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
  95. 8 - zielony to mój ulubiony kolor:)
    pisarska.magda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Pudełko nr. 4
    grelaagnieszka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Haha bardzo fajna forma konkursu :) Ja typuję pojemnik numer 3 :D

    charlotteswonderland@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Obstawiam pojemnik numer 5 (jestem ciekawa w których pojemnikach faktycznie ukryłaś nagrody). Pozdrawiam
    hrabina.88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. gratuluję :D
    wybieram 6 :D czerwień od razu rzuca się w oczy więc tam musi być coś faaajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  100. aaaa i mail :) ferrou_22@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Gratulacje!

    Obstawiam pudelko nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Pudełko numer 8:) a _sieczkowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Tu jest zielono, masz zielone oczy, więc obstawiam, że zestaw z Essence ukryłaś w pudełku numer 8 :D.

    OdpowiedzUsuń
  104. Obstawiam na pudełko nr 9 ;)

    independentwoman92@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Też wydaje mi się, że to pudełko 8. Zielony to kolor nadziei więc może :D

    Uwielbiam Twojego blog m.in. za to, że mieszkasz w Krakowie, więc kiedy piszesz, że coś kupiłaś (lub jak to z essence bywa - zdobyłaś) to zaraz sama lecę sprawdzić czy mogę to jeszcze dostać. Taki ze mnie leniuszek :D

    Gabrysia: gabriellanutella@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. ąłęz sie typownia rozszalała, oberwuje twojego bloga poniewaz zawsze mozna znalesc tu cos fajnego, ja typuje 3 poniewaz 3 to moja liczna, pozdrawiam i czekam na kolejne notki
    m.chodzen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  107. nagrody są w 6 pudełku... bankowo :)

    OdpowiedzUsuń
  108. aaaa mój @ -- sosa3@poczta.onet.pl ;))

    OdpowiedzUsuń
  109. to ja obstawiam pojemnik numer 6 i gratuluję miliona
    ana1661@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Nagroda dodatkowa ukrywa się w pudełku nr 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Myślę, że nagroda jest w 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. obstawiam pudełko nr 6 :)

    ana89vip@poczta.fm

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  113. pudełko nr 8 :)

    princessbadcat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Nagroda jest w pudełku nr 5
    Mój mail: Ewelina@autograf.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  115. Gratuluję takiej liczby :)

    Wybieram nr 7 :D

    oliwia96@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. dodatkowa nagroda w pojemniczku nr 4:)
    obserwuję jako boskejsza albo BogusiaM nie pamiętam jak się dodawałam do listy:)

    pozdrawiam i gratuluję tak licznych odwiedzin:)

    OdpowiedzUsuń
  117. gratulacje ;)

    obstawiam pudełeczko nr 8 :)
    paulina230@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Gratulacje!
    Ja stawiam na siódemkę :)
    julijka14@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Pudełko nr 10! :)

    children.flowers@gmail.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Myślę, że nagroda znajduję się w pudełeczku nr 8 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  121. Ja stawiam na jesienną 4.:D

    mimsuru@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Wydaje mi się, że będzie to pudełko nr 7 :)

    espe.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Myślę, że dodatkowa nagroda znajduję się w pudełku nr 9.

    kajaaa22@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. nagroda jest w 6 pudełku annag123@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. gratuluję liczby wyświetleń! ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Obstawiam pudełko 10! :)

    zojka93@gmail.com

    Pozdrawiam,
    Linciule

    OdpowiedzUsuń
  127. Pudełko nr 8

    anuszkaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  128. myślę że to będzie pudełko nr 9 ;) bambinocool032@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  129. sądzę że 6 ponieważ pasuje kolorystycznie :)
    kakasiabe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Gratuluję!

    Obstawiam pudełko nr 8 :)
    cassidy.vinci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Obstawiam 9! :D
    andziaqbeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  132. W 6!
    anna.tikhonenko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  133. 8! / natka_ok@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. wybieram 8!

    obserwuję jako sunshine
    mail: patricej@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Numer 6 pasuje kolorystycznie do produktów Essence, dlatego go obstawiam!:) mjufca@gmail.com obserwuję jako Ania Ch :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Obstawiam pudełko nr 3.
    Na fb lubię jako Kasia Kwinta. Obserwuję jako Kasiunia K-P.
    Mail: isobail@o2.pl
    Serdeczne gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  137. Szaleństwo, ile komentarzy ;D
    Moim typem jest pudełeczko brązem mrugające, czyli nr 4
    wysokabloggerka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Obstawiam pudełko nr 9 :)
    kruszyna0307@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  139. obstawiam nagrodę w 10:)
    bonnie200@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. coś mi ta siódemka po głowie chodzi od wczoraj c;
    czyli obstawiam 7 c;

    nattaliapakkoca@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. Obstawiam pudełko nr 2.
    Mail: patrisja2x@o2.pl
    Serdeczne gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  142. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  143. Gratuluję takiej nawały odsłon i oby tak dalej :) Ja obstawiam pudełko numer 5 jako zawierające bonus :) mój mail: pumpernikiel2@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. to prawie jak lotto :D typuję 6 ;)
    I życzę kolejnego miliona albo i dwóch w najbliższym roku! ;))

    OdpowiedzUsuń
  145. zapomniałam mail'a: marishia92@hotmail.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  146. Stawiam na pojemnik nr 9
    Obserwuję jako Malowana Lala
    mail: malowana.lala88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  148. gratulacje!
    ja typuję pudełko nr 7 :)
    cudmiodimalinka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  149. Gratuluję:-) Typuje nr 5.
    lakierowa.mania.mani@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Obstawiam że to pojemnik z numerem 8 :D
    lidzia20@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. Gratuluję :)
    Obstawiam, że dodatkowa nagroda znajduje się w pudełku numer 4.
    zuella.m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  152. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  153. hmm... wydaje mi sie ze nr 8 :) ewelina212@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  154. Dodatkowa nagroda jest w pudełku nr 3, moim zdaniem ;)
    carpediem91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. Zgaduję, że to nr 2 ;) kate8910@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Stawiam na pudełko nr 3.
    Pozdrawiam serdecznie !
    karalewer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  157. Typuję nr 3! :)

    No i gratuluję!

    ponderabilia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  158. Stawiam na pudełeczko nr 8 :))
    paulus6cc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  159. 7 :) mbaranowska91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  160. Pudełko nr 6 wydaje mi się najpiękniejsze:)

    kamilka5555@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. Myślę że dodatkowa nagroda to numerek 2;)

    OdpowiedzUsuń
  162. Pudełko z nr. 5 :) e-mail: natka330@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. Obstawiam pudełko nr 10 :)
    gogo15ja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  164. ÓSEMKA! :) nataliadziedzic1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  165. Obstawiam nr 4:) alroch18@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. Pudełko nr 8

    E-mail: sidney19@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  167. Obstawiam moją szczęśliwą liczbę(w sumie cyfrę :D) 9 :). palmon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  168. Lubię kolor malinowy więc mój nr 2 :)
    Gratuluję tylu wyświetleń i obserwatorów! Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  169. gratuluje takiej liczby wyświetleń!
    Myślę ,że jest to pudełeczko nr 8 :)
    bibelotkaa@gmail.com

    Powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  170. Mam takie przeczucie, że nagroda będzie w pudełeczku nr 5. :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Wydaje mi się, że nr. 5 :)
    madziakudla@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  172. Gratuluję,
    strzelam, że w 5.
    ania-och@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  173. Stawiam na 8 :) ta ciemna zieleń mnie od razu urzekła :)
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Natka
    natalia-99@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  174. Obstawiam że dodatkowa nagroda jest w 4

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.